ФорумКазиноTikiTaka Casino - загальне обговорення

TikiTaka Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від Karen1234567890
|
1422 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити TikiTaka Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Я намагаюся зняти кошти, але вони не роблять зняття, надіслав їм багато разів електронною поштою, немає відповідей, компанія є шахраєм, не використовуйте їх !!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Karen1234567890
1 місяць тому

Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на вилучення? Ви пройшли процес верифікації в цьому казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будьте обережні. Вони не надають жодних варіантів відповідальної гри.

Я вже надіслав 3 листи з проханням закрити мій обліковий запис. Відповіді немає!

Автоматичний переклад.
radarus
1 місяць тому

Мені це зовсім не подобається.

Ви чітко вказали причину закриття свого облікового запису? Дуже важливо завжди, коли виникають проблеми з азартними іграми, чітко писати про це в службу підтримки.

Якщо ми можемо щось зробити, повідомте нам.🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

звичайно. Я також зв'язувався через чат. Рахунок все ще відкритий.

Автоматичний переклад.
radarus
1 місяць тому

Я переглянув інформацію про казино і знайшов це:

file

Ви вимагали самовідсторонення відповідно до нього?

Просто, будь ласка, якщо ви бачите, що казино не відповідає, повідомте нам, щоб ми могли спробувати допомогти вам у цій ситуації.🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це мій останній електронний лист на той час. Без відповіді... знову.

file

Автоматичний переклад.
Karen1234567890
1 місяць тому

Я отримав невеликий виграш, мав проблеми, як і ви, але зняв за допомогою банківського переказу?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це мій останній електронний лист на той час. Без відповіді... знову.

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте, але ви чітко вказали причину закриття облікового запису?

Завжди слід писати, якщо причиною є проблеми з азартними іграми. У цьому випадку казино має негайно відреагувати та закрити рахунок.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як бачите, я чітко написав, що причина в тому, що немає можливостей обмеження азартних ігор.

Рахунок все ще відкритий.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я грав на цьому сайті та помітив, що депозити надходять різним платникам, наприклад Zinipay і Canopy, не впевнений, що це шахрайство, але тримайтеся подалі!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як бачите, я чітко написав, що причина в тому, що немає можливостей обмеження азартних ігор.

Рахунок все ще відкритий.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думаю, що це може збентежити, але якщо гравець хоче, щоб обліковий запис було закрито належним чином, особливо через проблеми з азартними іграми, причиною має бути вказана проблема з азартними іграми, нав’язливе захоплення або залежність від азартних ігор.

Ось у чому суть «чітко викладеної» причини.

Багато гравців закривають свій рахунок з різних причин, і казино активно намагається переконати цих гравців залишитися. Проте залежний гравець знаходиться під загрозою, і його обліковий запис потрібно закрити якомога швидше, щоб зменшити подальший негативний вплив азартних ігор. Таким чином, особливо вразливі гравці повинні висловити справжню природу свого запиту, інакше результат може бути неточним.

Наскільки я розумію, проблема, здається, у відсутності зв’язку з їхнім сайтом, чи це так?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я грав на цьому сайті та помітив, що депозити надходять різним платникам, наприклад Zinipay і Canopy, не впевнений, що це шахрайство, але тримайтеся подалі!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На мою думку, це те, що деякі називають своєрідною системою оболонки. Казино час від часу використовують сторонніх продавців для здійснення покупок, як правило, із таких проблемних країн, як Велика Британія, із суворими обмеженнями. Не соромтеся переглядати цю тему; це про цю тему:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/208 👈


Ви б сказали, що така сама ситуація?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дивлячись на Trustpilot, ця компанія приймає депозити та скасовує зняття коштів без будь-якої причини, точно так само, як у публікаціях тут, і те саме відбувається зі мною.

Ви знімаєте кошти, чекаєте 3 дні, після чого приходить електронний лист із повідомленням, що зняття коштів скасовано, а потім надсилаєте його повторно, і в чаті вам повідомляють, що це мій банк (очевидно, що це не так)

Читаючи тут і скрізь, я думаю, що це шахрайський сайт. Я подивився на дочірні компанії, і вони роблять те саме.

Я здивований, що його тут оцінили за безпеку 6,8

Автоматичний переклад.
Karen1234567890
1 місяць тому

У той же момент вони скасували зняття після 3 днів повної перевірки тощо, чи вдалося вам зрештою отримати гроші? Якщо так, це було повернуто на дебетову картку чи банківський переказ? , 100% більше не використовуватиму їх.

Автоматичний переклад.
jw7436
1 місяць тому

Так, одним із дочірніх сайтів є Fat Pirate, який грав на цьому сайті ШАХРАЯ !!!

Автоматичний переклад.
jw7436
1 місяць тому

Я продовжував намагатися зробити картку, потім спробував банківський переказ, який пройшов, але більше не вигравав після цього маленького виграшу!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дивлячись на Trustpilot, ця компанія приймає депозити та скасовує зняття коштів без будь-якої причини, точно так само, як у публікаціях тут, і те саме відбувається зі мною.

Ви знімаєте кошти, чекаєте 3 дні, після чого приходить електронний лист із повідомленням, що зняття коштів скасовано, а потім надсилаєте його повторно, і в чаті вам повідомляють, що це мій банк (очевидно, що це не так)

Читаючи тут і скрізь, я думаю, що це шахрайський сайт. Я подивився на дочірні компанії, і вони роблять те саме.

Я здивований, що його тут оцінили за безпеку 6,8

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Мені прикро чути, що у вас не найкращий досвід роботи з цим казино. Я бачу, що ваш вихід скасовано, як і у випадку з іншими гравцями.

Однак чи намагалися ви повторно подати відкликання? Або ви скористалися іншим способом оплати? Як довго ви зараз чекаєте гроші?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я повторно подав його знову, його знову скасували вдруге, тож повторно надіславши його як банківський переказ сьогодні, я спочатку відкликав минулого четверга.

З казино щось явно не так, і чим більше я читаю, тим менше я думаю, що я отримаю свої кошти.

Якщо ви хочете побачити масштаби цієї каси, там trustpilot, буквально у всіх однакові проблеми.



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого