ФорумКазиноSpinpirate Casino - загальне обговорення

Spinpirate Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Isco33
|
18341 переглядів 131 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
1 рік тому

Мова йде не про те, щоб чекати 4 робочі дні. Йдеться про те, що ви можете зняти лише 500 євро за одну виплату. Тому я також наполягаю на тому, щоб вони дотримувалися своїх умов, інакше зняття всього балансу займе надто багато часу.


@spinpirate: на мій рахунок надійшла перша виплата. Не могли б ви подбати про другий, щоб я міг продовжити виплату? Друга виплата також у другий робочий день сьогодні ввечері... Після цього будуть ще 2 виплати, тому, будь ласка, будь ласка, принаймні переконайтеся, що виплати виплачуються вчасно та відповідно до ваших умов, якщо сума сума, яку можна виплатити, вже така неймовірно низька.


Ім'я користувача: Saint90

Автоматичний переклад.
Saint90
1 рік тому

Шановний Saint9,

Щоб уточнити процес зняття коштів, зверніть увагу, що обробка зняття коштів відбувається лише в робочі дні. Після ініціювання зняття може знадобитися до 24 годин, щоб перейти до етапу обробки, залежно від часу, який було запитано. Коли платіж переходить на етап обробки, він надсилається платіжній системі для виплати. Зауважте, що банківські перекази можуть тривати від 1 до 5 робочих днів.

Будьте впевнені, що ваш платіж буде надіслано вам дуже скоро.

Ми приносимо вибачення за будь-які незручності та хочемо подякувати вам за вибір нашого казино, і ми сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся широким вибором ігор та послуг, які ми пропонуємо. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

З повагою

Спінпірат


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Spinpirate,

Тепер я обережніше чекаю на третю виплату кілька днів. Цей процес займає 2 тижні. Швидко обробіть

Автоматичний переклад.
Mrlois147
1 рік тому

Шановний Mrlois147!

Я пишу, щоб щиро вибачитися за затримку в обробці вашого платежу. Я розумію незручності та розчарування, які це спричинило, і ми несемо повну відповідальність за помилку.

Зверніть увагу, що ми вживаємо негайних заходів для вирішення проблеми та гарантуємо, що ваш платіж оброблено сьогодні. Ми розуміємо важливість своєчасних платежів і хочемо запевнити вас, що прагнемо надавати відмінні послуги всім нашим гравцям.

Ще раз приношу вибачення за будь-які незручності, які це спричинило, і вдячні за ваше розуміння, оскільки ми працюємо над виправленням ситуації.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

З повагою

Спінпірат

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю ще раз, я не маю на меті жодним чином принизити ваше казино. Їхній чат відповідає швидко... їхній вибір ігор дуже великий, і остання виплата надійшла на мій банківський рахунок дуже швидко після того, як я написав тут.


Але тепер мені потрібно чекати ще 4-5 днів на вже прийнятий від вас платіж. Тому переконайтеся, що він надійшов на мій банківський рахунок. І мені знову доведеться чекати, поки вони приймуть іншу виплату. Як я вже кілька разів казав, я б зробив депозит на їхньому сайті. Але це триває й триває, і завжди затримується так довго, тому що виплата займає до 3-4 днів. І з максимальною виплатою в 500 євро, я вважаю, що це трохи довго.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я теж зараз чекаю третю виплату. Весь процес триває вже 3 тижні, а загальна сума виплати становить 2000 євро. Будь ласка, переконайтеся, що моє зняття буде оброблено швидко!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю ще раз, я не маю на меті жодним чином принизити ваше казино. Їхній чат відповідає швидко... їхній вибір ігор дуже великий, і остання виплата надійшла на мій банківський рахунок дуже швидко після того, як я написав тут.


Але тепер мені потрібно чекати ще 4-5 днів на вже прийнятий від вас платіж. Тому переконайтеся, що він надійшов на мій банківський рахунок. І мені знову доведеться чекати, поки вони приймуть іншу виплату. Як я вже кілька разів казав, я б зробив депозит на їхньому сайті. Але це триває й триває, і завжди затримується так довго, тому що виплата займає до 3-4 днів. І з максимальною виплатою в 500 євро, я вважаю, що це трохи довго.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вірю, що представник казино підійде до вас і пояснить.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я теж зараз чекаю третю виплату. Весь процес триває вже 3 тижні, а загальна сума виплати становить 2000 євро. Будь ласка, переконайтеся, що моє зняття буде оброблено швидко!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, казино трохи запізнилося, чи не так? Я думаю, що це лише питання часу, хоча я сам би віддав перевагу вищому ліміту зняття коштів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я здійснив виплату 07.03.2023 і досі нічого не почув. Я також кілька разів писала в чат. Мій обліковий запис також підтверджено минулого тижня. Тож ігри були чудові. Я отримав бонус 250% з депозитом 35 євро. І я реалізував це до 1750. На жаль, період виплат занадто довгий. Це соромно

Автоматичний переклад.
schmitzebilla77
1 рік тому

Привіт schmitzebilla77,

дуже сумно чути про ваш досвід роботи з цим казино. Однак я можу порадити почекати ще кілька днів. Іноді буває так, що платежі мають певну затримку. Якщо ви не отримаєте платіж через кілька днів, я настійно рекомендую подати скаргу на нашому веб-сайті . Ми допоможемо вам, чим зможемо! 🙂

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Як я вже сказав вище, Spinpirate і Scatterhall були моїми постійними казино з тих пір, як я вперше зіграв там. Або наразі це єдине казино, де я граю. Якби вони обробляли виплати трохи швидше та трохи підвищили щоденний ліміт виплат, обидва казино були б найкращими казино, у яких я коли-небудь грав за 5 років гри в казино.


Casinoguru обов'язково повинен включити його в рейтинг.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Saint90
1 рік тому

Я не кажу, що це казино погане, навпаки. Тільки виплати не повинні тривати так довго.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя виплата також має статус «очікує» з 10 числа, хоча в Умовах використання зазначено, що вона має бути оброблена максимум через 2-3 дні. Шкода, що крім цього, це казино справді чудове. Але це зовсім не працює з періодом виплати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, моє відкликання було підтверджено в п’ятницю минулого тижня. Гроші ще не прийшли! Якщо сьогодні грошей не буде на моєму рахунку, я буду подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
Mrlois147
1 рік тому

Мають точно так само. Навіть довше. Виплату підтверджено. Грошей досі немає на моєму банківському рахунку. В іншому випадку все пройшло дуже швидко після того, як його прийняли. Але ця виплата довго надходить на мій банківський рахунок. Я не знаю, скільки мені чекати, перш ніж подавати скаргу. Очевидно, контакт Spinpirate також більше не відповідає тут. Принаймні не так регулярно, як зазвичай.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я вже згадував у ланцюжку Scatterhall Casino , я відчуваю, що представник казино на даний момент приголомшений, однак я сподіваюся, що ви незабаром отримаєте відповідь.🙏

Автоматичний переклад.
Saint90
1 рік тому

З мого досвіду банківські перекази займають від 2 до 5 робочих днів, починаючи з моменту, коли казино підтвердить зняття коштів, те саме стосується електронних гаманців та обмінів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя виплата також має статус «очікує» з 10 числа, хоча в Умовах використання зазначено, що вона має бути оброблена максимум через 2-3 дні. Шкода, що крім цього, це казино справді чудове. Але це зовсім не працює з періодом виплати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, loidcasino1337,

Сумно чути, що у вас є певна затримка в процесі виведення коштів з рахунку казино, але не панікуйте, деяким казино просто потрібно трохи більше часу, щоб гроші надійшли на ваш рахунок. Я також бачу, що казино намагається вирішити скарги. Якщо вони все одно не спілкуються з вами, не зволікайте, надішліть скаргу тут . Ось пояснення загального процесу розгляду скарг. Ми з радістю допоможемо вам вирішити цю ситуацію 🙂.

Ви також можете побачити тут , як ми оцінюємо казино. Тривалість надсилання грошей не впливає на рейтинг нашого казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Любі друзі,

Ми хотіли б вибачитися за незручності, спричинені поточною проблемою з NodaPay. Це виявилося більшою проблемою, ніж передбачалося спочатку. Проте ми хочемо запевнити вас, що наша команда наполегливо працює над вирішенням усіх непогашених і відсутніх виплат, і ми очікуємо, що всі проблеми будуть вирішені до кінця цього тижня.

Ми розуміємо, що ця затримка могла спричинити у вас розчарування та незручності, тому приносимо наші щирі вибачення. Щоб висловити нашу вдячність за ваше терпіння протягом цього часу, ми працюємо над невеликим жестом, який буде додано до ваших облікових записів наступного тижня. Незабаром ви отримаєте електронний лист про це.

Ми хочемо підкреслити, що всі виведення коштів будуть оброблені, і ми робимо все можливе, щоб це відбулося якомога швидше. Ще раз приносимо вибачення за спричинені незручності та цінуємо ваше розуміння.

Дякуємо за вашу постійну підтримку.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Повідомити про це тут — чудовий жест. Дякую тобі за це

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого