ГоловнаФорумКазиноTikiTaka Casino - загальне обговорення

TikiTaka Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 міс. тому від Karen1234567890
|
1 994 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
jw7436
2 міс. тому

Якщо ви знову скасували відкликання коштів і не отримали жодної причини, чому це сталося, у вас є можливість подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

Дайте мені знати, як це розвивається.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я так і зроблю, щоразу, коли його скасовують, процес знову розпочинається протягом 3 робочих днів, тож я маю знати до п’ятниці.

Я буду тримати вас у курсі

Автоматичний переклад.
jw7436
2 міс. тому

Звичайно, я буду чекати. Якби вийшло так само, то я б, мабуть, задумався над скаргою, але давайте ще кілька днів, сподіваюся, що вирішиться. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино Tika taka, що це за шахрайство, забрало у мене 600, щоб внести депозит, але коли я виграв 500, вони не виплатили, сказавши, що це мій банк, сказавши, що я скасував зняття, перейшовши в чат для них, щоб продовжувати відключати мене Зараз я зв’язався зі своїм банком, і вони проводять розслідування

Автоматичний переклад.
maddiebull24
2 міс. тому

Якщо ви прочитаєте цю тему, ви побачите, що є інші гравці, які стикаються з тією ж чи подібною проблемою з цим казино.

Тому я раджу вам подати скаргу нашій команді, і ми спробуємо її вирішити.

Як ви можете бачититут , на це казино вже подано кілька скарг, тому, сподіваюся, незабаром усе буде вирішено.🤞

Просто перейдіть за цим посиланням і також надішліть своє, де ви опишете ситуацію, у якій ви переживаєте.

Крім того, будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень. Ви будете?

Автоматичний переклад.
maddiebull24
2 міс. тому

Кілька людей сказали зняти через банківський переказ, я спробував через картку, вона відхилилася, як і ваша. Я зняв у вівторок, а сьогодні він перейшов з розгляду на обробку. Очевидно, я ще не отримав моє зняття, але це найперспективніше наразі, тому спробуйте зняти через банк передача. Схрестивши пальці, це завершується


ОНОВЛЕННЯ: 100% зняття за допомогою банківського переказу щойно було завершено моє зняття, просто зачекайте, щоб побачити, чи надійдуть гроші зараз знято у вівторок, оброблено в п’ятницю 1-3 робочих дні для коштів у моєму банку.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Зняв за допомогою банківського переказу у вівторок, отримав електронний лист із повідомленням, що завершено сьогодні, повністю оброблено.

Можливо, варто повідомити людям, які висловили занепокоєння.

Очевидно, що кошти ще не надійшли, але принаймні це було завершено, тож є певна надія.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зняв за допомогою банківського переказу у вівторок, отримав електронний лист із повідомленням, що завершено сьогодні, повністю оброблено.

Можливо, варто повідомити людям, які висловили занепокоєння.

Очевидно, що кошти ще не надійшли, але принаймні це було завершено, тож є певна надія.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чудові новини, я радий, що цього разу спосіб оплати не підвів і ви отримали свої гроші.

Також добре, що ви поділилися та описали свій процес, тому що гравцям, які будуть проходити через цю інформацію, буде легше і робити це так само.

Отже, зрештою, все добре, і я сподіваюся, що у вас більше не буде подібних турбот.

Тож ви думаєте, дасте казино шанс чи ні? 🎉😁

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я сумніваюся, що буду робити депозит знову, це було дуже погано, хоча платформа в порядку, я ніколи не знав, щоб зняття коштів тривало більше тижня.

Я думаю, що я кину, поки я попереду з цим.

Автоматичний переклад.
jw7436
2 міс. тому

Я не звинувачую вас за ваше рішення, кожен знає, що для нього найкраще, і якщо ви не знайшли цього тут, я думаю, що в іншому місці буде краще.

Тому я бажаю вам успіху, і якщо у вас є досвід роботи з цим чи іншим казино, ви можете зв’язатися. 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Будьте в курсі!! Я зробив рахунок вчора, я вніс 500 євро, втратив усе дуже швидко, rtp був жахливим, потім я зробив другий депозит і виграв 2 тис. Я спробував зняти назад 500, і сьогодні мій обліковий запис назавжди заблоковано

Автоматичний переклад.
Kristo
2 міс. тому

Вітаю, мабуть, не найкращий початок у новому казино. Вони дали вам причину, чому вони закрили ваш рахунок? Ви грали тут з бонусом?

Не могли б ви розповісти мені трохи більше, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

я грав там без бонусу.. Я не знав, що вони шахраї, поки не побачив відгуки в Інтернеті після того, як я подав запит на зняття 500, наступного дня я хотів увійти, щоб зняти ще 500, і мій обліковий запис було забанено

Автоматичний переклад.
Kristo
2 міс. тому

У такому випадку, якщо нічого не вирішено, ніхто не дав вам жодної причини чи щось подібне, тоді я б пішов і подав би скаргу.

Наша команда спробує вам допомогти, і якщо ви зацікавлені, ви можете зробити цеза цим посиланням .

Якщо ви хочете знати, через який процес ви будете проходити або чого ви можете очікувати, тоді цей посібник – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг допоможе вам.

Так що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я хочу подати скаргу на інше казино, будь ласка, під назвою tikitaka, чи можу я?

Автоматичний переклад.
kotsimaria49
2 тиж. тому

Привіт!

Не могли б ви принаймні коротко пояснити, у чому полягає проблема? Якщо не менше, я хотів би дати вам кілька порад, якщо ви не проти.

Будь ласка, опишіть проблему; перегляньте посібник 👈


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, я здійснив зняття, і вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що я отримаю його найближчим часом, розгляд зайняв 3-4 дні, зараз написано, що завершено (я зробив два з картки та один як переказ) обидва приходять завершено, на даний момент у мене немає грошей, але я збираюся почекати, щоб побачити, чи вони надійдуть, принаймні там сказано, що вони завершені, хтось знає, чи вони прибудуть, коли вони перейдуть до статусу завершено? Просто побачивши стільки поганих коментарів, я вже не знаю, що й думати... і я заробив багато грошей, якби вони не надійшли, я б подумав про те, щоб повідомити про це, чесно кажучи... але я хочу думати, що приїде, а доїхати до цього місця буде незручно!

Автоматичний переклад.
dabi20
1 тиждень тому

Вітаю! Якщо ваші зняття коштів перебувають у тому стані, про який ви згадуєте, я б також зачекав деякий час, і вони повинні бути оброблені та з’являтися у вашому обліковому записі.

Звичайно, якщо цього не станеться через деякий час, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо вам допомогти, але я б не надто нервував із самого початку. Давайте спробуємо затриматись і подивитися, чи надійдуть гроші, чи що буде далі.

Думаєш, витримаєш?

Ви можете тримати мене в курсі новин і давати мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого