2 міс. тому
Також попросіть список банків, які вони будуть виконувати, це те, що потрібно зробити
Also ask for a list of banks that they will honor that’s the thing to do
Також попросіть список банків, які вони будуть виконувати, це те, що потрібно зробити
Also ask for a list of banks that they will honor that’s the thing to do
Ось як вам вдалося це вирішити? Я читав, що ви також чекаєте на гроші від цього казино, і вони мали надійти, тому мені цікаво, як це буде врешті-решт і коли ви їх отримаєте.
Обов’язково тримайте нас в курсі. 👍
That how you managed to solve it ? I've read that you are waiting for money from this casino as well and it was supposed to arrive, so I'm curious how it will be settled in the end and when you will get it.
Be sure to keep us updated. 👍
Ні, я все ще чекаю, коли гуру казино попросить представника казино sunrise повернутися
Nope still waiting on casino guru to ask sunrise casino rep to step back in
Так, я бачив, тож нам доведеться ще трохи почекати, і Ромі незабаром приїде до вас. Але мені сумно, що ви повинні були отримати свої гроші в понеділок, але нічого не сталося, але я знаю, що в цьому казино було багато тривалих вилучень, тому за цей час нічого не змінилося. Зрештою гравці отримали гроші, але час очікування іноді був надто довгим.
У будь-якому випадку, якщо щось зміниться, дайте мені знати.
Тримайте мої кулаки. 🤞
Yes I saw, so we will have to wait a little longer and Romi will get to you soon. But I find it sad that you were supposed to get your money on Monday and nothing happened, but I know with this casino that there have been a lot of long withdrawals, so nothing has changed in that time. Players eventually got the money but the waiting times were sometimes too long.
Anyway, if something changes, let me know.
Keep my fingers crossed. 🤞
Я все ще не отримав його, я подав запит 3 червня, його було остаточно затверджено 21 червня, але досі не надіслано. Це божевільна дурість довго
Well still haven’t received it I requested it on 6/3 it was finally approved 6/21 but still hasn’t been sent out. This is crazy stupid long
Звичайно, так бути не повинно, тому що, з моєї точки зору, це надто довго. Ніхто не хотів би чекати більше місяця на свої гроші, і я думаю, що багато гравців вже збентежені цим казино.
У будь-якому разі ми зв’яжемося з казино та перевіримо, чи відреагують вони на вашу скаргу. Я сподіваюся, що вони прояснить цю затримку, і незабаром ваші гроші будуть на вашому рахунку.
Удачі.
It certainly shouldn't be this way because from my point of view it's an excessively long time. Nobody would want to wait more than a month for their money and I think that many players have already been discouraged by this casino in this regard.
Anyway, we will contact the casino and see if they respond to your complaint. I hope that they will clarify this delay and that you will soon have your money in your account.
Good luck.
Так, це божевільно довго. Спочатку я подав скаргу 19 числа, але коли представник казино втрутився, він сказав, що мені потрібно почекати 7-10 робочих днів із дати її схвалення, яка була 21 червня. Отже, 10-й робочий день був 7/8 до н.е. 4 липня, але тут 16 липня, і все ще нічого. Я сподіваюся, що Ромі незабаром перевірить мою скаргу. Вона запитала вчора, чи я отримав її, але я ще не отримав, тому тепер просто чекаю, щоб вона сказала Ніку зі сходу сонця, щоб він повернувся
Yes it’s crazy long I originally opened the complaint on the 19th but when the casino rep stepped in he said I needed to wait the 7-10 business days from the date it was approved which was 6/21 . So the 10th business day was 7/8 bc of 4th of july but here it is 7/16 and still nothing. I hope Romi checks my complaint soon she asked yesterday if I received it which I haven’t so now just waiting on her to tell nick from sunrise to come back in
Так, я думаю, що це станеться незабаром. Мені не подобається, якщо представник казино каже, як воно буде, а це все одно не так.
Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші. 🙂
Yes, I suppose it will happen soon. I don't like it if a casino rep says how it will be and it still isn't the case.
I hope you get your money soon. 🙂
Чоловіче, я думаю, що гуру казино зіпсував мене моєю першою скаргою, це був рекорд, 2 дні, зараз вона тягнеться, і я підтвердив, що ще не отримав її, а потім представник зі скарги запитав, чи отримав я її, після того як я вже сказав, що не отримав t і тепер я знову чекаю від неї відповіді та щоб вона попросила представника казино відступити. Я розумію, що є й інші скарги, але я думав, що це буде трохи швидше... Але це так, і я ціную допомогу, на яку йде вічність, лол… і, як я вже сказав, моя перша скарга зайняла два дні, тому, сподіваюся, незабаром я щось почую від вас… також я завжди любив схід сонця, але після цього досвіду це залишилося погано смак, я був надзвичайно лояльним гравцем понад 2 роки, я виграв так багато, що вони забрали мій VIP-статус, і я знову піднявся на цей рівень і знову став VIP-рівнем 5. До біса, я навіть отримав подарунковий кошик на Різдво, лол . Я сказав господарям, що через це вони втратять лояльного гравця, але, здається, це не вплинуло… і якщо хтось дивується, чому вони забирають ваш VIP-статус, це трапляється, коли ви виграєте більше, ніж фактично внесли ти випереджаєш казино. Вони візьмуть ваш VIP статус протягом тижня. Вони також заберуть у вас можливість розіграшу монет. І так, представник казино мав бути в цьому, але, як мені сказали, sunrise і posh управляються тією ж групою, що керує іншими сайтами inclave, але з posh і sunrise керівництво не має великого впливу на банківські операції та зняття коштів як і в інших брендів. Але ви можете побачити всі дочірні сайти казино, якщо перейдете на playersrewardcard. Сподіваюся, моє розуміння може допомогти комусь іншому. Я не знаю, чи гуру розглядає скарги на posh casino, але якщо хтось має з ними проблеми, я настійно раджу звернутися до Casinomeister. Я знаю все це лише тому, що я грав з ними впродовж тривалого часу, тож я досить добре пізнав деяких із господарів… лол
Man I think casino guru spoiled me with my first complaint it was a record 2 days now it’s dragging and I confirmed I hadn’t received it yet and then the complaint rep asked if I had received it, after I had already said I hadn’t and now I’m waiting again for a response from her, and for her to ask the casino rep to step back in. I do understand there are other complaints but I thought it would be a little faster response times…. But that’s how it is and I do appreciate the help it’s just taking forever lol… and like I said my first complaint took two days so hopefully I hear something from yall soon… also I have always loved sunrise but after this experience it’s left a bad taste, I’ve been a super loyal player for over 2years I won a lot so much that they took away my vip status and I climbed that tier again and once again a vip level 5. Hell I even received a gift basket for Christmas lol. I told the hosts that they were going to lose a loyal player over this but it didn’t seem to have any affect… and if anyone is wondering why they take away your vip status it happens when u win more than you’ve deposited essentially your ahead of the casino. They will take your vip status within a week. They will also take away your coindraw option. And yes the casino rep should of been on it but from what I’ve been told sunrise and posh are managed by the same group that manages the other inclave sites but with posh and sunrise the management doesn’t have much say on banking and withdrawals as with there other brands. But you can see all the sister casino sites if you go to playersrewardcard I hope my insight might help someone else. I don’t know if guru deals with complaints with posh casino but if anyone has problems with them I highly suggest going to casinomeister. I only know all this bc I’ve been playing with them along time, so I’ve gotten to know some of the hosts pretty well… lol
Ромі обов'язково скоро до вас приїде. Ви добре сказали, що нарікань багато і часом не списуєш відразу. Але я впевнений, що вона зробить усе можливе, щоб принести тобі гроші.
Що стосується вашого досвіду, я радий, що ви описали його більш детально, тому що це, безумовно, може допомогти деяким іншим гравцям.
Щодо шикарного казино, я знаю, що я надіслав повідомлення кільком гравцям про нього, але я дізнався, що вони грають у «vip-кімнатах», з чим ми не можемо допомогти. Отже, якщо ви грали в класичному казино і трапилося щось несправедливе щодо вас, ви також можете подати скаргу на це.
Тримаю за вас кулаки, щоб все скоро закінчилося.
Romi will surely get to you soon. You said it well and that there is a lot of complaints and sometimes you can't write them off right away. But I'm sure she'll try to do her best to bring you the money.
As for your experience, I'm glad you described it in more detail, because it can certainly help some other players.
About the posh casino, I know I messaged a couple of players about it but I found out that they were playing in "vip rooms", which we can't help with. So if you played in a classic casino and something happened that was unfair to you, then you can lodge a complaint against it as well.
I'll keep my fingers crossed for you that everything will be over soon.
Так, схрещуємо пальці, і posh casino — це казино, яке можна відкрити лише за запрошеннями, яким керує thst група. Більшість сайтів не торкаються цього, оскільки він настільки закритий і приватний, але єдине, що я знайшов, це Casinomeister. Я намагався знайти це тут, але там нічого про це немає. Тож я подумав, що ви, хлопці, цього не зробили… і так, усе вдасться, якщо змусити їх почути шшш, лол.. смішно, що в мене було 4 різних хоста, і я добре знайомий з більшістю з них, смішно, коли я знаю там нове, і я попрошу Кешбек n вони спробують n розкажуть мені умови, і я кажу, що насправді ви маєте право, але не це казино inclave…. У більшості випадків я знаю більше, ніж вони, про бренд, лол... Я дуже добре прочитав усі положення та умови, але так, я знаю багато про ігрову індустрію, в яку граю (дууууу надто багато) протягом майже 9 років, тож так, я пройшов через усі ці бренди… Безсумнівно, у лагах були найкращі бонуси без гри, без максимального носіння, які вони мають у будь-який час на світанку, ви завжди можете отримати 250% (280% із криптовалютою з мінімальним вкладом CLUB250 у 50 доларів США, і це без ставок, без максимального бонусу на виведення грошей). можна використовувати, навіть якщо у вас є незавершене зняття… якщо ви використовуєте coindraw, ви завжди отримуватимете виплату протягом 4 днів за перший, а потім через 7 календарних днів за наступний, і це настає в той час, коли ви видаєте зняття, як годинник … Насправді ви можете розраховувати на це… Це 5% комісія, тому на 2500 вони беруть 125, але все одно ви отримуєте це супершвидко.
Yes fingers crossed and posh casino is an invite only casino which is ran by thst group. Most sites won’t touch it bc it is so locked up and private bur the only I found was casinomeister. I tried to look it up on here but it doesn’t have anything about it. So I figured you guys didn’t… and yes it will all work out in bugging the shhh out of them too lol.. funny thibg is I be had 4 different host and I’m quite familiar most of em it’s funny when I know there new and I’ll ask for Cashback n they try n tell me the terms and conditions and I say well actually your right but not this inclave casino…. Most the time I know more than they do about there brand lol…. I read all terms and conditions super big with that but yes I know a lot about the gaming industry been playing (wayyyyy to much) for almost 9 years so yup I’ve been thru all these brands…. By far in lags had the best no play no max wearing bonuses they have them at at all times on sunrise u can always get a 250% (280% with crypto with CLUB250 min dep $50 and its a no wagering no max cashout bonus n it can be used even if u have a pending withdrawal… as long as u use coindraw u will always be paid within 4 days for the first one and then 7 calendar days for the next and it’s come at the time u issue the withdrawal like clock work…. U can actually count on it…. It has a 5% fee so on 2500 they take out 125 but still u get it super fast
Привіт!
Вибачте за ще одну серію незручностей, спричинених іншому гравцеві шикарною VIP-кімнатою.
Я не буду повторювати те, що вже було сказано; замість цього я хотів би висловити подяку за корисну інформацію про Sunrise.
Додайте ще щось, що вважаєте цікавим 😉
Hi!
Sorry to see another set of inconveniences caused to another player by the Posh VIP room.
I will not reiterate what has already been said; instead, I would like to express my gratitude for the helpful information about Sunrise.
Add anything else you deem insightful 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.