ГоловнаФорумКазиноSuprabets Casino - загальне обговорення

Suprabets Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від prgambet
|
36 799 переглядів 299 відповідей |
|
1...3 4 5...16
11 міс. тому

Чи може хтось уже занести цих шахраїв у чорний список? Я опублікував численні скарги в Інтернеті та тут, на CasinoGuru, і досі не отримав НУЛЬ відповіді від Suprabets. А в мене вкрали 2420 €!


Я зареєструвався на Suprabets через гарний відгук тут, на CasinoGuru, але я бачу, що це підробка. Ймовірно, вони заплатили гроші CasinoGuru за просування свого шахрайства.


Жалюгідний.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Вони написали електронний лист: Шановний гравець,

Ваш обліковий запис позначено як порушення наших положень та умов, пункт 11.5

Відповідно до наших умов ми закриємо ваш обліковий запис

Спасибі за розуміння

Щиро Ваш,

Команда СБ

Після цього жодної відповіді. Здається, я відкриваю ставки, і коли вони бачать, що вони йдуть добре, вони блокують обліковий запис. Крім того, у мене є близько 400 євро, і я їх також не отримав.



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чи може хтось уже занести цих шахраїв у чорний список? Я опублікував численні скарги в Інтернеті та тут, на CasinoGuru, і досі не отримав НУЛЬ відповіді від Suprabets. А в мене вкрали 2420 €!


Я зареєструвався на Suprabets через гарний відгук тут, на CasinoGuru, але я бачу, що це підробка. Ймовірно, вони заплатили гроші CasinoGuru за просування свого шахрайства.


Жалюгідний.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Ми не робимо казино в чорному списку. Ми шукаємо, лише якщо казино є у відповідному чорному списку, тож я, ймовірно, вас там розчарую.

Що стосується вашої проблеми, чи сказали в казино, чому вони забрали ваш виграш? Це мала конкретну причину?

Що стосується огляду казино, ви можете ознайомитися з посібником, який описує, як наша команда перевіряє казино . Ми не беремо кошти з жодного казино, щоб отримати хороший відгук. На жаль, іноді гравці мають поганий досвід, а іноді хороший. Звичайно, більше гравців прийде з поганими, тож вам не доведеться турбуватися про маніпуляції.

Однак, як ви згадали, я бачив, що ви подали скаргу , і на даний момент м’яч знаходиться на полі казино, і ми чекаємо їхньої відповіді. Я твердо вірю, що у вас це вийде, і в кінці кінців все вийде добре. Не соромтеся повідомити мені, якщо почуєте щось нове.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони написали електронний лист: Шановний гравець,

Ваш обліковий запис позначено як порушення наших положень та умов, пункт 11.5

Відповідно до наших умов ми закриємо ваш обліковий запис

Спасибі за розуміння

Щиро Ваш,

Команда СБ

Після цього жодної відповіді. Здається, я відкриваю ставки, і коли вони бачать, що вони йдуть добре, вони блокують обліковий запис. Крім того, у мене є близько 400 євро, і я їх також не отримав.



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Ви відповіли на мій пост місяць тому, тож ваша проблема все ще не вирішена, і у вас все ще є гроші на вашому рахунку в казино, так? Згідно з тим, що я бачу в пункті 11.5 в казино, вас звинуватили в шахрайстві. Чи було також сказано, яка конкретна причина?

У мене ще одне запитання. чи стосується ваш випадок лише спортивних ставок, тому що якщо так, то ми в Casino Guru, на жаль, не займаємося цією сферою, тому я б рекомендував сайти, на які ви можете спробувати подати скаргу. Однак, якщо ви також грали в ігри казино, обов’язково розкажіть мені.

Буду чекати відповіді.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Вибачте, але це не так, як є. Можливо, ви не робите чорний список, але ви даєте примітки та даєте індекс безпеки.

І ви дали їм 8,1/10 і безпеку ВИСОКИЙ???!!!

Після всіх цих випадків, які має suprabets, і після того, як ви елегантно уникнете 95% з них, просто через те, що багато людей одночасно грають у казино та спорт, і їхня відповідь завжди одна, мова йде про спорт.

Я дуже чекаю відповіді щодо справи Martina44, що вони придумають. Навіть якщо вони зрештою заплатять гроші, майте на увазі, що вони також повинні пояснити, чому вони взагалі відмовилися!

Відповідь очевидна: вони позначають гравців, які роблять деякі виграші, і вони просто видаляють виграші. І це шахрайство продовжується роками, тому що немає інформації про те, що вони шахраї, і тому що весь ліцензійний бізнес на Кюрасао – це жарт.


Casinoguru є частиною проблеми тут, якщо ви не отримуєте від них грошей, як ви сказали, я не розумію, чому ви це робите.


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

так CasinoGuru є частиною проблеми. Я не досліджував їх через «високий» індекс безпеки, лол.


У мене виникла одна проблема з EvoBet, і я написав регулятору Antillephone curacao, і вони негайно зв’язалися з казино та заплатили мені. Вони затримували платіж.


Але тут на Супрабці просто жах. Це пряма крадіжка, звичайне шахрайство. Ніякої відповіді від них, нічого.


І все-таки ви бачите ЧИСЬКО ВИСОКИЙ ІНДЕКС БЕЗПЕКИ. Який жарт!

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, навіть ставки на спорт. Тому надішліть мені посилання, куди я можу подати скаргу.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вибачте, але це не так, як є. Можливо, ви не робите чорний список, але ви даєте примітки та даєте індекс безпеки.

І ви дали їм 8,1/10 і безпеку ВИСОКИЙ???!!!

Після всіх цих випадків, які має suprabets, і після того, як ви елегантно уникнете 95% з них, просто через те, що багато людей одночасно грають у казино та спорт, і їхня відповідь завжди одна, мова йде про спорт.

Я дуже чекаю відповіді щодо справи Martina44, що вони придумають. Навіть якщо вони зрештою заплатять гроші, майте на увазі, що вони також повинні пояснити, чому вони взагалі відмовилися!

Відповідь очевидна: вони позначають гравців, які роблять деякі виграші, і вони просто видаляють виграші. І це шахрайство продовжується роками, тому що немає інформації про те, що вони шахраї, і тому що весь ліцензійний бізнес на Кюрасао – це жарт.


Casinoguru є частиною проблеми тут, якщо ви не отримуєте від них грошей, як ви сказали, я не розумію, чому ви це робите.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вже опублікував інструкцію про те, як створюється індекс безпеки казино, тому я думаю, вам зрозуміло, чому в казино він такий.

Що стосується випадків інших гравців, які грають як у казино, так і в ставках на спорт, якщо справа або проблема, яку гравці хочуть вирішити, пов’язана зі ставками на спорт, як було сказано багато разів раніше, це не та сфера, з якою ми маємо справу. з, оскільки у нас немає експертів з цього питання.

Щодо фактичної справи гравця, я сподіваюся, що вона буде вирішена, а казино висловить свою позицію та дасть відповідь на скаргу. Я, звичайно, хотів би, щоб це було вирішено. Звісно, причина, чому виникла вся ця ситуація, безумовно, була б правильною, я з вами згоден.

Очевидно, якщо ви вважаєте, що казино, які мають ліцензію на Кюрасао, або навіть саме це казино не є хорошими, вам не потрібно грати тут. І якби ми брали гроші з казино, ми точно не допомагали б гравцям повернути їх, я думаю, це все, що я хотів би сказати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

так CasinoGuru є частиною проблеми. Я не досліджував їх через «високий» індекс безпеки, лол.


У мене виникла одна проблема з EvoBet, і я написав регулятору Antillephone curacao, і вони негайно зв’язалися з казино та заплатили мені. Вони затримували платіж.


Але тут на Супрабці просто жах. Це пряма крадіжка, звичайне шахрайство. Ніякої відповіді від них, нічого.


І все-таки ви бачите ЧИСЬКО ВИСОКИЙ ІНДЕКС БЕЗПЕКИ. Який жарт!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я б не вважав той факт, що казино має високий індекс безпеки, доречним аргументом того, що ми є частиною проблеми. Знову ж таки, якщо ми є частиною проблеми, чому б нам намагатися допомогти вам у вашій справі та зв’язуватися з казино, щоб вирішити вашу проблему? Я не думаю, що це поєднується.

Однак, якщо говорити про скаргу, я твердо вірю, що казино зв’яжеться з нами та надасть свою точку зору на всю ситуацію. Якщо вони цього не зроблять, казино отримає чорні бали, і я думаю, що Стефан рекомендував би звернутися до органу ліцензування. Тож ми побачимо, як усе це обернеться.

Я тримаю за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, навіть ставки на спорт. Тому надішліть мені посилання, куди я можу подати скаргу.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ось сайти, де ви можете спробувати подати скаргу, і я сподіваюся, що вони зможуть допомогти.

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Однак я ще раз хотів би зазначити, що якщо ваша справа стосується не лише ставок на спорт, ви можете подати скаргу і до нас.

Дайте мені знати, як усе відбувається у вашій ситуації. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я б не вважав той факт, що казино має високий індекс безпеки, доречним аргументом того, що ми є частиною проблеми. Знову ж таки, якщо ми є частиною проблеми, чому б нам намагатися допомогти вам у вашій справі та зв’язуватися з казино, щоб вирішити вашу проблему? Я не думаю, що це поєднується.

Однак, якщо говорити про скаргу, я твердо вірю, що казино зв’яжеться з нами та надасть свою точку зору на всю ситуацію. Якщо вони цього не зроблять, казино отримає чорні бали, і я думаю, що Стефан рекомендував би звернутися до органу ліцензування. Тож ми побачимо, як усе це обернеться.

Я тримаю за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Звичайно, людина. Дякую.


Так, я все ще кажу, що їхній індекс «безпеки» 8,1 є проблемою. Поняття не маю, де ти взяв цей номер.


Я опублікував кілька скарг в Інтернеті, і на іншому веб-сайті під назвою lcb.com я був більш успішним, ніж тут. Там мені сказали, що їм потрібні додаткові 48 годин, щоб вирішити мою справу, і що мою справу було передано до відділу ризиків для подальшого аналізу моєї справи.


Це комедія. Тому вони закрили мій обліковий запис без аналізу, лол. Це показує, з ким ви маєте справу.


І, до речі, я вже зв’язався з GamingCuracao (їхнім ліцензійним органом).


Тут, на CasinoGuru, Стефан вимагає від них пояснень і доказів, але досі вони не відповіли.


Крім того, грати в баккара, рулетку та час від часу впроваджувати ризиковану стратегію Мартінґейла – це справа відділу ризиків? І що ще гірше, якби я не витратив бог знає скільки годин на те, щоб подавати скарги в Інтернеті, вони б мені взагалі не відповідали. Я написав їм багато електронних листів без відповіді.


Це їхній порядок денний. Вони думали, що я дурна, тому що я жінка, і я дозволю їм легко піти. Ні в якому разі я не віддам свої гроші.


Напевно, я навіть не беззбитковий. Раніше я багато програвав у казино, а 3 тижні тому я зірвав 400 євро в спортивних ставках лише за одну ставку в НБА.


Але коли я зробив 2400 € з 200 € і зняв 2000 €, мене помітили, проаналізували менше ніж за 24 години без пояснень.


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Martina44
11 міс. тому

Ласкаво просимо.

Що стосується індексу безпеки, я вже один раз публікував процес перевірки казино, тому там все пояснено.

Що стосується того факту, що ви подали скаргу в іншому місці і справляєтеся краще, вітаємо.

У всякому разі, ви також пишете, що ваша справа ще розслідується. На нашому сайті ми чекаємо відповіді від казино, як ви згадали, але досі казино не реагує, що, я б сказав, прикро.

Щодо відповіді від казино, шкода, що ви її не отримали, особливо коли в таких випадках, звичайно, корисно пояснити речі з їхнього боку, чому вони вдалися до такого кроку і закрили ваш рахунок.

Тож нам доведеться набратися терпіння та подивитися, як розвиватиметься вся справа та чи відреагує казино та дасть відповідну відповідь.

Сподіваюся, все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ну, казино взагалі не відповідає. Навіть не тобі лол. Ні, треба внести в чорний список. Це явний показник того, що вони стали шахраями.

Автоматичний переклад.
Martina44
11 міс. тому

Ну, поки скаргу не закриють.

Як ви вже знаєте, казино зв'язується з обробником скарг. З того, що я бачу, вони просто не хочуть спілкуватися конкретно з вами; не питай мене чому.

Тож я б сказав, що ми просто повинні дати скарзі час, якого вона заслуговує. І збережіть наші LOL коментарі для подальшого використання 😉

Ви коли-небудь читали інструкції?

"

Час, що минув між поданням скарги та закриттям скарги, дуже різниться. Найшвидше розглядаються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.

Ось деякі приблизні оцінки та інформація щодо скарг щодо часу:

Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої.

"

( https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration )


Бажаю чесної угоди.

Автоматичний переклад.
Martina44
11 міс. тому

Я бачив, що вони прокоментували у гілці вашої скарги , що вони спілкуються зі Стефаном, який збирає все необхідне для завершення розслідування. Тому я не буду кидатися в руки, і ми чекатимемо результату.

Що стосується чорних списків казино, ми цього не робимо, але ми шукаємо відповідні чорні списки, де може бути розташоване казино. Якщо так, ми згадуємо про це в нашому огляді.

Втім, почекаємо, як закінчиться ця справа.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Що ж, той факт, що вони не хочуть зі мною спілкуватися, це неприємно до глибини душі.





Автоматичний переклад.
Martina44
11 міс. тому

Я розумію ваші почуття, але результат ви дізнаєтесь незабаром, тому спробуйте поглянути на це з іншого боку.

Я щиро вірю, що все вийде по-чесному.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

@Martina, не шкодуй, що вони не спілкуються з тобою, ти, ймовірно, отримаєш таку ж відповідь, як і я, коли вони вкрали мої гроші ще у вересні. Після двох місяців написання я отримав цю цитату поштою:

file

По суті, вони кажуть, що в наших правилах ми можемо закрити ваш рахунок, коли захочемо, і можемо забрати всі ваші гроші.


Найсмішніше, що вони сприймають кошти як якусь дивну і божевільну компенсацію, але неважливо, що це було за уявне порушення правил.

Ви можете мати 2 євро на своєму рахунку або 20 000 євро, вони беруть все.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони можуть закрити обліковий запис, ЯКЩО у них є для цього причина. І вагомий доказ.


У моєму випадку їм ні до чого. Якби вони були, вони б дали пояснення, коли закрили мій рахунок. Вони навіть не спілкуються зі мною.


Вони надіслали щось Стефану чи Томасу сюди, на CasinoGuru. Що вони надіслали, я поняття не маю.


Мені кажуть, що вони розбирають мою справу і їм потрібно більше часу.


Що тут аналізувати? Це потрібно було зробити, коли вони закрили мій рахунок 5 січня.


Тепер вони виправдовуються і намагаються показати мою справу як складну, тому що я стріляв на всі циліндри і багато скаржився в Інтернеті. Я також надіслав скаргу їх регулятору.


Я зробив усе, що міг, і негайно відправив усе, що мав.


Крім того, мій обліковий запис було перевірено місяцями там, і коли ви виграєте великий час, щоб вкрасти ваш виграш. Коли я там скидав гроші... о, це не було проблемою.

Автоматичний переклад.
Martina44
11 міс. тому

Вибачте за ваш випадок, suprabet — це шахраї, вони також вкрали мої гроші та вийшли на свободу, фактично гуру казино не врятує вас від них, так звана ліцензія на ігри Кюрасао найгірша, вони привидять вашу розмову та перестануть вам відповідати..сумно

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого