ФорумКазиноTsars Casino - загальне обговорення

Tsars Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від koVVal92
|
4592 переглядів 53 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
8 міс. тому

Я чекав з 3/12/2023 до 16/12/2023, щоб зняти свої гроші, але не міг. Я зв'язався з їхнім постачальником ліцензій antillephone, і казино повідомило, що я неправильно виконав процедуру зняття коштів. Вони також згадали, що я не вводив IBAN, але намагався зняти гроші на свою Mastercard, навіщо мені вводити IBAN?! Протягом усього процесу спроби зняти я не бачив жодного місця, де я мав би поставити IBAN. Ось чому я хочу, щоб відео, зняте для antiellephone, показало, що IBAN не потрібен, і вони навмисно ігнорували мої зняття коштів протягом 2 тижнів. Якщо я отримаю це відео, постачальник ліцензії може повернути мені гроші

Казино назавжди закрило мій обліковий запис, тому я не можу зняти відео самостійно.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ну, я думаю, що якщо ви втратили свої гроші і тепер намагатиметеся довести правду, це буде важко. Особливо з цією ліцензією. Коли ви не бачили жодного IBAN, чи спілкувалися ви з казино, про що вони говорять? Завжди потрібно бути терплячим і запитувати, чи є якісь проблеми, і, звичайно, якусь альтернативу, якщо ви не можете зняти за допомогою своєї картки.

Крім того, коли ви подаєте скаргу, краще нічого не робити з грошима, тому що якщо це виявиться таким, допомогти неможливо. 😕

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Найгірше казино, в якому я коли-небудь грав. Все добре, поки ви не виграєте щось і не дійде до зняття коштів. У них є 99 причин, щоб продовжувати витрачати час і не платити. «Платіж здійснено, зачекайте 3 дні» «На жаль, помилка платіжного постачальника, ми зв’яжемося з ним» Зв’язок протягом X днів. Я чекаю 5 вилучень ще 10 днів, і все та ж історія. Вони шахрайство, менеджер служби підтримки трагічний

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хтось знає спосіб подати на них позов юридично чи через суд? Вони обдурили мене 3000 доларів, і як палестинця ця сума повністю змінила б моє життя.

я вже зв’язався з їхньою ліцензією antiellephone, найгіршою ліцензією в історії, і вони відповіли лише один раз, стали на бік казино та закрили справу без будь-яких пояснень

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Де звернутися до їх ліцензії?

Автоматичний переклад.
7ensteps
6 міс. тому

C omplaints@gaminglicenses.com

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Найгірше казино, в якому я коли-небудь грав. Все добре, поки ви не виграєте щось і не дійде до зняття коштів. У них є 99 причин, щоб продовжувати витрачати час і не платити. «Платіж здійснено, зачекайте 3 дні» «На жаль, помилка платіжного постачальника, ми зв’яжемося з ним» Зв’язок протягом X днів. Я чекаю 5 вилучень ще 10 днів, і все та ж історія. Вони шахрайство, менеджер служби підтримки трагічний

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви вже деякий час чекаєте на зняття коштів. Я також помітив, що вам вдалося подати скаргу , і Вероніка повідомила, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно. Якщо цього не станеться і у вас немає грошей, наша команда втрутиться та зв’яжеться з казино.

Проте мені прикро, якщо ви постійно отримуєте ще одну причину, чому у вас ще немає грошей, тому що це точно неприємно і так бути не повинно. Ви вже верифікували свій обліковий запис тут чи казино не потребувало жодних документів від вас?

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хтось знає спосіб подати на них позов юридично чи через суд? Вони обдурили мене 3000 доларів, і як палестинця ця сума повністю змінила б моє життя.

я вже зв’язався з їхньою ліцензією antiellephone, найгіршою ліцензією в історії, і вони відповіли лише один раз, стали на бік казино та закрили справу без будь-яких пояснень

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, судячи з того, що я бачив, ви вирішили програти гроші в казино, тому я не знаю, як вони повинні вам допомогти, коли ви це зробили. Вибачте, звичайно, але в таких випадках важко розібратися.

Однак, коли ви звернулися до органу ліцензування, яку відповідь ви отримали?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я чекав 2 тижні, а вони продовжували казати: «Нічого поганого, і зняття повинно бути добре»! У той момент я знав, що в них немає надії отримати мій виграш, тож я зіграв їх і програв.

ліцензія запитувала докази, і я надіслав їх у січні 2024 року. Минуло 4 місяці, а ліцензія так і не відповіла

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Те, що вони запитали нещодавно після кількох днів спроб зняття, це банківська виписка, щоб довести, що я не отримав гроші. Я дав їм, і тепер вони сказали, що зв’язуються зі своїм платіжним постачальником, щоб дізнатися, що з їхнього боку пішло не так. Мене постійно просять почекати. Ніяких інших документів не потрібно, мій обліковий запис підтверджено приблизно місяць тому.

Коли я програвав і отримував незначні виграші, здавалося, що зняття добре працювало.

Після кількох виграшних сесій почалися проблеми.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я чекав 2 тижні, а вони продовжували казати: «Нічого поганого, і зняття повинно бути добре»! У той момент я знав, що в них немає надії отримати мій виграш, тож я зіграв їх і програв.

ліцензія запитувала докази, і я надіслав їх у січні 2024 року. Минуло 4 місяці, а ліцензія так і не відповіла

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

О так, я думав, що влада дала вам якусь нормальну відповідь і закрила справу.

Щодо того, що ви чекали 2 тижні, я знаю, що це зовсім непросто, і кожен гравець хотів би отримати гроші на своєму рахунку якнайшвидше. Якщо такі випадки трапляються, у вас є можливість подати нам скаргу, як і раніше, і дочекатися, поки команда зробить усе можливе.

Мені шкода, що це закінчилося.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Те, що вони запитали нещодавно після кількох днів спроб зняття, це банківська виписка, щоб довести, що я не отримав гроші. Я дав їм, і тепер вони сказали, що зв’язуються зі своїм платіжним постачальником, щоб дізнатися, що з їхнього боку пішло не так. Мене постійно просять почекати. Ніяких інших документів не потрібно, мій обліковий запис підтверджено приблизно місяць тому.

Коли я програвав і отримував незначні виграші, здавалося, що зняття добре працювало.

Після кількох виграшних сесій почалися проблеми.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, я відчуваю, що деякі казино схильні до такого роду речей, і мені це дуже шкода. Але не будемо забігати вперед, і той факт, що вони розслідуватимуть це, є гарною новиною.

На жаль, окрім очікування, ми більше нічого не можемо зробити, тож сподіваємося, що це скоро закінчиться, і вони скажуть вам, у чому проблема.

Я продовжуватиму чекати вашого наступного звіту, сподіваюся, позитивного.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, поки що отримую однакові відповіді 😕 file

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
7ensteps
6 міс. тому

Що ж, це може зайняти деякий час, і поки казино не отримає відповідь від провайдера, їм нічого вам сказати. Нам, очевидно, доведеться набратися терпіння і сподіватися, що це буде якомога швидше.

Автоматичний переклад.
7ensteps
6 міс. тому

Після гри в понад 50 онлайн-казино та багатьох років страждань із процесом перевірки (команда гуру казино знає, скільки скарг я подав проти казино), я знайшов казино, яке не вимагає жодної перевірки. Ви просто виграєте та негайно знімаєте гроші. Ви також отримуєте 100 бездепозитних безкоштовних обертань і 100% бонус на свій перший депозит.

Просто зареєструйтесь і розкажіть про свій досвід. Ви подякуєте мені пізніше.

посилання: Vavada Casino


Змінено Romi 6 міс. тому
Причина: Додано посилання на CG.
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дуже добре всім. Майже 9 місяців я чекав вирішення позову до Tsars casino. Я подав усю необхідну документацію, я надіслав десятки електронних листів, але в онлайн-чаті на веб-сайті Tsars я лише знову і знову повідомляю, що вони вибачаються за очікування та що вони поговорять із відділом управління, щоб пришвидшити процес, який, звичайно, не відбувається. Я намагався повідомити про цю ситуацію такі портали, як Askgamblers, але вони відмовилися мені допомогти, сподіваючись, що незабаром я отримаю відповідь. Як я вже сказав, 9 місяців і ніхто зі мною не зв'язується. filefilefile

Автоматичний переклад.
Felmelvil
4 міс. тому

Вибачте за запитання, але яку претензію ви маєте на увазі?

Це та сама проблема, що й у скарзі 👈 Б’юся об заклад, ми не змогли допомогти.

Чи отримали ви відповідь від Antillephone, що підтверджує вашу претензію? На мою думку, це найважливіший аспект позову.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Дійсно, це та сама проблема, щодо якої я просив допомоги. Справа в Antillephone NV полягає в тому, що за понад два роки, які я намагався поскаржитися на такий вид діяльності, я жодного разу не отримав від них відповіді (і судячи з того, що я прочитав на цьому форумі, я не один такий у кого це траплялося). Незважаючи на мою скаргу, той факт, що я чекаю відповіді 9 місяців, є абсолютно неприйнятним. І найгірше — це безпорадність користувачів, які не знаходять відповіді від жодного з регуляторних органів Кюрасао. Я просто хочу зв’язатися з Tsar і попросити їх дати мені відповідь.

Автоматичний переклад.
Felmelvil
4 міс. тому

Сподіваюся, ви зможете отримати відповіді, які шукаєте. На жаль, ми не можемо більше допомогти, коли йдеться про випадки, пов’язані з правилами та політикою ліцензування.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я дуже ціную вашу увагу до цього питання. У будь-якому випадку, моя скарга не пов’язана безпосередньо з правилами та політикою ліцензування, а скоріше з часом очікування та увагою служби підтримки. Це, як я вже сказав, 9 місяців очікування відповіді. У будь-якому випадку дякую.

Автоматичний переклад.
Felmelvil
4 міс. тому

Вибачте, але казино tsars — це найбільше шахрайство в історії з найгіршою ліцензією. Вони затримували мій виграш у розмірі 3000 доларів більше місяця, кажучи, що не можуть знайти відповідного варіанту виведення для моєї країни. Я звернувся до askgamblers і casinoguru, але вони відмовилися мені допомогти, оскільки через місяць я розчарувався і програв гроші. Я також звертався до antiellphone, але вони не допомогли. Я вважаю, що проти них потрібно вжити судових заходів

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого