ФорумКазиноTusk Casino - загальне обговорення

Tusk Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Nemokid
|
6246 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Anonymized234
1 рік тому

Привіт,

ще раз: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення.

Тоді передайте це Ніколасу, а не мені, будь ласка. Як я вже зазначив, я не та людина. Команда розгляду скарг вирішить, чи цього не вистачає, я не вирішую скарги, тому не можу прийняти це рішення.

Зрештою, це форум, а не центр вирішення проблем.

Сподіваюся, ви розумієте, що я маю на увазі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось може розповісти мені про TUSK CASINO??


Я бачу хороші відгуки, а потім погані


CasinoGuru....будь ласка, допоможіть...чи тут не виплачуються виграші, як в інших казино, де я б виграв..

Автоматичний переклад.
alleenn1
1 рік тому

Привіт, я переніс ваш пост сюди, щоб ви могли переглянути загальне обговорення. Якщо ви перегляньте основний огляд казино , ви побачите, що репутація у казино дуже хороша, а умови справедливі.

Ви повинні бути там у безпеці. Просто майте на увазі, що це казино не має ліцензії в Австрії, тому вам не варто там грати:

file

Однак я далекий від розуміння того, чи ваше запитання є лише запобіжним заходом, чи у вас є проблема з відкликанням.


Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чудово...тож вони дозволяють гравцям з Австрії робити депозити...і грати...але не виводити гроші? Я правильно розумію?? Це не нормально, чи не так? Тоді ви не зможете ні грати .. ні вносити .. те, що я зробив .. і щось виграв ...(((

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чому давайте грати та робити депозит з Австрії?

Автоматичний переклад.
alleenn1
1 рік тому

Я кажу, що згідно з нашою останньою інформацією, казино не дозволяє гравцям з вашої країни грати там.

Але якщо ви можете зареєструватися, використовуючи Австрію як країну проживання, у випадку, якщо ви виграєте та відповідаєте всім правилам і умовам, ви повинні отримати виграш.

Отже, яка ситуація, будь ласка, чи виникли проблеми зі зняттям коштів?


Автоматичний переклад.
alleenn1
1 рік тому

Зверніть увагу, що це казино не має ліцензії в Австрії, тому ви повинні дотримуватися тих, які мають ліцензію у вашій країні.

Однак я не знаю, як саме казино Tusk забезпечує обмеження в країнах.

Поки немає проблем зі зняттям, я думаю, у вас все гаразд.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefilefilefile мої прибутки таємничим чином зникли

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Woodselva
8 міс. тому

Хм, мені це не здається. Ви запитували в казино, в чому була проблема, коли ваш баланс зник? Ви грали на бонусні чи реальні гроші?

У всякому разі, я помітив, що ви встигли подати скаргу . Ви також читали Умови щодо бонусу? Я запитую, оскільки можливо, що бонус мав обмеження на виграш, але оскільки вони забрали всі ваші виграші, це трохи дивна ситуація.

Чи можете ви розповісти нам трохи більше, щоб ми мали кращий огляд?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хм, мені це не здається. Ви запитували в казино, в чому була проблема, коли ваш баланс зник? Ви грали на бонусні чи реальні гроші?

У всякому разі, я помітив, що ви встигли подати скаргу . Ви також читали Умови щодо бонусу? Я запитую, оскільки можливо, що бонус мав обмеження на виграш, але оскільки вони забрали всі ваші виграші, це трохи дивна ситуація.

Чи можете ви розповісти нам трохи більше, щоб ми мали кращий огляд?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ну, все почалося так, припустимо, що коли ви реєструєтесь, у казино є колесо рулетки, в якому ви можете виграти певну кількість безкоштовних обертань, я виграв 10 обертань, за допомогою яких я виграв 64 песо, щоб конвертувати їх у реальні гроші, вимога до ставок було 3400, я виконав його, і після його завершення у мене вже було близько 700, коли я завершив це, вони залишили мені лише 350, які мали бути реальними грошима, з цими 350 я продовжував грати в різні ігри, і, як я вже сказав вам, я виграв 193660 не лише в одній грі, але в кількох, і наступного дня я хотів продовжити грати, і я виявив, що мій рахунок 0, і я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і ви бачите, що вони мені відповіли

Автоматичний переклад.
Woodselva
8 міс. тому

Привіт.

Мені не вдалося знайти те, що вам насправді сказало казино. Я вважаю, що це тому, що ви повинні були негайно надіслати запит на зняття, щоб припинити дію бонусу та всі пов’язані з ним умови, щоб уникнути будь-яких обмежень, які постійно впливають на ваш баланс. я правий?

Добре, що ви подали скаргу ! Я помітив ліміт виграшу, це дуже дискусійна тема!



Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Привіт, так, насправді я зробив запит на зняття коштів не тільки після завершення бонусу, але й про $1000, витрачених пізніше, але він не дозволив мені, тому що він попросив мене підтвердити обліковий запис наступного дня чи секунди. Я думаю, що я знову відкрив обліковий запис, щоб підтвердити і я знаходжу нуль песо

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого