ФорумКазиноTsars Casino - загальне обговорення

Tsars Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

10 міс. тому від koVVal92
|
4586 переглядів 53 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
4 міс. тому

Я дуже ціную вашу увагу до цього питання. У будь-якому випадку, моя скарга не пов’язана безпосередньо з правилами та політикою ліцензування, а скоріше з часом очікування та увагою служби підтримки. Це, як я вже сказав, 9 місяців очікування відповіді. У будь-якому випадку дякую.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

9 місяців для мене було б надто довго, і, напевно, я б навіть не дочекався відповіді, тому що це все одно, що чекати Годо. Якщо я правильно розумію, ви не зв'язувалися з Antillephone? Можливо, ви також не досягнете успіху, але я б спробував усі можливості.

У будь-якому випадку, мені прикро чути про вашу проблему, але ми не можемо відкласти час очікування, але якщо щось зрушиться з місця, не соромтеся повідомити про це.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Протягом багатьох років я не отримував відповіді від Antillephone NV. Прикро, але я винен, що граю на таких платформах. Єдина надія, що хтось із Царів зв’яжеться зі мною. На жаль, я не маю фінансових можливостей, щоб легально мати справу з такими компаніями. Дякую всім за увагу.

Автоматичний переклад.
Felmelvil
4 міс. тому

Що ж, згідно з інформацією інших гравців з інших випадків, ця ліцензія не є великою відповіддю, і ви не єдиний, хто її не отримав. Отже, якщо казино не переміститься самостійно, ви, мабуть, не заїдете дуже далеко. І оскільки це триває вже 9 місяців, я б, напевно, з цим змирився.

Хоча мені дуже прикро, я не думаю, що ви можете зробити щось більше з цим, і важливо вивчити цю ситуацію і не грати в таких казино, як ви сказали.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Довгий час для мене мій знімати продовжити.


Я граю в tsars минулих років, і тепер, коли я маю найкращий виграш сьогодні, минуло 24 години, а оплата не здійснюється...

Netteller не працює, і коли я роблю для свого банківського рахунку, я чекаю 6000 євро, і нічого.

І команда підтримки лише каже мені, що я чекаю...

На моєму рахунку гравця я маю більше 9170,71€


Умови цього казино містять час для обробки зняття коштів від 0 до 24 годин.


Я лояльний гравець, але казино мене не цікавить. file

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
redtugaPT
1 місяць тому

Можна запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено? Ви коли-небудь успішно знімали гроші з цього казино?

Також знайте, що не обов’язково писати англійською мовою, оскільки на нашому веб-сайті є автоматичний перекладач. Тому не соромтеся писати своєю мовою, звичайно. Це напевно допоможе нам краще зрозуміти один одного.👌


Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт.

так Я був клієнтом цього казино протягом двох років і завжди отримую все, але коли є великий виграш, завжди є затримка, і це мене дратує. Цього разу вони навіть не оброблятимуть мої запити на зняття коштів.


Мій запит було зроблено майже 48 годин тому, і він досі не оброблений.

За їх словами, у них технічна проблема, і фінансова команда намагається її вирішити. Я їм справді не вірю.


Наразі я маю 4 незавершені зняття коштів на суму 9100 євро, а також маю ще 7457,24 євро на рахунку гравця, а платежу немає.


Казино, яке виплачує миттєво, позавчора мені заплатили, а тепер нічого .... 48 годин мало для вирішення технічних проблем? Немає ручного платежу?

Я щоденний гравець у цьому казино та щодня роблю там депозити. Я заслуговую більшої поваги.

Усі перевірки KYC зроблено, і мій обліковий запис підтверджено.


Я думаю негайно відкрити скаргу на казино.


file


ми бачимо в умовах казино, що час обробки становить 0-24 години


file

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Минає час і нічого. Я думаю, що негайно відкрию скаргу, оскільки термін розгляду вже минув, а рішення немає .


file

Автоматичний переклад.
redtugaPT
1 місяць тому

Мені шкода, що вам доводиться відчувати цю затримку.

З іншого боку, час від часу трапляються технічні помилки, і іноді, напевно, їх складніше розібрати.🤷‍♀️

Головне, що потрібно зробити з сайту казино, це повідомити своїх гравців про це, що вони зробили. Отже, спробуйте трохи терпіти, і, сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші.

Ви принаймні знаєте, що зазвичай вони платять, і хвилюватися нема про що. правильно?

Навіть якщо ви подасте скаргу зараз, наша команда не зможе втрутитися негайно, оскільки ми даємо казино 14 повних днів, щоб вирішити проблеми та продовжити виплати. Але це, звичайно, залежить від вас, як ви збираєтеся діяти.

Будь ласка, тримайте нас в курсі всього, що пов’язано з цим, і, сподіваюся, незабаром ви отримаєте хороші новини.🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякуємо за швидку відповідь.

Поки що все залишається без змін.

Без обробки платежів.

Користуватися казино має бути для розваги, а не для того, щоб гравець засмучувався через свої зняття коштів.

Автоматичний переклад.
redtugaPT
1 місяць тому

Я повністю співчуваю вам і сподіваюся, що скарга зрештою не знадобиться. Як і деякі інші, підтверджені раніше, гроші зрештою приходять, хоча це не дуже добре для користувачів, тому ми будемо вдячні, якщо ви залишатиметеся з нами на зв’язку. Я волію бути впевненим, що ви отримаєте гроші.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Сьогодні я вже отримав 4100€.


Зараз я маю 7000 євро, які очікують на оплату.


Казино tsars безпечне, але, як зразкове казино, подібних проблем бути не повинно.


Автоматичний переклад.
redtugaPT
1 місяць тому

Я точно розумію вашу думку. Тепер просто сподівайтеся, що незабаром надійде залишок. Тримаю кулаки.🤞

Сподіваюся, вони зможуть все це виправити найближчим часом. Тож гравці зможуть отримувати гроші без затримок.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зараз я чекаю ще 7000 євро виплат.

Справа була не в недовірі до казино, а в затримках.

Це недобре для будь-якого гравця, особливо для щоденних гравців, так довго чекати на зняття коштів.

Азартні ігри мають бути задоволенням, а не хвилюванням

Автоматичний переклад.
redtugaPT
1 місяць тому

Звичайно.

Чекаємо, поки ви принесете нам оновлення.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого