1 рік тому
У цьому випадку вам слід повідомити про шахрайство в свій банк.
Ви пробували це?
In this case, you should report fraud t your bank.
Have you tried that?
0
У цьому випадку вам слід повідомити про шахрайство в свій банк.
Ви пробували це?
In this case, you should report fraud t your bank.
Have you tried that?
Поки немає жодної інформації про ваше відкликання. Я зараз на 8 тижні. Я починаю сумніватися, чи отримаю колись виплату.
Any word of your withdrawal yet. I am onto week 8 now. I’m starting to dout if I will ever get payed out.
Привіт, я не розмовляю, тому що в мене немає нової інформації щодо мого платежу, я все ще чекаю, нічого не змінюється, відповіді в чаті залишаються ті самі або в кінцевому підсумку закінчують чат посеред розмови, також поки що Я не маю жодної хорошої інформації
Hello, I do not speak because I do not have any new information regarding my payment, I am still waiting, nothing changes, the answers on chat are still the same or end up ending the chat in the middle of the conversation , also so far I do not have any good information
Минуло чимало часу, ви думаєте, що казино вам заплатить?
It has been quite some time, do you think that the casino will pay you?
Я починаю все більше і більше сумніватися, що мій виграш мені буде виплачено, я відчуваю себе сильно ошуканим з боку казино, але я все ще чекаю, що буде далі
I'm starting to doubt more and more that my winnings will be paid to me, I feel strongly cheated by the casino but I'm still waiting to see what happens next
Привіт Твінсі, вибачте за цей неприємний досвід і за те, що ми не змогли допомогти вам із вашою скаргою . Пройшло дуже багато часу. На жаль, казино має дуже погану репутацію, бажаю, щоб з вами сталося диво😏, але незважаючи на те, що це невдалий випадок виплати виграшу, ваш пост буде служити іншим гравцям сигналом попередження, що ніхто варто почати з такого нечесного казино. Незважаючи на все це, я бажаю тобі удачі... а надія все одно помирає останньою.🤞
Hello Twinsy, I am sorry for this unpleasant experience and that we couldn't help you with your complaint. It's been really long time up to now. Unfortunately, the casino has a very bad reputation, I wish a miracle would happen for you😏, but despite the fact that this is not a successful case of winnings payout, your post will serve to other players as a warning signal, that no one should start with such unfair casino. Despite all that I wish you good luck,...and hope dies last anyway.🤞
Привіт, Радка, чи можу я зв’язатися з тобою напряму електронною поштою? Мені потрібна порада, і я думаю, що ви можете допомогти.
Hi Radka, could I contact you directly by email? I need advice and I think you could help.
Hei Radka, saisinko sinuun yhteyden suoraan sähköpostilla. Tarvitsen neuvoa ja uskon että pystyisit auttamaan.
Привіт, така ж афера, як і я, я чекаю виплати 280 євро 2 тижні. Ще не відредагований. Вони не відповідають на електронні листи, а в чаті просто кажуть, що передають це відповідальному відділу. Було б занадто багато запитів, я не вірю жодному їхньому слову.
Hello, the same scam as me, I've been waiting for my payout of 280 euros for 2 weeks. Still unedited. They do not respond to emails and in live chat they just say they pass it on to the responsible department. It would be too many requests, I don't believe a word they say.
Hallo, die gleiche Masche wie bei mir, ich warte auch schon seit 2 Wochen auf meine Auszahlung 280 Euro. Immer noch nicht bearbeitet. Auf email reagieren sie nicht und im live chat sagen sie nur sie geben es an die zuständige Abteilung weiter. Es wären zu viele Anfragen, ich glaube denen kein Wort.
Привіт Коппарі,
справа не в тому, що я не бажаю допомогти, але, враховуючи вашу скаргу на це казино, я вважаю, що краще було б запитати Матея. Я не зовсім знайомий з цією справою, розумієте?
Якщо у вас на думці щось більш «загальне», напишіть мені на адресу: radka@casino.guru
Hi Koppari,
it's not that I'm not willing to help, but considering your complaint against this casino, I guess it would be better to ask Matej. I'm not quite familiar with this case, you see?
If it is something more "general" on your mind, sure email me at: radka@casino.guru
Дякую, у моєму випадку виплата все ще очікується, і я вже втратив віру, що виграш буде виплачено, я постійно отримую ті самі відповіді в чаті, і я сподіваюся, що це буде попередженням для інших не починати грати на цьому казино, я також сподіваюся, що іншим, хто чекає на виплату, пощастило більше і вони отримали свої виграші, з повагою 😊
Thank you, in my case the payout is still pending and I have already lost faith that the winnings will be paid, I keep getting the same answers on the live chat and I hope this will be a warning to others not to start playing at this casino, I also hope that others who are waiting for a payout have had a bit more luck and received their winnings, regards 😊
Я зараз на 11 тижні очікування. Як довго ви чекали? Мені довелося пройти через той самий процес через 9 тижнів. Вони повернули гроші на мій рахунок і змусили мене знову обробити зняття. Продовжуйте отримувати ту саму нісенітницю від служби підтримки. Я не хочу, щоб мені зараз виплатили. Домашня сторінка сайту
I am now onto week 11 of waiting now. How long have you waited? I had to go through the same process after 9 weeks. They put the money back in my account and made me process the withdrawl again. Keep getting told the same rubbish from support. I dout il get payed out now. Home of a site
Зараз 20 тиждень очікування виплати виграшу 😳
It is currently the 20th week of waiting for the winnings to be paid out 😳
Ви все ще спілкуєтеся з ними? Я їм написав, що зараз передаю справу своєму адвокату, їм байдуже. Я не отримую відповіді на жоден електронний лист, мені продовжують надсилати пропозиції. Завжди одна і та ж заява в чаті, вони передають її у відповідальний відділ. Їх не буде. Без подання на них до суду виплати ніколи не буде. Шкода, що Гуру не може допомогти, тому я і тут не скаржився. Я сподіваюся, що це казино скоро закриють
Are you still in contact with them? I wrote to them that I am now handing the matter over to my lawyer, they don't care. I don't get an answer to any email, they keep sending me offers. Always the same statement in live chat, they pass it on to the responsible department. There won't be any. Without suing them, there will never be a payout. It's a pity that Guru can't help, so I didn't complain here either. I hope this casino will be closed soon
Bist du noch mit denen in Kontakt? Ich habe denen geschrieben das ich die sache jetzt meinem Anwalt übergebe, das juckt die nicht. Auf keine email bekomme ich eine antwort, schicken mir immer wieder Angebote. Im live chat immer die gleiche Aussage, sie geben es der zuständigen Abteilung weiter. Die wird es gar nicht geben. Ohne sie zu verklagen wird es nie zur Auszahlung kommen. Schade das Guru nicht helfen kann, deswegen hab ich auch hier keine Beschwerde gestellt. Ich hoffe das dieses Casino bald geschlossen wird
Привіт, я не виходив на зв'язок і не отримав свій виграш. Маркетингові повідомлення приходять кілька разів на день і не припиняють їх надсилати, хоча я кілька разів вимагав, а вони також обіцяли видалити в чаті. Я закрив рахунок. Так само їхні дочірні казино надсилають ті самі пропозиції, і я не можу це зупинити... Пропозиції ті самі "ви маєте право..." тощо.
Повністю шахрайське "казино"
Hi, I haven't been in touch and I didn't get my winnings. Marketing messages come several times a day and they don't stop sending them, even though I have demanded it several times and they have also promised to delete it in the chat. I have closed the account. Likewise, their sister casinos send the same offers and I can't stop it... Offers the same "you are eligle..." Etc.
Totally Scammer "casino"
Hei, en ole ollut yhteydessä ja voittoni jäi saamatta. Markkinointi viestejä tulee useita vuorokaudessa eivätkä lopeta niiden lähetystä vaikka kynneniä kertoja olen vaatinut ja ovat myös chatissa luvanneet poistaa. Tilin olen sulkenut. Samoin lähetää heidän sisar kasinot samoja tarjouksia ja en saa sitä loppumaan... Tarjoukset samoja "you ar eligle..." Jne.
Täysin Huijari "casino"
Я не отримав свій виграш... Я здався.
I didn't get my winnings.... I gave up.
En saanut voittojani.... Luovutin.
Привіт! Зі мною зв’язуються лише через чат, я не отримав жодної відповіді на свій електронний лист. Як довго ви чекали на виплату? Я ще не здався, пройшло багато часу, але я не здамся, і я все ще чекаю розвитку ситуації, я постійно отримую одні і ті ж відповіді в чаті, що є затримка, що це має бути незабаром - протягом 20 тижнів однакові відповіді
Hello, I am only contacted via live chat, I have not received any reply to my email , how long did you wait for your payout ? I have not given up yet, it has been a long time but I will not give up and I am still waiting for the situation to develop, I keep getting the same answers on the live chat that there is a delay, that it should be over soon - for 20 weeks the same answers
Привіт, я чекаю 280 євро з 30.11, які досі опрацьовуються. Вони пишуть, що обробка займає 7-21 день, чого немає в жодному казино. Мене непокоїть те, що за кілька днів до цього я отримав виплату в розмірі 200 євро, яка вже була на моєму рахунку через 4 дні. А тепер нібито 7-21 день? Я взагалі не отримую відповіді на електронну пошту, у чаті кожен говорить вам щось своє. Значить хтось бреше тоді так. І всі відгуки це підтверджують. Коли я вмикаю свій Wi-Fi, вони блокують мене, я можу потрапити на сайт, лише коли вимкну свій Wi-Fi. Але більше 20 тижнів??? І вони все ще говорять про вихід??? Я їм більше не вірю і сподіваюся, що це казино скоро закриють. Я не можу повірити, що закохався в таке казино. Але я не буду з цим миритися і подам на неї в суд. Звичайно, я все ще чекаю 21 день. Але я вже сьогодні знаю, що ніколи не отримаю виграш, який я виграв законним шляхом. Лише це показує реакцію казино. Тим паче, що вказують ліцензію, якої навіть не існує. Сподіваюся, що з ними більше ніхто не грає, і читаю всі відгуки тут.
Hello, I've been waiting for 280 euros since 11/30, which is still being processed to this day. They write it takes 7-21 days for processing, which does not exist in any casino. What bothers me about it is that a few days before I had a payout of 200 euros, which was already on my account after 4 days. And now it supposedly takes 7-21 days? I get no answer at all to email, in the live chat everyone tells you something different. So someone is lying then yes. And all the reviews confirm that. When I turn on my wifi they block me, I can only get to the site when I turn my wifi off. But more than 20 weeks??? And they still talk their way out??? I don't believe them anymore and I hope that this casino will be closed soon. I can't believe I fell for such a casino. But I won't put up with it and will sue her. Of course I'm still waiting for the 21 days. But I already know today that I will never get the winnings I won legally. That alone shows the reaction of the casinos. Especially that they specify a license that doesn't even exist. I hope that no one plays with them anymore and read all the reviews here.
Hallo, ich warte seit 30.11 auf 280 Euro, die bis heute immer noch in Bearbeitung stehen. Sie schreiben es dauert 7-21 tage für die Bearbeitung,das gibt es in keinen casino. Was mich daran stört, ich hatte ein paar tage davor schon mal eine Auszahlung von 200 Euro, die nach 4 tagen schon auf meinem konto war. Und jetzt dauert es angeblich 7-21 tage? Auf email bekomme ich überhaupt keine antwort, im live chat sagt dir jeder was anderes. Also irgendjemand lügt dann ja. Und die ganzen Bewertungen bestätigen das ja auch. Wenn ich mein wlan anschalte blockieren sie mich, ich komme nur auf die seite wenn ich mein wlan ausschalte. Aber über 20 Wochen??? Und sie reden sich immer noch raus??? Ich glaube denen gar nichts mehr und ich hoffe das dieses Casino bald geschlossen wird. Nicht zu fassen das ich auf so ein casino rein gefallen bin. Aber ich lasse mir das nicht gefallen und werde sie verklagen. Die 21 tage warte ich natürlich noch ab. Aber ich weiß schon heute das ich meinen gewinn den ich legal gewonnen habe,niemals bekommen werde. Das zeigt alleine schon die Reaktion der casinos. Vor allem das sie eine Lizenz angeben die nicht mal existiert. Ich hoffe das niemand mehr bei denen spielt und sich hier all die Bewertungen durchlesen.
це трапилося зі мною. Мені довелося чекати 3 місяці на зняття, оскільки у них було багато шахраїв, які витягували з них гроші, тому вони робили належні перевірки. На жаль, через 3 місяці його було відхилено, а потім я знову зняв кошти того ж дня, а через кілька днів мені надіслали електронний лист із проханням надіслати заяву про заборону та картку для підтвердження. Після того, як я це зробив, вони зняли мої гроші, і кожного разу після цього потрібно було близько 5 днів, щоб зробити зняття після цього. Люди повинні знати, що у них багато проблем із банкоматами, оскільки це нове казино, і проблеми виникли, і вони вживають додаткових заходів обережності під час вилучення грошей. Просто наберіться терпіння або взагалі не користуйтеся їхнім веб-сайтом.
this happened to me I had to wait 3 months for my withdrawal as they had a lot of scammers getting money out of them so they where doing proper Checks . Unfortunately after 3 months it was declined and then I made the withdrawal again the same day and a few days later they emailed me telling me to send ban statment and card for proof . After I did that they withdrew my money and everytime after that it took around 5 days to make a withdrawal after that . People need to know that they have a lot of problems atm they’re a new casino and problems have been made and they’re taking extra Precautions with their withdrawals . Just be patient or don’t use their website at all .
У мене майже 4 місяці після того, як я зняв кошти. Досі зв’язуйтеся з ними щодня. Така ж фігня від підтримки. З цим нічого не робиться. Зараз у мене є сумніви щодо отримання виплати
I am onto nearly 4 months since I made my withdrawal. Still contact them every day. Same bullshit from support. Nothing gets done about it. I’m having my doubts now about getting payed out
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.