10 міс. тому
Тут ви можете обговорити SpinSpace Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Не рекомендую тут грати. Після того, як я вимагав вітальний бонус, мій рахунок закрито після внесення депозиту.
Минуло більше тижня, казино все ще не відповідає, що сталося.
Do not recommend to play here. After i claimed welcome bonus my account are closed after deposit.
Passed more that week, casino still do not answer what happened.
привіт Мені дуже шкода, що ви опинилися в цій ситуації. Ви зробили правильну річ і подали скаргу , і я можу прочитати інформацію, яку ви надали нашій команді, про те, що казино пояснило вам, що відбувається з вашим обліковим записом. Принаймні тепер ви знаєте, що вони повинні провести розслідування, хоча я вважаю, що вони мають повідомити гравця до того, як блокування облікового запису фактично буде завершено. Ми завжди рекомендуємо повністю співпрацювати з казино та надавати всю необхідну інформацію. Це завжди найкращий спосіб вирішити проблему.
Якщо у вас виникли запитання, зв’яжіться з нами тут, на форумі, або напишіть нашій групі скарг.
Hi there. I am really sorry you have found yourself in this situation. You have done the right thing and opened a complaint and there I can read an information you gave our team, that the casino has explained to you what is going on with your account. At least now you know that they have to investigate, even though I believe they are suppose to inform the player prior to the block of the account is actually done. We always recommend to fully cooperate with the casino and provide all the information needed. It is always the best way to resolve the issue.
If you have any questions feel free to contact us here on forum or to write our complaint team.
Я зробив депозит тут, але через 10 хвилин рахунок був заблокований. Казино повідомило, що їм потрібно провести «перевірку провайдерів». Насправді це було марною тратою часу, вони заблокували мене, вимагаючи багато дивних фотографій. Коли я надіслав усе необхідне в дочірніх казино, мене не розблокували. Шахрайський проект включає більше казино. не рекомендую.
I made deposit here, but after 10 minutes account was blocked. Casino said that they need to make "providers verification". In really this was time wasting, they blocked me, asking a lot of strange photos. When i sent all what required in sister casinos, they do not unblock me. Scamming project include more casinos. do not reccommend.
Привіт, це означає, що ви не отримали свій депозит? Казино навіть зв'язувалося з вами, щоб повідомити, дізналися вони про це чи ні? Ви запитали їх, чому вони не розблокували ваш обліковий запис, коли ви надіслали те, що було потрібно?
Я також бачив, що якщо це пов’язано з вашою закритою скаргою, було зазначено, що вам не вдалося перевірити в дочірньому казино, і ви не змогли надати докази того, що ви подали документи для перевірки. 🤔
Hi, does that mean you didn't get your deposit back ? Did the casino even contact you to tell you whether they found out or not ? Did you ask them why they didn't unblock your account when you sent what was needed ?
I also saw that if this is related to your closed complaint, it was mentioned that you failed to verify with sister casino and you were unable to provide evidence that you had submitted documents for verification. 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.