ФорумКазиноWestCasino - загальне обговорення

WestCasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Thomas79
|
24629 переглядів 198 відповідей |
|
12 3 4...10
nm86nlplay
1 рік тому

Так, це як тінь. Але це нормально.. kansspelautoriteiten знає про Westcasino і почне розслідування.

Багато гравців скаржилися. Надсилайте скріншоти тощо


Ps Я також попросив список транзакцій. Все одно не зрозумів.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я запитав свою історію азартних ігор! Але з 5 січня з westcasino ніхто не відповідає.

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 рік тому

dpo@westcasino.com

Мені сказали написати туди. Але ніхто не відповідає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Також немає відповіді майже 2 місяці

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би надіслати кілька розмов із west casino, якщо ви погодитеся на вашу приватну електронну адресу, можливо, ми зможемо запросити адвоката та повернути наші депозити в west casino

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 рік тому

привіт

Я перевірив вашу нещодавно закриту скаргу. Ну, це справді вимагає повного пояснення, тому дозвольте мені процитувати остаточне резюме:

«Шановний Ротарніколаміхай,

Після збору всієї необхідної інформації та деталей ми вирішили закрити цю скаргу як необґрунтовану. Хоча деякі з причин пояснювалися раніше і кілька разів, я хотів би узагальнити та пояснити їх усі детально.

1 - Реєстрація з Нідерландів

Кожен гравець зобов'язаний прочитати умови перед тим, як прийняти їх. Це робиться при реєстрації, і ви з ними погодилися. Гравець зобов'язаний знати закони країни свого проживання. Навіть якщо казино видалило Нідерланди зі списку країн після закриття вашого облікового запису, це не матиме значення для цієї справи та пов’язаних з нею питань. Як і в будь-якому іншому казино, ви могли грати там, і ви мали шанс виграти, як і будь-який інший гравець, але ви також ризикували програти. Кошти були втрачені, граючи в казино. Якби ви виграли, казино мало б виплатити вам ваш виграш, і ми точно були б на вашому боці. Але якщо поглянути на ситуацію вашими очима – це означатиме, що зареєстровані таким чином гравці ніколи нічого не втратять. Вони могли лише виграти або, у разі програшу, повернути свої депозити. Це взагалі так не працює. Усі гравці, яким було дозволено грати в казино таким чином, могли використовувати цю можливість лише як перевагу, але водночас ризикувати втратою своїх грошей - як і в будь-якому іншому онлайн-казино.

Крім того, казино має право закрити рахунок гравця в будь-який момент без причини. У такому випадку він повинен виплатити весь залишок гравцеві. Оскільки ваш баланс на момент закриття рахунку був 0, казино діяло правильно та в рамках своїх умов, і ми це приймаємо.

2 - винагорода 200 євро (грошовий бонус) від турніру

Якщо я правильно зрозумів рішення казино, воно було прийнято не через вашу країну проживання. Рішення було прийнято, оскільки ви позначили його як порушення закону вашої країни з боку казино, що не зовсім правильно, і ви планували звернутися до влади. З цього моменту все, що надає казино, може бути використано проти самого казино. Інша справа, що ми говоримо про бонусні гроші. Це означає, що в основному застосовуються загальні умови бонусів, і казино має право не надавати вам їх на власний розсуд.

Це правило, яке міститься безпосередньо в Умовах і Умовах казино (доступні ТУТ , Умови і Умови ЗАГАЛЬНОГО БОНУСУ - правило 1):

«Ми залишаємо за собою право обмежити право гравців з інших юрисдикцій на отримання будь-якого типу бонусу або набору бонусів на власний розсуд».

На жаль, якщо казино вирішило не надавати вам винагороду такого типу, це відповідає їхнім Умовам і положенням, і ми приймаємо це.

3 - Історія гри

Виходячи з вищевикладеного, ми достатньо дослідили та розглянули проблеми та не вважаємо за потрібне вимагати від казино надати для цієї мети повну історію. Тому я рекомендую вам звернутися до влади та запитати у них свою історію ігор. Казино має бути в змозі надати це на їх запит.


Вибачте, ми не змогли вам допомогти з цим, але, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас у майбутньому, якщо у вас виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино. Ми тут, щоб допомогти».


Повний текст скарги доступний тут .

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

приклад:


Управління з азартних ігор Нідерландів (KSA) наклало два штрафи на загальну суму 1,8 мільйона євро на організації, що працюють у країні. Штрафи, по 900 000 євро кожен, були накладені на словацьку компанію Domiseda and Partners sro та Equinox Dynamic NV, компанію з Кюрасао.

Регулятор був змушений втрутитися та вжити примусових заходів через те, що дві компанії надали гравцям з Нідерландів можливість отримати доступ до різних азартних продуктів без необхідних дозволів.

Азартні ігри в Нідерландах можуть пропонувати лише ліцензовані та регульовані організації, які отримали ліцензію від KSA. Існуюче законодавство, тобто Закон про ставки та азартні ігри, дозволяє регулятору вживати примусових заходів проти операторів, які, на його думку, працюють у країні без необхідного дозволу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи правильно я зрозумів, що в цьому казино можна платити криптовалютою?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для всіх голландських гравців Westcasino не відповідатиме на ваші скарги чи запити GDPR, оскільки це не в їхніх інтересах. Вони усвідомлюють (як і багато інших казино), що нідерландські азартні гравці можуть вимагати повернення своїх збитків у казино, оскільки вони працювали тут незаконно.


Вони також взагалі ігнорують мої листи зі скаргами, сподіваючись таким чином уникнути позову. Але юридична фірма готує колективні позови проти операторів казино, до яких я приєднаюся.


Для тих, хто подав запит GDPR, якщо казино не відповість протягом місяця, ви можете подати скаргу до DPO Authority of Malta, щоб змусити казино дотримуватися європейського законодавства та отримати ваші особисті дані, які ви запитували.


І оскільки в засобах масової інформації відомо про юридичну фірму, яка готова захищати обдурених гравців, можливо, варто було б передати їм свою справу, оскільки, можливо, казино тоді зневіриться та виплатить ваші позови замість того, щоб звертатися до суду, щоб програти та дозволити інші використовувати це як прецедентне право (Jurisprudentie).


Приємно бачити, що всі ці казино працюють тут незаконно, і вони знають про це, але тим часом роблять вигляд, що це не так.



Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 рік тому

Ця інформація була оновлена


КДА також наклала такі штрафи:

12,6 млн євро – Групі N1

9,87 млн євро на відеослоти (за зловживання логотипом)

1,78 млн євро для 21.com


Це тому, що казино працювало незаконно в Нідерландах.


Але про це я створю окрему тему.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Так, вони нарешті отримали там штрафи. Тепер будемо сподіватися, що інші казино, які не співпрацюватимуть, також будуть. Ось чому важливо повідомляти про них kansspelautoriteiten.

Кілька казино, які все ще продовжують нелегально пропонувати ігри без голландської ліцензії:


- Westcasino

- Бруноказино

- Playboom24


Це 3 великі казино, які все ще діють без голландської ліцензії та продовжують орієнтуватися на голландський ринок.

Їх показують на голландських афілійованих сайтах, які заманюють голландських гравців. Але всі вони є шахрайськими казино для голландських гравців.

Повідомляйте та будьте попереджені!


Усі зазначені вище казино не несуть відповідальності та не реагують.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ваше пояснення безглузде, з усієї цієї смішної історії та досвіду я можу сказати, що мені більше байдуже до тих грошей, які я витратив.

Зараз я найщасливіший хлопець, тому що я перестав грати, у мене є майже 3 місяці.

Це відбувається через 15 років.

І втратили близько 500 тис.

Отже, якщо west casino поверне мені гроші чи ні, це більше не буде для мене справою, вони можуть залишити гроші та купити за них свічки 😂

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Виходячи з того, що я тут прочитав, я вважаю, що точка зору Casino Guru просто відрізняється від вашої та деяких інших гравців, які приєдналися до дискусії. Наша головна мета в Casino Guru полягає в тому, щоб «рекомендувати казино, які чесно ставляться до гравців».

Головне питання полягає в тому, чи платило казино голландським гравцям, які там виграли, не пишучи їм виправдання про відсутність ліцензій і країни з обмеженнями. Якщо казино вирішило прийняти голландських гравців, знаючи, що вони не повинні, але вони також вирішили заплатити в разі виграшу, тоді казино діяло чесно.

Я хотів би, щоб хоч один голландський гравець, який виграв у цих казино, повернув виграш у казино, стверджуючи, що виграш не був заслуженим, оскільки гравець не повинен там грати.

Казино ніколи нікого не змушували там грати. Якщо ви вирішили приєднатися до них, то, очевидно, це був вибір, який ви зробили самостійно.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель,


Дякуємо за відповідь. Щоб не відходити від теми, я дам свою відповідь в іншій темі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Відмінна новина:


https://www.casinonieuws.nl/online/westcasino-last-onder-dwangsom/


Це казино отримало штраф від Управління з питань азартних ігор Нідерландів за те, що все ще активно працює в Нідерландах, я вважаю, що це полегшить відшкодування залучених гравців, оскільки казино працює тут незаконно.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Дякую, що поділились! ✨👍

Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Нарешті! Зрештою, хороші новини. Тепер усі голландські гравці повинні надіслати електронного листа Westcasino та домовитися про відшкодування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нарешті! Зрештою, хороші новини. Тепер усі голландські гравці повинні надіслати електронного листа Westcasino та домовитися про відшкодування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, це важка частина. Багато казино Мальти та Кюрасао (які мають європейського агента) зобов’язані виконати ваш запит на відшкодування, оскільки вони працювали в Нідерландах незаконно. А оскільки застосовуються європейські закони, ви можете подати їх до голландського суду (регулювання прав споживачів це дозволяє).


Проблема полягає в тому, що всі ці казино знають, що багато гравців не звернуться до суду за суми в 1000-2500 євро, оскільки судовий розгляд триватиме місяцями, а то й роками, якщо вам не пощастило, і вам доведеться передоплатити всі судові витрати під час судового розгляду. Це просто не варте зусиль, і багато казино розраховують на це (або сподіваються на це).


Щойно ви отримаєте рішення, яке, на мою думку, має бути на користь гравця (як це також підтверджує нідерландська юридична фірма), казино має відшкодувати ваші втрачені гроші, судові витрати, юридичні відсотки та будь-які компенсаційні збори тощо, як і ви. бути обдуреним голландським гравцем.


Ось чому я чекаю рішень голландської юридичної фірми, які очікують на розгляд, тому що як тільки рішення виносяться на користь гравців, ці справи стають прецедентним правом в інших подібних справах, що полегшує повернення втрачених коштів.


Це стосується казино, в яких ви грали до 1 жовтня 2021 року, усі казино після цього явно порушують правила, якщо вони не мають ліцензії KSA, що не залишає сумнівів у тому, що вони працюють незаконно.


Багато казино на Кюрасао та деякі мальтійські казино все ще пропонують незаконні послуги Нідерландам, що сумно, але це означає, що якщо ви граєте та програєте, ви можете вимагати повернення всіх збитків на казино, оскільки вони знають про свою незаконну діяльність.


Від Antillephone (8048/JAZ), Curacao Interactive Licensing (5536/JAZ) і Gaming Curacao (365/JAZ) я знаю, що вони згадали у своїй ліцензії, що заборонено працювати в Нідерландах або націлюватися на них. Отже, якщо будь-який із субліцензіатів казино працює, він порушує свою ліцензію.



Це також відбувається навпаки: казино також може подати до суду на гравця, якщо він заробив багато грошей на «незаконному» казино, однак казино не будуть цього робити, оскільки гравець захищений, оскільки він, ймовірно, не знає про це. І якщо казино звернеться до суду, ймовірно, що суддя все одно винесе рішення на користь гравця/споживача, але також зобов’яже казино відшкодувати всім голландським гравцям, які зазнали програшу в своєму казино.


Таким чином, як зараз відбувається в Австрії та Німеччині, Нідерланди є наступною країною, яка починає претендувати на казино.



Я знаю, що гуру казино не погоджується з цією думкою, але чого це варте, усе вищезазначене відбувається/можливо через місцеве законодавство, про яке багато казино знали, коли пропонували свої послуги незаконно, і тепер гравці починають вимагати повернення своїх програшів .


Для голландських гравців, яких обдурили або навіть стали залежними через це, можливо, варто зв’язатися з юридичною фірмою, яка готова представляти голландських гравців, і вони також можуть перенаправити вас до відповідних організацій допомоги.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Youssf
1 рік тому

Я просто радий, що їх нарешті оштрафують. Але вони також ігнорують KSA, лол

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино стверджує, що вони приймають криптовалюту як спосіб оплати, але ніде немає можливості це зробити. Я пам’ятаю, як раніше зробив кілька криптовалютних депозитів (це була причина, чому я зареєструвався, тому що я не знаю жодного казино MGA, яке приймає криптовалюту), але кілька місяців тому сказав, що метод оплати зник, підтримує претензії, що криптовалюта все ще приймається, але варіант не не існує взагалі, я припускаю, що крипто-транзакції можуть суперечити політиці MGA (?) file

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого