11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Tsars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Багато дій, які відбуваються на моєму акаунті після останньої сесії, я вважаю тотальною маніпуляцією. Не грайте в цьому маніпульованому казино, де точно немає чесних алгоритмів, особливо RTP.
Тримайся подалі. Повний жарт. (:
I consider a lot of actions taking place on my account after the last session to be total manipulation. Don't play in this manipulated casino, where there are definitely no fair algorithms, especially RTP.
Stay away. Total Joke. (:
Привіт, чи можете ви сказати трохи більше та що відбувається у вашому обліковому записі, що ви вважаєте маніпуляцією? Я думаю, ви знаєте, що якщо у вас є якісь підозри, ви можете подати нам скаргу.
Чи могли б ви тоді пояснити? Або це лише RTP?
Hello, can you say a little more and what is happening on your account that you consider manipulation ? I think you know that if you have any suspicions you can file a complaint with us.
Could you explain then ? Or is it just about RTP ?
Уникайте цього казино. Вони мають сотні варіантів виведення, але 0 варіантів виведення. Я цілий місяць чекав, поки вони знайдуть підходящий варіант виведення, але до цього дня вони не знайшли ЖОДНОГО. У мене на рахунку було 3000 доларів, я втратив надію, що колись їх виведу, і втратив їх менш ніж за півгодини. Я подав сюди скаргу, але її відмовилися публікувати.
Avoid this casino. They have hundreds of withdrawal options, but 0 withdrawal options. I have been waiting an entire month for them to find a suitable withdrawal options, but until this day they cannot find ANY. I had 3000$ in my account, i lost hope that i will ever withdraw them, and lost them in less than half an hour. I submitted a complaint here but they refused to publish it.
Чесно кажучи, ви дуже помиляєтеся; вашу скаргу було опубліковано та розглянуто.
Переконайтеся самі тут 👈👈
"З повагою я не погоджуюся з думкою, що казино несе відповідальність за ваше рішення грати на ваш виграш. Хоча казино має пропонувати метод виведення коштів, будь-які проблеми слід терпляче чекати та вирішувати, не ризикуючи виграшем. Якщо кошти все ще були у вас облікового запису, ми були б раді допомогти. На жаль, оскільки ви вирішили програти свій виграш замість того, щоб терпляче чекати, ми нічого не можемо зробити, щоб надати допомогу зараз ".
Мені щиро шкода, але ми не можемо врятувати те, що було втрачено.
Frankly, you are quite wrong; your complaint was published and addressed.
See for yourself here 👈👈
"I respectfully disagree with the notion that the casino is accountable for your decision to play through your winnings. While the casino should offer a withdrawal method, any issues should be patiently awaited and resolved without risking the winnings. If the funds were still in your account, we would have been pleased to assist. Unfortunately, since you chose to gamble down your winnings instead of waiting patiently, there's nothing we can do to provide assistance now."
I'm truly sorry, but we can't save what has been lost.
У мене така ж проблема, я дав їм стільки варіантів, щоб зробити моє зняття можливим, але завжди знаходив виправдання
I have the same problem, gave them so many options for making my withdrawal possible but always find excuses
Так багато спроб зняти кошти, і казино робить це неможливим. Вони навіть запропонували створити новий банківський рахунок, і я це зробив, вони навіть допомогли мені перевірити, і під час зняття вони відхилили його, хоча я вніс гроші з візи, яка є на цьому рахунку. Тоді вони попросили, щоб мої рахунки були написані латинськими літерами, тому що ім’я було мовою моєї країни, я надіслав їм офіційний документ із моїм IBAN латинськими літерами, і гроші повернулися на мій ігровий рахунок. Вони просто чекають, щоб дійти до спокуси витратити - втратити суму. Але я чекатиму стільки, скільки буде потрібно результату, і сподіваюся, що гуру казино допоможе мені в цьому.
So many attempts on making a withdrawal and the casino makes it impossible. They even suggested to make a new bank account and i did , they even helped me verify and at the time of withdrawal they rejected it even though i deposited money from a visa that is on this account. Then they asked for my accounts to be in Latin letters cause the name was in my countrys language, i sended them an official document with my IBAN in Latin characters and still the money come back to my playing account. They just wait to get to the temptation of spending - losing the amount. But i"ll wait as long as it takes for a result and i hope the casino guru can help me on that.
Привіт, я прочитав, що ви написали, і мені шкода, що у вас також є проблеми з виведенням. Я бачив, що казино дало вам кілька порад, як, наприклад, відкрити новий банківський рахунок, що здається дивною альтернативою, якщо у них є достатньо для вибору.
