3 р. тому
Тут ви можете обговорити Tusk Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино, про яке йдеться, приймає італійських гравців, але не надає безкоштовні оберти після реєстрації.
The casino in question accepts Italian players but does not grant free spins upon registration.
Il casinò in questione accetta i giocatori italiani ma non concede free spin gratuiti alla registrazione.
Привіт, за нашою інформацією це казино не приймає гравців з Італії, а також не пропонує їм бонусів. Чи можете ви підтвердити, що вас прийняли (можливо, використовуючи VPN) тоді?
Hello, according to our informations this casino does not accept players from Italy as well as offers no bonuses to them. Can you confirm, you were accepted (using VPN maybe) then?
Привіт.
Радка має рацію, казино навіть чітко вказує в своїх правилах і правилах, що гравці з Італії не мають права грати.
Я настійно рекомендую вам зв’язатися зі службою підтримки казино та повідомити їм про цей факт, оскільки в майбутньому у вас можуть виникнути труднощі з виведенням коштів.
Hello there.
Radka is right, the casino even clearly states in their T&Cs that players from Italy are not eligible to play.
I highly recommend you to contact the casino support and confront them about this fact because you may experience withdrawal difficulties in the future.
Казино стверджує про це, але у мене є належним чином зареєстрований обліковий запис без обмежень доступу (Я НІКОЛИ НЕ ВИКОРИСТОВУЮ VPN).
The casino claims this but I have a duly registered account without having had any access restrictions (I NEVER USE VPNs).
Il casinò afferma questo ma io ho un conto regolarmente registrato senza aver avuto alcuna restrizione di accesso (NON USO MAI VPN).
Я намагався підтвердити свій обліковий запис, але вони не дають мені належної відповіді. Я кілька разів звертався до служби підтримки, і вони кажуть, що хтось перевірить мої документи, але оновлення все ще немає.
Минуло більше 48 годин, відколи я додав усі необхідні документи.
Поки що досвід дуже поганий..
I tried to verify my account but they don't give me any proper response . I contacted the support team several times and they say that someone will check my docs , but still no update.
There are more than 48 hours since I attached all the needed docs .
The experience is very bad so far..
Чесно кажучи, у деяких казино перевірка може зайняти тиждень або більше. Зараз п’ятниця, тож я не очікував, що це буде вирішено протягом вихідних, але вам, ймовірно, доведеться почекати до наступного тижня.
Honestly, verification can take a week or more in certain casinos. It's Friday so I wouldn't expect it's going to be sorted out during weekend, but you'll probably need to wait until next week.
Привіт
гравці, будь ласка, не грайте в цьому казино. Це шахрайство, якщо ви виграєте більше, вони скажуть, що у вас є кілька облікових записів. Я чітко розповів про свою залежність і надіслав листа, щоб назавжди закрити мій обліковий запис, але Tuskcasino відповів регулятору, що вони не отримували мого листа. Абсолютна брехня і грабіжники. Навіть casinoguru не перевіряє належним чином скарги та не підтримує операторів без причини. Будь ласка, перевірте мої докази тут і не реєструйтеся. Що б ви не робили, зробіть знімок екрана, особливо положення та умови, зробіть копію під час реєстрації, оскільки вони зміняться, коли ви подасте на них скаргу. Casinoguru ніколи нічого не перевіряє і завжди звинувачує гравців у помилках. Регулятор Cyberluck є найгіршим у світі, навіть якщо ви виграєте, вони створять інший обліковий запис у своєму казино під вашою IP-адресою та скажуть, що у вас є кілька облікових записів. Уникайте всіх казино Кюрасао, особливо Cyberluck, CIL. Ці два шахрайські регулятори.
Hi
players please don’t play in this casino. They are scam if you win bigger they will say you have multiple accounts. I told my addiction clearly and sent the mail to close my account permanently but Tuskcasino replied to the regulator they never received my mail. Absolute lie and robbers. Even casinoguru doesn’t check the complaints properly and support the operators for no reason. Please check my evidences here and don’t register. What ever you do take screenshot especially terms and conditions take a copy when you register because they will change when you lodge them complaint. Casinoguru never check anything and always blame the players mistake. Cyberluck regulator is the worst one in the world even if you win they will create another account with their casino under your IP address and tell, you have multiple accounts. Avoid all the Curacao casinos especially cyberluck,CIL. These two rogue regulators.
Привіт,
Я намагався знайти вашу скаргу на казино Tusk, але такої скарги немає. Що ж, думаю, спробувати варто. Ми вважаємо, що одна й та сама IP-адреса не є єдиною причиною для анулювання виграшів або закриття рахунків.
