ФорумКазиноSpins Deluxe Casino - загальне обговорення

Spins Deluxe Casino - загальне обговорення

1 рік тому від xSerious169
|
4197 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spins Deluxe Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, хтось уже отримав успішну виплату від казино?

У мене є виплата в розмірі 700 євро, яка перебуває в статусі прийнятого з 1 серпня 2022 року, згідно зі службою підтримки, тоді виплата займає 24/48 годин.

Зараз якась помилка, підтримка поштою ще не відповіла.


Слідкуйте за оновленнями та сподівайтеся на швидку виплату. Тоді я поділюся своїм досвідом.

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 рік тому

Привіт,

Сподіваюся, ви скоро отримаєте свій виграш. Будь ласка, яку помилку ви отримуєте?

Крім того, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я теж на це сподіваюсь!

Спочатку моя виплата була прийнята, і купити підтримку в реальному часі вже на шляху.

Тепер у мене з’явилася помилка «Помилка Fixipay: рядок 1: поле «Продавець» обов’язкове» під час незавершеного зняття коштів.


Коли виплачував, я все правильно ввів. Потім я надіслав електронний лист із запитанням, чи є проблема з виплатою та чи потрібна додаткова інформація, але відповіді не було. Жива підтримка лише відповідає, що треба потерпіти.


Я вже перевірений.

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 рік тому

Мені здається, що в казино є проблеми з постачальником платіжних послуг, і це те, що оператор чату не може вирішити.

Я правильно зрозумів, що вам сказали, що виведення вже йде?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, мені сказали, що зі статусом «прийнято» платіж уже в дорозі та буде на моєму рахунку через 24/48 годин. Це було 1 серпня 2022 року, і з того часу нічого не сталося.

Служба підтримки також не відповідає на мої електронні листи. Якщо це займе більше часу, не проблема, ви можете сказати мені. Головне, щоб гроші прийшли...


звідки ви взяли інформацію про проблему з платіжним провайдером?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ймовірно, мій платіж має бути завершено у вівторок. Я буду тримати вас в курсі подій

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, мені сказали, що зі статусом «прийнято» платіж уже в дорозі та буде на моєму рахунку через 24/48 годин. Це було 1 серпня 2022 року, і з того часу нічого не сталося.

Служба підтримки також не відповідає на мої електронні листи. Якщо це займе більше часу, не проблема, ви можете сказати мені. Головне, щоб гроші прийшли...


звідки ви взяли інформацію про проблему з платіжним провайдером?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що якщо помилка говорить щось про помилку Fixipay, це може бути пов’язано з помилкою варіанта оплати, може бути технічною або на стороні постачальника платежів. Однак я не отримував такої інформації, пов’язаної безпосередньо з цим казино. Це було пов’язано з казино загалом, але це подзвонило.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ймовірно, мій платіж має бути завершено у вівторок. Я буду тримати вас в курсі подій

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

добре, тоді почекаємо до вівторка. 👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Сьогодні платіж також не надійшов, і статус незмінний.

Я запитав у чаті, і мене просто дражнили, що вони не мають жодної інформації про це, а коли я спробував зв’язатися з фінансовою службою, вони просто сказали: «Якщо я не можу читати, то чи варто мені чекати». Живий чат наразі не допоміг, а на електронні листи не відповідали протягом 2 тижнів. Мабуть, я вже написав 5 електронних листів.


Спочатку я хотів дати хорошу оцінку, оскільки все пройшло гладко. У зв’язку з поточним статусом виплати я почекаю до кінця тижня. Інакше спочатку хороша оцінка стане скаргою!

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 рік тому

Я вважаю, що потрібно подати скаргу. Я маю відчуття, що вам знадобиться подальша допомога.

Будь ласка, натисніть це посилання та створіть свою скаргу.

Що ви думаєте про це?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, буду чекати до кінця тижня. Якщо нічого не вийде, то я відкрию скаргу.



Автоматичний переклад.
xSerious169
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, що це розумно. Тоді давайте до кінця тижня.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді сьогодні я отримав свої гроші! 👍

Автоматичний переклад.
xSerious169
1 рік тому

Довге очікування закінчилося. 😆

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді сьогодні я отримав свої гроші! 👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це чудово! Тепер, коли ви отримали свій виграш, ви плануєте продовжувати там грати? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скажіть мені, будь ласка, як казино, які не мають ліцензії та мають підроблені слоти/rtp, все ще мають 5,6 балів? Я завжди використовую ваш сайт, коди та посилання. Але тепер я не знаю, чи продовжуватиму це робити. Ви не можете поставити оцінку на основі скарг на ваш сайт…

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ні, я більше не буду грати в цьому казино. Але це не має ніякого відношення до казино, оскільки я отримав свою виплату, у мене тут все добре.

Тому що я взагалі хочу утриматися від другої ноги.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скажіть мені, будь ласка, як казино, які не мають ліцензії та мають підроблені слоти/rtp, все ще мають 5,6 балів? Я завжди використовую ваш сайт, коди та посилання. Але тепер я не знаю, чи продовжуватиму це робити. Ви не можете поставити оцінку на основі скарг на ваш сайт…

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

просто перевірте вкладку пояснення репутації , будь ласка. Ми пояснюємо все чітко і відкрито.

Якщо вам потрібен більш загальний підхід, будь ласка, перегляньте статтю « Як ми перевіряємо онлайн-казино »

Це все там. Ми дуже ретельно перевіряємо кожне казино, і його оцінка базується не тільки на поданих скаргах, ми підходимо до цього питання більш методично.

Дайте мені знати, що ви про це думаєте.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я більше не буду грати в цьому казино. Але це не має ніякого відношення до казино, оскільки я отримав свою виплату, у мене тут все добре.

Тому що я взагалі хочу утриматися від другої ноги.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, це звучить досить справедливо.

Бажаю тобі тільки найкращого 🙂.



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого