Вибачте, що ви так себе почуваєте. Ваші відгуки було відхилено, оскільки наша система виявляє забагато подібностей, і це може статися, коли ми твердо переконані, що відгуки не можуть бути справжніми або іноді мотивовані казино. Якщо у вас є якісь докази, скажімо, скріншоти з вашого облікового запису в цьому казино, і казино жодним чином не спонукало вас написати позитивний відгук, надішліть їх на адресу: community@casino.guru , опишіть там, чому ви надсилаєте ці скріншоти, і це буде точно перевірено. Роблячи це, ми намагаємося уникати фальшивих відгуків і залишати їх прозорими та правдивими, лише так ми можемо дійсно допомогти всім гравцям зрозуміти, як кожне казино ставиться до своїх гравців. Заздалегідь спасибі.
Sorry you feel this way. Your reviews were rejected, because our system detects too many similarities and this might happen when we have a strong believe that the reviews could not be real, or sometimes motivated by the casino, actually. If you have some kind of proof, let's say screenshots from your account at this casino, and the casino did not motivate you in any way to write a positive review, please send it to: community@casino.guru, describe there why are you sending those screenshots and it will be precisely checked. By doing this we try to avoid fake reviews and keep those all transparent and truthful, only like that we can really help all the players to really understand how each casino treats their players. Thank you in advance.
Автоматичний переклад.