2 р. тому
Тут ви можете обговорити Spins Deluxe Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, хтось уже отримав успішну виплату від казино?
У мене є виплата в розмірі 700 євро, яка перебуває в статусі прийнятого з 1 серпня 2022 року, згідно зі службою підтримки, тоді виплата займає 24/48 годин.
Зараз якась помилка, підтримка поштою ще не відповіла.
Слідкуйте за оновленнями та сподівайтеся на швидку виплату. Тоді я поділюся своїм досвідом.
Hello, has anyone received a successful payout from the casino yet?
I have a €700 payout, which has been on the status accepted since August 1st, 2022, according to support, the payout then takes 24/48 hours.
Now there is some error, the support via mail has not yet answered.
Stay tuned and hope for a quick payout. Then I will share my experience.
Hallo, hat schon jemand von dem Casino eine erfolgreiche Auszahlung erhalten?
Habe eine 700€ Auszahlung, welche seit dem 01.08.2022 auf den Status akzeptiert steht, laut Support dauert die Auszahlung dann noch 24/48h.
Jetzt gibt es irgend einen Fehler, der Support per Mail hat noch nicht geantwortet.
Halte euch auf den laufenden und hoffe auf eine schnelle Auszahlung. Dann werde ich meine Erfahrung teilen.
Привіт,
Сподіваюся, ви скоро отримаєте свій виграш. Будь ласка, яку помилку ви отримуєте?
Крім того, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено?
Hello,
I hope you will get your winnings soon. What sort of error are you getting, please?
Furthermore, has your account been fully verified?
Я теж на це сподіваюсь!
Спочатку моя виплата була прийнята, і купити підтримку в реальному часі вже на шляху.
Тепер у мене з’явилася помилка «Помилка Fixipay: рядок 1: поле «Продавець» обов’язкове» під час незавершеного зняття коштів.
Коли виплачував, я все правильно ввів. Потім я надіслав електронний лист із запитанням, чи є проблема з виплатою та чи потрібна додаткова інформація, але відповіді не було. Жива підтримка лише відповідає, що треба потерпіти.
Я вже перевірений.
I hope so too!
First my payout was accepted and buy live support is already on the way.
Now I have the error 'Fixipay error: line 1: The Merchant field is required' on my pending withdrawal.
When I paid out, I entered everything correctly. I then emailed asking if there was a problem with the payout and if more information was needed, but no response. The live support only replies that I should be patient.
I'm already verified.
Hoffe ich auch sehr!
Erst war meine Auszahlung akzeptiert und kauf live Support schon auf dem Weg.
Jetzt habe ich bei meiner ausstehende Auszahlung den Fehler ‚Fixipay error: line 1: The Merchant field is required.‘
Bei meiner Auszahlung habe ich alles korrekt angegeben. Ich habe dann per email gefragt, ob es ein Problem mit der Auszahlung gibt und ob noch weitere Daten benötigt werden, aber keine Antwort. Der Live Support antwortet nur, dass ich geduldig sein soll.
Verifiziert bin ich schon.
Мені здається, що в казино є проблеми з постачальником платіжних послуг, і це те, що оператор чату не може вирішити.
Я правильно зрозумів, що вам сказали, що виведення вже йде?
To me, it seems like the casino has some problems with the payment provider, and that's something the chat operator can't fix.
Did I understand correctly, that you were told that the withdrawal is already on its way?
Так, мені сказали, що зі статусом «прийнято» платіж уже в дорозі та буде на моєму рахунку через 24/48 годин. Це було 1 серпня 2022 року, і з того часу нічого не сталося.
Служба підтримки також не відповідає на мої електронні листи. Якщо це займе більше часу, не проблема, ви можете сказати мені. Головне, щоб гроші прийшли...
звідки ви взяли інформацію про проблему з платіжним провайдером?
Yes, I was told that with the status 'accepted', the payment is already on its way and will be on my account in 24/48 hours. That was on August 1st, 2022 and nothing has happened since then.
Support doesn't answer my emails either. If it takes longer, no problem, then you can tell me. The main thing is that the money comes...
where did you get the information about the problem with the payment provider?
Ja, mir wurde gesagt, im Status ‚Akzeptiert‘ ist die Zahlung bereits unterwegs und in 24/48h auf meinem Konto. Das war am 01.08.2022 und seitdem hat sich nichts getan.
Der Support antwortet auch auf meine Mails nicht. Wenn es länger dauert, kein Problem, dann kann man mir das sagen. Hauptsache das Geld kommt am..
woher haben Sie die Info mit dem Problem mit dem Zahlungsanbieter ?
Ймовірно, мій платіж має бути завершено у вівторок. Я буду тримати вас в курсі подій
My payment should probably be finalized and completed on Tuesday. I will keep you up to date
Meine Auszahlung soll wohl am Dienstag finalisiert und abgeschlossen werden. Ich halte euch auf dem Laufenden
Так, мені сказали, що зі статусом «прийнято» платіж уже в дорозі та буде на моєму рахунку через 24/48 годин. Це було 1 серпня 2022 року, і з того часу нічого не сталося.
Служба підтримки також не відповідає на мої електронні листи. Якщо це займе більше часу, не проблема, ви можете сказати мені. Головне, щоб гроші прийшли...
звідки ви взяли інформацію про проблему з платіжним провайдером?
Yes, I was told that with the status 'accepted', the payment is already on its way and will be on my account in 24/48 hours. That was on August 1st, 2022 and nothing has happened since then.
Support doesn't answer my emails either. If it takes longer, no problem, then you can tell me. The main thing is that the money comes...
where did you get the information about the problem with the payment provider?
Ja, mir wurde gesagt, im Status ‚Akzeptiert‘ ist die Zahlung bereits unterwegs und in 24/48h auf meinem Konto. Das war am 01.08.2022 und seitdem hat sich nichts getan.
Der Support antwortet auch auf meine Mails nicht. Wenn es länger dauert, kein Problem, dann kann man mir das sagen. Hauptsache das Geld kommt am..
woher haben Sie die Info mit dem Problem mit dem Zahlungsanbieter ?
Привіт,
Я б сказав, що якщо помилка говорить щось про помилку Fixipay, це може бути пов’язано з помилкою варіанта оплати, може бути технічною або на стороні постачальника платежів. Однак я не отримував такої інформації, пов’язаної безпосередньо з цим казино. Це було пов’язано з казино загалом, але це подзвонило.
Hello,
I would say that if the error says something about the Fixipay error it may be related to a payment option error, could be technical, or on the side of the payment provider. I have not received such information related directly to this casino, however. It was linked to casinos in general, but it rang the bell.
Привіт. Сьогодні платіж також не надійшов, і статус незмінний.
Я запитав у чаті, і мене просто дражнили, що вони не мають жодної інформації про це, а коли я спробував зв’язатися з фінансовою службою, вони просто сказали: «Якщо я не можу читати, то чи варто мені чекати». Живий чат наразі не допоміг, а на електронні листи не відповідали протягом 2 тижнів. Мабуть, я вже написав 5 електронних листів.
Спочатку я хотів дати хорошу оцінку, оскільки все пройшло гладко. У зв’язку з поточним статусом виплати я почекаю до кінця тижня. Інакше спочатку хороша оцінка стане скаргою!
Hi. No payment has arrived today either and the status is unchanged.
I asked in live chat & was just teased that they didn't have any info on this & when I tried to contact finance they just said 'if I can't read and should I wait'. The live chat has been absolutely no help so far and no response to emails for 2 weeks. I must have already written 5 emails.
Initially I wanted to give a good rating as everything went smoothly. Due to the current status with the payout, I'll wait until the end of the week. Otherwise the originally good rating will become a complaint!
Hallo. Auch heute ist keine Auszahlung angekommen und der Status ist unverändert.
ich habe im live Chat nachgefragt & wurde nur frisch angemacht, dass sie darüber keine Infos haben & als ich die Finanzabteilung kontaktieren wollte, kamen nur antworten wie ‚ob ich nicht lesen kann und ich soll warten‘. Der live Chat ist bisher absolut keine Hilfe und auf Emails wird seit 2 Wochen nicht reagiert. Habe sicherlich schon 5 Emails hingeschrieben.
Anfangs wollte ich eine gute Bewertung geben, da alles reibungslos lief. Aufgrund des aktuellen Status mit der Auszahlung warte ich noch bis Ende der Woche. Sonst wird aus der ursprünglich guten Bewertung eine Beschwerde!
Я вважаю, що потрібно подати скаргу. Я маю відчуття, що вам знадобиться подальша допомога.
Будь ласка, натисніть це посилання та створіть свою скаргу.
Що ви думаєте про це?
I think that you should submit the complaint. I get the feeling that you would need further help.
Kindly, click this link and create your complaint.
What do you think about it?
Привіт, буду чекати до кінця тижня. Якщо нічого не вийде, то я відкрию скаргу.
Hello, I will wait until the end of the week. If nothing happens, I will open a complaint.
Hallo, ich werde noch bis Ende der Woche abwarten. Falls nichts passiert, werde ich eine Beschwerde eröffnen.
Привіт,
Я думаю, що це розумно. Тоді давайте до кінця тижня.
Hello there,
I think this is reasonable. Let's by the end of the week then.
Скажіть мені, будь ласка, як казино, які не мають ліцензії та мають підроблені слоти/rtp, все ще мають 5,6 балів? Я завжди використовую ваш сайт, коди та посилання. Але тепер я не знаю, чи продовжуватиму це робити. Ви не можете поставити оцінку на основі скарг на ваш сайт…
Please tell me how a casino that have no license and have fake slots/rtp still have 5.6 in score? I allways use your site,codes and links. But now i dont know if i will keep doing that. You Cant just give score based on complains thats given to your site…
Ні, я більше не буду грати в цьому казино. Але це не має ніякого відношення до казино, оскільки я отримав свою виплату, у мене тут все добре.
Тому що я взагалі хочу утриматися від другої ноги.
No, I will no longer play at this casino. But this has nothing to do with the casino, since I received my payout, everything is fine here for me.
That's because I generally want to refrain from the second leg.
Nein, ich werde nichtmehr in diesem Casino spielen. Das hat aber nichts mit dem Casino zutun, da ich meine Auszahlung erhalten habe ist hier alles okay für mich.
Das liegt daran, dass ich allgemein Abstand vom Rückspiel nehmen möchte.
Скажіть мені, будь ласка, як казино, які не мають ліцензії та мають підроблені слоти/rtp, все ще мають 5,6 балів? Я завжди використовую ваш сайт, коди та посилання. Але тепер я не знаю, чи продовжуватиму це робити. Ви не можете поставити оцінку на основі скарг на ваш сайт…
Please tell me how a casino that have no license and have fake slots/rtp still have 5.6 in score? I allways use your site,codes and links. But now i dont know if i will keep doing that. You Cant just give score based on complains thats given to your site…
Привіт,
просто перевірте вкладку пояснення репутації , будь ласка. Ми пояснюємо все чітко і відкрито.
Якщо вам потрібен більш загальний підхід, будь ласка, перегляньте статтю « Як ми перевіряємо онлайн-казино »
Це все там. Ми дуже ретельно перевіряємо кожне казино, і його оцінка базується не тільки на поданих скаргах, ми підходимо до цього питання більш методично.
Дайте мені знати, що ви про це думаєте.
Hello,
just check the reputation explanation tab, please. We explain everything clearly and openly.
In case you want a more general approach, kindly check the article "How we review online casinos"
It's all there. We review each casino very carefully and its score is not only based on submitted complaints, we approach this matter more methodically.
Let me know what you think about it.
Ні, я більше не буду грати в цьому казино. Але це не має ніякого відношення до казино, оскільки я отримав свою виплату, у мене тут все добре.
Тому що я взагалі хочу утриматися від другої ноги.
No, I will no longer play at this casino. But this has nothing to do with the casino, since I received my payout, everything is fine here for me.
That's because I generally want to refrain from the second leg.
Nein, ich werde nichtmehr in diesem Casino spielen. Das hat aber nichts mit dem Casino zutun, da ich meine Auszahlung erhalten habe ist hier alles okay für mich.
Das liegt daran, dass ich allgemein Abstand vom Rückspiel nehmen möchte.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.