ГоловнаФорумКазиноSpins Deluxe Casino - загальне обговорення

Spins Deluxe Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від xSerious169
|
8 374 переглядів 27 відповідей |
|
1 2

Привіт, використовував це казино трохи більше місяця тому. Спочатку агент сказав мені, що я можу взяти лише 100,00 або більше, тож у мене було лише 90,00 Я продовжував вигравати 280,00 займає 24/72 години, щоб одужати через 1 місяць після спроби зняти свій виграш, і на електронні листи служби підтримки не відповідають, і агенти повідомляють ти той самий сміття постійно, він очікує на розгляд, він зникає з твого облікового запису, а потім повертається на твій баланс. У мене не було бонусу, і я витратив 25,00, і це був мій перший раз, коли я грав, тому я не знаю, що робити, оскільки вони зроблять більше не говори зі мною, це кляте шахрайство

Змінено
Автоматичний переклад.

Цих шахраїв потрібно притягнути до відповідальності, закрити й змусити заплатити

Автоматичний переклад.
Grayson123

привіт

Щоб просунутися зі скаргою, вам слід зосередитися на питаннях, які очікують відповіді.

Просто натисніть це посилання , щоб повідомити Крістіні про KYC та інші подробиці.

Дякую

Змінено
Автоматичний переклад.

Казино виглядає нормально, але коли вам потрібна підтримка, ви отримуєте лише сарказм і ніякої підтримки. Я думаю, що їм потрібно переглянути свої погляди на підтримку клієнтів. Марна трата часу. Функції ніколи не активуються, і загалом це розчаровує.

Автоматичний переклад.

Привіт, я грав у spinsdeluxe і поклав 900 фунтів стерлінгів. Мені сказали, що потрібно 7–21 день, щоб вони потрапили в мій банк, але це ще не надійшло, і минуло більше 21 дня. Я тричі спілкувався в чаті та надсилав листа в службу підтримки електронною поштою, але нічого не почув!. Будь ласка, ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ вирішити цю проблему. Дякую

Автоматичний переклад.
robynfreear

Привіт!

Треба сказати, що це був дуже поганий вибір. Перевірте самі індекс безпеки:

https://casino.guru/spins-deluxe-casino-review#tab=js-tab-reputation

Скарги кількох гравців були закриті як нерозглянуті через відсутність відповіді з боку казино.

Не соромтеся подати свою власну скаргу, і наступного разу - якщо можна - дослідіть казино трохи заздалегідь. Це може стати неприємним досвідом. 🙁

https://casino.guru/complaints/create

Нехай щастить!

Автоматичний переклад.

Я зареєструвався в казино, і воно мене не пускає

Автоматичний переклад.
Imperatore80

привіт

Не могли б ви надати більше інформації? Ви не можете зайти на сторінку? Або що саме не працює?

З іншого боку, чи перевіряли ви індекс безпеки цього казино на нашому веб-сайті? Тут ви можете знайти інформацію про те, що, на мою думку, потрібно в контексті індексу: https://casinoguruit.com/recensione-di-spins-deluxe-casino#tab=js-tab-reputation .

Додам, що якби мені довелося вибирати, де я буду грати, то не в цьому конкретному казино.

file

Я думаю, що є багато кращих варіантів, де зареєструватися. Це казино працює без ліцензії, а також має низький рейтинг.

Якщо ви зацікавлені, я можу порекомендувати казино, які мають набагато вищий індекс безпеки, де є більше шансів, що подібний випадок не повториться. Ось посилання на казино, які можуть підійти: https://casinoguruit.com/migliori-casino-online

Якщо ви виберете один, ви можете повідомити нам, який ви вибрали та що вам у ньому подобається.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого