Я дуже ціную вашу увагу до цього питання. У будь-якому випадку, моя скарга не пов’язана безпосередньо з правилами та політикою ліцензування, а скоріше з часом очікування та увагою служби підтримки. Це, як я вже сказав, 9 місяців очікування відповіді. У будь-якому випадку дякую.
I very much appreciate your attention to this matter. In any case, my complaint is not directly related to licensing regulations and policies, but rather to the waiting time and attention of the support service. It is, as I said, 9 months of waiting for a response. In any case, thank you.
Les agradezco mucho su atención en este asunto. En cualquier caso, mi reclamación no está relacionada directamente con las regulaciones y políticas de licencias, sino con el tiempo de espera y la atención del servicio de support. Son, como decía, 9 meses de espera para una respuesta. En cualquier caso, gracias.
9 місяців для мене було б надто довго, і, напевно, я б навіть не дочекався відповіді, тому що це все одно, що чекати Годо. Якщо я правильно розумію, ви не зв'язувалися з Antillephone? Можливо, ви також не досягнете успіху, але я б спробував усі можливості.
У будь-якому випадку, мені прикро чути про вашу проблему, але ми не можемо відкласти час очікування, але якщо щось зрушиться з місця, не соромтеся повідомити про це.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
9 months would be too long for me, and I probably wouldn't even wait for an answer, because it's like waiting for Godot. If I understand correctly you did not contact Antillephone ? It is possible that you might not be successful there either, but I would probably try all the possibilities.
Anyway, I'm sorry to hear about your problem, but we can't postpone the waiting time, but if something moves forward, don't hesitate to say so.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Протягом багатьох років я не отримував відповіді від Antillephone NV. Прикро, але я винен, що граю на таких платформах. Єдина надія, що хтось із Царів зв’яжеться зі мною. На жаль, я не маю фінансових можливостей, щоб легально мати справу з такими компаніями. Дякую всім за увагу.
I have not received any response from Antillephone NV in years. It's a shame, but it's my fault for playing on these types of platforms. My only hope is that someone from Tsars will contact me. Unfortunately, I do not have the financial capacity to legally deal with these types of companies. Thank you all for your attention.
De Antillephone NV no he recibido ninguna respuesta en años. Es una pena, pero la culpa es mía por jugar en este tipo de plataformas. Mi única esperanza es que alguien de Tsars se ponga en contacto conmigo. Por desgracia, no tengo la capacidad financiera para hacer frente legalmente a este tipo de empresas. Gracias a todos por vuestra atención.
Що ж, згідно з інформацією інших гравців з інших випадків, ця ліцензія не є великою відповіддю, і ви не єдиний, хто її не отримав. Отже, якщо казино не переміститься самостійно, ви, мабуть, не заїдете дуже далеко. І оскільки це триває вже 9 місяців, я б, напевно, з цим змирився.
Хоча мені дуже прикро, я не думаю, що ви можете зробити щось більше з цим, і важливо вивчити цю ситуацію і не грати в таких казино, як ви сказали.
Well, according to information from other players from other cases this license is not much of an answer and you are not the only one who didn't get it. So unless the casino moves on its own, you probably won't get very far. And since it's been going on for 9 months, I'd probably be resigned to it.
Although I am very sorry, I don't think you can do anything more about it and the important thing is to learn from this situation and not to play in this kind of casinos like you said.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.