Звичайно, але якщо ми граємо в цих казино, це тому, що ми віримо у відповідальну гру, яку вони зобов’язані дотримуватися, коли вони її рекламують, і ми перевіряємо індекс безпеки в таких місцях, як казино.
Of course, but if we play in those casinos it is because we believe in the responsible gaming that they have the obligation to have when they advertise it and we check the safety index in places like the casino.
Claro ,pero si jugamos en esos casinos es porque creemos en el juego responsable que tienen la obligación de tener cuando hacen publicidad de ello y nos metemos a consultar si índice de seguridad en sitios como casino.
На жаль, не всі казино сприймають відповідальну гру серйозно. Мені неприємно це говорити, але це правда, і я стикався з цим не раз. Я б сказав, що це було б однією з перших речей, які я б перевірив у казино, а отже, чи є у них відповідальні інструменти. Ви не можете запобігти всьому, і навіть у хорошому казино у вас можуть виникнути проблеми, і навпаки, навіть у поганому казино ви можете отримати хороший досвід.
Unfortunately, not all casinos take responsible gambling seriously. I hate to say it but it is true and I have encountered it more than once. I would say that would be one of the first things I would check at a casino and therefore if they have any responsible tools. You can't prevent everything and even in a good casino you can have a problem and vice versa even in a bad casino you can have a good experience.
Чи вдалося вам отримати реквізити банку Великобританії, куди PayOp надіслав ваші гроші?
Did you manage to get the UK Bank details of where PayOp sent your money to?
З цієї причини, Яро, якщо вони не сприймають відповідальну азартну гру серйозно, як у випадку з velobet.com, вони, безумовно, нічого не сприймають серйозно і зазнають невдач у всьому, тому їх оцінка ніколи, ніколи не може бути хорошою, і це не просто корпус плеєра.
For this reason, Jaro, if they do not take responsible gambling seriously, as is the case with velobet.com, they surely do not take anything seriously and fail in everything, therefore their assessment can never, ever be good and it is not just a case of a player.
Por eso mismo Jaro ,si no se toman el juego responsable en serio como es el caso de velobet.com seguramente no se tomen en serio nada y fallan en todo por lo tanto su valoración nunca, nunca puede ser buena y no es solo caso de un jugador.
Зв’яжіться з ними та скажіть, що вони незаконно обробляли платежі з вашого банківського рахунку. Їх було надіслано неліцензованому/нерегульованому онлайн-казино, яке вчиняє кримінальне правопорушення у Великобританії, проводячи операції з Великобританією. Якщо ви перевірите банки, які володіють T£C, ви, ймовірно, скажете, що вони не приймають рахунки, пов’язані з азартними іграми. Там також буде сказано, що вони повинні будуть мати законну можливість торгувати з країною, з якою вони вели бізнес? Якими вони явно не є. Удачі
Contact them and tell them that they have processed payments from your bank account illegally. These have been sent to an unlicensed/unregulated online casino which is committing a UK criminal offence by transacting with the UK. If you check the banks own T£Cs it will likely say that they don’t accept accounts that are to do with gambling. It will also say that they will have to be legally able to trade with the country they have done business with ? Which clearly they aren’t. Good luck
З цієї причини, Яро, якщо вони не сприймають відповідальну азартну гру серйозно, як у випадку з velobet.com, вони, безумовно, нічого не сприймають серйозно і зазнають невдач у всьому, тому їх оцінка ніколи, ніколи не може бути хорошою, і це не просто корпус плеєра.
For this reason, Jaro, if they do not take responsible gambling seriously, as is the case with velobet.com, they surely do not take anything seriously and fail in everything, therefore their assessment can never, ever be good and it is not just a case of a player.
Por eso mismo Jaro ,si no se toman el juego responsable en serio como es el caso de velobet.com seguramente no se tomen en serio nada y fallan en todo por lo tanto su valoración nunca, nunca puede ser buena y no es solo caso de un jugador.
Так, якщо казино не поважають такі важливі речі, я не думаю, що у них хороше майбутнє. Але ви завжди повинні дивитися на це з обох боків, тому що часто є гравці, які стверджують, наприклад, що вони самовиключення, і врешті ми дізнаємося, що для них самовиключенням було те, що вони написали в чаті, що вони не сайт мені подобається. Тому наша команда намагається вирішити все чесно. Я знаю, що іноді це не найприємніше для гравців, особливо коли рішення проти них, але якщо казино справді не сприймають такі речі всерйоз, то ми це не влаштовуємо.
І тому я б рекомендував не грати в таких казино, щоб гравці могли уникнути подібних проблем. 👍
Yes, if casinos don't respect such important things then I don't think they have a good future. But you always have to look at it from both sides because there are often players who claim for example that they self-excluded and in the end we find out that for them the self-exclusion was that they wrote in the chat that they didn't like the site. That's why our team is trying to resolve everything fair and square. I know that sometimes it's not the most pleasant thing for the players, especially when the decision is against them, but if the casinos really don't take things like this seriously, then we're not cool with it.
And that's why I would recommend not to play in such casinos, so that players can avoid similar issues. 👍
Ви абсолютно праві, Джаро, але я подав запит на самовиключення через залежність від азартних ігор у чат-казино, і вони ніколи не дозволяли мені відкрити інший рахунок, щоб мої дані були поінформовані про все інше про це легальні казино, які справді піклуються про відповідальну гру та їхні не-velobet.com гравців.
You are absolutely right Jaro but I have requested self-exclusion due to gambling addiction in chat casinos and they have never allowed me to open another account with my data being informed of everything else about those are legal casinos that truly care about responsible gambling and their non-velobet.com players.
Llevas toda la razón Jaro pero yo he pedido la autoexclusión por adicción al juego en casinos por chats y nunca más me han permitido abrir otra cuenta con mis datos estando informados todo lo demás sobra esos son casinos legales que verdaderamente se preocupan del juego responsable y sus jugadores no velobet.com.
У такому випадку я радий, що ви натрапили на такі казино. Але мені прикро за вашу проблему, і я сподіваюся, що ви все впораєтеся і не будете грати в казино. Для мене це марна трата грошей, які я б витратив на щось інше.
У будь-якому разі я щойно помітив, що Матей відповів на вашу скаргу , тож ви можете розглянути це та написати йому відповідь.
Піклуватися !
In that case, I'm glad you came across such casinos. But I'm sorry for your problem and I hope you'll get it all under control and won't play in casinos. For me, it's a waste of money that I would have spent on something else.
Anyway, I just noticed that Matej replied to your complaint, so you can look into it and write him back.
Take care !
Яро, не міг би ти переговорити з Міхалом! Він просить у мене підтвердження того, що мій перший обліковий запис було підтверджено на velobet – це не те, що velobet надає – знову ж таки, це казино – чиста містифікація, і гуру казино намагаються це приховати та покласти тягар доведення на мене, коли я ми надали інформацію, щоб показати, що вони зробили! Захист репутації цього казино
Jaro could you please have a word with Michal! He’s asking me for proof that my first account was verified on velobet - this isn’t something velobet provide - yet again this casino is a pure hoax and casino guru are trying to cover it up and put the burden of proof on me when I’ve provided information to show what they’ve done! Protecting this casino’s reputation
Крім того, кожне повідомлення, яке гуру надсилає мені, дає їм 7 днів часу для відповіді. Цей цирк ніколи не закінчується – мораль історії, не турбуйтеся надсилати скарги – вони закриють їх як невиправдані або знадобляться 3 роки, щоб дійти висновку
Also every message the guru’s send me gives them a 7 day response time this circus never ends - moral of the story don’t bother raising complaints - they will shut them down as unjustified or take 3 years to come to a conclusion
Правильно. Тому повертати гроші потрібно безпосередньо в банку, куди вони пішли. Ви не отримаєте гроші від Velobet, ні з уявною допомогою, ні зі скаргами Casino Guru.
Correct. That’s why you need to get the money back directly from the bank it went to. You will not get the money back from Velobet, either with or without the perceived help from Casino Guru complaints.
Як зв'язатися з їхнім банком в іншій країні??
How do I contact their bank in a foreign country??
Чи був код сортування, за яким Payop надіслав гроші не в банк, зареєстрований у Великобританії?
Was the sort code that payop sent the money to not a uk registered bank?
Яро, не міг би ти переговорити з Міхалом! Він просить у мене підтвердження того, що мій перший обліковий запис було підтверджено на velobet – це не те, що velobet надає – знову ж таки, це казино – чиста містифікація, і гуру казино намагаються це приховати та покласти тягар доведення на мене, коли я ми надали інформацію, щоб показати, що вони зробили! Захист репутації цього казино
Jaro could you please have a word with Michal! He’s asking me for proof that my first account was verified on velobet - this isn’t something velobet provide - yet again this casino is a pure hoax and casino guru are trying to cover it up and put the burden of proof on me when I’ve provided information to show what they’ve done! Protecting this casino’s reputation
7-денний період завжди для кожного учасника, і це тому, що наша команда має близько 20 осіб, які вирішують питання, і коли надходить кілька тисяч скарг, неможливо розглянути кожну відразу.
Іншим доповненням з мого боку було б утриматися від непотрібних коментарів про те, як ми беремо сторону казино, оскільки це не вперше, і тоді ми не будемо висувати жодних претензій до гравців.
Я адміністратор форуму, тому не можу ввійти в процес, яким керує Міхал, і не можу вказувати йому, що робити, тому що він знає найкраще. Звичайно, я розумію ваше розчарування, але йому також потрібні деякі докази, щоб захистити те, що ви говорите. Інакше це просто не працює. Він сказав, що будь-який доказ того, що ваш обліковий запис підтверджено, тобто це не обов’язково електронний лист, але все, що вказує на це. У вас нічого такого немає?
The 7-day period is always for each participant and this is because our team has about 20 resolvers and when several thousand complaints come in, it is not possible to deal with each one immediately.
Another addition from my side would be to refrain from making unnecessary comments about how we are taking the casino's side because it's not the first time and then we wouldn't offer any complaints to the players.
I'm the admin of the forum so I can't enter the process that Michal controls and I can't tell him what to do because he knows best. Of course I understand your frustration, but he also needs some proof in order to defend what you say. Otherwise it just doesn't work. He said any kind of proof that your account was verified, which means it doesn't have to be an email, but anything that indicates that. You don't have anything like that ?
як що? Казино нічого не пропонує? Я не можу вирвати щось з повітря, щоб підійти до казино, яке говорить неправду
like what? The casino provides nothing? I can’t pluck something out of thin air to suit a casino which are telling lies
Казино надасть Міхалу все необхідне для прийняття рішення у цій справі. Однак, поки у них є докази, їм, ймовірно, буде важко допомогти. Просто, якщо ви залежні від азартних ігор, відкриваєте новий обліковий запис і стверджуєте, що вам дозволили це зробити, навіть якщо ваш перший обліковий запис був самовиключений і підтверджений, можливо, логічно, що потрібні будь-які докази цього. Як тоді можна оцінити, чи ви говорите правду. Таким чином будь-хто міг підійти й сказати, що у них був обліковий запис, який було самовиключено, і вдалося відкрити інший із такими ж даними, тому поверніть мені всі мої гроші. Це має бути на чомусь засноване, я думаю, ви повинні це розуміти.
The casino will provide Michal with everything he needs to make a decision on this case. However, as long as they have the proof then it will probably be difficult to help. Simply, if you are a gambling addict and you open a new account and you say that you were allowed to do so even though your first account was self-excluded and verified, it is probably logical that any evidence of this is needed. How is it then possible to assess whether you are telling the truth. This way anyone could come up and say they had an account that was self-excluded and managed to open another one with same details, so give me all my money back. It has to be based on something, I think you must understand that.
Коли ви відкриєте очі, вони зробили це з такою кількістю гравців. Але ви не бачите проблеми, і в цьому винні гравці?
When will you open your eyes they’ve done it to so many players. Yet you see no problem and it’s the players fault?
Я чітко розумію, що я довіряю Матею, і я надав йому всі докази того, що зробив velobet.com, але якщо правда не може бути відкритою, я підготував позов проти казино, безпрецедентний у такому секторі, мій юристів і є кілька тих, хто приєднався і чекає, поки резолюція тут закінчиться і їм дадуть зелене світло для її виконання, крім того, вимога буде проходити від початку до кінця, проходячи всі процеси та рішення, прийняті люди та організації, які втрутилися, тому що це могло коштувати життя.
I am clear that I trust Matej and I have provided him with all the evidence of what velobet.com has done, but if the truth cannot be brought forward, I have prepared a lawsuit against the casino, unprecedented in this type of sector, my lawyers and there are a few who have joined and are waiting for the resolution here to finish and for them to be given the green light to execute it, in addition the demand will go from beginning to end going through all the processes and decisions made by people and entities that have intervened because this could have cost lives.
Yo lo tengo claro que confío en Matej y le he proporcionado todas las pruebas de lo que ha echo velobet.com pero si no se logra sacar la verdad hacia adelante tengo preparada una demanda contra el casino sin precedentes en este tipo de sector, mis abogados y son unos cuantos los que se han unido están esperando a que acabe la resolución aquí y les de luz verde para ejecutarla, además la demanda irá de principio a fin pasando por todos los procesos y decisiones tomadas por personas y entidades que han intervenido porque esto a podido costar vidas.
Якщо гравці бачать, що це трапляється часто, я б завжди робив записи про це в таких казино, коли вони проходили процес перевірки, якщо у них усе ще виникала проблема. Тоді казино не було б що сказати. Але ми повинні щось вловити, коли маємо справу з казино в подібних ситуаціях. Якщо вони єдині, хто щось надає, а ви нічого не можете нам показати, як ми можемо допомогти?
If players see that this happens frequently, I would always make a record of it at such casinos when they go through the verification process if they still have a problem with it. Then the casino would have nothing to say. But we have to catch something when we deal with a casino in similar situations. If they're the only ones who provide something and there's nothing you can show us, how can we help?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.