ФорумКазиноVulkan.bet Casino - загальне обговорення

Vulkan.bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від mg2019
|
15642 переглядів 88 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
Radka
1 рік тому


Будь ласка, де я можу знайти валідатор ліцензії казино?

Чи можете ви дати мені посилання на засіб перевірки ліцензії казино?


Автоматичний переклад.
Telegram-dao998123
1 рік тому

Ви можете знайти його, перейшовши на сторінку казино, прокрутивши до кінця, і я знайшов його внизу ліворуч. Він містить помаранчеву кульку, яку, на мою думку, неможливо пропустити. Коли ви натискаєте на нього, ви бачите валідатор.

У будь-якому випадку, чи плануєте ви грати в цьому казино, якщо хочете дізнатися цю інформацію, чи вам просто цікаво? 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий ранок,

На жаль, я маю проблеми з верифікацією вже близько двох місяців. Я постійно отримував електронні листи про те, що документ відсутній. Це було завантажено кілька разів, але завжди відхилялося. Я поклав тисячі євро, але нічого не відбувається зі зняттям!!!

Було б чудово, якби хтось міг допомогти мені з цим.


Дякую

Автоматичний переклад.
chris2012
11 міс. тому

Привіт, я помітив, що ви вже подали скаргу, і це, на мій погляд, правильний крок, оскільки перевірка триває вже 2 місяці. Я думаю, що цього достатньо, щоб казино досягло успіху.

Що стосується відхиленого документа, чи сказали вам у казино, чому це відбувається і яка причина відмови? Я припускаю, що поки у вас не буде підтвердженого облікового запису, з виведенням нічого не станеться.

Дайте мені знати, якщо у вас є якісь нові оновлення чи інформація.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Шахрайство. Так просто. Я був користувачем більше 3 років і мав сотні зняттів і депозитів. Роблю ставки на спорт і казино. Минулого місяця я вперше в житті виграв відносно велику суму в казино (1200 доларів США), і після спроби надіслати запит на зняття коштів вони забанили мій рахунок і конфіскували весь баланс. Вони щури. Злодії.


Тримайтеся подалі від цього чудака.

Автоматичний переклад.
hargyon
8 міс. тому

Це звучить досить неприємно, особливо після багатьох років гри в казино. Чи були у вас успішні виведення раніше, чи це ваша перша спроба? Також казино пояснило вам, що, можливо, було причиною цього? 🤔 Якщо ви вважаєте, що ми можемо вам допомогти в іграх у казино, повідомте нам про це. Наша група розгляду скарг обов’язково розгляне цю справу.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хтось із Чилі отримував сертифікат від Державного банку Чилі з кодом IBAN, який вони запитують у Vulkanbet?

Я дзвоню в банк, і мені кажуть, що зазначеного документа не існує, тоді як у vulkanbet мені кажуть, що не заплатять мені, доки я не надішлю цей документ

Автоматичний переклад.
2 р. тому

3) Повний знімок екрана вашого особистого банківського рахунку в Інтернеті (миттєво)


4) Повносторінковий скріншот депозитних операцій з особистого кабінету вашого інтернет-банкінгу. Цей знімок екрана має містити дату транзакції, суму переказу та IBAN.


5) Скріншот повної сторінки вашого онлайн-банківського рахунку, який використовувався для депозиту. Цей знімок екрана має містити ім’я власника рахунку та IBAN.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Точніше, навіть вимагали селфі з папірцем, на якому був написаний емейл, тепер вимагають документ з банку, де вказано номер мого рахунку з кодом IBAN, на що мені банк каже, що такого документа немає і все реалізовувати мене Платіж на Astropay, навіть не на той банк, у якого вони вимагають документ, це вже занадто абсурдно, вони явно не хочуть платити. Який стрес. Сподіваюся, там більше ніхто не грає

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хтось із Чилі отримував сертифікат від Державного банку Чилі з кодом IBAN, який вони запитують у Vulkanbet?

Я дзвоню в банк, і мені кажуть, що зазначеного документа не існує, тоді як у vulkanbet мені кажуть, що не заплатять мені, доки я не надішлю цей документ

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

О, я припускаю, що ви сказали казино, що ви не можете отримати щось подібне, оскільки ваш банк не може це надати, чи не так? Чи намагалися ви перевірити, чи є альтернатива, яку можна використати замість такого документа?

Я також бачив, що у вас уже є скарга , тож якщо проблема все ще є, наша команда спробує вам допомогти.

Чи можете ви також повідомити мені, як це відбувається, і чи щось змінилося? Буду вдячна.

