ФорумКазиноTusk Casino - загальне обговорення

Tusk Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Nemokid
|
9850 переглядів 65 відповідей |
|
1 2...4
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Tusk Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Казино, про яке йдеться, приймає італійських гравців, але не надає безкоштовні оберти після реєстрації.

Автоматичний переклад.
Nemokid
3 р. тому

Привіт, за нашою інформацією це казино не приймає гравців з Італії, а також не пропонує їм бонусів. Чи можете ви підтвердити, що вас прийняли (можливо, використовуючи VPN) тоді?

Автоматичний переклад.
Nemokid
3 р. тому

Привіт.

Радка має рацію, казино навіть чітко вказує в своїх правилах і правилах, що гравці з Італії не мають права грати.

file

Я настійно рекомендую вам зв’язатися зі службою підтримки казино та повідомити їм про цей факт, оскільки в майбутньому у вас можуть виникнути труднощі з виведенням коштів.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Казино стверджує про це, але у мене є належним чином зареєстрований обліковий запис без обмежень доступу (Я НІКОЛИ НЕ ВИКОРИСТОВУЮ VPN).

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я намагався підтвердити свій обліковий запис, але вони не дають мені належної відповіді. Я кілька разів звертався до служби підтримки, і вони кажуть, що хтось перевірить мої документи, але оновлення все ще немає.


Минуло більше 48 годин, відколи я додав усі необхідні документи.


Поки що досвід дуже поганий..

Автоматичний переклад.
giscabogdan
3 р. тому

Чесно кажучи, у деяких казино перевірка може зайняти тиждень або більше. Зараз п’ятниця, тож я не очікував, що це буде вирішено протягом вихідних, але вам, ймовірно, доведеться почекати до наступного тижня.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


гравці, будь ласка, не грайте в цьому казино. Це шахрайство, якщо ви виграєте більше, вони скажуть, що у вас є кілька облікових записів. Я чітко розповів про свою залежність і надіслав листа, щоб назавжди закрити мій обліковий запис, але Tuskcasino відповів регулятору, що вони не отримували мого листа. Абсолютна брехня і грабіжники. Навіть casinoguru не перевіряє належним чином скарги та не підтримує операторів без причини. Будь ласка, перевірте мої докази тут і не реєструйтеся. Що б ви не робили, зробіть знімок екрана, особливо положення та умови, зробіть копію під час реєстрації, оскільки вони зміняться, коли ви подасте на них скаргу. Casinoguru ніколи нічого не перевіряє і завжди звинувачує гравців у помилках. Регулятор Cyberluck є найгіршим у світі, навіть якщо ви виграєте, вони створять інший обліковий запис у своєму казино під вашою IP-адресою та скажуть, що у вас є кілька облікових записів. Уникайте всіх казино Кюрасао, особливо Cyberluck, CIL. Ці два шахрайські регулятори.

filefile

file

Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт,

Я намагався знайти вашу скаргу на казино Tusk, але такої скарги немає. Що ж, думаю, спробувати варто. Ми вважаємо, що одна й та сама IP-адреса не є єдиною причиною для анулювання виграшів або закриття рахунків.

Будь ласка, прийміть власне рішення. Я вважаю, що група розгляду скарг діє справедливо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


перевірте скарги Tuskcasino під іменем Anto1318

Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт,

Я забув, що ви використовуєте два облікові записи. Ну, я вважаю, що ми вже обговорювали, що ця скарга була закрита як необґрунтована , вибачте.

Ми заявили, що:

Гравець явно не надав підтверджуючих доказів, які б підтверджували його правоту, тому ми не можемо жодним чином покарати казино за це.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Що ви маєте на увазі, не надали чітких доказів. Я надав докази закриття пошти, яку я надіслав оператору, ту саму пошту, яку вони використовували для спілкування зі мною щодо проблем із транзакціями депозитів. Хіба цього мало, щоб покарати операторів за недотримання правил відповідальної гри. Я думаю, що нещодавно casinoguru не перевіряє належним чином скарги, особливо в казино Cyberluck. Докази, які я надав Cyberluck і Casinoguru, вони навіть не перевірили. Оскільки регулятор відповів мені, якби я надіслав лист про закриття, я б отримав лист із підтвердженням. Але лист, який я надіслав оператору info@tuskcasino.com, не має цієї опції. Але тепер на ліцензійній печатці Tuskcasino чітко вказано, що адреса скарги – info@tuskcasino.com. Немає проблем, я зараз розмовляю з юристами, і не залишу цю справу легко, і додам свій лист-вимогу до казино-гуру також щодо порушення правил підтримки правил відповідальної гри.

filefile

Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт,

Я вважаю, що немає причин для ще однієї дискусії, ми намагалися вам допомогти, але все пішло не так. Сподіваюся, замість цього вам допоможе адвокат.

Не соромтеся поділитися своїм прогресом.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Cyberluck не повірив моїм листам, чому casinoguru не може перевірити мої докази належним чином. Є багато доказів того, що я ними не маніпулював. Це з моєї пошти на їхню поштову адресу, і вони мені відповіли. Ви бачите ці докази, тоді ви мені вірите. Якщо суд виграє, ви зміните свій вердикт? Я хочу знати, як ви прийняли рішення регулятора та які докази?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт Антоні (Анто 🙂)

Ви завжди можете подати запит на повторний розгляд вашої скарги. Отже, якщо у вас є ще щось, що ви хотіли б додати, просто попросіть команду розгляду скарг відкрити скаргу. Я не можу говорити від їхнього імені. Я не займаюся скаргами.

У будь-якому випадку, регулятор тут є офіційною владою, ми лише посередники, вам не допоможе, якщо ми будемо проти рішення регулятора, тому що казино може сказати, що регулятор вирішив. Чесно кажучи, з огляду на загальну кількість скарг, які ви подали через свої облікові записи, і той факт, що багато з них ми закриваємо як невиправдані, я відчуваю, що ви не зрозуміли б нашої точки зору.

Вибачте, але, можливо, пора припинити грати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Я багато разів подавав скаргу на повторне відкриття Tuskcasino, жодної відповіді від Ніколаса. Навіть я надав багато доказів, але досі не відповів. Це причина, чому я тут обговорюю. Якщо регулятор вирішив неправильне рішення, казино-гуру підтримає умови факту чи підтримає регулятора?


Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Я абсолютно впевнений, що кожного разу, коли гравець просить повторно відкрити справу та надати додаткову інформацію, тож дозвольте мені запитати вас, чи можете ви надати щось нове на основі цієї відмови? «Гравець явно не надав підтверджуючих доказів , які б підтверджували його правоту, тому ми не можемо жодним чином покарати казино за це».

Як я вже казав, тут офіційна влада – регулятор, ми лише посередники, я хотів сказати, що у нас немає підстав виступати проти офіційної влади. У нас немає офіційного статусу , який ми можемо використати, щоб чинити «офіційний» тиск на казино.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


Дякуємо за Ваш відповідь.

Автоматичний переклад.
Anonymized234
2 р. тому

Привіт,

скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. 🙂

Чи можете ви надати будь-які підтверджуючі докази, як просив Ніколас? Я думаю, що це була б найкраща причина для відновлення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт


Тут я додав докази. Я багато разів спілкувався зі службою підтримки Tuskcasino про свої проблеми з транзакціями. Той самий електронний лист, яким я надіслав лист про закриття, як я міг сказати, що вони не отримали мого листа про закриття. Люди здорового глузду легко отримали ці докази електронною поштою, тому що кіберудача не має розуму, тому що вони шахрайський регулятор постійно потребує грошей, ніколи не допомагає гравцям. Я надіслав усі нові докази Ніколасу Емаї. Я надіслав його тиждень тому, але він ще не відповів. Будь ласка, прочитайте ці докази також тут. Я пропоную вам кілька пропозицій: ви можете відкрити обліковий запис і надіслати повідомлення про закриття на адресу info@tuskcasino.com, а якщо ви отримаєте лист із підтвердженням, я погоджусь. Але коли я надіслав, я не отримав листа з підтвердженням, але вони закрили мій обліковий запис, а потім я знову відкрив. Але Tuskcasino повідомило регулюючому органу, що запит на самовиключення гравця не підтверджено через відсутність підтвердження. Подивіться, як вони брешуть, але casinoguru не перевірив це й досі дотримується рішення регулятора. Навіть якщо регулятор зробив помилку, ви можете перевірити справу справді відповідно до умов.


filefilefilefile


Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого