ГоловнаФорумКазиноVulkan.bet Casino - загальне обговорення

Vulkan.bet Casino - загальне обговорення

 від mg2019
|
20 462 переглядів 88 відповідей |
|
1 2...5
Тут ви можете обговорити Vulkan.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Чекали на виплату з 7 вересня 2021 року. Підтримка вимагає лише терпіння. Інформації про те, коли гроші надійдуть на рахунок, немає. Мені цікаво, чи надійдуть гроші.

Автоматичний переклад.

Привіт! Цікаво, чи вдалося їм зібрати гроші і скільки часу це зайняло. Дякую

Автоматичний переклад.
mg2019

Чи є у вас якісь новини щодо виходу?

Автоматичний переклад.

Привіт, з 35 євро я грав до 11 000 євро. Акаунт призупинено через «відмивання грошей». Нічого подібного зі мною ніколи в житті не траплялося. Сподіваюся, хтось може мені допомогти.

Автоматичний переклад.
Lux388

В основному ознаки відмивання грошей прості. Якщо ви продовжуєте вкладати багато грошей, граєте кілька обертів, а потім просите вивести, це ознака відмивання грошей.

Оскільки ви кажете, що внесли лише 35 євро, це не може бути відмиванням грошей. Я б сказав, що немає сенсу обговорювати це далі, тому що, згідно з вашою початковою інформацією, я вважаю те, що вам сказали, чиста нісенітниця, тому, будь ласка, подайте скаргу тут: https://casino.guru/complaints

Змінено
Автоматичний переклад.

Доброго дня, я грав на vulkan.bet у Португалії. У мене належним чином верифікований обліковий запис, я попросив 3 зняття грошей на суму 250 кожен, спочатку вони сказали, що знадобиться 5 днів, щоб увійти в мій рахунок, тепер після 5 днів кажуть, що 3 зняття було оброблено ними, і тепер це пов’язано з фінансовими установами, це почалося 07/22 і до сьогодні немає жодних ознак грошей.

Автоматичний переклад.
catiasmv87

Привіт,

будь ласка, коли була завершена ваша перевірка?

Будь ласка, зверніть увагу, що навіть якщо ви надіслали всі кошти до перевірки, вони будуть продовжені після перевірки.

Ви зараз на зв'язку з казино?

Я перевірив скаргу, і здається, що ще 3 гравці мають таку саму проблему, на жаль, жодна зі скарг, поданих цього року, не була закрита та вирішена. 🙁

Що ж, давайте подамо вашу власну скаргу, якщо хочете:

https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
Radka

Рахунок було правильно підтверджено 22 липня, і того самого дня було здійснено 1 зняття. У казино мені кажуть, що гроші вже оброблені, а фінансові установи подбають про решту. Дочекатися терпіння, здається, девіз цього казино - терпіння. Я дізнався про це казино через 1 португальського впливового агента, я також зв’язався з ним, і він сам спробував би зв’язатися з казино, і якщо б я не отримав гроші, я б публічно викрив те, що сталося.

Автоматичний переклад.

Рахунок було правильно підтверджено 22 липня, і того самого дня було здійснено 1 зняття. У казино мені кажуть, що гроші вже оброблені, а фінансові установи подбають про решту. Дочекатися терпіння, здається, девіз цього казино - терпіння. Я дізнався про це казино через 1 португальського впливового агента, я також зв’язався з ним, і він сам спробував би зв’язатися з казино, і якщо б я не отримав гроші, я б публічно викрив те, що сталося.

Автоматичний переклад.

Ну,

Можу лише порадити наступного разу бути обережнішими. Спочатку перевірте казино , спробуйте бездепозитний бонус, якщо можливо, і дізнайтеся, чи це казино вам найкраще підходить. Я б не сказав, що ви повинні дозволяти собі сліпо впливати впливовими особами, але це, звичайно, залежить від вас.

Якщо вам потрібна допомога, я пропоную вам подати скаргу, як я вже згадував раніше.

Бажаю удачі🤞

Автоматичний переклад.

привіт, не грай тут, їм потрібні дуже дивні документи, а я вже зіграв у понад 100 казино, стежте, тут фальшиві п’ятдесят 😉 Я програв свій виграш і залишив його, є набагато кращі казино🙂

Змінено
Автоматичний переклад.
chiller19

Привіт,

з такою поганою репутацією я сприймаю ваше попередження як дуже розумне 🙂.

Чи можете ви поділитися, будь ласка, який документ вам здалося найдивнішим?

Автоматичний переклад.

Вони хочуть 3 дивних скріншоти мого банку. Мені ніколи нічого подібного не було потрібно, і я легко зняв гроші в 30 казино, маючи 3 звичайні документи, паспорт, рахунок за електроенергію та Skrill або банківські дані, але звичайні банківські дані, не такі вже й дивні речі, які вони хочуть, я маю їх там 35, заплатили 600 вон, і вони не хочуть більше ніж 5-7 документів, як правило, і живий чат від них є дурним 😀

Автоматичний переклад.
chiller19

Привіт,

Мушу сказати, я дуже здивований. Зазвичай знімки екрана не є кращими, оскільки їх можна обрізати. 🤔

Будь ласка, яких дивних речей вони хочуть?


Автоматичний переклад.

3) Повний знімок екрана вашого особистого банківського рахунку в Інтернеті (миттєво)


4) Повносторінковий скріншот депозитних операцій з особистого кабінету вашого інтернет-банкінгу. Цей знімок екрана має містити дату транзакції, суму переказу та IBAN.


5) Скріншот повної сторінки вашого онлайн-банківського рахунку, який використовувався для депозиту. Цей знімок екрана має містити ім’я власника рахунку та IBAN.

Автоматичний переклад.
chiller19

Я розумію, тому єдина різниця полягає в тому, що вони пропонують форму необрізаних скріншотів, тоді як зазвичай перевага віддається формату .pdf.

Крім того, я б сказав, що це цілком нормально.

Ви просто повинні підтвердити, що спосіб внесення/виведення коштів пов’язаний з вами, і що ім’я та адреса збігаються з тими, які ви вказали під час реєстрації, а також що ви маєте доступ до банківської історії та можете підтвердити депозит.


Автоматичний переклад.

для мене це ненормально, ніколи більше не буду відвідувати такі дурні казино, пішли вранці в банк до повних ідіотів, щоб отримати виписку з банківського рахунку, потім вони написали, що нам потрібні додаткові документи, фото з паспортом, хоча раніше сказали, що бракує лише скріншотів. чи ідіоти хочуть все більше і більше людей, завжди є 100 000 кращих казино, вам просто потрібно прочитати рейтинг ідіотів vulkan bet....

Автоматичний переклад.

Найгірше те, що вони навіть хочуть документи, хоча я хочу, щоб для них закрили свій обліковий запис, вони дуже образилися, і я більше ніколи не буду там грати

Автоматичний переклад.
chiller19

Мені вас дуже шкода. Я не думаю, що це нормально, що ви повинні пройти через усе це лише тому, що хочете пройти верифікацію в казино. Можливо, ви могли б подати скаргу?

Я вважаю, що стандартна процедура має бути наступною: ви хочете пройти перевірку, казино повідомляє вам, що ви повинні їм надати, ви надаєте це, і все.

Але щоразу, коли ти думаєш, що маєш усе, що вони просили, а потім просять ще й більше, я не вважаю, що це правильно.

Автоматичний переклад.

В огляді сказано

Регулятор

Кюрасао (GCB)


Але згідно (GCB) вони це не регулюють..

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого