ФорумКазиноVave Casino - загальне обговорення

Vave Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Sam90
|
3112 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Vave Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Я чекаю свого зняття вже 48 годин, я починаю хвилюватися, чи цей веб-сайт є шахрайством, чи комусь вдалося вивести свої виграші з цього веб-сайту в минулому?


Чи може мені допомогти хтось із їхнього відділу підтримки?

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Sam90
10 міс. тому

Привіт, я думаю, що якщо це лише 2 дні, нам не потрібно відразу ставитися скептично. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися.

Однак це ваше перше зняття коштів у казино? Ваш обліковий запис уже підтверджено?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дякую. Це не моє перше зняття коштів, і всі вони були оброблені протягом кількох годин, оскільки це криптовалютні зняття, вони миттєві та не залежать від банківських затримок тощо.

Причина, чому я хвилююся, полягає в тому, що, як я вже сказав, вони зазвичай обробляють їх годинами, а не днями.

На цьому веб-сайті немає перевірки KYC. Крипто азартні ігри.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Оновлення, я отримав своє відкликання.

Автоматичний переклад.
Sam90
10 міс. тому

Це ідеально. Іноді потрібно просто трохи терпіти, хоча я, звичайно, розумію, що якщо у вас є певний досвід і раптом процес змінюється, у вас є певні побоювання.

Але загалом ми можемо сказати, що добре зробили, і я радий, що зрештою ви отримали свої гроші. 🎉😊

У будь-якому випадку, ти збираєшся залишитися в цьому казино?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Нещодавно у мене був невтішний досвід роботи з Vave.

заманивши 50% готівкою (бонус 20 євро), мені вдалося виграти 650 доларів. Однак мій

хвилювання було недовгим, оскільки після тривалого 6-годинного очікування

зняття коштів, казино конфіскувало весь мій виграш, посилаючись на максимальну ставку

ліміт 5$ з бонусом. Ця інформація була зручно прихована,

що призводить до відчуття обману та зради.

Остерігайтеся Vave — місця, де виграш приходить несподівано й несправедливо

наслідки.

Автоматичний переклад.
Meeting60
10 міс. тому

Привіт, ви мали можливість побачити цю інформацію? Що стосується максимальних ставок, ми маємо таку точку зору: «Правило максимальної ставки є фактично галузевим стандартом, як і те, що казино має право конфіскувати виграш гравця з бонусної гри після порушення цього правила. Ми вважаємо за краще не суперечити галузевим стандартам, караючи казино, які час від часу використовують правило максимальної ставки проти гравців.

З іншого боку, ми вважаємо, що це правило має застосовуватися на рівні програмного забезпечення, тобто програмне забезпечення або веб-сайт казино не повинні дозволяти гравцям робити ставки, вищі за ліміт. Це одна з наших вимог до «чесних і безпечних казино».

Якщо програмне забезпечення неможливе, кожен випадок слід розглядати окремо, щоб покарати лише гравців, які порушували правило свідомо та систематично, щоб отримати перевагу.

Крім того, максимальні розміри ставок мають бути чітко відображені, в ідеалі у лобі казино або безпосередньо в іграх (якщо можливо), або на помітній частині сторінки чи рекламі, що інформує їх про бонус, а не просто «приховані» в правилах для бонусної гри».

Отже, якщо ви вважаєте, що не змогли отримати таку інформацію, я рекомендуюподати скаргу за цим посиланням , і ми побачимо, чи зможе наша команда щось з цим зробити.

Ви за це?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому


Дорогий

Я ціную вашу швидку увагу до мого нещодавнього запиту. Після ретельного перегляду я зрозумів, що в програмному забезпеченні не було вказівок щодо максимальної ставки, а також жодних обмежень не було чітко зазначено. Я ретельно перевірив усі свої ігри та можу підтвердити, що, за винятком бонусної покупки зі ставкою 0,20$ вартістю 20$, усі інші ставки були нижчими за 5$.


Враховуючи цю інформацію, я сподіваюся, що ми зможемо знайти рішення, яке враховує відсутність явних обмежень на ставки в програмному забезпеченні та той факт, що мої дії були ненавмисними.

Дякую за розуміння

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Здається, посилання не працює

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вчора я зареєструвався в VAVE і вніс 2400 фунтів стерлінгів BTC, щоб грати. Одночасно я відкрив живий чат із запитанням про платформу казино, а потім мені повідомили, що VAVE не підтримує британських гравців.

Мій обліковий запис призупинено, але я все ще маю 2400 фунтів стерлінгів BTC у казино.

як мені повернути гроші.

У мене є всі документи KYC, а також підтвердження оплати.

Автоматичний переклад.
oqmaliko
9 міс. тому

Отже, моє запитання: оскільки ви стикалися з цією проблемою раніше, чому б вам не перевірити, в якій країні не діють обмеження, перш ніж піти в казино?

Звичайно, якщо казино не приймає гравців з певної країни, вони не зможуть там успішно зареєструватися. Я також поділився цим з вами вчора у своїй відповіді в іншому казино, тож якщо у вас усе ще виникають проблеми, я рекомендую Ви можетеподати скаргу за цим посиланням .

Крім того, я однозначно рекомендую вам залишатися з тими, хто має ліцензію у Великобританії, щоб уникнути подібних турбот

Якщо ви отримаєте оновлення та хороші новини, як минулого разу, і казино поверне вам гроші, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

31 января пришло письмо от vave casino, о том что у меня есть 20 фриспинов на аккаунте. Я выполнил условие по вейджеру и мне доступно для вывода 987 trx. Я создал запрос на вывод средств и на следующий день мне отклонили вывод средств и запросили отправить с другой почты письмо ( hash и указать почту от аккаунта казино). Я отправил всю необходимую информацию в тот же день. Сегодня ночью я написал письмо им со своей почты, с вопросами (Почему так долго идет проверка), на что мне ответили , что я должен отправить hash с другой почты. Думаю никто ничего не проверяет. Ответа до сих пор не получил. Поддержка очень много извиняется , но результата никакого. Я считаю что это умышленное затягивание времени. Только что они создали мне аккаунт с той почты , что я отправлял им hash. Я не понимаю что происходит.

9 міс. тому

Мне продолжают удерживать выплату.

her20145
9 міс. тому

Привіт, це зовсім не зручно, і я радий, що ви вже подали свою скаргу.

Якщо вам пощастить і віддано, наша спеціалізована команда знайде спосіб допомогти вам!

Якщо говорити про це, будь ласка, оновіть скаргу, коли зможете; просто скористайтеся цим посиланням 👈

Вероніка чекає.

Я бажаю вам швидкого вирішення, тому тримайте нас у курсі, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Спасибо. Казино vave поступает плохо не только ко мне, но и к форуму, так как онии проигнорировали ваш запрос.

her20145
7 міс. тому

Дякуємо за ваш пост. На жаль, у таких казино, як це, трапляється, що казино не відповідає. У зв’язку з цим ми позначаємо такі скарги , як ваша, як «нерозглянуті», що могло негативно вплинути на рейтинг казино.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

На каком основании вы отклонили мой отзыв ? Я игрок gama казино . У меня активный аккаунт и я вношу депозиты и играю. И я могу это доказать. Причины отказа не имеют основания.file

Змінено автором 7 міс. тому
7 міс. тому

Может ваша причинам в том что я из России?

her20145
7 міс. тому

Привіт. Я вважаю, що ви отримали пояснення відмови у своєму електронному листі, чи не так? Будь ласка, прочитайте його уважно та повідомте нам, чи ви його правильно зрозуміли. Чому причиною має бути ваша країна проживання? Не розумію вашої думки.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого