ГоловнаФорумКазиноTsars Casino - загальне обговорення

Tsars Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від Anonymized713
|
5 336 переглядів 53 відповідей |
|
1 23
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Tsars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Багато дій, які відбуваються на моєму акаунті після останньої сесії, я вважаю тотальною маніпуляцією. Не грайте в цьому маніпульованому казино, де точно немає чесних алгоритмів, особливо RTP.

Тримайся подалі. Повний жарт. (:

Автоматичний переклад.
Anonymized713
11 міс. тому

Привіт, чи можете ви сказати трохи більше та що відбувається у вашому обліковому записі, що ви вважаєте маніпуляцією? Я думаю, ви знаєте, що якщо у вас є якісь підозри, ви можете подати нам скаргу.

Чи могли б ви тоді пояснити? Або це лише RTP?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Уникайте цього казино. Вони мають сотні варіантів виведення, але 0 варіантів виведення. Я цілий місяць чекав, поки вони знайдуть підходящий варіант виведення, але до цього дня вони не знайшли ЖОДНОГО. У мене на рахунку було 3000 доларів, я втратив надію, що колись їх виведу, і втратив їх менш ніж за півгодини. Я подав сюди скаргу, але її відмовилися публікувати.

Автоматичний переклад.
7anoosh
11 міс. тому

Чесно кажучи, ви дуже помиляєтеся; вашу скаргу було опубліковано та розглянуто.

Переконайтеся самі тут 👈👈

"З повагою я не погоджуюся з думкою, що казино несе відповідальність за ваше рішення грати на ваш виграш. Хоча казино має пропонувати метод виведення коштів, будь-які проблеми слід терпляче чекати та вирішувати, не ризикуючи виграшем. Якщо кошти все ще були у вас облікового запису, ми були б раді допомогти. На жаль, оскільки ви вирішили програти свій виграш замість того, щоб терпляче чекати, ми нічого не можемо зробити, щоб надати допомогу зараз ".

Мені щиро шкода, але ми не можемо врятувати те, що було втрачено.

Автоматичний переклад.
7anoosh
11 міс. тому

У мене така ж проблема, я дав їм стільки варіантів, щоб зробити моє зняття можливим, але завжди знаходив виправдання

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так багато спроб зняти кошти, і казино робить це неможливим. Вони навіть запропонували створити новий банківський рахунок, і я це зробив, вони навіть допомогли мені перевірити, і під час зняття вони відхилили його, хоча я вніс гроші з візи, яка є на цьому рахунку. Тоді вони попросили, щоб мої рахунки були написані латинськими літерами, тому що ім’я було мовою моєї країни, я надіслав їм офіційний документ із моїм IBAN латинськими літерами, і гроші повернулися на мій ігровий рахунок. Вони просто чекають, щоб дійти до спокуси витратити - втратити суму. Але я чекатиму стільки, скільки буде потрібно результату, і сподіваюся, що гуру казино допоможе мені в цьому.

Автоматичний переклад.
Pzen
11 міс. тому

Привіт, я прочитав, що ви написали, і мені шкода, що у вас також є проблеми з виведенням. Я бачив, що казино дало вам кілька порад, як, наприклад, відкрити новий банківський рахунок, що здається дивною альтернативою, якщо у них є достатньо для вибору.

Отже, коли ви це зробили, яку причину вони вказали, щоб відмовити вам у відкликанні? Я питаю тому, що ви описуєте, що вам потрібно було перевірити обліковий документ латинськими літерами, що вам вдалося зробити, але це все одно не допомогло.

У будь-якому випадку, не робіть нічого з грошима, і наша команда спробує вам допомогти, оскільки ви подали скаргу . Сподіваюся, ваша справа буде вирішена, і казино виплатить вам гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Ну, коли я прикріпив документ латиницею, я зробив нове відкликання, і його було відхилено. Коли я запитав, у чому проблема, мені не відповіли. Вчора вони повідомили мені, що проблему вирішено, звичайно, я попросив квитанцію про транзакцію... тож, коли у мене будуть якісь оновлення, я повідомлю вас.🙏

Автоматичний переклад.
Pzen
11 міс. тому

Тому я щасливий бачити, що одну проблему вже вирішено. Ми будемо терплячими та чекатимемо, поки ваше зняття буде оброблено. Звичайно, якщо є проблема, у вас є відкрита скарга.

Сподіваюся, все складеться добре. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ну все склалося чудово. Депозит на мій банківський рахунок був успішним. Велике спасибі команді гуру казино та всім, хто зацікавився моїм випадком. Я дуже ціную це, чесно кажучи, я ніколи не думав, що вирішу це... справді, дуже вдячний 🙏🙏🙏

Автоматичний переклад.
Pzen
11 міс. тому

Ласкаво просимо. Я бачу, що ви також додали це до своєї скарги, за що я вас дякую. 😊🎉

Я радий, що ви отримали свої гроші і все вийшло чесно. Хочеться, щоб таких випадків було якомога більше.

У будь-якому випадку, ви думаєте, що ви дасте цьому казино ще один шанс, чи ви б віддали перевагу грати в іншому місці? 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я дав казино другий шанс, і 2 зняття, які я зробив після цього, були миттєвими (мені пощастило). Річ у тім, що я просив щедрої компенсації за всі неприємності, через які вони мені заподіяли, і оскільки це була їхня провина, я очікував чогось хорошого, але я нічого не отримав. Чесно кажучи, вони дали мені ставку в розмірі 100 євро на початку цієї проблеми, але оскільки я зіткнувся з усіма цими проблемами через те, що не зробив нічого неправильного, грав за правилами... Я б очікував чогось кращого. Я не думаю, що я хочу продовжувати грати в цьому казино, оскільки вони чітко показали мені, що вони не бажають визнати свою провину та компенсувати всі ці тижні. Оскільки я вважаю, що граю відповідально та для задоволення ... після цього досвіду грати не так вже й весело. Тому я зараз не відчуваю такого захоплення грати. Побачимо, чи зміниться ситуація в майбутньому.

Автоматичний переклад.
Pzen
11 міс. тому

Я б сказав, що це точно залежить від вас; ми можемо бути тільки вдячні за те, що ви поділилися з нами!

Якщо ви колись передумаєте, повідомте нам причину! 🙂

Б’юсь об заклад, що більшість гравців прагнуть вигідних угод і крутих зусиль.

Автоматичний переклад.
Pzen
9 міс. тому

Pzen, коли виводив гроші з царів на банківську карту, то треба вводити айбан? А що відбувається, коли ви натискаєте pn відкликати? Ви перейдете на іншу сторінку чи процес виведення завершено? Кнопка виведення з мого боку не працює і не веде на жодну сторінку.



file

Автоматичний переклад.
7anoosh
9 міс. тому

Якщо ви можете надіслати мені відеозапис усього процесу вилучення, я був би дуже радий, оскільки я вже подав скаргу їхньому постачальнику ліцензії, але мені потрібен відеозапис усього процесу вилучення як доказ

Автоматичний переклад.
7anoosh
9 міс. тому

Я можу лише запитати, чи відкликання пов’язане з вашою закритою скаргою , чи це нова скарга? Не зовсім розумію, навіщо вам відео всього процесу виведення грошей іншим гравцем, знаєте?🤷‍♀️ Щоб надіслати якийсь доказ, він має бути з вашого власного виведення, чи не так?🤔 На жаль , якщо у вас немає грошей на вашому рахунку, тому що, як ви сказали, ви зіграли їх нанівець, немає шансів отримати відео. Можливо, я все неправильно розумію? Будь ласка, виправте мене, якщо це так.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я чекав з 3/12/2023 до 16/12/2023, щоб зняти свої гроші, але не міг. Я зв'язався з їхнім постачальником ліцензій antillephone, і казино повідомило, що я неправильно виконав процедуру зняття коштів. Вони також згадали, що я не вводив IBAN, але намагався зняти гроші на свою Mastercard, навіщо мені вводити IBAN?! Протягом усього процесу спроби зняти я не бачив жодного місця, де я мав би поставити IBAN. Ось чому я хочу, щоб відео, зняте для antiellephone, показало, що IBAN не потрібен, і вони навмисно ігнорували мої зняття коштів протягом 2 тижнів. Якщо я отримаю це відео, постачальник ліцензії може повернути мені гроші

Казино назавжди закрило мій обліковий запис, тому я не можу зняти відео самостійно.

Автоматичний переклад.
7anoosh
9 міс. тому

Я пам’ятаю, як увійшов в Ібан, щоб сказати тобі правду. У мене більше немає доказів, тому що я видалив свій обліковий запис, вибачте. Люди на цьому сайті точно допоможуть вам, як і мені, удачі ❤️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Щиро дякую❤️ і тобі успіхів

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого