О, я припускаю, що ви сказали казино, що ви не можете отримати щось подібне, оскільки ваш банк не може це надати, чи не так? Чи намагалися ви перевірити, чи є альтернатива, яку можна використати замість такого документа?
Я також бачив, що у вас уже є скарга , тож якщо проблема все ще є, наша команда спробує вам допомогти.
Чи можете ви також повідомити мені, як це відбувається, і чи щось змінилося? Буду вдячна.
Я сподіваюся, що це буде позаду якомога швидше, і ви отримаєте свої гроші.
Oh, I suppose you told the casino that you can't get something like that since your bank can't provide it, right ? Did you try to see if there was an alternative that you could use instead of such a document ?
I also saw that you already have a complaint, so if there is still a problem, our team will try to help you.
Could you also update me on how it's going and if anything has changed ? I would be grateful.
I hope it will be behind you as soon as possible and you will get your money.
Автоматичний переклад.