Я сподіваюся, що це буде позаду якомога швидше, і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Мені просто відповіли, що вони неправі і що їм потрібен скріншот картки, який я вже надіслав у pdf, але зараз надіслав як скріншот, сподіваюся, вас це влаштовує

Я багато разів казав кільком агентам, що документ не існує, і вони змусили мене витратити більше тижня, щоб сказати мені, що це їхня помилка.

Автоматичний переклад.
wmaisterow
7 міс. тому

Це не найприємніше, але важлива частина полягає в тому, що казино усвідомило свою помилку, і, сподіваюся, відтепер воно покращуватиметься, і ви побачите свої гроші якомога швидше.

Повідомте мене, коли всі документи будуть в порядку, вас перевірять і ви зможете відкликати.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Правда в тому, що це було не дуже весело, з 30 березня я намагався отримати гроші, це було моє друге зняття, і перше було те саме, надсилання та надсилання документів, я нарешті щойно отримав свої гроші, але явно не грайте там більше, і я рекомендую нікому не робити цього

Автоматичний переклад.
wmaisterow
7 міс. тому

Можливо, ви б хотіли написати відгук про це казино про свій досвід роботи в цьому казино? Іншим гравцям дійсно може бути корисно почитати про це. Якщо ви вирішите це зробити, просто перейдіть за цим посиланням.😉

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Так, звісно

Автоматичний переклад.
wmaisterow
6 міс. тому

Дякуємо за інтерес.👌

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони вкрали в мене 30 євро і не повернули їх після того, як зробили помилку в депозиті, і з заблокованим рахунком вони залишили мої гроші без виправдання!


Автоматичний переклад.
cristianapim
5 міс. тому

Я правильно розумію, що ваш рахунок заблоковано з грошима? Яка причина блокування вашого облікового запису, якщо можна запитати? Чи отримали ви якісь пояснення від казино?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Так, зроблено багато депозитів і зняття коштів, багато бонусів - як у казино, так і в спорті - у мене ніколи не було проблем. Але вперше в своєму житті я виграв велику суму в ігрових автоматах і, очевидно, як це зробили б брудні та шахрайські букмекерські контори, вони забанили мій рахунок у той момент, стверджуючи, що я порушив правила, граючи в ігрові автомати з активним спортом бонус (детально, я грав у слоти з реальним балансом, для цього навіть не можна використовувати бонусний баланс.


Чесно кажучи, відтоді я страждаю від нападів тривоги, і, незважаючи на те, що я був гравцем понад 6 років і був користувачем понад 30 різних букмекерських контор, у мене більше немає бажання та радості грати після того, як мене пограбували. майже 2000 доларів США таким чином. .


Ці щури навіть не хочуть повертати мій депозит.


Хоча я лише програвав і мав невеликі зняття, вони виплатили без найменших проблем. На жаль, з якоїсь причини мій найбільший виграш у слотах стався в цьому нещасливому букмекерському конторі, і вони, очевидно, скористалися тим фактом, що я накопичив велику суму на своєму рахунку, щоб очистити все. Не грайте в цій букмекерській конторі. Візьміть за приклад мій випадок, навчіться на моїх стражданнях. Не грай тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

І детальніше, я вже намагався подати скаргу тут, але мені відмовили, стверджуючи, що мій випадок стосується спорту, а не ігрових автоматів, що справді абсурдно. Вони забанили мій обліковий запис лише тому, що я виграв велику суму в казино. Єдиним зв’язком зі спортом у цій події був той факт, що у мене був активний бонус, але я не використовував цю суму для гри в автомати, тому що я не вмію цього робити.


Вони стверджують, що я грав на великі суми на слотах, поки у мене був активний бонус (???, у чому проблема? Це був мій баланс, я не грав з бонусом, це був справжній баланс), і вони просто забрали весь мій гроші та моє бажання продовжувати робити ставки.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

І досліджуючи, я помітив цю скаргу, яка буквально така ж, як і моя, у якій користувача забанили з тієї ж причини, що й мене (ставки на ігрові автомати та спорт). Спочатку Casino Guru відмовився, стверджуючи, що не може вирішити спортивні проблеми, але згодом відновив справу, і скаргу було вирішено: https://casino.guru/vulkan-bet-casino-player-s-account-was-closed - і


Це буквально той самий випадок, що трапився зі мною, але я все ще не маю доступу до свого облікового запису Vulkanbet, і я все ще без допомоги, тому що ви відмовилися, стверджуючи, що це спортивна справа, але насправді це те саме, що я надіслано вище.


Будь ласка, допоможіть мені повернути мої гроші. У гіршому випадку хоча б мій депозит.

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого