ранок Яро,
Я використовував усі ті самі особисті дані, лише іншу адресу електронної пошти, але ім’я/рід/спосіб оплати/адресу залишився.
Лише коли я витратив усі свої гроші та попередив їх про цей вторинний рахунок, вони закрили його.
morning Jaro,
I used all the same personal details just a different email address but name / dob/ payment method / address all the same.
it was only when I spent all my money and I alerted them to this secondary account they closed it.
Я бачу, було б корисно, якби в казино була система, яка б виявляла такі речі відразу на початку реєстрації, щоб одна людина не могла знову так легко потрапити в казино. Але це, мабуть, музика майбутнього.
У будь-якому випадку, мені цікаво подивитися, як це вийде і що вийде в кінці.
Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати.
I see, it would be useful if there was a system in casinos that would detect such things right at the start of registration so that one person could not get into the casino again so easily. But that's probably music of the future.
Anyway, I'm curious to see how it turns out and what will be solved in the end.
If you have an update let me know.
Ну, я запитав, чому казино повинно писати вам або зв’язуватися з вами, коли ви внесли гроші? Ви були якось самоусунені чи ні? Я не думаю, що це стандартна практика, якщо ви не були.
Мені також було цікаво, чи є у них відповідальні інструменти, які допоможуть вам обмежити гру.
Well I asked why should the casino write to you or reach out to you when you have deposited money there ? Were you somehow self-excluded or not ? I don't think it's standard practice if you haven't been.
I was also wondering if they have any responsible tools to help you limit your playing.
Вони зобов’язані бути обережними, як і всі сайти азартних ігор. Потрібне переривання гри тощо, має бути тригер, коли гравці вносять певну суму грошей
They have a duty of care as all gambling sites have. There needs to be a game play interrupt etc there should be a trigger when players deposit a certain amount of money
velobet намагається сказати, що в моєму першому обліковому записі не було введено dob, звичайно, це суперечить усім правилам, оскільки вони повинні підтвердити, що ви достатньо дорослі, щоб грати в азартні ігри 🤣
velobet are trying to say no dob was entered on my first account surely this goes against all rules as they must verify you are old enough to gamble 🤣
Ні, Джаро, це не музика майбутнього. В Іспанії та багатьох інших країнах, якщо ви попросите закрити свій рахунок через залежність від азартних ігор, вам не дозволять відкрити новий. Все, що вам потрібно зробити, це ввести своє ім'я та прізвище, вони не дозволять вам отримати доступ до цього. Це легальні казино, решта дозволено лише казино з підозрілими цілями.
No Jaro, that's not the music of the future. In Spain and in many other countries, if you ask to close your account due to gambling addiction, they won't let you open another one. All you have to do is enter your name and your first surname, they won't let you access this. They are legal casinos, the rest is only allowed by casinos with suspicious purposes.
No Jaro ,eso no es la música del futuro En España y en otros muchos países si pides el cierre de la cuenta por adicción al juego no te dejan volver abrir otra, nada más que introduces tu nombre y tu primer apellido no te dejan acceder esto son casinos legales,lo otro solo lo permiten casinos con fines sospechosos.
Чесно кажучи, Вінсенте, я шокований, що вони мають бути занесені до чорного списку, оскільки вони не забезпечують безпеку гравців
Honestly vincente I’m shocked they should be black listed on here as they have no player safety
Вони зобов’язані бути обережними, як і всі сайти азартних ігор. Потрібне переривання гри тощо, має бути тригер, коли гравці вносять певну суму грошей
They have a duty of care as all gambling sites have. There needs to be a game play interrupt etc there should be a trigger when players deposit a certain amount of money
О, тож якою має бути межа, за якою казино попередить вас? Я думаю, що таких попереджень може бути багато. І я ще не чув, щоб це було обов’язком.
У будь-якому разі ми побачимо, куди піде ваша скарга та чи можна її вирішити. Мені буде цікаво.
Oh, so what should be the limit at which the casino would alert you ? I think there could be a lot of such warnings. And I haven't heard that it should be a duty yet.
Anyway, we'll see where your complaint goes and if it can be resolved. I'll be curious.
Вони намагаються сказати, що мій перший обліковий запис не було перевірено, що є брехнею, і ніколи не було введено dob…. Незважаючи на те, що вам потрібно мати 18 років, щоб грати в азартні ігри 🤣🤣, вони не визнають провини, і гуру казино, ймовірно, стане на їхній бік і закриє мою скаргу – два місяці повільних відповідей витрачені даремно
They are trying to say my first account wasn’t verified which is a lie and there was never a dob entered…. Even though you need to be 18 to gamble 🤣🤣 they won’t admit fault and casino guru will probably side with them and close my complaint- two months of slow replies wasted
velobet намагається сказати, що в моєму першому обліковому записі не було введено dob, звичайно, це суперечить усім правилам, оскільки вони повинні підтвердити, що ви достатньо дорослі, щоб грати в азартні ігри 🤣
velobet are trying to say no dob was entered on my first account surely this goes against all rules as they must verify you are old enough to gamble 🤣
Я бачив це у вашій скарзі. Мені було цікаво, чи перевірите ви в цьому казино, чи немає електронного листа про те, що ви зробили це успішно. Є таке? Можливо, ви могли б це отримати, і це було б для вас доказом. Але це лише моя думка, яка мені спала на думку.
У будь-якому випадку, ми побачимо, як воно піде і що Майкл дізнається. Сподіваюся, все вирішиться справедливо.
I've seen it in your complaint. I was wondering if you check with this casino to see if there is any email that you did it successfully. Is there such a thing? Maybe you could have it and that would basically be proof for you. But that's just my thought that crossed my mind.
Anyway, we'll see how it goes and what Michael finds out. I hope it will all be resolved fairly.
Я не розумію, чому вони так довго дійшли висновку. Схрестіть пальці, щоб вони скоро вирішили це для вас
I don't understand why they take so long to get to any conclusion. Fingers crossed they sort it out for you soon
Вони не надсилають електронні листи з підтвердженням, вони відзначають, що це підтверджено у вашому обліковому записі, і наразі це не те, що я хотів би зробити скріншот, вони не думають, що хтось відчує в цьому потребу
They don’t send confirmation emails they tick it’s verified on your account and at the time it isn’t something I’d screenshot, they don’t think anyone would feel the need at the time
Ні, Джаро, це не музика майбутнього. В Іспанії та багатьох інших країнах, якщо ви попросите закрити свій рахунок через залежність від азартних ігор, вам не дозволять відкрити новий. Все, що вам потрібно зробити, це ввести своє ім'я та прізвище, вони не дозволять вам отримати доступ до цього. Це легальні казино, решта дозволено лише казино з підозрілими цілями.
No Jaro, that's not the music of the future. In Spain and in many other countries, if you ask to close your account due to gambling addiction, they won't let you open another one. All you have to do is enter your name and your first surname, they won't let you access this. They are legal casinos, the rest is only allowed by casinos with suspicious purposes.
No Jaro ,eso no es la música del futuro En España y en otros muchos países si pides el cierre de la cuenta por adicción al juego no te dejan volver abrir otra, nada más que introduces tu nombre y tu primer apellido no te dejan acceder esto son casinos legales,lo otro solo lo permiten casinos con fines sospechosos.
Це добре, але більшість казино не мають такої системи, і було б чудово, якби хтось, хто вже самостійно виключив залежність від азартних ігор або згадав про залежність від азартних ігор, не міг повторно зареєструватися, і щойно вони ввели свою особисту інформацію, система просто оцінить, що це неможливо.
Отже, якщо це так працює у вашій країні, я б зупинився на казино, де, я впевнений, це буде дотримано.
This is a good thing, but most casinos don't have such a system and it would certainly be great if someone who had already self-excluded or mentioned gambling addiciton couldn't re-register and as soon as they entered their personal information the system would simply evaluate that it was not possible.
So if that's how it works in your country I would stick to the casinos where I'm sure it will be enforced.
Я б погодився, Джаро, але, на жаль, у моїй країні я зареєстрований на Gamstop і не можу грати в азартні ігри, тож як «залежний від азартних ігор» ти шукаєш сайти та шляхи, як це обійти, і потрапляєш у такі шахрайські казино, яких не повинно існувати. Має бути загальносвітовий стандарт, особливо якщо їм дозволено приймати британських гравців.
I would agree Jaro but unfortunately in my country I am Registered on Gamstop and I can’t gamble so as a "gambling addict" you go looking for sites and ways around it and land at these kind of rogue casinos which shouldn’t exist. There should be a worldwide standard especially if they are allowed to accept UK players.
Звичайно, але якщо ми граємо в цих казино, це тому, що ми віримо у відповідальну гру, яку вони зобов’язані дотримуватися, коли вони її рекламують, і ми перевіряємо індекс безпеки в таких місцях, як казино.
Of course, but if we play in those casinos it is because we believe in the responsible gaming that they have the obligation to have when they advertise it and we check the safety index in places like the casino.
Claro ,pero si jugamos en esos casinos es porque creemos en el juego responsable que tienen la obligación de tener cuando hacen publicidad de ello y nos metemos a consultar si índice de seguridad en sitios como casino.
Вам пощастило повернути гроші з казино?
Have you had any luck in getting your money back from the casino ?
Вони не надсилають електронні листи з підтвердженням, вони відзначають, що це підтверджено у вашому обліковому записі, і наразі це не те, що я хотів би зробити скріншот, вони не думають, що хтось відчує в цьому потребу
They don’t send confirmation emails they tick it’s verified on your account and at the time it isn’t something I’d screenshot, they don’t think anyone would feel the need at the time
Так, я звичайно розумію, що тоді ви б і не подумали, що така проблема виникне. Тож ми побачимо, куди потрапить Міхал, і нам, звичайно, не потрібно бути в змові з казино, тому немає потреби говорити такі речі. Яким би не був результат, завжди чітко пояснюється, що стоїть за рішенням групи розгляду скарг. Ми б не робили цього для гравців, якби нам потрібно було стати на бік казино.
Yes, I certainly understand that at that time you would not have thought that this problem would arise. So we'll see where Michal gets to, and we certainly don't need to be in cahoots with the casino, so there's no need to say such things. Whatever the outcome, it is always clearly explained what is behind the decision of the complaint team. We wouldn't do it for the players if we needed to side with casinos.
Я б погодився, Джаро, але, на жаль, у моїй країні я зареєстрований на Gamstop і не можу грати в азартні ігри, тож як «залежний від азартних ігор» ти шукаєш сайти та шляхи, як це обійти, і потрапляєш у такі шахрайські казино, яких не повинно існувати. Має бути загальносвітовий стандарт, особливо якщо їм дозволено приймати британських гравців.
I would agree Jaro but unfortunately in my country I am Registered on Gamstop and I can’t gamble so as a "gambling addict" you go looking for sites and ways around it and land at these kind of rogue casinos which shouldn’t exist. There should be a worldwide standard especially if they are allowed to accept UK players.
І саме в цьому проблема, що там, де це не так працює, гравці намагаються це обійти. Було б добре мати якийсь стандарт, але кожна країна по-різному підходить до азартних ігор, і я думаю, що це головний камінь спотикання, чому це не так. В одних країнах азартні ігри суворо охороняються, а в інших ні, тому було б важко знайти консенсус. 🤔🤷♂️
And that's exactly the problem, that where it doesn't work like that, the players try to get around it. It would be good to have some sort of standard but every country approaches gambling differently and I think that's the main stumbling block why it's not like that. In some countries gambling is strictly guarded and in others it is not, so it would be hard to find a consensus. 🤔🤷♂️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.