3 р. тому
Тут ви можете обговорити Syndicate Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино Syndicate. Сьогодні відправив документи для перевірки рахунку. Давайте подивимось, скільки це займе часу. Висновок поставлю після перевірки. Сайт зрозумілий. Все йде нормально. У чаті підтвердили отримання документів. Я думаю, що проблем бути не повинно.
Syndicate Casino. Today I sent documents for account verification. Let's see how long it takes. I will put the conclusion after verification. The site is understandable. So far so good. The chat confirmed the receipt of documents. I think there shouldn't be any problems.
Syndicate Casino . Сегодня отправил документы на верификацию счёта. Посмотрим сколько это займёт времени. На вывод буду ставить после проверки . Сайт понятный. Пока всё отлично. В чате подтвердили получение документов. Я думаю проблем быть не должно.
Казино Syndicate. Сьогодні відправив документи для перевірки рахунку. Давайте подивимось, скільки це займе часу. Висновок поставлю після перевірки. Сайт зрозумілий. Все йде нормально. У чаті підтвердили отримання документів. Я думаю, що проблем бути не повинно.
Syndicate Casino. Today I sent documents for account verification. Let's see how long it takes. I will put the conclusion after verification. The site is understandable. So far so good. The chat confirmed the receipt of documents. I think there shouldn't be any problems.
Syndicate Casino . Сегодня отправил документы на верификацию счёта. Посмотрим сколько это займёт времени. На вывод буду ставить после проверки . Сайт понятный. Пока всё отлично. В чате подтвердили получение документов. Я думаю проблем быть не должно.
Привіт,
це було б хорошою перевіркою з вашого боку, я б сказав 🙂.
Я буду стежити за прогресом.
Hello,
that would be a good verification check from your side, I'd say 🙂.
I'll keep an eye on the progress.
Якщо ви хочете, я вам повідомлю на громадських засадах.
Останні два казино мене здивували швидкістю верифікації
Axecasino перевірив документи за дві години, отримав платіж за 12 годин
Ice Casino перевірило документи та виплатило виграш протягом 24 годин. Я звернувся в п'ятницю. У суботу отримав гроші на картку. Хоча це був вихідний день.
If you want I will inform you on a voluntary basis.
The last two casinos surprised me with the speed of verification
Axecasino checked documents in two hours, received payment in 12 hours
Ice casino checked the documents and paid out the winnings within 24 hours. I applied on Friday. On Saturday I received the money on the card. Even though it was a day off.
Если хотите буду вас информировать на добровольной основе.
Последние два казино меня удивили быстротой проверки
Axecasino проверило документы за два часа, через 12 часов получил выплату
Ice casino проверило документы и выплатило выигрыш за 24 часа. Подал заявку в пятницу. В субботу получил деньги на карту. Не смотря на то что был выходной день.
Якщо ви хочете, я вам повідомлю на громадських засадах.
Останні два казино мене здивували швидкістю верифікації
Axecasino перевірив документи за дві години, отримав платіж за 12 годин
Ice Casino перевірило документи та виплатило виграш протягом 24 годин. Я звернувся в п'ятницю. У суботу отримав гроші на картку. Хоча це був вихідний день.
If you want I will inform you on a voluntary basis.
The last two casinos surprised me with the speed of verification
Axecasino checked documents in two hours, received payment in 12 hours
Ice casino checked the documents and paid out the winnings within 24 hours. I applied on Friday. On Saturday I received the money on the card. Even though it was a day off.
Если хотите буду вас информировать на добровольной основе.
Последние два казино меня удивили быстротой проверки
Axecasino проверило документы за два часа, через 12 часов получил выплату
Ice casino проверило документы и выплатило выигрыш за 24 часа. Подал заявку в пятницу. В субботу получил деньги на карту. Не смотря на то что был выходной день.
Я думаю, що ви вже знаєте, що можете вставити свій досвід про кожне казино у відповідну тему (наприклад, CASINO'S - GENERAL DISCUSSION), я можу уявити, що гравцям буде дуже корисна інформація про KYC та зняття коштів. 🙂
Ця тема присвячена казино Syndicate , тому, будь ласка, поділіться своїми думками про AXE та ICE в потрібному місці. Ви можете спробувати це? Проте ми вдячні за інформацію.
I guess that you already know you can paste your experiences about every casino in a proper thread (like CASINO'S - GENERAL DISCUSSION), I can imagine that the players will find information about the KYC and withdrawals very useful. 🙂
This thread is about the Syndicate casino, so please share your thoughts about AXE and ICE in the proper place, can you try that, please? We are grateful for the info, though.
Дякую за нагадування. А тоді я не знала.
Краще б спостерігали, щоб вони не поширювали магію Вуду. І тоді у гравців може виникнути спокуса нанести збиток казино, яке їх обдурило.
Thanks for the reminder. And then I didn't know.
It would be better to watch so that they would not spread Voodoo magic. And then the players may be tempted to send damage to the casino that deceived them.
Спасибо что напомнили. А то я не знал.
Лучше следили бы за тем что бы не выкладывали магию Вуду. А то у игроков может появиться соблазн наслать порчу на обманувшее их казино.
Без проблем 🙂
Як ви бачите, ми щоденно стикаємося з атаками спамерів - справді чорною магією, але ми працюємо над більш прийнятним рішенням. Я впевнений, що жодне таке заклинання насправді не спрацює як гарний приклад справедливої помсти. 🙂
No problem at all 🙂
As you can see we are experiencing daily spammers attacks - the truly black magic - but we're working on a more suitable solution. I'm sure that no such spell would actually work as a good example of fair revenge though. 🙂
Так почалися танці з бубном.
Мені здається, що доведеться потерпіти. Якщо взагалі вийму. Як я вже сказав, останні три казино схвалили ці документи протягом 24 годин.
Те, що просять бути всі на різних вкладках. Я не розумію, як їх помістити на одну. Я звернуся в службу підтримки. Подивимося, що вони скажуть.
Ви повинні подати скаргу.
So the dancing with a tambourine began.
It seems to me that I will have to suffer. If I take it out at all. As I said, the last three casinos approved these documents within 24 hours.
The fact that they ask to be all on different tabs. I don't understand how to fit them on one. I will contact support. Let's see what they say.
You have to file a complaint.
Вот и начались танцы с бубном.
Мне кажется что придётся помучится. Если вообще выведу. Как я говорил эти документы последние три казино утвердили в течении суток.
То что они просят находиться всё на разных вкладках. Как их уместить на одной я не пойму. Буду связываться с поддержкой. Посмотрим что скажут.
Придётся писать жалобу.
Не вдалося підтвердити ідентифікатор. У всіх казино це було, але ні.
Вам потрібні водійські права або паспорт. Як я розумію, вони всіляко затягують перевірку. Я почекаю ще три дні, щоб дізнатися, що ще мені потрібно надати. У чаті оператори навіть під тортурами не можуть витягнути те, що потрібно надати.
ID verification failed. In all the casinos it took place, but they didn’t.
You need a driver's license or a passport. As I understand it, they are delaying the check by all means. I will wait another three days to find out what else I need to provide. In the chat, the operators, even under torture, cannot be pulled out what needs to be provided.
Удостоверение личности не прошло проверку. Во всех казино проходило а у них не прошло.
Нужно водительское удостоверение или заграничный паспорт. Я так понимаю всеми способами затягивают проверку. Буду ждать ещё три дня , чтобы выяснить что нужно ещё что ни-будь предоставить. В чате у операторов даже под пытками не вытянуть что нужно предоставить.
Привіт,
Я вважаю, що важливо знати, чому всі ці документи були відхилені. Є підказка? 🤔
Будь ласка, дайте нам знати.
Hello,
I guess that it's crucial to know why all these documents were rejected. Any clue yet? 🤔
Kindly let us know.
Привіт. Також хотілося б знати причину чому не пройшло посвідчення особи. Але в казино це не коментують.
Надати водійське посвідчення для перевірки. Та сама історія. Щось пішло не так. Йому також відмовили.
Тепер їм потрібен мій закордонний паспорт 🙂
Якось верифікував електронний гаманець SKRILL втретє. Щоразу вони просили новий скріншот. Я просканував увесь свій гаманець. Здається, це просто займає час.
Написав запит про причину відмови в наданні документів. Подивимося, що вони відповідають.
Головне, що всюди пишуть, що все відбувається з невідомих причин.
Hello. I would also like to know the reason why the identity card did not pass. But the casino does not comment on this.
Submit your driver's license for verification. The same story. Something went wrong. He was also rejected.
Now they need my foreign passport 🙂
I somehow verified the SKRILL electronic wallet for the third time. Each time they asked for a new screenshot. I scanned my entire wallet. It looks like it's just taking time.
I wrote a request about the reason for the rejection of documents. Let's see what they answer.
The main thing is that everywhere they write that everything happens for unknown reasons.
Привет. Мне тоже хотелось бы знать причину почему не прошло удостоверение личности. Но казино не комментирует это.
Послал на проверку своё водительское удостоверение. Та же история. Что то пошло не так. Его тоже отклонили.
Теперь им нужен мой заграничный паспорт 🙂
Я кое как на третий раз верифицировал электронный кошелёк SKRILL . Запрашивали каждый раз новый скриншот. Я отсканировал весь свой кошелёк . Создаётся впечатление что просто тянут время.
Я написал запрос о причине отклонения документов. Посмотрим что ответят.
Главное что везде пишут что всё происходит по не известным причинам.
Можливо, казино хоче, щоб ви зіграли свої гроші!
Maybe the casino wants you to play off your money!
Так, вони дуже на це сподіваються. Це не перше казино, яке робить це. Тому я вважаю, що це норма.🙂 Ви не були в такій ситуації? Для гравців з Казахстану це норма.
Ці хлопці, мабуть, стежать за Боратом. А вони думають, що ми тут у юртах живемо. 🙂
Yes, they really hope so. This is not the first casino to do this. So I think this is the norm.🙂 Haven't you been in such a situation? For players from Kazakhstan, this is the norm.
These guys must be watching Borat. And they think that we live here in yurts. 🙂
Да они очень на это надеяться. Это не первое казино которое так поступает. Так что я считаю это нормой.🙂 Вы разве не попадали в такую ситуацию? Для игроков из Казахстана это норма.
Эти ребята наверное смотрят " Бората" . И думают что мы тут живём в юртах. 🙂
Я був у багатьох поганих ситуаціях з казино, деякі захочуть конфіскувати ваш виграш, якщо ви відмовитеся грати.
I have been in many bad situations with casinos, some will want to confiscate your winnings if you refuse to play it off.
Привіт. Також хотілося б знати причину чому не пройшло посвідчення особи. Але в казино це не коментують.
Надати водійське посвідчення для перевірки. Та сама історія. Щось пішло не так. Йому також відмовили.
Тепер їм потрібен мій закордонний паспорт 🙂
Якось верифікував електронний гаманець SKRILL втретє. Щоразу вони просили новий скріншот. Я просканував увесь свій гаманець. Здається, це просто займає час.
Написав запит про причину відмови в наданні документів. Подивимося, що вони відповідають.
Головне, що всюди пишуть, що все відбувається з невідомих причин.
Hello. I would also like to know the reason why the identity card did not pass. But the casino does not comment on this.
Submit your driver's license for verification. The same story. Something went wrong. He was also rejected.
Now they need my foreign passport 🙂
I somehow verified the SKRILL electronic wallet for the third time. Each time they asked for a new screenshot. I scanned my entire wallet. It looks like it's just taking time.
I wrote a request about the reason for the rejection of documents. Let's see what they answer.
The main thing is that everywhere they write that everything happens for unknown reasons.
Привет. Мне тоже хотелось бы знать причину почему не прошло удостоверение личности. Но казино не комментирует это.
Послал на проверку своё водительское удостоверение. Та же история. Что то пошло не так. Его тоже отклонили.
Теперь им нужен мой заграничный паспорт 🙂
Я кое как на третий раз верифицировал электронный кошелёк SKRILL . Запрашивали каждый раз новый скриншот. Я отсканировал весь свой кошелёк . Создаётся впечатление что просто тянут время.
Я написал запрос о причине отклонения документов. Посмотрим что ответят.
Главное что везде пишут что всё происходит по не известным причинам.
Цей електронний лист із «невідомими причинами» здається мені автоматичною відповіддю.
Просто безглузде питання, а вас проінструктували, в якій формі, форматі та в якому дозволі ви повинні подавати документи?
Будь-які поради з чату?
This email containing the "unknown reasons" feels like some automatic reply to me.
Just a silly question now, have you been instructed in what form, format, and resolution you should submit your documents?
Any advice from the chat?
Повідомлення чату
Синдикат казино
17 жовтня, 20:09
Інформаційні бюлетені
Тобі
DJcent
2022-10-17 13:45:07
Привіт. Чому ідентифікатор не співпадає?
Емілі
2022-10-17 13:45:08
Дякуємо, що звернулися до служби підтримки Syndicate.casino! Буду радий допомогти Вам з усіма Вашими запитаннями!
Емілі
2022-10-17 13:45:21
Привіт Ігор!
DJcent
2022-10-17 13:45:44
Привіт Емілі
DJcent
2022-10-17 13:46:41
Чому ідентифікатор не співпадає?
Емілі
2022-10-17 13:46:48
Повідомляємо, що документами, які посвідчують особу, є: закордонний паспорт або водійське посвідчення
DJcent
2022-10-17 13:48:23
посвідчення особи, в т.ч
DJcent
2022-10-17 13:48:50
Будь ласка, завантажте: дійсне посвідчення особи (посвідчення водія, паспорт або національне посвідчення особи) та знімок екрана вашого профілю електронного гаманця, де показано ваш ідентифікатор користувача/зареєстровану адресу електронної пошти та ім’я латиницею або кирилицею.
DJcent
2022-10-17 13:49:36
Який документ перевіряється?
Емілі
2022-10-17 13:50:24
Зверніть увагу, як я бачу в системі, щоб підтвердити та прийняти ваш ID, вам потрібно завантажити закордонний паспорт або водійське посвідчення.
DJcent
2022-10-17 13:51:00
я завантажив
DJcent
2022-10-17 13:51:19
Який документ перевіряється?
Емілі
2022-10-17 13:53:08
Зауважте, що ви також можете перевірити статус завантаженого документа на сторінці підтвердження.
DJcent
2022-10-17 13:55:16
Деякі документи навіть не використовувалися в обробці
DJcent
2022-10-17 13:57:05
Які ще документи мені потрібно завантажити?
DJcent
2022-10-17 14:00:45
Ми на зв'язку?
DJcent
2022-10-17 14:00:53
Які ще документи мені потрібно завантажити?
Емілі
2022-10-17 14:01:08
Як я бачу, ви вже надіслали деякі документи, зараз вони на розгляді. Тому, будь ласка, зачекайте, доки їх перегляне відповідна команда. Вам буде повідомлено, якщо ви успішно підтвердили свій обліковий запис або чи є додаткові документи, які потрібно надати.
DJcent
2022-10-17 14:02:12
Що це означає?
DJcent
2022-10-17 14:03:23
Які документи необхідно надати для перевірки?
DJcent
2022-10-17 14:03:52
список
Емілі
2022-10-17 14:04:12
Оскільки я бачу, що ви завантажуєте нові документи, і вони зараз розглядаються, зачекайте, поки їх перевірять.
DJcent
2022-10-17 14:06:20
Такого ще не було в жодному іншому казино.
Емілі
2022-10-17 14:07:28
Ми зобов’язані перевірити вас під час процесу виведення коштів відповідно до законів і правил щодо азартних ігор, знати вашу клієнтську політику. Це допомагає нам захистити ваші особисті дані та забезпечити переказ знятої суми законному одержувачу. Я розумію, що для цього потрібен час, але ви можете бути впевнені, що через такі суворі заходи безпеки ви можете грати на нашому сайті без будь-яких турбот.
DJcent
2022-10-17 14:08:25
Вже сумніваюся
DJcent
2022-10-17 14:09:07
добре. Буде чекати
DJcent
2022-10-17 14:09:11
3
Емілі
2022-10-17 14:09:20
Верифікація є обов’язковим процесом для будь-якого онлайн-казино або інстанції, де знаходяться в обігу кошти. Коли мова заходить про внесення коштів на наш сайт, ви підтверджуєте платіж через свій банк, підтверджуючи його в онлайн-банкінгу (або за допомогою секретних кодів, які ваш банк надсилає вам). Банк також запросив перевірку ваших особистих даних при створенні банківського рахунку. У нас так само – ви повинні бути верифіковані при виведенні коштів, щоб законний одержувач отримав платіж.
Я задаю питання. Мені відповідають узагальнено. Конкретної відповіді немає. Ти розмовляєш так, ніби з ботом.
Chat messages
Casino Syndicate
October 17, 20:09
Newsletters
To: you
DJcent
2022-10-17 13:45:07
Hello. Why didn't the ID match?
Emily
2022-10-17 13:45:08
Thank you for reaching out to Syndicate.casino support! I will be glad to help you with all your questions!
Emily
2022-10-17 13:45:21
Hello Igor!
DJcent
2022-10-17 13:45:44
Hello Emily
DJcent
2022-10-17 13:46:41
Why didn't the ID match?
Emily
2022-10-17 13:46:48
We inform you that the documents that can be accepted as proof of identity are: a foreign passport or a driver's license
DJcent
2022-10-17 13:48:23
identity card, including
DJcent
2022-10-17 13:48:50
Please upload: a valid ID (driver's license, passport or national identity card) and a screenshot of your profile e-wallet showing your user ID/registered email address and name in Latin or Cyrillic.
DJcent
2022-10-17 13:49:36
What document is verified?
Emily
2022-10-17 13:50:24
Please note that, as I see in the system, in order to confirm and accept your ID, you need to upload a foreign passport or driver's license.
DJcent
2022-10-17 13:51:00
i uploaded
DJcent
2022-10-17 13:51:19
What document is verified?
Emily
2022-10-17 13:53:08
Note that you can also check the status of the uploaded document on the confirmation page.
DJcent
2022-10-17 13:55:16
Some documents were not even used in processing
DJcent
2022-10-17 13:57:05
What other documents do I need to upload?
DJcent
2022-10-17 14:00:45
We're in touch?
DJcent
2022-10-17 14:00:53
What other documents do I need to upload?
Emily
2022-10-17 14:01:08
As I see, you have already sent some documents, and now they are under consideration. That's why please wait for the respective team to review them. You will be informed if you have successfully verified your account or if there are any additional documents that need to be submitted.
DJcent
2022-10-17 14:02:12
What does it mean?
DJcent
2022-10-17 14:03:23
What documents need to be submitted for verification?
DJcent
2022-10-17 14:03:52
list
Emily
2022-10-17 14:04:12
As I see you are uploading new documents and they are currently under review, please wait while they are reviewed.
DJcent
2022-10-17 14:06:20
This has never happened before in any other casino.
Emily
2022-10-17 14:07:28
We are required to verify you during the withdrawal process in accordance with gambling laws and regulations, know your customer policy. This helps us protect your personal data and make sure that the withdrawn amount is transferred to the rightful recipient. I understand that this takes time, but you can be sure that because we have such strict security measures, you can play on our site without any worries.
DJcent
2022-10-17 14:08:25
I already doubt
DJcent
2022-10-17 14:09:07
Good. Will wait
DJcent
2022-10-17 14:09:11
3
Emily
2022-10-17 14:09:20
Verification is a mandatory process for any online casino or instance where funds are in circulation. When it comes to depositing funds to our site, you confirm the payment through your bank by confirming it in your online banking (or with secret codes your bank sends to you). The bank also requested verification of your personal data when creating a bank account. It's the same with us - you must be verified when withdrawing funds in order for the rightful recipient to receive the payment.
I'm asking a question. They answer me in general terms. There is no specific answer. You talk like you're talking to a bot.
Сообщения чата
Синдикат казино
17 октября, 20:09
Рассылки
Кому:вам
DJcent
2022-10-17 13:45:07
Привет. Почему удостоверение личности не подошло?
Эмили
2022-10-17 13:45:08
Спасибо, что обратились в службу поддержки Syndicate.casino! Буду рад помочь вам со всеми вашими вопросами!
Эмили
2022-10-17 13:45:21
Здравствуйте Игорь!
DJcent
2022-10-17 13:45:44
Привет Эмили
DJcent
2022-10-17 13:46:41
Почему удостоверение личности не подошло?
Эмили
2022-10-17 13:46:48
Сообщаем Вам, что документы, которые могут быть приняты в качестве удостоверения личности: загранпаспорт или водительское удостоверение
DJcent
2022-10-17 13:48:23
удостоверение личности, в том числе
DJcent
2022-10-17 13:48:50
Пожалуйста, загрузите: действительное удостоверение личности (водительские права, паспорт или национальное удостоверение личности) и скриншот электронного кошелька вашего профиля, показывающий ваш идентификатор пользователя / зарегистрированный адрес электронной почты и имя на латинице или кириллице.
DJcent
2022-10-17 13:49:36
Какой документ проверен?
Эмили
2022-10-17 13:50:24
Обратите внимание, что, как я вижу в системе, для подтверждения и принятия вашего удостоверения личности вам необходимо загрузить заграничный паспорт или водительские права.
DJcent
2022-10-17 13:51:00
я загрузил
DJcent
2022-10-17 13:51:19
Какой документ проверен?
Эмили
2022-10-17 13:53:08
Обратите внимание, что вы также можете проверить статус загруженного документа на странице подтверждения.
DJcent
2022-10-17 13:55:16
Некоторые документы даже не использовались в обработке
DJcent
2022-10-17 13:57:05
Какие еще документы мне нужно загрузить?
DJcent
2022-10-17 14:00:45
Мы на связи?
DJcent
2022-10-17 14:00:53
Какие еще документы мне нужно загрузить?
Эмили
2022-10-17 14:01:08
Как я вижу, вы уже отправили какие-то документы, и сейчас они находятся на рассмотрении. Вот почему, пожалуйста, подождите, пока соответствующая команда проверит их. Вы будете проинформированы, если вы успешно подтвердили свою учетную запись или остались какие-либо дополнительные документы, которые нужно отправить.
DJcent
2022-10-17 14:02:12
Что это значит?
DJcent
2022-10-17 14:03:23
Какие документы нужно предоставить для проверки?
DJcent
2022-10-17 14:03:52
список
Эмили
2022-10-17 14:04:12
Как я вижу, вы загружаете новые документы, и они сейчас находятся на рассмотрении, пожалуйста, подождите, пока они будут проверены.
DJcent
2022-10-17 14:06:20
Такого еще не было ни в одном другом казино.
Эмили
2022-10-17 14:07:28
Мы обязаны проверить вас в процессе вывода средств в соответствии с законами и правилами об азартных играх, политикой «знай своего клиента». Это помогает нам защитить ваши личные данные и быть уверенными, что снятая сумма будет переведена законному получателю. Я понимаю, что это требует времени, но вы можете быть уверены, что, поскольку у нас такие строгие меры безопасности, вы можете играть на нашем сайте без каких-либо опасений.
DJcent
2022-10-17 14:08:25
я уже сомневаюсь
DJcent
2022-10-17 14:09:07
Хорошо. Буду ждать
DJcent
2022-10-17 14:09:11
3
Эмили
2022-10-17 14:09:20
Верификация является обязательным процессом для любого онлайн-казино или инстанции, где средства находятся в обращении. Когда дело доходит до внесения средств на наш сайт, вы подтверждаете платеж через свой банк, подтверждая его в своем онлайн-банкинге (или с помощью секретных кодов, которые ваш банк отправляет вам). Также банк запросил проверку ваших личных данных при создании банковского счета. То же самое и у нас - вы должны быть верифицированы при выводе средств, чтобы законный получатель получил платеж.
Я задаю вопрос . Мне отвечают общими фразами. Нет конкретного ответа. Общаешься как будто с ботом.
Привіт. Мій ідентифікатор перевірено. Але висновок все одно відхиляється, і знову ж таки з невідомих причин.
Зараз чат вимкнено. Не можу зв'язатися. завтра спробую.
Я зрозуміла так:
Казино не поспішає виплачувати виграші. Кожен документ двічі відхиляється, лише з третього разу він проходить перевірку. На даний момент я перевірив два документи. Посвідчення особи та платіжна система SKRILL. Очікується підтвердження адреси проживання. Якщо слідувати їхній логіці, то три дні. Два дні отримаю відмову на третій день перевірятимуть документ.🙂
Hello. My ID has been verified. But the conclusion is still rejected, and again for unknown reasons.
The chat is now disabled. Can't contact. I will try tomorrow.
I understood like this:
The casino is in no hurry to pay out the winnings. Each document is rejected twice, only the third time it passes the test. At the moment I have verified two documents. Identity card and payment system SKRILL. Awaiting verification of residential address. If you follow their logic, it will take three days. Two days I will receive a refusal on the third day the document will be checked.🙂
Привет. Моё удостоверение личности прошло проверку. Но вывод всё равно отклонён, и опять по не известным причинам.
Сейчас чат отключен. Не могу связаться . Буду пробовать завтра.
Я понял так:
Казино не торопится выплатить выигрыш. Каждый документ отклоняется два раза, только на третий раз проходит проверку. На данный момент у меня верифицировано два документа. Удостоверение личности и платёжная система SKRILL . Ожидает проверки адрес проживания. Если придерживаться их логики на это уйдёт три дня. Два дня я получу отказ на третий день документ пройдёт проверку.🙂
Хороші новини.
2022-10-19 19:38:59
Коли мій обліковий запис буде підтверджено?
Стефан
2022-10-19 19:39:40
На даний момент ваш обліковий запис уже повністю перевірено.
Djcent
2022-10-19 19:40:45
Чому на пошті немає повідомлення?
Стефан
2022-10-19 19:42:17
Документи, які ви завантажили, нещодавно схвалено, обліковий запис на даний момент повністю підтверджено, щодо питання зняття коштів, я щойно надіслав запит, я прошу вас дочекатися відповіді, коли ми її отримаємо, ми надішлемо вам електронний лист про це.
Djcent
2022-10-19 19:43:26
ти зробив мене щасливим
Але вихід залишається проблемою. Обіцяють скоро виправити.
PS
Підтвердження про проходження верифікації електронною поштою немає. Зробив запит. Немає відповіді.
Good news.
2022-10-19 19:38:59
When will my account be verified?
Stefan
2022-10-19 19:39:40
At the moment, your account is already fully verified.
Djcent
2022-10-19 19:40:45
Why is there no message in the mail?
Stefan
2022-10-19 19:42:17
The documents you uploaded was approved recently, the account at the moment is fully verified, regarding the withdrawal issue, I just sent a request, I kindly ask you to wait for a response, when we will get it we will send you an email about it.
Djcent
2022-10-19 19:43:26
you made me happy
But the output is still a problem. They promise to fix it soon.
PS
There is no confirmation of the completion of the verification by e-mail. Made a request. No answer.
Хорошие новости.
2022-10-19 19:38:59
When will my account be verified?
Stefan
2022-10-19 19:39:40
At the moment, your account is already fully verified.
Djcent
2022-10-19 19:40:45
Why is there no message in the mail?
Stefan
2022-10-19 19:42:17
The documents you uploaded was approved recently, the account at the moment is fully verified, regarding the withdrawal issue, I just sent a request, I kindly ask you to wait for a response, when we will get it we will send you an email about it.
Djcent
2022-10-19 19:43:26
you made me happy
Но с выводом всё равно проблема. Обещают решить в ближайшее время.
P.S
Нет подтверждения о завершении проверки по электронной почте. Сделал запрос. Нет ответа.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.