Отже, коли ви це зробили, яку причину вони вказали, щоб відмовити вам у відкликанні? Я питаю тому, що ви описуєте, що вам потрібно було перевірити обліковий документ латинськими літерами, що вам вдалося зробити, але це все одно не допомогло.
У будь-якому випадку, не робіть нічого з грошима, і наша команда спробує вам допомогти, оскільки ви подали скаргу . Сподіваюся, ваша справа буде вирішена, і казино виплатить вам гроші.
Hi, I read what you wrote and I'm sorry that you also have a problem with the withdrawal. I saw that the casino gave you some advice like for example to open a new bank account, which seems like a strange alternative if they have enough to choose from.
So when you did, what reason did they give for refusing your withdrawal ? I ask because you describe that you had to verify the account document in Latin letters, which you managed to do, and it still didn't help.
Anyway, don't do anything with the money and our team will try to help you since you have opened a complaint. Hopefully your case can be resolved and the casino will pay you your money.
Ну, коли я прикріпив документ латиницею, я зробив нове відкликання, і його було відхилено. Коли я запитав, у чому проблема, мені не відповіли. Вчора вони повідомили мені, що проблему вирішено, звичайно, я попросив квитанцію про транзакцію... тож, коли у мене будуть якісь оновлення, я повідомлю вас.🙏
Well, when i attached the document in Latin i made a new withdrawal and it was rejected. When I asked what's the problem now they didn't give me any answer. Yesterday they informed me that the problem is solved, of course i asked for a receipt of the transaction... so when i have any updates i"ll let you know.🙏
Тому я щасливий бачити, що одну проблему вже вирішено. Ми будемо терплячими та чекатимемо, поки ваше зняття буде оброблено. Звичайно, якщо є проблема, у вас є відкрита скарга.
Сподіваюся, все складеться добре. 🙂
So it makes me happy to see that one problem is already solved. We will be patient and wait for your withdrawal to be processed. Of course, if there is a problem, you have an open complaint.
I hope everything will turn out well. 🙂
Ну все склалося чудово. Депозит на мій банківський рахунок був успішним. Велике спасибі команді гуру казино та всім, хто зацікавився моїм випадком. Я дуже ціную це, чесно кажучи, я ніколи не думав, що вирішу це... справді, дуже вдячний 🙏🙏🙏
Well, everything turned just fine. The deposit to my bank account was successful. Many thanks to the guru casino team and everyone that got interested in my case. I really appreciate it, to tell you the truth i never thought i would solve this... really, very grateful 🙏🙏🙏
Ласкаво просимо. Я бачу, що ви також додали це до своєї скарги, за що я вас дякую. 😊🎉
Я радий, що ви отримали свої гроші і все вийшло чесно. Хочеться, щоб таких випадків було якомога більше.
У будь-якому випадку, ви думаєте, що ви дасте цьому казино ще один шанс, чи ви б віддали перевагу грати в іншому місці? 🤔
You're welcome. I see that you have also added it to your complaint, for which I commend you. 😊🎉
I'm pleased that you got your money and that everything turned out fairly. I wish there were as many cases like this as possible.
Anyway, do you think you will give this casino another chance or would you rather play somewhere else ? 🤔
Я дав казино другий шанс, і 2 зняття, які я зробив після цього, були миттєвими (мені пощастило). Річ у тім, що я просив щедрої компенсації за всі неприємності, через які вони мені заподіяли, і оскільки це була їхня провина, я очікував чогось хорошого, але я нічого не отримав. Чесно кажучи, вони дали мені ставку в розмірі 100 євро на початку цієї проблеми, але оскільки я зіткнувся з усіма цими проблемами через те, що не зробив нічого неправильного, грав за правилами... Я б очікував чогось кращого. Я не думаю, що я хочу продовжувати грати в цьому казино, оскільки вони чітко показали мені, що вони не бажають визнати свою провину та компенсувати всі ці тижні. Оскільки я вважаю, що граю відповідально та для задоволення ... після цього досвіду грати не так вже й весело. Тому я зараз не відчуваю такого захоплення грати. Побачимо, чи зміниться ситуація в майбутньому.
I gave the casino a second chance and the 2 withdrawals i made afterwards were immediate (got lucky). The thing is that i asked for like a generous compensation for all the trouble they put me through, and since it was their fault i would expect something good, but I didn't get anything. To be fair, they had given me 100€ wager once at the starting of this trouble but since i got to all this trouble for not doing something wrong, playing by the rules... I would expect something better. I don't think i wanna go on playing at this casino since they showed me clearly that they were not willing to recognise their fault and compensate for all these weeks. Because i consider myself playing responsibly and for fun ... after this experience there's not so much fun playing generally. So i'm not feeling right now so excited to play. We'll see if in the future things change.
Я б сказав, що це точно залежить від вас; ми можемо бути тільки вдячні за те, що ви поділилися з нами!
Якщо ви колись передумаєте, повідомте нам причину! 🙂
Б’юсь об заклад, що більшість гравців прагнуть вигідних угод і крутих зусиль.
I'd say this is definitely up to you; we may only appreciate you sharing it all with us!
If you ever change your mind, let us know the reason! 🙂
I bet most players seek great deals and cool efforts.
Pzen, коли виводив гроші з царів на банківську карту, то треба вводити айбан? А що відбувається, коли ви натискаєте pn відкликати? Ви перейдете на іншу сторінку чи процес виведення завершено? Кнопка виведення з мого боку не працює і не веде на жодну сторінку.
Pzen, when you withdrew the money from tsars to a bank card , do you have to enter an iban? And what happens when you press pn withdraw? Does it take you to another page or the withdrawal process is done? The withdrawal button from my side does not work nor leads to any page .
Якщо ви можете надіслати мені відеозапис усього процесу вилучення, я був би дуже радий, оскільки я вже подав скаргу їхньому постачальнику ліцензії, але мені потрібен відеозапис усього процесу вилучення як доказ
If you can send me a video shot of the entire withdrawal process, i would be more than happy as i already filed a complaint to their license provider but i need a video shot of the entire withdrawal process as a proof
Я можу лише запитати, чи відкликання пов’язане з вашою закритою скаргою , чи це нова скарга? Не зовсім розумію, навіщо вам відео всього процесу виведення грошей іншим гравцем, знаєте?🤷♀️ Щоб надіслати якийсь доказ, він має бути з вашого власного виведення, чи не так?🤔 На жаль , якщо у вас немає грошей на вашому рахунку, тому що, як ви сказали, ви зіграли їх нанівець, немає шансів отримати відео. Можливо, я все неправильно розумію? Будь ласка, виправте мене, якщо це так.
May I just ask, if the withdrawal is related to your closed complaint, or is it a new one? Do not fully understand, why would you need a video of the entire withdrawal process of another player, you know?🤷♀️ To send some kind of proof, it has to be from your own withdrawal, isn't that right?🤔 Unfortunately, if you do not have the money available at your account, because as you've stated, you have played them down, there is no chance to get the video done. Am I understanding all this wrong, perhaps? Please correct me, if this is the case.
Я чекав з 3/12/2023 до 16/12/2023, щоб зняти свої гроші, але не міг. Я зв'язався з їхнім постачальником ліцензій antillephone, і казино повідомило, що я неправильно виконав процедуру зняття коштів. Вони також згадали, що я не вводив IBAN, але намагався зняти гроші на свою Mastercard, навіщо мені вводити IBAN?! Протягом усього процесу спроби зняти я не бачив жодного місця, де я мав би поставити IBAN. Ось чому я хочу, щоб відео, зняте для antiellephone, показало, що IBAN не потрібен, і вони навмисно ігнорували мої зняття коштів протягом 2 тижнів. Якщо я отримаю це відео, постачальник ліцензії може повернути мені гроші
Казино назавжди закрило мій обліковий запис, тому я не можу зняти відео самостійно.
I waited from 3/12/2023 to 16/12/2023 to withdraw my money but could not. I contacted their license provider antillephone and the casino mentioned that i did not make the right process to withdraw . They also mentioned that i did not enter an IBAN, but i was trying to withdraw to my mastercard , why would I input an IBAN?! In the entire process of trying to withdraw i did not see any place where i should put the IBAN. That’s why i want a video shot to show antiellephone that no IBAN is required and they purposely ignored my withdrawals for 2 weeks. If i get this video, license provider might refund me the money
The casino permanently closed my account so i cannot do the video shot by myself.
Я пам’ятаю, як увійшов в Ібан, щоб сказати тобі правду. У мене більше немає доказів, тому що я видалив свій обліковий запис, вибачте. Люди на цьому сайті точно допоможуть вам, як і мені, удачі ❤️
I remember entering the iban to tell you the truth. I don't have any evidence anymore because i deleted my account, sorry. People in this site will help you for sure as they did me, good luck ❤️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.