Привіт,
Дозвольте мені почати з KYC – це справді дивовижно мати такі живі відгуки майже в реальному часі 🙂.
Наскільки я розумію, обліковий запис уже повністю підтверджено, але казино не збирається надсилати вам електронний лист із цією інформацією, добре.
Я також вважаю, що процес був досить швидким, судячи з того, до чого я звик зі скарг гравця. 😀
Я вважаю, що Емілі надала кілька корисних відомостей, наприклад «Зверніть увагу, що, як я бачу в системі, щоб підтвердити та прийняти ваше посвідчення особи, вам потрібно завантажити закордонний паспорт або водійське посвідчення». і пояснила, що ви отримаєте сповіщення. Я розумію, що вона не може вдаватися в подробиці, оскільки вона є оператором чату, а KYC обробляється іншим відділом, але у мене склалося враження, що вона намагалася бути корисною та чуйною .
На жаль, я не знаю, як їхня система справляється із завантаженими документами, але, як я вже писав, я припускаю, що ці «невідомі причини» є лише автоматичними сповіщеннями, я думаю, що більше може розповісти лише служба підтримки. Але було б чудово, якби в повідомленні було написано: будь ласка, використовуйте правильний формат тощо.
Тепер ми переходимо до виведення грошей – це велике «Я не знаю», ви вже запитували про це в казино, чи не так?
Hello,
allow me to start with the KYC - it's truly amazing having such live feedback in almost real-time 🙂.
As far as I understand, the account is now fully verified, yet the casino is not going to send you an email containing this information, ok can be.
I also think that the process was quite quick, according to what I am used to from the player's complaints. 😀
I believe that Emily provided a few useful pieces of information, such as "Please note that, as I see in the system, in order to confirm and accept your ID, you need to upload a foreign passport or driver's license." and explained that you will be notified - I can understand that she can't go into more details because she is a live chat operator and the KYC is handled by a different department, but I got the impression that she tried to be helpful and responsive.
Sadly, I do not know how their system deals with the uploaded documents, but as I already wrote, I guess that those "unknown reasons" are just automatic notifications, only the support can tell more, I think. But it would be great if the message said: please use the correct format, etc.
Now we're getting to the cashout - this is a big " I don't know" you have already asked the casino about this am I right?
Знову ж таки, це нормально для вас 🙂
підсумувати:
Ідентифікаційна картка - відхилено двічі запитувані водійські права
Водійське посвідчення - відмовлено один раз. Просили паспорт
Паспорт попросили – я відмовився віддати. Він сказав, що достатньо того, що він надіслав посвідчення особи та водійське посвідчення.
Сьогодні ввечері я навмисно розіграв всі кошти на рахунку, і відразу отримав повідомлення про повну верифікацію рахунку. Паспорт мені більше не потрібен. Аккаунт верифікується миттєво. З документами, які я надав раніше. Ось чого вони чекали. Я не знаю, як ви дійшли мого висновку. 🙂
Again, this is normal for you 🙂
Summarize:
ID card - rejected twice requested Driver's license
Driver's license - rejected once. Passport requested
Passport requested - I refused to give it to them. He said that it was enough that he sent an ID card and a Driver's license.
Tonight I deliberately played all the funds in the account, and immediately received a notification about the full verification of the account. I no longer needed my passport. The account is verified instantly. With the documents that I provided earlier. That's what they were waiting for. I don't know how you came to my conclusion. 🙂
Опять по вашему это нормально 🙂
Подведём итог:
Удостоверение личности - отклонено два раза запрошены Водительские права
Водительские права- отклонены один раз. Запрошен заграничный паспорт
Запрошен заграничный паспорт - Я отказал им его предоставить. Сказал что достаточно что отправил Удостоверение личности и Водительские права.
Сегодня ночью я специально разыграл все средства на счету, и сразу же получил уведомление о полной проверки счёта. Уже не стал нужен мой заграничный паспорт. Счёт верифицирован моментально. С теми документами что я предоставил ранее. Вот что они ждали. Не знаю как вы я для себя сделал вывод. 🙂
Привіт.
Звучить дуже схоже на мою попередню розмову з гравцем із Казахстану.
Хочете надати більше деталей? Що, здається, викликає проблему у вашому випадку?
Hello.
Sounds quite similar to the previous conversation I had with a player from Kazakhstan.
Care to provide more details? What seems to cause the problem in your case?
Все ще дуже схожий. Чи можу я знати, які документи відхилено і чому? Чи залишилися інші варіанти?
Still very similar. May I know which documents seem to be rejected and why? Are there any other options left?
Ваші документи не схвалено Все, що я маю в цьому світі, це мої яйця та Синдикат,
і я їх ні для кого не ламаю.
Тоні Монтана
ДОКУМЕНТИ ВІДХИЛЕНО Здається, щось не так з документом (Screenshot_20230506_153356.jpg). Syndicate Godfather помітив, що, будь ласка, завантажте виписку з банківського рахунку, у якій зазначено повне ім’я власника картки та номер картки, щоб підтвердити, що ця картка належить вам. .
Ми не можемо заплатити вам, доки ви не пройдете перевірку. Будь ласка, зв'яжіться з нашою командою підтримки для отримання додаткової інформації.
Говорити найближчим час,
Синдикатний клан
Your documents have not been approved All I have in this world is my balls and Syndicate,
and I don’t break them for no one.
Tony Montana
DOCUMENTS DECLINED It seems something’s wrong with the document (Screenshot_20230506_153356.jpg). Syndicate Godfather noticed that Please, upload a Bank Statement that shows the Card Holder's full name and the card number to proof us that this card belongs to you. .
We can’t pay you till you pass verification. Please contact our support team for more details.
Speak soon,
Syndicate Clan
Ваші документи не схвалено Все, що я маю в цьому світі, це мої яйця та Синдикат,
і я їх ні для кого не ламаю.
Тоні Монтана
ДОКУМЕНТИ ВІДХИЛЕНО Здається, щось не так з документом (IMG_20230505_160225.jpg). Syndicate Godfather помітив, що обрізані краї документа, усі краї мають бути видимими.
Ми не можемо заплатити вам, доки ви не пройдете перевірку. Будь ласка, зв'яжіться з нашою командою підтримки для отримання додаткової інформації.
Говорити найближчим час,
Синдикатний клан
Your documents have not been approved All I have in this world is my balls and Syndicate,
and I don’t break them for no one.
Tony Montana
DOCUMENTS DECLINED It seems something’s wrong with the document (IMG_20230505_160225.jpg). Syndicate Godfather noticed that Cropped edges of the document, all edges must be visible .
We can’t pay you till you pass verification. Please contact our support team for more details.
Speak soon,
Syndicate Clan
Будь ласка, уникайте публічного показу таких документів! Це не безпечно.
Я пропоную вам попросити в казино відповідне пояснення.
Зазвичай для виписок обрізані файли та скріншоти не допускаються - переважно. Бажаний формат – .pdf
Було б добре знати мету запитуваного документа, щоб переконатися, що він надає необхідну інформацію. Наприклад, як підтвердження адреси виписка з банківського рахунку у форматі .pdf буде кращою, ніж зображення якоїсь поштової квитанції.
" Будь ласка, завантажте виписку з банківського рахунку, у якій зазначено повне ім'я власника картки та номер картки, щоб підтвердити, що ця картка належить вам. " Я думаю, ви повинні зробити це так, як вам було запропоновано.
Kindly mind avoiding showing such documents publicly! It's not safe.
I suggest you ask the casino for a proper explanation.
Usually, for statements cropped files and screenshots are not allowed - mostly. The preferred format is .pdf
It would be good to know the purpose of the requested document to ensure it provides the necessary information. For example, as proof of address, the bank statement in the form of .pdf would be better than a picture of some post slip.
" Please, upload a Bank Statement that shows the Card Holder's full name and the card number to proof us that this card belongs to you. " I think you should do that the way you were suggested.
Дозвольте сказати, що я досяг 500 євро в цьому казино... Але оскільки не було затвердження документів... Я продовжував грати... Мабуть, вони знають психологію гравців... Зараз я в нуль... Можливо, я зроблю депозит наступного разу, коли я буду повністю підтверджений... Не раніше...
Let me say that I reached €500 in this Casino... But since there was no approval of the documents... I continued to play... I guess they know the psychology of the players... Now I'm at zero... Maybe I'll make a deposit next time when I'm full confirmed... Not before...
Якщо ви відчуваєте, що не можете припинити гру в такій ситуації, я наполегливо раджу вам підтвердити свій обліковий запис заздалегідь. Це найкращий спосіб уникнути непотрібних затримок після того, як ви виграєте. Кожне гідне казино дозволяє гравцям пройти перевірку за запитом.
Є можливість встановити ліміти на азартні ігри, поки ви боретеся? Я б сказав, що це повинно запобігти вам програшу.
If you feel like you can't help yourself stop playing in such a situation I would strongly advise you to verify your account in advance. This is the best way to void unnecessary delays once you win. Every decent casino allows players to undergo verification per request.
Any chance to set up gambling limits while you struggle? It should prevent you from losing, I'd say.
Мій запит на зняття виграних мною грошей у розмірі 13000 доларів США було відхилено навіть після того, як я надав свої ідентифікаційні дані 4 рази. Після того, як я надіслав електронні листи для підтвердження свого посвідчення особи та поскаржився на те, як зі мною поводилися, мене назавжди заблокували в моєму обліковому записі, а виграні мною 13000 доларів конфіскували. Очевидно, вони не мали наміру платити мені, хоча я надав документи, що посвідчують особу. Вони не проти забрати мої гроші, коли я поклав кошти на свій рахунок і програв.
My request for the withdrawal of the money I had won in the amount of $13000 was rejected even after submitting my identification details on 4 separate occasions. After sending emails to confirm my ID and complaining about the way I was treated, I was permanently blocked from my account and the $13000 I had won was confiscated. They obviously had no intentions of paying me even though I had provided identification documents. They didn't mind taking my money when I deposited funds into my account and lost.
Я вже відповів вам тут: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/syndicate-casino-scam-warning#post-135751
будь ласка, давайте спробуємо зберегти розмову в одній темі. 🙂
I already answered you here: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/syndicate-casino-scam-warning#post-135751
let's please try to keep the conversation in one thread please. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.