Я чекав з 3/12/2023 до 16/12/2023, щоб зняти свої гроші, але не міг. Я зв'язався з їхнім постачальником ліцензій antillephone, і казино повідомило, що я неправильно виконав процедуру зняття коштів. Вони також згадали, що я не вводив IBAN, але намагався зняти гроші на свою Mastercard, навіщо мені вводити IBAN?! Протягом усього процесу спроби зняти я не бачив жодного місця, де я мав би поставити IBAN. Ось чому я хочу, щоб відео, зняте для antiellephone, показало, що IBAN не потрібен, і вони навмисно ігнорували мої зняття коштів протягом 2 тижнів. Якщо я отримаю це відео, постачальник ліцензії може повернути мені гроші
Казино назавжди закрило мій обліковий запис, тому я не можу зняти відео самостійно.