2 р. тому
Тут ви можете обговорити WestCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я бачу, що наразі є лише одна відкрита скарга щодо затримки вилучення.
Згідно з історією скарг, насправді це здається непоганим.
Я хотів би вам відповісти конкретніше, але я там ніколи не грав. 🙂
Hello,
I can see there is just one open complaint about the delayed withdrawal at the moment.
According to the complaints history, it seems quite good actually.
I'd like to answer you more concretely, but I have never played there. 🙂
Що ж, мені точно не пощастило з бігунами сайту. Але ця скарга дрімота. Головним чином тому, що персонал служби підтримки, здається, не знає елементарної математики та відмовився визнати, що гра була неправильною/обманювала/обдирала клієнтів. Перший раз, коли я звернувся до підтримки, я взяв безкоштовні обертання в грі the green knight. Найвищий множник отримав X10, потім обертання зупинилося на виграші в 20 центів, але одна з плиток була диким X10. Тож 20 центів X10 це 2$ X10 знову 20$ це заплатило мені 2$. Тож я звернувся до служби підтримки, вони переглянули та сказали, що на вкладці все добре, чи є у мене знімок екрана, якого я не мав. Тож я повернувся та грав 6 доларів, поки мені не пощастило отримати безкоштовні обертання цього разу під час останнього обертання, яке дорівнює х100. Як ви бачите, це вийшло як 4 коні на прямій лінії. Це коштує 30 центів, тому я знову звертаюся до служби підтримки цього разу, у мене є знімок екрана. Вони знову кажуть, що все працює добре, і виведення готівки було правильним. Невже ці люди справді тупі, що не можуть зробити елементарну математику в якому світі 30 центів х 100 на спині 3$.
Ну, я навіть не використав свій депозит для них, я, очевидно, втрачу свої гроші тут, якщо виграші зменшаться на X10.
Well i sure have bad luck with the site runners. But this complaint is a dozy. Mainly because the support staff doesn't seem to know basic math and refused to admit the game was wrong/cheating/ripping off customers. The first time i went to support was i hit free spins on the game the green knight. The top multiplier went to X10 then the spin stopped at a 20 cent win but one of the tiles was wild X10. So 20cents X10 is 2$ X10 again 20$ it paid me 2$. So i went to support they looked and told me it was good on the tab did i have a screenshot which i didn't. So i went back and played 6$ till i got lucky a hit free spins again this time on the last spin,which is x100. It came up as you can see as 4 horses in a straight line. Which is worth 30cents so i go to support again this time i have the screenshot. They again say it's running fine and the cash out was right. Are these people really dumb that they can't do basic math in what world is 30 cents x100 on the spin 3$.
Well i haven't even finish using my deposit to them i obviously going to lose my money here if wins are reduced by X10.
Привіт, я не знайомий із цим слотом та його функціями, виграшними лініями тощо. Тому скріншот насправді не дуже допоміг.
Як щодо зв’язатися з постачальником ігор? Зрештою, вони керують грою.
Крім того, ви можете зіграти ті самі ставки в безкоштовній версії та порівняти результати.
Hello, I'm not familiar with this slot and its features, win lines, and so on. Hence the screenshot actually did not help much.
How about contacting the game provider instead? They operate the game after all.
Alternatively, you can play the same bets in the free version and compare the results.
Це казино закрило мій рахунок після того, як я вніс 15 тисяч євро, і конфіскував мій залишок.
Вони працюють нелегально в Нідерландах, не маючи ліцензії уряду Нідерландів!
This casino closed my account after I've deposited 15k euro and confiscated my balance left .
They operate illegally in Netherlands,without license from duch gambling authorities!
Привіт,
розгляд скарги , дякуємо за всі надані вами деталі, перевірте це та погоджуйтеся, що закриття чийогось облікового запису з активним балансом є абсолютно несправедливим.
Дайте команді з розгляду скарг деякий час, щоб розглянути справу та запропонувати наступні кроки, я б вважав орган влади останнім вибором, доки не буде запропоновано інше.🤔
Hello,
the complaint is running, thank you for all the details you've provided so far, check that, and must agree that closing someone's account with an active balance is totally unfair.
Give the complaint team some time to review the case and suggest the next steps, I would take the authority as the last option until suggested otherwise.🤔
Привіт,
Я теж голландський гравець. А також бути обманом під час гри в westcasino. І я знаю більше голландців, яких обманюють і борються за повернення своїх грошей. Давайте допомагати один одному.
Ви праві.. у них немає ліцензії KSA, і вони обманюють людей рекламними електронними листами та партнерськими посиланнями. Але їм заборонено грати голландцями на веб-сайті. Вони повинні блокувати голландців.
Наразі кажуть, розслідування займає від 30 до 60 днів. Це смішно.
Hi,
Im a dutch player aswell. And also being tricked playing at westcasino. And I know more dutch people who are being tricked and fighting to get their money back. Lets help each other out.
You are right.. they dont have a KSA liscense and they trick people with promo emails and affiliates links. But they are not allowed dutch to play at there website. They should block dutch people.
At this moment they say investigation takes 30 to 60 days. That is ridiclous.
Щодо casinoguru. Гравець не відповідає за пропозицію голландської гри в казино без голландської ліцензії. Це казино... вони не повинні дозволити цього.
Через це багато казино вже повернули голландцям гроші.
Так само кажуть MADRE та MGA.
Тож ховатися за їхніми T&C і гуру, який каже, що це відповідальність гравців, абсолютно неправда. Ви повинні прочитати, перш ніж говорити такі речі.
Багато казино, наприклад LTC limited, Gammix тощо, вже мали штрафи, тому що вони працюють нелегально на голландському ринку.
Крім того, якщо я зайшов на ваш веб-сайт і клацнув westcasino, це також показує, що нідерландам дозволено грати. Ви повинні змінити це. Для вас також заохочуйте голландців грати в Westcasino, що заборонено.
As for casinoguru. Offering dutch to play at a casino without a dutch liscense is not the responsibilty of the player. It is the casino's ... they should not allow that.
Many casino's already refunded dutch their money because of this.
Aswell as MADRE and MGA say so.
So to hide behind their T&C and guru telling it is the players responsibility is completely false. You should read up before saying these kind of things.
Many casino's like for example LTC limited, Gammix etc already had fines to pay because they operate illegaly in the dutch market.
Also if im at your website and click westcasino it also shows the netherlands are allowed to play. You should deff change that. For you aswell encourage dutch to play at Westcasino that is not allowed.
Навіть це можна надіслати до KSA, і casinoguru може отримати штраф, щоб заохотити голландців зареєструватися в westcasino. Що не дозволено!
Схоже, що грати в цьому казино не законно. Ви зобов’язані не заохочувати голландців грати в нелегальних казино. Крім того, westcasino має блокувати всі голландські IP-адреси.
Even this can be send to the KSA and casinoguru could get a fine to pay encouraging dutch to register at westcasino. Wich is not allowed!
It looks like its legal to play at this casino its not. Its your responsibilty not to encourage dutch to play at a illegal casino. Aswell as westcasino should block all dutch IP's.
Для людей, які мають проблеми, цей електронний лист адресовано безпосередньо менеджеру казино
casinomanager@westcasino.com
Але він не розумний. Він навіть попереджає голландців не вдаватися до судових заходів, тому що за будь-яку завдану шкоду, позов тощо гравець повинен відшкодувати збитки. Лол
Отже, якщо я купую пачку сигарет і мені 12 років, а супермаркет не запитує моє посвідчення особи і дає його мені. Ви справді думаєте, що 12-річна дитина отримає штраф за нанесення шкоди супермаркету?
Я нідерландський Westcasino не має ліцензії, але орієнтований на голландських гравців. Я можу зареєструватися та грати, що заборонено. Потім я кажу їм... а вони кажуть, що я порушую їхні умови та умови? І я маю сплатити штрафи, якщо скажу KSA чи MGA?. Мені 12 років, вони в супермаркеті.
For people with problems this email is directly to the casino manager
casinomanager@westcasino.com
But he's not reasonable. He even warns dutch people not to pursuit legal steps because any harm done, claim etc the player needs to pay the damage. Lol
So if I buy a pack of cigarettes and im 12 years old and the supermarket doesnt ask for my ID and gives it to me. You really think that the 12 year old gets a fine to pay for causing harm to the supermarket?.
Im dutch Westcasino has no liscense but do target dutch players .. I can register and play wich is not allowed. Then I tell them... and they say I breach their t&c ? And I have to pay fines if I tell the KSA or MGA?. Im the 12 year old , they are the supermarket.
Навіть це можна надіслати до KSA, і casinoguru може отримати штраф, щоб заохотити голландців зареєструватися в westcasino. Що не дозволено!
Схоже, що грати в цьому казино не законно. Ви зобов’язані не заохочувати голландців грати в нелегальних казино. Крім того, westcasino має блокувати всі голландські IP-адреси.
Even this can be send to the KSA and casinoguru could get a fine to pay encouraging dutch to register at westcasino. Wich is not allowed!
It looks like its legal to play at this casino its not. Its your responsibilty not to encourage dutch to play at a illegal casino. Aswell as westcasino should block all dutch IP's.
Привіт,
Ми прагнемо надати повну та актуальну інформацію про казино. Як і ліцензія, гравець сам вирішує, де грати, і ми завжди рекомендуємо грати в місцевих ліцензованих казино. Ми надаємо відгуки, а не рекламу, числове значення вказує на те, наскільки ймовірно, що з вами тут поведуться справедливо.
Ми не несемо відповідальності за те, як казино дотримується обмежень у країнах.
Hello,
We intend to provide full and actual information about the casino. As well as the license, it is up to the player to decide where to play, and we always recommend playing in local licensed casinos. We provide reviews, not advertisements, the numeric value says how it is likely that you'll be treated fairly there.
We are not responsible for how the casino enforces restricted countries.
Як бачите, на вашому веб-сайті вказано, що голландська мова дозволена. Це не законно.
As you can see your website says dutch allowed. That is not legal.
З 5 січня казино West Casino назавжди закрило мій рахунок і відмовилося зі мною спілкуватися. Я надіслав десятки електронних листів.
Взагалі немає відповідей.
Я повідомляв про це в усі судові органи.
Повноваження MGA - це просто жарт.
За останні 2 роки я надіслав їм більше 10 скарг на більше казино.
Я не отримав жодної відповіді, я багато разів намагався до них додзвонитися, і я отримав їх по телефону лише один раз. Але безуспішно з жодною з моїх скарг.
Тож до кінця я зрозумів, що west casino захищені, вони ховаються і рука об руку з владою.
Влада KSA з Нідерландів дійсно низька, я дзвонив їм багато разів.
Найкраще – припинити грати. 👍😉
І грошей у вас буде багато.
From 5 January West casino closed my account permanently and refused any comunication with me. I've sent dozens of emails.
No answers at all.
I've reported them to all legally authorities.
MGA authority is just a joke .
I've sent to them more than 10 complaints in last 2 years for more casinos.
I didn't get any reply, I've tried many times to call them and I got them on the phone once only.But no success with any of my complaints.
So until the end I realised that west casino are protected and they hide and are hand in hand with authorities.
KSA authorities from Netherlands are really low,I've called them many times.
The best is to stop gambling. 👍😉
And you will have alot of money.
Не втрачай надії. Вони ховаються за своїми правилами, які не є правильними. Нехай це буде для вас багато грошей.
Зверніться до юриста ROELOF EFA BIJKERK. Він має досвід у цьому і може допомогти вам добитися справедливості. Google його ім'я з казино, тоді ви можете зв'язатися з нами електронною поштою.
Don't give up hope. They hide behind their t&c which are not correct. Let it be a lot of money for you.
Contact ROELOF EFA BIJKERK lawyer. He has experience with this and can help you get justice. Google his name with casino then you can contact us by email.
Geef de hoop niet op. Ze verschuilen zich achter hun t&c die niet kloppen. Las dat het bij jou om veel geld gaat.
Contacteer ROELOF E.F.A. BIJKERK advocaat. Hij heeft ervaring hiermee en kan je helpen je recht te halen. Google zijn naam met casino dan kan je contact opnemen via email.
Ksa проводить розслідування, лише якщо є кілька скарг на казино, як-от ця проблема з ліцензуванням. Вони не для того, щоб вирішувати проблеми гравців. Але звітування має сенс.
MGA нічого, справді не відповідає 9/10 x. Ви можете мати кращий madre, але вони не пов’язані з цим.
Багато казино реагують на цю проблему з ліцензуванням і повертають вам гроші. На жаль, westcasino дуже стійкі, хоча вони, звичайно, не праві. Вони навіть кажуть, що якщо гравець стягує з них плату, ви повинні сплатити їхню плату, тому що ви порушили їхні правила.
Ви самі, і це, мабуть, можна вирішити лише законним шляхом. Тому що вони дійсно помиляються.
Вони повинні блокувати голландців, а не просувати голландський ринок і обманом змушувати вас грати з ними. Ви повинні повернути всі свої депозити.
The ksa only investigates if there are several complaints about a casino, such as with this licensing problem. They are not there to solve player problems. But reporting does make sense.
The MGA is nothing, indeed do not respond 9/10 x. You can have better madre, but they are not affiliated with that.
Many casinos respond to this licensing problem and refund your money. Unfortunately, westcasino is very firm, although they are certainly not right. They even say that if they are charged by the player that you have to pay their charges because you broke their t&c.
You are on your own and this can probably only be resolved legally. Because they are indeed wrong.
They should block Dutch people and not promote the Dutch market and trick you into playing with them. You should get all your deposits back.
De ksa doen alleen onderzoeken als er meerdere klachten komen over een casino zoals met dit liscentie probleem. Ze zijn er niet om spelers problemen op te lossen. Maar melden heeft wel zin.
De MGA stelt niets voor inderdaad reageren 9/10 x niet. Kan je beter madre hebben maar daar zijn zij niet bij aangesloten.
Vele casino's geven gehoor aan dit liscentie probleem en geven je geld terug. Helaas is westcasino erg standvastig al hebben ze zeker geen gelijk. Ze zeggen zelfs dat als ze kosten krijgen door de speler dat jij hun kosten moet betalen omdat je hun t&c hebt verbroken.
Je staat er alleen voor en waarschijnlijk kan dit dus enkel juridisch worden opgelost. Want ze zitten wel degelijk fout.
Ze behoren nederlanders te blokkeren en niet de nederlandse markt te promoten en je zo er in te luizen bij hun te spelen. Je behoort al je deposits terug te krijgen.
Неможливо, westcasino не відповідає на мої запити.
Орган MGA також не відповідає.
Якщо ви подасте офіційну скаргу до KSA, вони можуть оштрафувати вас за те, що ви граєте в азартні ігри в незаконному казино. Штраф становить до 6 тисяч євро.
Тож успіхів у цій ситуації.
Краще, щоб усі люди припинили грати в азартні ігри та спробували інші цікаві речі в житті.
Is not possible, westcasino dosen't answers to my requests.
MGA authority dosen't answers as well.
If you make official complaint to KSA they can give you a huge fine because you where gambling on an illegally casino. The fine is up to 6k euro.
So success with this situation.
IS better that all people stop gambling and try another fun things in life.
Повідомити можна анонімно.
Тобі теж пощастило
You can report anonymously.
You too good luck
Je kan anoniem je melding doen.
Jij ook succes
Я повідомляв про west casino з листопада минулого року приблизно 10 разів 😊
Але влада KSA нічого не зробила, веб-сайт все ще доступний з Нідерландів і приймає голландських гравців 😂
I've reported west casino from last year November, like 10 times 😊
But KSA authorities didn't do nothing, the website is still accessible from Netherlands and accepting duch players 😂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.