Будь ласка, прийміть власне рішення. Я вважаю, що група розгляду скарг діє справедливо.
Hello there,
I was trying to find your complaint about the Tusk Casino, but there is no such complaint. Well, I think it is worth the try. We believe that the same IP is not ultimately a single reason for voiding winnings, or close accounts.
Make your own decision, please. I believe that the complaint team acts fairly.
Привіт,
Я забув, що ви використовуєте два облікові записи. Ну, я вважаю, що ми вже обговорювали, що ця скарга була закрита як необґрунтована , вибачте.
Ми заявили, що:
Гравець явно не надав підтверджуючих доказів, які б підтверджували його правоту, тому ми не можемо жодним чином покарати казино за це.
Hello,
I forget that you're using two accounts. Well, I believe that we have already discussed, that this complaint was closed as unjustified, I'm sorry.
We stated that:
The player clearly did not provide the supporting evidence which would prove him right, therefore we can't punish the casino in any way for that.
Привіт
Що ви маєте на увазі, не надали чітких доказів. Я надав докази закриття пошти, яку я надіслав оператору, ту саму пошту, яку вони використовували для спілкування зі мною щодо проблем із транзакціями депозитів. Хіба цього мало, щоб покарати операторів за недотримання правил відповідальної гри. Я думаю, що нещодавно casinoguru не перевіряє належним чином скарги, особливо в казино Cyberluck. Докази, які я надав Cyberluck і Casinoguru, вони навіть не перевірили. Оскільки регулятор відповів мені, якби я надіслав лист про закриття, я б отримав лист із підтвердженням. Але лист, який я надіслав оператору info@tuskcasino.com, не має цієї опції. Але тепер на ліцензійній печатці Tuskcasino чітко вказано, що адреса скарги – info@tuskcasino.com. Немає проблем, я зараз розмовляю з юристами, і не залишу цю справу легко, і додам свій лист-вимогу до казино-гуру також щодо порушення правил підтримки правил відповідальної гри.
Hi
What do you mean didn’t provide clear evidence. I provided the evidence of the closure mail I sent to the operator the same mail they used to communicate with me for deposits transactions problems. Isn’t this enough for punishing the operators for not following responsible gaming rules. I think something fishy in casinoguru not checking the complaints properly for recent days especially cyberluck casinos. The evidence I gave it to cyberluck and casinoguru they didn’t even check it. Because the regulator replied to me if I sent the closure mail I would have been received the acknowledgment mail. But the mail I sent to the operator which was info@tuskcasino.com not that option is available. But now the Tuskcasino license seal is clearly saying the complaints mail is info@tuskcasino.com. No problem I am talking to lawyers now and won’t leave this matter easily and include my demand letter casinoguru as well for breaching responsible gaming violations support.
Привіт,
Я вважаю, що немає причин для ще однієї дискусії, ми намагалися вам допомогти, але все пішло не так. Сподіваюся, замість цього вам допоможе адвокат.
Не соромтеся поділитися своїм прогресом.
Hi there,
I believe that there is no reason for another discussion, we tried to help you and it went wrong. I hope that the lawyer will help you instead.
Feel free to share your progress.
Привіт
Cyberluck не повірив моїм листам, чому casinoguru не може перевірити мої докази належним чином. Є багато доказів того, що я ними не маніпулював. Це з моєї пошти на їхню поштову адресу, і вони мені відповіли. Ви бачите ці докази, тоді ви мені вірите. Якщо суд виграє, ви зміните свій вердикт? Я хочу знати, як ви прийняли рішення регулятора та які докази?
Hi
Cyberluck didn’t believe my mails, why can’t casinoguru didn’t check my evidences properly. There is lots of evidences I wasn’t manipulated them. It’s from my mail to their mail address and they replied to me. You see that eveidence then you believe me. If the legal case wins will you change your verdict? I want to know how did you accept regulator decision and which ground of evidence?
Привіт Антоні (Анто 🙂)
Ви завжди можете подати запит на повторний розгляд вашої скарги. Отже, якщо у вас є ще щось, що ви хотіли б додати, просто попросіть команду розгляду скарг відкрити скаргу. Я не можу говорити від їхнього імені. Я не займаюся скаргами.
У будь-якому випадку, регулятор тут є офіційною владою, ми лише посередники, вам не допоможе, якщо ми будемо проти рішення регулятора, тому що казино може сказати, що регулятор вирішив. Чесно кажучи, з огляду на загальну кількість скарг, які ви подали через свої облікові записи, і той факт, що багато з них ми закриваємо як невиправдані, я відчуваю, що ви не зрозуміли б нашої точки зору.
Вибачте, але, можливо, пора припинити грати.
Hello Antony (Anto 🙂)
You can always ask for your complaint to be reopened. So if you have anything else you'd like to add, just ask the complaint team to open the complaint. I can't speak on their behalf. I do not deal with complaints.
Anyway, the regulator is an official authority here, we only serve as a mediator, it would not help you if we oppose the regulator's decision, because the casino can say that the regulator has decided. To be honest, according to the total amount of complaints you have submitted via both your accounts and the fact that lots of these we close as unjustified, I feel that you would not understand our point of view.
I'm sorry, but maybe it's time to stop playing.
Привіт
Я багато разів подавав скаргу на повторне відкриття Tuskcasino, жодної відповіді від Ніколаса. Навіть я надав багато доказів, але досі не відповів. Це причина, чому я тут обговорюю. Якщо регулятор вирішив неправильне рішення, казино-гуру підтримає умови факту чи підтримає регулятора?
Hi
i have submitted my Tuskcasino complaint to be reopened many times no reply from nikolas. Even I have given lots of evidences no reply so far. That’s the reason I am discussing here. If the regulator decided the wrong decision casinoguru support the terms and conditions fact or support the regulator?
Я абсолютно впевнений, що кожного разу, коли гравець просить повторно відкрити справу та надати додаткову інформацію, тож дозвольте мені запитати вас, чи можете ви надати щось нове на основі цієї відмови? «Гравець явно не надав підтверджуючих доказів , які б підтверджували його правоту, тому ми не можемо жодним чином покарати казино за це».
Як я вже казав, тут офіційна влада – регулятор, ми лише посередники, я хотів сказати, що у нас немає підстав виступати проти офіційної влади. У нас немає офіційного статусу , який ми можемо використати, щоб чинити «офіційний» тиск на казино.
I'm quite sure that every time a player asks for reopening the case and provide additional information, so allow me to ask you, can you provide anything new based on this rejection? "The player clearly did not provide the supporting evidence which would prove him right, therefore we can't punish the casino in any way for that."
As I mentioned before the regulator is the official authority here, we only serve as a mediator, I wanted to say that we have no grounds to oppose the official authority. We have no official status we can use to put casinos under the "official" pressure.
Привіт,
скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. 🙂
Чи можете ви надати будь-які підтверджуючі докази, як просив Ніколас? Я думаю, що це була б найкраща причина для відновлення.
Hi,
please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. 🙂
Can you provide any sort of supporting evidence as Nikolas requested, please? I think that this would be the best reason for the reopening.
Привіт
Тут я додав докази. Я багато разів спілкувався зі службою підтримки Tuskcasino про свої проблеми з транзакціями. Той самий електронний лист, яким я надіслав лист про закриття, як я міг сказати, що вони не отримали мого листа про закриття. Люди здорового глузду легко отримали ці докази електронною поштою, тому що кіберудача не має розуму, тому що вони шахрайський регулятор постійно потребує грошей, ніколи не допомагає гравцям. Я надіслав усі нові докази Ніколасу Емаї. Я надіслав його тиждень тому, але він ще не відповів. Будь ласка, прочитайте ці докази також тут. Я пропоную вам кілька пропозицій: ви можете відкрити обліковий запис і надіслати повідомлення про закриття на адресу info@tuskcasino.com, а якщо ви отримаєте лист із підтвердженням, я погоджусь. Але коли я надіслав, я не отримав листа з підтвердженням, але вони закрили мій обліковий запис, а потім я знову відкрив. Але Tuskcasino повідомило регулюючому органу, що запит на самовиключення гравця не підтверджено через відсутність підтвердження. Подивіться, як вони брешуть, але casinoguru не перевірив це й досі дотримується рішення регулятора. Навіть якщо регулятор зробив помилку, ви можете перевірити справу справді відповідно до умов.
Hi
Here I attached the evidence. I have talked with Tuskcasino support about my transactions problems so many times. The same email I sent my closure mail then how could I say they weren’t received my closure mail. Common sense people easily got this mail evidence because cyberluck doesn’t have a brain because they are rogue regulator need money all the times never help players.i sent all the new eveidence to nikolas emai. I sent it week ago still he hasn’t reply yet. Please read those eveidence here as well. I am giving you some suggestions you open an account and sent a closure mail to info@tuskcasino.com then if you receive acknowledgment mail I accept. But when I sent I haven’t received the acknowledgment mail but they were closed my account and then I reopened. But Tuskcasino said to the regulator player self exclusion request wasn’t validated because of no acknowledgment mail. See how they are lying but casinoguru didn’t check this still stick with regulator decision. Even regulator make mistake you can check the case genuinely according to the terms.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.