ФорумКазиноTsars Casino - загальне обговорення

Tsars Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

4 міс. тому від koVVal92
|
1149 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 місяць тому

Я чекав з 3/12/2023 до 16/12/2023, щоб зняти свої гроші, але не міг. Я зв'язався з їхнім постачальником ліцензій antillephone, і казино повідомило, що я неправильно виконав процедуру зняття коштів. Вони також згадали, що я не вводив IBAN, але намагався зняти гроші на свою Mastercard, навіщо мені вводити IBAN?! Протягом усього процесу спроби зняти я не бачив жодного місця, де я мав би поставити IBAN. Ось чому я хочу, щоб відео, зняте для antiellephone, показало, що IBAN не потрібен, і вони навмисно ігнорували мої зняття коштів протягом 2 тижнів. Якщо я отримаю це відео, постачальник ліцензії може повернути мені гроші

Казино назавжди закрило мій обліковий запис, тому я не можу зняти відео самостійно.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну, я думаю, що якщо ви втратили свої гроші і тепер намагатиметеся довести правду, це буде важко. Особливо з цією ліцензією. Коли ви не бачили жодного IBAN, чи спілкувалися ви з казино, про що вони говорять? Завжди потрібно бути терплячим і запитувати, чи є якісь проблеми, і, звичайно, якусь альтернативу, якщо ви не можете зняти за допомогою своєї картки.

Крім того, коли ви подаєте скаргу, краще нічого не робити з грошима, тому що якщо це виявиться таким, допомогти неможливо. 😕

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого