3 р. тому
Тут ви можете обговорити Vulkan.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чекали на виплату з 7 вересня 2021 року. Підтримка вимагає лише терпіння. Інформації про те, коли гроші надійдуть на рахунок, немає. Мені цікаво, чи надійдуть гроші.
Have been waiting for the payout since September 7th, 2021. The support only asks for patience. There is no information about when the money will arrive in the account. I'm curious whether the money will even arrive.
Warte nun seit dem 07.09.2021 auf die Auszahlung. Durch den Support wird lediglich um Geduld gebeten. Es gibt keine Informationen wann das Geld auf dem Konto ankommt. Bin gespannt, ob das Geld überhaupt ankommt.
Чи є у вас якісь новини щодо виходу?
Do you have any news regarding your withdrawal?
Привіт, з 35 євро я грав до 11 000 євро. Акаунт призупинено через «відмивання грошей». Нічого подібного зі мною ніколи в житті не траплялося. Сподіваюся, хтось може мені допомогти.
Hello, with 35 euros I played up to 11,000 euros. Account suspended for "money laundering". Nothing like this has ever happened to me in my life. I hope someone can help me.
Hallo, habe mich mit 35 Euro auf 11.000 Euro raufgespielt. Konto wurde wegen "Geldwäsche" gesperrt. So etwas ist mir noch nie in meinem Leben passiert. Ich hoffe mir kann wer weiterhelfen.
В основному ознаки відмивання грошей прості. Якщо ви продовжуєте вкладати багато грошей, граєте кілька обертів, а потім просите вивести, це ознака відмивання грошей.
Оскільки ви кажете, що внесли лише 35 євро, це не може бути відмиванням грошей. Я б сказав, що немає сенсу обговорювати це далі, тому що, згідно з вашою початковою інформацією, я вважаю те, що вам сказали, чиста нісенітниця, тому, будь ласка, подайте скаргу тут: https://casino.guru/complaints
Basically, the signs of money laundering is simple. If you keep depositing a lot of money, play a few spins and then you request a withdrawal, that's a sign of money laundering.
Since you say you deposited only 35 eur, it can't be money laundering. I'd say there's no point in discussing it further, because according to the initial info from you, I believe what you were told is pure nonsense so please, submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Доброго дня, я грав на vulkan.bet у Португалії. У мене належним чином верифікований обліковий запис, я попросив 3 зняття грошей на суму 250 кожен, спочатку вони сказали, що знадобиться 5 днів, щоб увійти в мій рахунок, тепер після 5 днів кажуть, що 3 зняття було оброблено ними, і тепер це пов’язано з фінансовими установами, це почалося 07/22 і до сьогодні немає жодних ознак грошей.
Good afternoon I played at vulkan.bet in Portugal I have a properly verified account, I asked for 3 withdrawals of money worth 250 each, initially they said that it would take 5 days to enter my account, now after the 5 days they say that the 3 withdrawals were processed by them and now it has to do with financial institutions, this started on 07/22 and until today there is no sign of money.
Boa tarde joguei na vulkan.bet em Portugal tenho conta verificada corretamente, pedi 3 retiradas de dinheiro no valor de 250 cada, inicialmente diziam que demoraria 5 dias a entrar na minha conta, agora passados os 5 dias dizem que foram as 3 retiradas processadas por eles e agora tem haver com as instituições financeiras, isto começou no dia 22/07 e até hoje nem sinal de dinheiro.
Привіт,
будь ласка, коли була завершена ваша перевірка?
Будь ласка, зверніть увагу, що навіть якщо ви надіслали всі кошти до перевірки, вони будуть продовжені після перевірки.
Ви зараз на зв'язку з казино?
Я перевірив скаргу, і здається, що ще 3 гравці мають таку саму проблему, на жаль, жодна зі скарг, поданих цього року, не була закрита та вирішена. 🙁
Що ж, давайте подамо вашу власну скаргу, якщо хочете:
https://casino.guru/complaints
Hello,
when was your verification completed, please?
Kindly note that even if you had submitted all withdrawals before the verification was done, those will proceed after the verification is done.
Are you in touch with the casino, now?
I checked the complaint and it seems that 3 other players have the same problem, sadly none of the complaints submitted this year was closed as resolved. 🙁
Well, let's submit your own complaint if you like:
https://casino.guru/complaints
Рахунок було правильно підтверджено 22 липня, і того самого дня було здійснено 1 зняття. У казино мені кажуть, що гроші вже оброблені, а фінансові установи подбають про решту. Дочекатися терпіння, здається, девіз цього казино - терпіння. Я дізнався про це казино через 1 португальського впливового агента, я також зв’язався з ним, і він сам спробував би зв’язатися з казино, і якщо б я не отримав гроші, я б публічно викрив те, що сталося.
The account was correctly verified on 07/22 and on that same day 1 withdrawal was made. What the casino tells me is that the money has already been processed and that now financial institutions take care of the rest. To wait for patience, it seems that the motto of this casino is patience. I discovered this casino through 1 Portuguese influencer, I have also contacted him and he himself would try to contact the casino and if I didn't get the money I would publicly expose what happened.
A conta foi verificada corretamente dia 22/07 e nesse mesmo dia fizeram retirada de 1 um dos saques. O que em o casino me diz é que o dinheiro já foi processado e que agora são instituições financeiras que tratam do resto. Para esperar ter paciência, parece que eu o lema deste casino é um paciência. Descobri este casino através de 1 de influencer português, também já o contatei e ele próprio ia tentar contatar o casino e caso não me entrasse em o dinheiro iria expor publicamente o sucedido.
Рахунок було правильно підтверджено 22 липня, і того самого дня було здійснено 1 зняття. У казино мені кажуть, що гроші вже оброблені, а фінансові установи подбають про решту. Дочекатися терпіння, здається, девіз цього казино - терпіння. Я дізнався про це казино через 1 португальського впливового агента, я також зв’язався з ним, і він сам спробував би зв’язатися з казино, і якщо б я не отримав гроші, я б публічно викрив те, що сталося.
The account was correctly verified on 07/22 and on that same day 1 withdrawal was made. What the casino tells me is that the money has already been processed and that now financial institutions take care of the rest. To wait for patience, it seems that the motto of this casino is patience. I discovered this casino through 1 Portuguese influencer, I have also contacted him and he himself would try to contact the casino and if I didn't get the money I would publicly expose what happened.
A conta foi verificada corretamente dia 22/07 e nesse mesmo dia fizeram retirada de 1 um dos saques. O que em o casino me diz é que o dinheiro já foi processado e que agora são instituições financeiras que tratam do resto. Para esperar ter paciência, parece que eu o lema deste casino é um paciência. Descobri este casino através de 1 de influencer português, também já o contatei e ele próprio ia tentar contatar o casino e caso não me entrasse em o dinheiro iria expor publicamente o sucedido.
Ну,
Можу лише порадити наступного разу бути обережнішими. Спочатку перевірте казино , спробуйте бездепозитний бонус, якщо можливо, і дізнайтеся, чи це казино вам найкраще підходить. Я б не сказав, що ви повинні дозволяти собі сліпо впливати впливовими особами, але це, звичайно, залежить від вас.
Якщо вам потрібна допомога, я пропоную вам подати скаргу, як я вже згадував раніше.
Бажаю удачі🤞
Well,
I can only advise being more careful next time. Check the casino first, try some no deposit bonus if possible, and get your own idea of whether this casino is best for you. I would not say that you should let yourself be blindly influenced by influencers, but it's up to you of course.
If you need help, I suggest you submit the complaint as I already mentioned before.
I wish you luck 🤞
привіт, не грай тут, їм потрібні дуже дивні документи, а я вже зіграв у понад 100 казино, стежте, тут фальшиві п’ятдесят 😉 Я програв свій виграш і залишив його, є набагато кращі казино🙂
hey don't play here they want very strange documents and i've already played more than 100 casinos watch out here are fake fifty 😉 I gambled away my winnings directly and left it, there are much better casinos🙂
hey spielt hier auf keinen fall die wollen sehr komische dokumente und ich hab schon mehr als 100 casinos gespielt passt hier auf sind falsche fuffziger 😉 hab mein gewinn direkt verspielt und es gelassen, gibt viel bessere casinos🙂
Привіт,
з такою поганою репутацією я сприймаю ваше попередження як дуже розумне 🙂.
Чи можете ви поділитися, будь ласка, який документ вам здалося найдивнішим?
Hello,
with such a bad reputation I take your warning as a very reasonable one 🙂.
Can you share what document you have found the strangest to provide, please?
Вони хочуть 3 дивних скріншоти мого банку. Мені ніколи нічого подібного не було потрібно, і я легко зняв гроші в 30 казино, маючи 3 звичайні документи, паспорт, рахунок за електроенергію та Skrill або банківські дані, але звичайні банківські дані, не такі вже й дивні речі, які вони хочуть, я маю їх там 35, заплатили 600 вон, і вони не хочуть більше ніж 5-7 документів, як правило, і живий чат від них є дурним 😀
They want 3 weird screenshots of my bank I've never needed anything like that and I've easily made a withdrawal at 30 casinos with 3 normal documents, passport, electricity bill and Skrill or bank data, but normal bank data, not such weird things they want, I have them there 35 paid in 600 won and they don't want more than 5 to 7 documents normally, and the live chat from them is stupid 😀
die wollen 3 komische screenshots von meiner bank sowas hab ich noch nie gebraucht und ich hab schon locker bei 30 casino eine auszahlung gemacht mit denn 3 normalen dokumente reisepass stromrechnung und skrill oder bank daten aber normal bank daten nicht so komische sachen was die wollen hab da 35 einbezahlt 600 gewonnen und die wollen mehr als 5 bis 7 dokumente nicht normal, und der live chat von denen die sind strohdumm 😀
Привіт,
Мушу сказати, я дуже здивований. Зазвичай знімки екрана не є кращими, оскільки їх можна обрізати. 🤔
Будь ласка, яких дивних речей вони хочуть?
Hello,
I'm quite surprised I must say. Normally, screenshots are not preferred because they can be cropped. 🤔
What sort of weird things do they want, please?
3) Повний знімок екрана вашого особистого банківського рахунку в Інтернеті (миттєво)
4) Повносторінковий скріншот депозитних операцій з особистого кабінету вашого інтернет-банкінгу. Цей знімок екрана має містити дату транзакції, суму переказу та IBAN.
5) Скріншот повної сторінки вашого онлайн-банківського рахунку, який використовувався для депозиту. Цей знімок екрана має містити ім’я власника рахунку та IBAN.
3) Full screenshot of your personal online banking account.(instantly)
4) Full-page screenshot of deposit transactions from personal account of your online banking. This screenshot should include the transaction date, transfer amount, and IBAN.
5) Full page screenshot of your online banking account used for deposit. This screenshot should include the account holder's name and IBAN.
3) Vollständiger Screenshot Ihres persönlichen Online-Banking-Kontos.(sofort)
4) Ganzseitiger Screenshot von Einzahlungstransaktionen aus dem persönlichen Konto Ihres Online-Bankings. Dieser Screenshot sollte das Transaktionsdatum, den Überweisungsbetrag und die IBAN enthalten.
5) Ganzseitiger Screenshot Ihres Online-Banking-Kontos, das für die Einzahlung verwendet wird. Dieser Screenshot sollte den Namen des Kontoinhabers und die IBAN enthalten.
Я розумію, тому єдина різниця полягає в тому, що вони пропонують форму необрізаних скріншотів, тоді як зазвичай перевага віддається формату .pdf.
Крім того, я б сказав, що це цілком нормально.
Ви просто повинні підтвердити, що спосіб внесення/виведення коштів пов’язаний з вами, і що ім’я та адреса збігаються з тими, які ви вказали під час реєстрації, а також що ви маєте доступ до банківської історії та можете підтвердити депозит.
I see, so the only difference is that they suggest a form of non-cropped screenshots while .pdf format is usually preferred.
Other than that it's quite normal, I'd say.
You just have to prove that the depositing/withdrawal method is associated with you and that the name, and address, match the one you stated during the registration as well as that you have access to the banking history and can prove the deposit.
для мене це ненормально, ніколи більше не буду відвідувати такі дурні казино, пішли вранці в банк до повних ідіотів, щоб отримати виписку з банківського рахунку, потім вони написали, що нам потрібні додаткові документи, фото з паспортом, хоча раніше сказали, що бракує лише скріншотів. чи ідіоти хочуть все більше і більше людей, завжди є 100 000 кращих казино, вам просто потрібно прочитати рейтинг ідіотів vulkan bet....
for me this is not normal will never visit such stupid casinos again went to the bank in the morning for the complete idiots to get a bank statement, then they wrote we need more documents photo with passport although they said before only the screenshots are missing these are idiots what more and more people want, there are always 100,000 better casinos, you just have to read the rating from vulkan bet idiots....
für mich ist das nicht normal werde so dumme casinos nie wieder besuchen hab für die vollidioten extra am morgen bank gegangen denn kontoauszug holen, dann schrieben die wir brauchen noch mehr dokumente foto mit reisepass obwohl sie vorher gesagt haben fehlen nur noch die screenshots das sind idioten was immer mehr wollen gibt immer noch 100000 bessere casinos muss man ja nur die bewertung durchlessen von vulkan bet trottels....
Найгірше те, що вони навіть хочуть документи, хоча я хочу, щоб для них закрили свій обліковий запис, вони дуже образилися, і я більше ніколи не буду там грати
The worst thing is they even want documents even though I want to have my acc closed for them, they've been extremely offended and I'll never play there again
schlimmste ist die wollen sogar noch dokumente obwohl ich mein acc für schliessen lassen will hab sie ultra beleidigt werde da nie wieder spielen
Мені вас дуже шкода. Я не думаю, що це нормально, що ви повинні пройти через усе це лише тому, що хочете пройти верифікацію в казино. Можливо, ви могли б подати скаргу?
Я вважаю, що стандартна процедура має бути наступною: ви хочете пройти перевірку, казино повідомляє вам, що ви повинні їм надати, ви надаєте це, і все.
Але щоразу, коли ти думаєш, що маєш усе, що вони просили, а потім просять ще й більше, я не вважаю, що це правильно.
I feel very sorry for you. I don't think it's normal that you should go through all of this just because you want to get verified in a casino. Maybe you could submit the complaint?
I think the standard procedure should be following: You want to get verified, the casino tells you what you need to provide to them, you provide it and that's it.
But whenever you think you have everything they asked for and then they ask for more and more, I don't think it's right.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.