ФорумКазиноWinnerCasino - загальне обговорення

WinnerCasino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Koppari
|
30474 переглядів 161 відповідей |
|
1...4 5 6...9
Додати публікацію
darlalasson9
1 рік тому

У цьому випадку вам слід повідомити про шахрайство в свій банк.

Ви пробували це?

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Поки немає жодної інформації про ваше відкликання. Я зараз на 8 тижні. Я починаю сумніватися, чи отримаю колись виплату.

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Привіт, я не розмовляю, тому що в мене немає нової інформації щодо мого платежу, я все ще чекаю, нічого не змінюється, відповіді в чаті залишаються ті самі або в кінцевому підсумку закінчують чат посеред розмови, також поки що Я не маю жодної хорошої інформації

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Минуло чимало часу, ви думаєте, що казино вам заплатить?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я починаю все більше і більше сумніватися, що мій виграш мені буде виплачено, я відчуваю себе сильно ошуканим з боку казино, але я все ще чекаю, що буде далі

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Привіт Твінсі, вибачте за цей неприємний досвід і за те, що ми не змогли допомогти вам із вашою скаргою . Пройшло дуже багато часу. На жаль, казино має дуже погану репутацію, бажаю, щоб з вами сталося диво😏, але незважаючи на те, що це невдалий випадок виплати виграшу, ваш пост буде служити іншим гравцям сигналом попередження, що ніхто варто почати з такого нечесного казино. Незважаючи на все це, я бажаю тобі удачі... а надія все одно помирає останньою.🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка, чи можу я зв’язатися з тобою напряму електронною поштою? Мені потрібна порада, і я думаю, що ви можете допомогти.


Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Привіт, така ж афера, як і я, я чекаю виплати 280 євро 2 тижні. Ще не відредагований. Вони не відповідають на електронні листи, а в чаті просто кажуть, що передають це відповідальному відділу. Було б занадто багато запитів, я не вірю жодному їхньому слову.

Автоматичний переклад.
Koppari
1 рік тому

Привіт Коппарі,

справа не в тому, що я не бажаю допомогти, але, враховуючи вашу скаргу на це казино, я вважаю, що краще було б запитати Матея. Я не зовсім знайомий з цією справою, розумієте?

Якщо у вас на думці щось більш «загальне», напишіть мені на адресу: radka@casino.guru


Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Дякую, у моєму випадку виплата все ще очікується, і я вже втратив віру, що виграш буде виплачено, я постійно отримую ті самі відповіді в чаті, і я сподіваюся, що це буде попередженням для інших не починати грати на цьому казино, я також сподіваюся, що іншим, хто чекає на виплату, пощастило більше і вони отримали свої виграші, з повагою 😊

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Я зараз на 11 тижні очікування. Як довго ви чекали? Мені довелося пройти через той самий процес через 9 тижнів. Вони повернули гроші на мій рахунок і змусили мене знову обробити зняття. Продовжуйте отримувати ту саму нісенітницю від служби підтримки. Я не хочу, щоб мені зараз виплатили. Домашня сторінка сайту

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Зараз 20 тиждень очікування виплати виграшу 😳

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Ви все ще спілкуєтеся з ними? Я їм написав, що зараз передаю справу своєму адвокату, їм байдуже. Я не отримую відповіді на жоден електронний лист, мені продовжують надсилати пропозиції. Завжди одна і та ж заява в чаті, вони передають її у відповідальний відділ. Їх не буде. Без подання на них до суду виплати ніколи не буде. Шкода, що Гуру не може допомогти, тому я і тут не скаржився. Я сподіваюся, що це казино скоро закриють

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт, я не виходив на зв'язок і не отримав свій виграш. Маркетингові повідомлення приходять кілька разів на день і не припиняють їх надсилати, хоча я кілька разів вимагав, а вони також обіцяли видалити в чаті. Я закрив рахунок. Так само їхні дочірні казино надсилають ті самі пропозиції, і я не можу це зупинити... Пропозиції ті самі "ви маєте право..." тощо.

Повністю шахрайське "казино"

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Я не отримав свій виграш... Я здався.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт! Зі мною зв’язуються лише через чат, я не отримав жодної відповіді на свій електронний лист. Як довго ви чекали на виплату? Я ще не здався, пройшло багато часу, але я не здамся, і я все ще чекаю розвитку ситуації, я постійно отримую одні і ті ж відповіді в чаті, що є затримка, що це має бути незабаром - протягом 20 тижнів однакові відповіді

Автоматичний переклад.
Twinsy
1 рік тому

Привіт, я чекаю 280 євро з 30.11, які досі опрацьовуються. Вони пишуть, що обробка займає 7-21 день, чого немає в жодному казино. Мене непокоїть те, що за кілька днів до цього я отримав виплату в розмірі 200 євро, яка вже була на моєму рахунку через 4 дні. А тепер нібито 7-21 день? Я взагалі не отримую відповіді на електронну пошту, у чаті кожен говорить вам щось своє. Значить хтось бреше тоді так. І всі відгуки це підтверджують. Коли я вмикаю свій Wi-Fi, вони блокують мене, я можу потрапити на сайт, лише коли вимкну свій Wi-Fi. Але більше 20 тижнів??? І вони все ще говорять про вихід??? Я їм більше не вірю і сподіваюся, що це казино скоро закриють. Я не можу повірити, що закохався в таке казино. Але я не буду з цим миритися і подам на неї в суд. Звичайно, я все ще чекаю 21 день. Але я вже сьогодні знаю, що ніколи не отримаю виграш, який я виграв законним шляхом. Лише це показує реакцію казино. Тим паче, що вказують ліцензію, якої навіть не існує. Сподіваюся, що з ними більше ніхто не грає, і читаю всі відгуки тут.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

це трапилося зі мною. Мені довелося чекати 3 місяці на зняття, оскільки у них було багато шахраїв, які витягували з них гроші, тому вони робили належні перевірки. На жаль, через 3 місяці його було відхилено, а потім я знову зняв кошти того ж дня, а через кілька днів мені надіслали електронний лист із проханням надіслати заяву про заборону та картку для підтвердження. Після того, як я це зробив, вони зняли мої гроші, і кожного разу після цього потрібно було близько 5 днів, щоб зробити зняття після цього. Люди повинні знати, що у них багато проблем із банкоматами, оскільки це нове казино, і проблеми виникли, і вони вживають додаткових заходів обережності під час вилучення грошей. Просто наберіться терпіння або взагалі не користуйтеся їхнім веб-сайтом.

Автоматичний переклад.
callumwoody1233
1 рік тому

У мене майже 4 місяці після того, як я зняв кошти. Досі зв’язуйтеся з ними щодня. Така ж фігня від підтримки. З цим нічого не робиться. Зараз у мене є сумніви щодо отримання виплати

Автоматичний переклад.
ianponton12
1 рік тому

Я теж все ще чекаю, минуло більше 6 місяців, а в чаті все ті самі відповіді, мені також цікаво, чи буде коли-небудь виплачений виграш.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого