Ну, поки скаргу не закриють.
Як ви вже знаєте, казино зв'язується з обробником скарг. З того, що я бачу, вони просто не хочуть спілкуватися конкретно з вами; не питай мене чому.
Тож я б сказав, що ми просто повинні дати скарзі час, якого вона заслуговує. І збережіть наші LOL коментарі для подальшого використання 😉
Ви коли-небудь читали інструкції?
"
Час, що минув між поданням скарги та закриттям скарги, дуже різниться. Найшвидше розглядаються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.
Ось деякі приблизні оцінки та інформація щодо скарг щодо часу:
Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.
Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.
Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої.
"
( https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration )
Бажаю чесної угоди.
Well, it is not until the complaint has closed.
As you already know, the casino is in touch with the complaint handler. From what I see, they just don't want to communicate with you specifically; don't ask me why.
So, I'd say we should just give the complaint the time it deserves. And save our LOL comments for later use 😉
Have you ever read the instructions?
"
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another.
"
(https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration)
Wish you a fair deal.
Автоматичний переклад.