2 р. тому
Тут ви можете обговорити Sunrise Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я виграв 100 рупій бонусу в казино sunriseslots. Я переробив, тобто отримую 100 доларів. Важко надсилати аутентифікацію облікового запису щоразу, коли чат дає вам нову адресу електронної пошти, і незалежно від того, як вони існують. Тепер я отримав третю адресу, щоб перевірити, чи вона працює.
I won 100r bonus money from sunriseslots casino. I recycled, that is, I get raised $ 100. It's hard to send account authentication every time a chat gives you a new email address and no matter how they exist. Now I got a third address to see if that works either.
Voitin sunriseslots casinolta 100e bonus rahaa. Kierrätin eli saan nostettua 100dollaria. Vaikeeta vaan lähettää tilin todennus kun joka kerta chatti antaa uuden sähköpostiosoitteen ja kuinkas ollakkaan niitä ei ole olemassakaan. Nyt sain kolmannen osoitteen katsotaan toimiiko sekään.
Привіт,
інколи перевірка облікового запису може бути тривалим процесом. Але це залишається неминучим, тому намагайтеся співпрацювати, і якщо ви не впевнені в якомусь документі, не соромтеся запитати у співробітників казино. Я б сказав, що краще мати 3 адреси, а не ігнорувати. 🙂
Ви вибрали дуже пристойне казино, тому я впевнений, що вони з цим впораються.
Поділіться своїм прогресом.
Hello,
the account verification could be a long process, sometimes. But it remains inevitable, so try to cooperate and if you are not certain about some document, don't hesitate to ask the casino's staff. I'd say it's better to have 3 addresses rather than be ignored. 🙂
You chose a very decent casino so I'm sure they can handle that.
Share your progress.
Я виграв 100 рупій бонусу в казино sunriseslots. Я переробив, тобто отримую 100 доларів. Важко надсилати аутентифікацію облікового запису щоразу, коли чат дає вам нову адресу електронної пошти, і незалежно від того, як вони існують. Тепер я отримав третю адресу, щоб перевірити, чи вона працює.
I won 100r bonus money from sunriseslots casino. I recycled, that is, I get raised $ 100. It's hard to send account authentication every time a chat gives you a new email address and no matter how they exist. Now I got a third address to see if that works either.
Voitin sunriseslots casinolta 100e bonus rahaa. Kierrätin eli saan nostettua 100dollaria. Vaikeeta vaan lähettää tilin todennus kun joka kerta chatti antaa uuden sähköpostiosoitteen ja kuinkas ollakkaan niitä ei ole olemassakaan. Nyt sain kolmannen osoitteen katsotaan toimiiko sekään.
Зараз я чекаю 13 днів, щоб отримати свої гроші, і мені сказали, що мені потрібно чекати ще 7-10 робочих днів, щоб отримати свої гроші, тобто я маю чекати від 24 до 31 дня
I am waiting 13 days now to get my withdraw and was told I have to wait 7-10 more working days to get my money that should put me at 24 to 31 days waiting
Сьогодні я граю в гру очікування зі слотами Sunrise, мої 300 було схвалено, тепер мені потрібно чекати ще 7-10 робочих днів, щоб отримати свої гроші, тепер це 211,00 доларів США, я можу жити з цією сумою. Я повинен отримати його наступного місяця ☺️😉
Me playing the waiting game with sunrise slots today my 300 was approved now I have to wait 7-10 more working days to get my money with is now $211.00 I can live with that amount. I should get it next month ☺️😉
Я починаю думати, що казино пересилає платежі своєму провайдеру лише кілька разів на місяць... Інакше це не має сенсу.
Що щодо поточного курсу біткойна? Чи може це бути причиною такої затримки...? 🤔
I'm starting to think that the casino forwards payments to their provider just only a few times per month... Otherwise, it does not make any sense.
What about the current bitcoin course? Could this be the reason for such a delay...? 🤔
Можливо, це щомісячний платіж... Я не думаю, що це через падіння біткойна. Якось я не думаю, що вони можуть багато зробити... У них просто дуже-дуже повільна процедура. Є й інші казино, які дуже повільні, як і Avantgarde Casino. Я чекаю місяць, щоб отримати від них гроші
Maybe it's a monthly payment...I don't think it's because of Bitcoin dropping. Some how I don't think there is much they can do... Them just have a very very very slow procedure. There is other casino out there is very slow as well like Avantgarde Casino I wait a month to get paid from them
Добре, я захоплююся вашим терпінням. 🙂 🤞
Будь ласка, дайте мені знати, коли щось отримаєте.
Ok, I admire your patience. 🙂 🤞
Kindly let me know the moment you get something.
Привіт, хлопці, просто оновлюю вам, хлопці, я все ще чекаю, щоб отримати свої гроші від слотів sunrise, які були затверджені 22 і 25 числа минулого місяця. О, і більше 10 робочих днів до цього. 😴😴😴🤔🤔🤔🤬🤬🤬🚓🚓🚓... Я даю їм 8 числа цього місяця, щоб вони дали мені мої гроші... Тоді Гуру може втрутитися
Hi guys just updating you guys I am still waiting to get my money from sunrise slots with was approved the 22rd and 25th of last month. Oh and over 10 working days before that. 😴😴😴🤔🤔🤔🤬🤬🤬🚓🚓🚓... I giving them the 8th of this month to give me my money... Then Guru can step in
Hi there!
I still hope that the complaint will not be necessary 🤞🤞🤞.
I will check on you on Monday.🤔
Привіт, хлопці, поганих новин, поки немає грошей... Я розмовляв з ними сьогодні, і мені сказали, що все в порядку, і я скоро отримаю свої гроші, тож почекайте ще пару днів. Це так смішно, що вони миттєво отримують мої гроші, а мені доводиться чекати більше місяця, щоб отримати свій виграш
Hi guys bad news no money yet... I talk to them today and I was told everything is in order and I will get my money soon so give it couple more days. This is so funny them get my money instantly and I have to wait over a month to get my winnings
Привіт,
Я б не сказав, що це смішно. Я не збираюся більше турбувати вас скаргами, але я не можу втриматися, мені здається, що більше місяця це занадто багато. 🙁
Hello,
I would not say that this is funny. I'm not going to bother you with the complaint again, but I can't help myself, I think that over a month is far too much. 🙁
Привіт, хлопці, як ви знаєте, я намагаюся отримати свої гроші в ігрових автоматах Sunrise. Я щойно зв’язався з ними знову, мені сказали зачекати до понеділка... Дата, коли я почав знімати гроші, – 6 червня .... Мій чат із службою обслуговування клієнтів сьогодні
Hi guys as you know I am trying to get my money from sunrise slots I just contacted them again I was told to wait till Monday... The date I started to withdraw is 6th June .... My chat with customer service today
Радка, я зачекаю до понеділка, після чого подам вам скаргу, хлопці, я знаю, що мав подати її давно.
Radka I will wait till Monday after that I will file a complaint with you guys I know I should of file along time ago.
хлопці, чи можете ви повірити в зухвалість цих людей, які надсилають мені VIP-акцію, де я можу зняти гроші протягом 48 годин і я все ще не можу зняти свої біткойни вже більше місяця
guys can you believe the audacity of these people, sending me vip promotion where I can get my withdraw within 48 hours and I still can't get my Bitcoin withdraw over a month now
Привіт, хлопці, як ви знаєте, я намагаюся отримати свої гроші в ігрових автоматах Sunrise. Я щойно зв’язався з ними знову, мені сказали зачекати до понеділка... Дата, коли я почав знімати гроші, – 6 червня .... Мій чат із службою обслуговування клієнтів сьогодні
Hi guys as you know I am trying to get my money from sunrise slots I just contacted them again I was told to wait till Monday... The date I started to withdraw is 6th June .... My chat with customer service today
Привіт,
цілком нескінченна історія, я б сказав.
Але я розумію вашу думку, чому б вам не почекати ще кілька днів, це не має жодної різниці, оскільки ви чекали майже місяць. Ну добре. 🤔
Hello,
quite the neverending story, I'd say.
But I get your point, why shouldn't wait a few more days, it does not really make any difference since you've been waiting for almost a month. Well, ok. 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.