2 міс. тому
Тут ви можете обговорити TikiTaka Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я намагаюся зняти кошти, але вони не роблять зняття, надіслав їм багато разів електронною поштою, немає відповідей, компанія є шахраєм, не використовуйте їх !!!!!!!!
I am trying to withdraw funds but they are not doing the withdrawal emailed them numerous times no responses the company is a scam do not use them !!!!!!!!
Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на вилучення? Ви пройшли процес верифікації в цьому казино?
And may I ask when exactly you requested the withdrawal, please? Did you pass the verification process at this casino?
Будьте обережні. Вони не надають жодних варіантів відповідальної гри.
Я вже надіслав 3 листи з проханням закрити мій обліковий запис. Відповіді немає!
Be careful. They don't provide any responsible game options.
I've already sent 3 emails with request to close my account. No response!
Мені це зовсім не подобається.
Ви чітко вказали причину закриття свого облікового запису? Дуже важливо завжди, коли виникають проблеми з азартними іграми, чітко писати про це в службу підтримки.
Якщо ми можемо щось зробити, повідомте нам.🙏
This doesn't sound good to me at all.
Have you clearly stated the reason for closing your account? It is really important to do whenever there is a gambling problem, to clearly write it to the support.
If there is anything we can do, please let us know.🙏
Я переглянув інформацію про казино і знайшов це:
Ви вимагали самовідсторонення відповідно до нього?
Просто, будь ласка, якщо ви бачите, що казино не відповідає, повідомте нам, щоб ми могли спробувати допомогти вам у цій ситуації.🙏
I have browsed the information on the casinos side and found this:
Did you request the self-exclusion in accordance with it?
Just, please, if you see that the casino is unresponsive, let us know so we can try to help you out with this situation.🙏
Я отримав невеликий виграш, мав проблеми, як і ви, але зняв за допомогою банківського переказу?
I had a small win had trouble like you, but withdrew using bank transfer ?
Вибачте, але ви чітко вказали причину закриття облікового запису?
Завжди слід писати, якщо причиною є проблеми з азартними іграми. У цьому випадку казино має негайно відреагувати та закрити рахунок.
I'm sorry, but did you clearly stated the reason of closing the account?
It should always be written if the reason is gambling problems. In this case, the casino has to react right away and close the account.
Я грав на цьому сайті та помітив, що депозити надходять різним платникам, наприклад Zinipay і Canopy, не впевнений, що це шахрайство, але тримайтеся подалі!!!
I played this site and noticed deposits were going to different pay collectors ie Zinipay and one called Canopy not sure if this is a scam but stay away !!!
Я думаю, що це може збентежити, але якщо гравець хоче, щоб обліковий запис було закрито належним чином, особливо через проблеми з азартними іграми, причиною має бути вказана проблема з азартними іграми, нав’язливе захоплення або залежність від азартних ігор.
Ось у чому суть «чітко викладеної» причини.
Багато гравців закривають свій рахунок з різних причин, і казино активно намагається переконати цих гравців залишитися. Проте залежний гравець знаходиться під загрозою, і його обліковий запис потрібно закрити якомога швидше, щоб зменшити подальший негативний вплив азартних ігор. Таким чином, особливо вразливі гравці повинні висловити справжню природу свого запиту, інакше результат може бути неточним.
Наскільки я розумію, проблема, здається, у відсутності зв’язку з їхнім сайтом, чи це так?
I imagine it may be confusing, but if a player wants the account to be appropriately closed, especially due to a gambling issue, the reason must be stated as gambling issue, compulsive gambling, or gambling addiction.
That's the point of the "clearly stated" reason.
Many players closes their account for many various reasons, and the casino actively tries to convince those players to stay. Yet an addicted player is at risk, and his account must be closed as soon as possible to reduce further negative gambling impact. Thus, especially vulnerable players must express the true nature of their request, otherwise, the result may not be accurate.
As far as I understand though, the problem seems to be a lack of communication from their site, is that so?
Я грав на цьому сайті та помітив, що депозити надходять різним платникам, наприклад Zinipay і Canopy, не впевнений, що це шахрайство, але тримайтеся подалі!!!
I played this site and noticed deposits were going to different pay collectors ie Zinipay and one called Canopy not sure if this is a scam but stay away !!!
На мою думку, це те, що деякі називають своєрідною системою оболонки. Казино час від часу використовують сторонніх продавців для здійснення покупок, як правило, із таких проблемних країн, як Велика Британія, із суворими обмеженнями. Не соромтеся переглядати цю тему; це про цю тему:
Ви б сказали, що така сама ситуація?
This is what some have referred to as a sort of shell system, in my opinion. The casinos will occasionally use third-party merchants to enable purchases, typically from troublesome - heavily restrictive - countries like the UK. Feel free to browse this thread; it is about that topic:
Would you say it is the same situation?
Дивлячись на Trustpilot, ця компанія приймає депозити та скасовує зняття коштів без будь-якої причини, точно так само, як у публікаціях тут, і те саме відбувається зі мною.
Ви знімаєте кошти, чекаєте 3 дні, після чого приходить електронний лист із повідомленням, що зняття коштів скасовано, а потім надсилаєте його повторно, і в чаті вам повідомляють, що це мій банк (очевидно, що це не так)
Читаючи тут і скрізь, я думаю, що це шахрайський сайт. Я подивився на дочірні компанії, і вони роблять те саме.
Я здивований, що його тут оцінили за безпеку 6,8
Looking at trustpilot this company are taking deposits and cancelling withdrawals for no reason, exactly the same as the posts on here and exactly the same happening to me.
You withdraw wait 3 days then the email comes saying withdrawal cancelled, then resubmit it and be told by chat it's my bank (clearly it isnt)
Reading on here and everywhere else I think it's a scam site. I looked into the sister companies and they are doing exactly the same thing.
I'm suprised it's rated 6.8 for safety here
У той же момент вони скасували зняття після 3 днів повної перевірки тощо, чи вдалося вам зрештою отримати гроші? Якщо так, це було повернуто на дебетову картку чи банківський переказ? , 100% більше не використовуватиму їх.
I'm at the same point withdrawal cancelled by them after 3 days fully verified etc, did you manage to get paid in the end ? If so was it back to debit card or bank transfer ? , 100% won't be using them again.
Так, одним із дочірніх сайтів є Fat Pirate, який грав на цьому сайті ШАХРАЯ !!!
Yes one of there sister sites is Fat Pirate played on this site SCAM !!!
Я продовжував намагатися зробити картку, потім спробував банківський переказ, який пройшов, але більше не вигравав після цього маленького виграшу!!
I kept trying to card, then tried bank transfer which did go through, did not win anymore after this small win !!
Дивлячись на Trustpilot, ця компанія приймає депозити та скасовує зняття коштів без будь-якої причини, точно так само, як у публікаціях тут, і те саме відбувається зі мною.
Ви знімаєте кошти, чекаєте 3 дні, після чого приходить електронний лист із повідомленням, що зняття коштів скасовано, а потім надсилаєте його повторно, і в чаті вам повідомляють, що це мій банк (очевидно, що це не так)
Читаючи тут і скрізь, я думаю, що це шахрайський сайт. Я подивився на дочірні компанії, і вони роблять те саме.
Я здивований, що його тут оцінили за безпеку 6,8
Looking at trustpilot this company are taking deposits and cancelling withdrawals for no reason, exactly the same as the posts on here and exactly the same happening to me.
You withdraw wait 3 days then the email comes saying withdrawal cancelled, then resubmit it and be told by chat it's my bank (clearly it isnt)
Reading on here and everywhere else I think it's a scam site. I looked into the sister companies and they are doing exactly the same thing.
I'm suprised it's rated 6.8 for safety here
Привіт! Мені прикро чути, що у вас не найкращий досвід роботи з цим казино. Я бачу, що ваш вихід скасовано, як і у випадку з іншими гравцями.
Однак чи намагалися ви повторно подати відкликання? Або ви скористалися іншим способом оплати? Як довго ви зараз чекаєте гроші?
Hi, I'm sorry to hear that you haven't had the best experience with this casino. I see that your withdrawal was canceled as in the case of other players.
However, did you try to resubmit your withdrawal? Or did you use some other payment method? How long are you currently waiting for the money?
Я повторно подав його знову, його знову скасували вдруге, тож повторно надіславши його як банківський переказ сьогодні, я спочатку відкликав минулого четверга.
З казино щось явно не так, і чим більше я читаю, тим менше я думаю, що я отримаю свої кошти.
Якщо ви хочете побачити масштаби цієї каси, там trustpilot, буквально у всіх однакові проблеми.
I resubmitted it again , it got cancelled again for the 2nd time , so resubmitted as bank transfer today , I originally withdrew last Thursday.
There's something clearly wrong with the casino and the more im reading the less likely I think i will receive my funds.
If you want a view of the scale of this checkout there trustpilot , litterally everyone having the same issues.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.