привіт
Я перевірив вашу нещодавно закриту скаргу. Ну, це справді вимагає повного пояснення, тому дозвольте мені процитувати остаточне резюме:
«Шановний Ротарніколаміхай,
Після збору всієї необхідної інформації та деталей ми вирішили закрити цю скаргу як необґрунтовану. Хоча деякі з причин пояснювалися раніше і кілька разів, я хотів би узагальнити та пояснити їх усі детально.
1 - Реєстрація з Нідерландів
Кожен гравець зобов'язаний прочитати умови перед тим, як прийняти їх. Це робиться при реєстрації, і ви з ними погодилися. Гравець зобов'язаний знати закони країни свого проживання. Навіть якщо казино видалило Нідерланди зі списку країн після закриття вашого облікового запису, це не матиме значення для цієї справи та пов’язаних з нею питань. Як і в будь-якому іншому казино, ви могли грати там, і ви мали шанс виграти, як і будь-який інший гравець, але ви також ризикували програти. Кошти були втрачені, граючи в казино. Якби ви виграли, казино мало б виплатити вам ваш виграш, і ми точно були б на вашому боці. Але якщо поглянути на ситуацію вашими очима – це означатиме, що зареєстровані таким чином гравці ніколи нічого не втратять. Вони могли лише виграти або, у разі програшу, повернути свої депозити. Це взагалі так не працює. Усі гравці, яким було дозволено грати в казино таким чином, могли використовувати цю можливість лише як перевагу, але водночас ризикувати втратою своїх грошей - як і в будь-якому іншому онлайн-казино.
Крім того, казино має право закрити рахунок гравця в будь-який момент без причини. У такому випадку він повинен виплатити весь залишок гравцеві. Оскільки ваш баланс на момент закриття рахунку був 0, казино діяло правильно та в рамках своїх умов, і ми це приймаємо.
2 - винагорода 200 євро (грошовий бонус) від турніру
Якщо я правильно зрозумів рішення казино, воно було прийнято не через вашу країну проживання. Рішення було прийнято, оскільки ви позначили його як порушення закону вашої країни з боку казино, що не зовсім правильно, і ви планували звернутися до влади. З цього моменту все, що надає казино, може бути використано проти самого казино. Інша справа, що ми говоримо про бонусні гроші. Це означає, що в основному застосовуються загальні умови бонусів, і казино має право не надавати вам їх на власний розсуд.
Це правило, яке міститься безпосередньо в Умовах і Умовах казино (доступні ТУТ , Умови і Умови ЗАГАЛЬНОГО БОНУСУ - правило 1):
«Ми залишаємо за собою право обмежити право гравців з інших юрисдикцій на отримання будь-якого типу бонусу або набору бонусів на власний розсуд».
На жаль, якщо казино вирішило не надавати вам винагороду такого типу, це відповідає їхнім Умовам і положенням, і ми приймаємо це.
3 - Історія гри
Виходячи з вищевикладеного, ми достатньо дослідили та розглянули проблеми та не вважаємо за потрібне вимагати від казино надати для цієї мети повну історію. Тому я рекомендую вам звернутися до влади та запитати у них свою історію ігор. Казино має бути в змозі надати це на їх запит.
Вибачте, ми не змогли вам допомогти з цим, але, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас у майбутньому, якщо у вас виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино. Ми тут, щоб допомогти».
Повний текст скарги доступний тут .
Hey.
I checked your recently closed complaint. Well, it truly requires a full explanation, so allow me to quote from the final summary:
"Dear rotarnicolaemihai,
After gathering all the necessary information and details, we decided to close this complaint as unjustified. Although some of the reasons were explained earlier and several times, I would like to summarize and explain all of them in detail.
1 - Registration from the Netherlands
Each player is obliged to read the terms and conditions before their acceptance. This is done upon registration, and you agreed with them. It is the player's responsibility to know the law in their country of residence. Even if the casino removed the Netherlands from the countries list after your account closure, it would be irrelevant regarding this case and the related issues. Like in any other casino, you could play there, and you had a chance to win like any other player, but you also risked losing. The funds were lost by playing in the casino. If you had won, the casino should have paid you your winnings, and we would have been on your side for sure. However, if we look at the situation from your sight - it would mean that players registered in this way would never lose anything. They could only win or, in case of loss, get their deposit(s) back. It does not work like that at all. All players who were allowed to play in the casino in this way could only take this opportunity as an advantage, but at the same time take the risk of losing their money - like in any other online casino.
In addition, the casino has the right to close a player's account at any time without a reason. In such a case, it should pay the whole remaining balance to the player. Since your balance at the time of account closure was 0, the casino acted correctly and within its terms and conditions, and we accept it.
2 - Reward €200 (cash bonus) from the tournament
If I understood the casino's decision correctly, it was not made due to your country of residence. The decision was made because you marked it as a violation of the law in your country by the casino, which is not completely correct, and you planned to turn to the authorities. From this point on, anything provided by the casino could be used against the casino itself. Another thing is that we are talking about bonus money. It means that mainly General Bonus terms and conditions apply, and the casino has the right not to provide you with it at its sole discretion.
This is the rule stating it directly in the casino's T&Cs (available HERE, GENERAL BONUS T&Cs - rule 1.):
"We reserve the right to limit players from other jurisdictions from being eligible to any type of bonus or to a subset of bonuses based on our sole discretion."
Unfortunately, if the casino decided not to give you this type of reward, this is in accordance with their T&C and we accept it.
3 - Game history
Based on the above, we have sufficiently investigated and considered the issues and do not consider it necessary to ask the casino to provide a complete history for this purpose. Therefore, I recommend you turn to the authority and request your gaming history from them. The casino should be able to provide it based on their request.
I am sorry, we were not able to help you with this one, but please, do not hesitate to contact us in the future, if you run into any issues with this or any other casino. We are here to help."
The whole complaint is available here.
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.