ФорумКазиноSpinpirate Casino - загальне обговорення

Spinpirate Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Isco33
|
18293 переглядів 131 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
1 рік тому

Це тому, що я зробив депозит в обох казино.

У Скаттерхоллі та тут я просто хотів переконатися, що обидва відкладення подбали.

Депозит має бути миттєвим, тому він називається миттєвим банківським переказом.

У всіх інших казино той самий метод депозиту зараховує депозит на мій рахунок протягом декількох секунд.

Мій банк підтвердив, що гроші надійшли до одержувача, тому я не знаю, чому ви їх досі не отримали.

Це трохи дратує, оскільки я планував грати сьогодні в п’ятницю, мій єдиний вихідний день.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це скоро вирішиться, і ви поповните мій рахунок якомога швидше, дякую за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.
slickfox7
1 рік тому

Привіт slickfox7,

Мої вибачення. Я пропустив перевірку, чи є у вас обліковий запис в обох брендах. Фінансова команда працює над розслідуванням цього питання.

Я розумію, як це може бути неприємно, коли ваші кошти не відображаються на вашому рахунку належним чином, і я запевняю вас, що наша фінансова команда старанно працює над вирішенням цієї проблеми якнайшвидше.

Майте на увазі, що ми дуже серйозно ставимося до цих питань і прагнемо забезпечити безперебійну та приємну роботу наших користувачів на нашій платформі. Я ще раз перепрошую за будь-яке розчарування чи незручності, які це могло спричинити вам, і я ціную ваше терпіння та розуміння, поки ми працюємо над вирішенням цієї проблеми.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів. Ми завжди тут, щоб допомогти.

Дякую за розуміння.

Спінпірат

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Привіт, шановне казино Spinpirate!


чи можете ви побачити, коли буде оброблено моє третє зняття?

isco33


щиро дякую

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Привіт Isco33,

Зверніть увагу, що всі зняття коштів обробляються з понеділка по п’ятницю. На жаль, ми не обробляємо запити на зняття коштів у вихідні та святкові дні.

Будьте впевнені, якщо ви зробили запит на зняття коштів у будній день, наша команда обробить його якнайшвидше, і він має відобразитися у вашому обліковому записі протягом наступних кількох робочих днів.

Однак, якщо ви зробили запит у вихідний день, просимо вас проявити терпіння до наступного робочого дня, який зазвичай припадає на понеділок, коли наша команда відновить обробку всіх запитів на зняття коштів.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, повідомте нам, і ми з радістю вам допоможемо.

Дякую за розуміння.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат


Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Гаразд, у понеділок я отримаю наступний?

Гроші на мій банківський рахунок ще не надійшли ні за першим, ні за другим платежем

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Доброго ранку, шановне Spinpiratecasino, моя третя виплата чекає довше, ніж залишена, чи буде вона оброблена та виплачена сьогодні? Буду дуже вдячний вам за допомогу

Ім'я користувача Isco33

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Привіт? Будь ласка, дайте коротку відповідь

Isco33

третій платіж у розмірі 500 євро очікується довше, ніж очікується

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Шановний Isco33!

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я хотів би відповісти на ваш нещодавній запит щодо платежів. Прошу вибачення за затримку з відповіддю на ваше повідомлення. Зверніть увагу, що платежі обробляються лише з понеділка по п’ятницю.

Оскільки сьогодні понеділок, 27 лютого, наша команда продовжуватиме обробляти платежі у звичному режимі. Ще раз перепрошую за будь-які незручності, які могла спричинити ця затримка, і вдячні за ваше терпіння.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми завжди раді Вам допомогти.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Було б приємно знати, що його все ще приймають і виплачують сьогодні

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

У вас вже є перша виплата на вашому рахунку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Spinpirate, я теж чекаю виплати з 24 лютого. Мій обліковий запис підтверджено, і мене відкладають лише в чаті. Прошу швидкої оплати, тому що ще є кредит, який потрібно повернути!!!

Автоматичний переклад.
Mrlois147
1 рік тому

Шановний Mrlois147!

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я хотів зв’язатися з вами та повідомити, що у нас виникли деякі системні проблеми, які призвели до відставання в обробці виплат. Проте будьте впевнені, що наша команда старанно працює над вирішенням проблеми та якнайшвидшим відновленням усіх завдань.

Також хочу уточнити, що з моменту зняття може пройти до 24 годин, щоб перейти до етапу обробки, залежно від часу зняття. Після обробки платіж надсилається до платіжної системи для виплати, а банківські перекази можуть зайняти від 1 до 5 робочих днів.

Будьте впевнені, що ваш платіж буде надіслано вам дуже скоро.

Ми приносимо вибачення за будь-які незручності та хочемо подякувати вам за вибір нашого казино, і ми сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся широким вибором ігор та послуг, які ми пропонуємо. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат


Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Привіт, у вас вже є платежі на вашому рахунку? Я теж чекаю на одного

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Привіт,

Коли я читаю все це тут, ви дійсно сумніваєтеся, чому у вашого казино такі проблеми з виплатами. У понеділок я отримав підтвердження, що мою виплату схвалено, і тепер я дуже радий, коли ці гроші з’являться на моєму рахунку. Може, підкажете, чи вже передали? Я знаю це з інших казино інакше. Після того, як зняття було оброблено та затверджено, гроші були на рахунку того ж дня або не пізніше наступного дня. Повинна бути причина, чому у вас тільки проблеми, як пишуть багато користувачів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

"СИСТЕМНІ ПРОБЛЕМИ" ХАХАХАХА


Чудовий жарт.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Шановна Gretche70,

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я хотів підтвердити, чи ім’я користувача, яке ви використовуєте в Guru, збігається з тим, яке ви використовуєте в нашому казино. Якщо це те саме, то я радий повідомити вам, що платіж у розмірі 250 євро надійшов на ваш рахунок 27 лютого.

Крім того, я хотів би пояснити процес виведення коштів. Після ініціювання зняття може знадобитися до 24 годин, щоб перейти до етапу обробки, залежно від часу зняття. Після переходу на етап обробки платіж надсилається до платіжної системи для виплати, а банківські перекази можуть зайняти від 1 до 5 робочих днів.

Ми приносимо вибачення за будь-які незручності та хочемо подякувати вам за вибір нашого казино, і ми сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся широким вибором ігор та послуг, які ми пропонуємо. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання чи сумніви, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.

Дякуємо, що вибрали наше казино, і ми з нетерпінням чекаємо на те, щоб знову обслуговувати вас у майбутньому.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Привіт

Дякую за інформацію, прибуток щойно зараховано на мій рахунок

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

мають ту саму проблему. В умовах чітко зазначено, що платежі обробляються протягом 1-2 робочих днів. Я чекав 4 робочі дні, поки приймуть мою першу виплату. Мій рахунок повністю підтверджено, тому я не розумію, чому моя виплата не оброблена, особливо тому, що на рахунку ще є 2000 євро, які ще потрібно виплатити.


Ім'я користувача: Saint90


І так, у мене також є обліковий запис у вашому партнерському казино з тим же іменем користувача.

Автоматичний переклад.
Saint90
1 рік тому

Привіт Saint90,

Я хотів би щиро вибачитися за затримку надсилання вашого платежу. Я розумію, що це викликало у вас незручності та розчарування, і хочу запевнити вас, що ми працюємо над вирішенням проблеми якомога швидше.

Будьте впевнені, що ваш платіж буде надіслано сьогодні або завтра. Ми цінуємо ваш бізнес і вдячні за терпіння та розуміння в цьому питанні.

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу, і ще раз прийміть наші вибачення за спричинені незручності.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

мають ту саму проблему. В умовах чітко зазначено, що платежі обробляються протягом 1-2 робочих днів. Я чекав 4 робочі дні, поки приймуть мою першу виплату. Мій рахунок повністю підтверджено, тому я не розумію, чому моя виплата не оброблена, особливо тому, що на рахунку ще є 2000 євро, які ще потрібно виплатити.


Ім'я користувача: Saint90


І так, у мене також є обліковий запис у вашому партнерському казино з тим же іменем користувача.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, я радий, що казино тут реагує на запити гравців, але якщо кажуть 1-2 робочих дні, а ви чекаєте 4 робочі дні, це не так вже й страшно. Я знаю про чесні казино, де це займає набагато більше часу.

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого