ФорумКазиноWestCasino - загальне обговорення

WestCasino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Thomas79
|
24654 переглядів 198 відповідей |
|
1...3 4 5...10
SunsetGaze
1 рік тому

Привіт!

Я не знаю, що з цим робити, але, на щастя, члени команди даних завжди готові оновити мене.

Я запитаю та повідомлю вам про MGA, якщо огляд потребуватиме оновлення, це також буде зроблено.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дуже вдячний 😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минулого року я вніс 14,8 тисяч євро в це казино, казино приймало голландських гравців для реєстрації, пізніше органи KSA оштрафували це казино та материнську компанію за незаконну діяльність.

І так, казино негайно закрило мій рахунок без повернення коштів!!!

Такий аферистський менеджмент!!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 рік тому

У вас там був активний баланс, коли вони закрили ваш рахунок? Або ви маєте на увазі повернення суми довічних вкладів?

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 рік тому

Смішно навіть, коли штрафують. Крім того, нідерланди скасували штраф, оскільки westcasino «заблокувало» голландських гравців. Тож зрештою вони не отримали жодного штрафу.

Але якщо ви подивитеся, наприклад, на trustpilot westcasino, ви все одно побачите, що голландські гравці грають у westcasino 😉.

Тож я припускаю, що рано чи пізно Нідерланди знову втручаються і накладуть їм ще більший штраф.


Westcasino дійсно має погане керівництво.. ніколи не відповідає на скарги та ігнорує електронні листи тощо.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Коли вони почули про нелегальну діяльність у Нідерландах, вони швидко закрили мій рахунок і більше не відповідали на мої електронні листи, я надіслав їм більше 50 електронних листів ... Я маю на увазі загальну суму депозитів за 8-9 місяців.

Вони чекали, доки на моєму балансі не буде 0, можливо, у мене було кілька сотень на балансі, але де був бонус... тому вони просто призупинили мій рахунок!

У мене був дуже високий VIP рівень!!

Я надіслав 50 електронних листів зі своєї офіційної електронної адреси та ще 50 електронних листів із 3 різних електронних адрес, і вони не відповіли протягом 8-9 місяців навіть на 1 єдиний електронний лист

Тримайтеся подалі від цього шахрайського казино!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже вдячний 😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Мене оновлено: згідно з даними групи даних, «зникнення» криптовалютних платежів швидше за все пов’язане з місцевою ситуацією з безпекою в Південній Америці. Багато шахрайства вчиняються з використанням криптовалюти.

Мені сказали, швидше за все, це причина. Жодна інформація не вказує на те, що MGA регулюватиме використання криптовалютних платежів.

Сподіваюся, це допоможе! 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це дійсно допомагає, це має сенс, дякую за допомогу в роз’ясненні, Радко, завжди вдячний

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 рік тому

Ви коли-небудь успішно виводили гроші в казино?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я не зміг, я хотів один раз, я повністю перевірив свій обліковий запис, я надіслав десятки документів для цього, і я чекав майже 2 тижні на перевірку.

У мене було незавершене зняття коштів, але це було впродовж 6-7 робочих днів. Не вдалося зняти кошти, оскільки вони мали проблеми з нідерландськими платіжними службами або щось подібне.

До кінця я скасував виведення...Вони продовжували очікувати, тому що знали, що після довгого очікування я сам скасую 🫢😄.

Це було останнє казино, в яке я грав.

Після того, як я повністю зупинився.

Будьте обережні, вони можуть закрити ваш обліковий запис у будь-який момент без чітких відповідей!

Казино не контролюється та не переглядається Нідерландами.

Ці умови взагалі не діють у Нідерландах, тож вони можуть обманювати гравців, як хочуть!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли вони почули про нелегальну діяльність у Нідерландах, вони швидко закрили мій рахунок і більше не відповідали на мої електронні листи, я надіслав їм більше 50 електронних листів ... Я маю на увазі загальну суму депозитів за 8-9 місяців.

Вони чекали, доки на моєму балансі не буде 0, можливо, у мене було кілька сотень на балансі, але де був бонус... тому вони просто призупинили мій рахунок!

У мене був дуже високий VIP рівень!!

Я надіслав 50 електронних листів зі своєї офіційної електронної адреси та ще 50 електронних листів із 3 різних електронних адрес, і вони не відповіли протягом 8-9 місяців навіть на 1 єдиний електронний лист

Тримайтеся подалі від цього шахрайського казино!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але коли ви грали і вигравали, вам вдалося забрати свій виграш і грати так само, як і всі інші користувачі з інших юрисдикцій? Час від часу я грав тут протягом подібного періоду часу, і зняття займало в середньому 5 робочих днів (skril). За умови, що у вас була можливість нормально грати та знімати кошти, я не знаю, чи маєте ви право на відшкодування, я Я не дуже знаю про ваші місцеві правила, тому що отримати відшкодування за всі депозити, зроблені користувачем, навіть коли вказаний користувач міг зняти зазвичай, звучить трохи дивно для мене, це було б ставка без жодного ризику 🥴 у випадку рахунок був закритий із залишенням на ньому, тоді відшкодування має сенс, не лише відшкодування депозиту, а й виплата всього активного балансу, який є на рахунку, але, як я вже сказав, я не знаю про вказівки, яких дотримується ваш регулятор

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони використовували юристрикцію Нідерландів без спеціальної ліцензії.

Таким чином, вони практично нелегально приймали голландських гравців!

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 рік тому

Можливо, так, але це не робить їх шахраями.

Є казино, які чесно ставляться до всіх гравців і їм байдуже їх національність. Звичайно, це може спричинити певні юридичні проблеми з місцевою юрисдикцією. Але бути незаконним на ринку чи бути шахрайським казино – це дві дуже різні речі. Ви можете прийняти гравців з певної юрисдикції на законних підставах, але ви все одно можете бути шахраєм казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прийняття нідерландських гравців, якщо у вас немає спеціальної ліцензії від Управління азартними іграми Нідерландів (KSA), є незаконним.

У Бельгії юрисдикція однакова, у Франції дуже сувора, у Німеччині така сама.

Ви мене зовсім не зрозуміли.

Мені краще не втрачати тут час.

Здається, ти все знаєш краще.

Удачі вам на форумі

Автоматичний переклад.
nm86nlplay
1 рік тому

Так, не витрачайте свій час. Westcasino є філією. Я тебе розумію ха-ха

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не зміг, я хотів один раз, я повністю перевірив свій обліковий запис, я надіслав десятки документів для цього, і я чекав майже 2 тижні на перевірку.

У мене було незавершене зняття коштів, але це було впродовж 6-7 робочих днів. Не вдалося зняти кошти, оскільки вони мали проблеми з нідерландськими платіжними службами або щось подібне.

До кінця я скасував виведення...Вони продовжували очікувати, тому що знали, що після довгого очікування я сам скасую 🫢😄.

Це було останнє казино, в яке я грав.

Після того, як я повністю зупинився.

Будьте обережні, вони можуть закрити ваш обліковий запис у будь-який момент без чітких відповідей!

Казино не контролюється та не переглядається Нідерландами.

Ці умови взагалі не діють у Нідерландах, тож вони можуть обманювати гравців, як хочуть!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зачекайте, ви ніколи не отримували зняття з казино? Або те, що ви тут описуєте, стосується одного конкретного вилучення????

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прийняття нідерландських гравців, якщо у вас немає спеціальної ліцензії від Управління азартними іграми Нідерландів (KSA), є незаконним.

У Бельгії юрисдикція однакова, у Франції дуже сувора, у Німеччині така сама.

Ви мене зовсім не зрозуміли.

Мені краще не втрачати тут час.

Здається, ти все знаєш краще.

Удачі вам на форумі

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи не казав, що вони приймають гравців легально. Якщо вони не мають голландської ліцензії, і вони приймають голландських гравців, то приймають їх незаконно з точки зору голландського законодавства. Але знову ж таки, це не робить їх шахрайським казино. Є казино, які приймають гравців нелегально, оскільки вони не мають місцевої ліцензії, але вони все одно ставляться до гравців чесно, і щоразу, коли вони чесно виграють, їм отримають гроші.

Ось чому я намагаюся пояснити різницю між нелегальними та шахрайськими казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Азартні ігри небезпечні, ми тут, тому що ми звикли грати в азартні ігри або деякі з нас ми все ще граємо в азартні ігри...сумно, що людський розум можна так легко обдурити заробітком.

Влада не докладає жодних зусиль, щоб захистити людей, які намагаються грати в азартні ігри... і вони можуть легко стати залежними....

З моєї особистої точки зору, WESTCASINO не піклується про вас, якщо ви програєте, вони просто бомблять рекламними акціями, тримаючи вас в азартних іграх до останнього пенні 😄🫢.


Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Погоджуюсь, не афера, а покидьок. Нелегальна нечисть у нашій країні.

Їх штрафують, але вони продовжують орієнтуватися на голландський ринок.

https://www.vegasslotsonline.com/news/2023/05/30/dutch-gambling-regulator-orders-unlicensed-maltese-operator-to-leave-market/


Але якщо ви протистоїте їм і хочете поговорити з ними, вони просто ігнорують вас 😉. Вони все ще дуже активні на голландському ринку.


Але ура, вони відповідають casinoguru. На жаль, casinoguru нічого не стосується місцевих законів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Давайте заплатимо адвокатам усім гравцям з Нідерландів, які мали проблеми з WESTCASINO, і звернемося до суду проти цього незаконного казино!

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого