ГоловнаФорумКазиноSyndicate Casino - загальне обговорення

Syndicate Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Radka
|
8 686 переглядів 44 відповідей |
|
12 3
leksandr
2 міс. тому

Сподіваємося, у вас все пройшло добре з документами, що засвідчують особу, і ви отримали свої гроші. На жаль, у мене був найгірший із можливих результатів, коли я виграв 13000 австралійських доларів, і після надання всієї необхідної інформації та саме того, що вони вимагали для підтвердження особи, мені було відмовлено 3 рази, мій виграш конфісковано, а обліковий запис назавжди заблоковано 🚫. 13000 доларів пішли, і я нічого не можу з цим зробити. Уникайте того, щоб до вас ставилися так, як раніше, і тримайтеся подалі від Syndicate Casino, беріть свої гроші в інше місце та грайте в азартні ігри з уважними людьми.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file 13 000 доларів США, які я виграв законно, мені було відмовлено у вилученні після того, як я надав усі документи, що підтверджують особу. Після неодноразових спроб отримати гроші згідно з правилами казино мій обліковий запис було заблоковано назавжди, а мої 13000 доларів конфісковано. Абсолютно гірший досвід, і заохочуйте всіх уникати використання Syndicate Casino будь-якою ціною. Просто нечиста злочинна організація зі зміями, яка виманює працьовитих людей їхні гроші.

Автоматичний переклад.
Intheshadows23
2 міс. тому

Моє запитання до вас: чому ви перестали відповідати, коли подавали скаргу? Наша команда намагалася допомогти вам у вашій ситуації, але, не відповівши, ви унеможливили це зробити. Ви не думали про те, що якщо у вас є спосіб підтвердити свою думку, ви можете повторно відкрити скаргу та спробувати її вирішити? Ви нічого за це не віддасте, і єдине, чим вам доведеться пожертвувати, це своїм часом.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я перестав відповідати, тому що знав, що моя скарга — марна трата часу, і я ніколи не побачу свій виграш у розмірі 13000 доларів, що б я не робив. Я дав їм усі документи, які вони вимагали, і надав документ, що засвідчує особу, і вони все одно забрали мої гроші. Заблокував мій обліковий запис і відмовився відповідати на мої електронні листи. Як я можу щось робити, коли я на іншому кінці світу і лише одна людина?

Автоматичний переклад.
Intheshadows23
1 тиждень тому

Я не знаю, тому я запитав вас, чому ви не подали скаргу. Що я можу подумати, так це те, що могли бути якісь проблеми з документами, і тому вся ситуація сталася.

Але це лише моє припущення, і наша команда зв’язалася б з казино, якби ми дізналися або були на вашому боці, і запитали б їх, що відбувається.

Таким чином ми можемо лише здогадуватися, що за цим стоїть.

Це соромно.


Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого