ФорумКазиноVulkan.bet Casino - загальне обговорення

Vulkan.bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від mg2019
|
16100 переглядів 88 відповідей |
|
1 2 3...5
nicooretamozoo2017
1 рік тому

Привіт,

якщо ви перевірите сайт казино, ви знайдете засіб перевірки ліцензії - результат показує наступне:

file

GCB є лише постачальником загальної ліцензії. Це казино має ліцензію Antillephone.

Якщо ви натрапите на іншу інформацію, дайте мені знати, будь ласка. Як альтернативу, ви можете зв’язатися з особою з нашої команди даних, ви знайдете медальйон під оглядом. 😉

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз це казино працює?

Я не бачив своїх грошей більше 2 тижнів.

немає відповіді від їхніх фінансів.

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ryosyou
1 рік тому

Привіт.

Здається, казино працює. На вашому місці я б розглянув можливість подати скаргу . Двох тижнів – це більш ніж достатньо, щоб почекати.

Ви коли-небудь успішно знімали гроші з цього казино?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

декілька разів.

останній був завершений 9 лютого.

Автоматичний переклад.
ryosyou
1 рік тому

Оскільки ви так довго чекали, я б рекомендував вам подати скаргу. Боюся, на даний момент ви мало що можете зробити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не отримую жодної відповіді, а таймер уже закінчився. Що ще я можу зробити? Чому це?


https://casinoguru-de.com/vulkan-bet-casino-der-player-beanstandet-die-auszahlsgebuhr

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
TheCooN82
1 рік тому

Привіт, я переніс вашу публікацію під це конкретне казино.

Однак я також бачу, що зараз усе гаразд, і Нік відповів на вашу скаргу , і ви також відповіли йому. Є досить багато скарг, і наша команда намагається зробити все можливе, щоб якомога швидше дістатися до вас чи інших.

У будь-якому випадку, я помітив, що згідно зі скаргами у вас є проблема з комісією за зняття коштів, а підтримка не дуже допомагає. Це так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, на жаль, це правильно.


Дякую

Автоматичний переклад.
TheCooN82
1 рік тому

Як пояснив Яро, нам усім поки що потрібно набратися терпіння. Через надмірну кількість скарг нашим спеціалістам потрібна кожна секунда, яку їм дає таймер.

Якщо я можу чимось для вас допомогти, дайте мені знати.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це займає дуже багато часу, поки я не отримаю допомогу. З моїми попередніми скаргами я вважав, що отримав дуже добру пораду і мене також дуже поважали. але, на жаль, зараз це не так.

Всім гарних вихідних

Автоматичний переклад.
TheCooN82
1 рік тому

Я знаю, що це не дуже приємна ситуація, і вам доведеться чекати, але, як ми вже зазначали, наші експерти роблять все можливе, щоб дістатися до кожного гравця. Те, що Нік не відповідає вам відразу, не означає, що ваша справа менш важлива або що він вас не поважає. Я попрошу вас набратися ще трохи терпіння, і сподіваюся, що все вдасться якомога швидше.

У будь-якому випадку, ви вже дізналися щось нове?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую і гарного тижня.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Короткий виклад моєї скарги завжди обробляється без будь-яких змін і має виглядати так, ніби його було оновлено. Таймер скинуто. Чи можливо, щоб інший фахівець зі скарг подбав про мене? Я чекаю тут зі своєю скаргою майже 3 тижні, але жодного прогресу немає. Що відбувається?



З повагою TheCooN82

Автоматичний переклад.
TheCooN82
1 рік тому

Привіт TheCooN82!

Мені шкода, що це займає так багато часу, ну, ми досить зайняті, це правда. Звісно, я спробую дізнатися про вашу справу. Я вже надіслав нагадування. Сподіваюся, це трохи допоможе.

Я бачу, що минуло тиждень відтоді, як Нік отримав запитане оновлення, якщо я буду припускати, я б сказав, що він на цьому. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, чи є шанс, що хтось із цих двох колег знову вирішить мою проблему? Я чекав на допомогу більше 3 тижнів. 😢😩

Ще раз великий комплімент і подяка цим двом панам.


Привітання

TheCooN82


Автоматичний переклад.
TheCooN82
1 рік тому

привіт

Наскільки я можу судити, до наступного етапу вашої скарги з Ніком залишилося менше двох днів. Так у чому справа, будь ласка? Бажаєте поміняти Ніка на Ніка? 🙂

Я не знайшов жодних інших відкритих або нещодавно поданих ваших скарг.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нік 10 місяців тому був би чудовий. Я зовсім не хочу напружуватися, але щоразу чекати тиждень, поки я отримаю відповідь, трохи дратує. Будь ласка, не зрозумійте мене неправильно, я дуже вдячний команді casinoguru за підтримку🤭

Гарного початку тижня.

Автоматичний переклад.
TheCooN82
1 рік тому

Тепер я розумію. Це своєрідне порівняння - я повинен був знати 🙂

Я не хочу, щоб ви думали, що я шукаю дурних виправдань, але я повинен сказати, що кількість скарг, які команда розглядала 10 місяців тому, була набагато меншою, ніж у поточній ситуації.

Я погоджуюся, що це, мабуть, дуже боляче, але принаймні раз на тиждень я бачу, як керівник команди просить усіх членів підвищити свої максимальні можливості. Я переконаний і можу чесно сказати, що вони вже досить довго перевищували межі. Насправді я знаю, що деякі з них намагаються навчити нових колег, але, на жаль, це займає багато часу, щоб пройти цей процес.

Я вдячний за ваше розуміння. Будь ласка, будьте трохи терплячі. 🙏



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за ваші добрі рядки 👍🏼🌷

Автоматичний переклад.
TheCooN82
1 рік тому

Гарних вихідних! 😉💚

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого