Це тому, що я зробив депозит в обох казино.
У Скаттерхоллі та тут я просто хотів переконатися, що обидва відкладення подбали.
Депозит має бути миттєвим, тому він називається миттєвим банківським переказом.
У всіх інших казино той самий метод депозиту зараховує депозит на мій рахунок протягом декількох секунд.
Мій банк підтвердив, що гроші надійшли до одержувача, тому я не знаю, чому ви їх досі не отримали.
Це трохи дратує, оскільки я планував грати сьогодні в п’ятницю, мій єдиний вихідний день.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це скоро вирішиться, і ви поповните мій рахунок якомога швидше, дякую за вашу допомогу.
It's because I made a deposit in both casinos.
In Scatterhall and here, I just wanted to make sure both deposits are being taken care off.
The deposit is meant to be instant, that's why it's called Instant Bank Transfer.
In all other casinos, the same deposit method is crediting my account the deposit within seconds.
My bank confirmed that the money has reached the recipient, so I am not sure why you still have not received it.
It's slightly annoying since I was planning to play today Friday, my only day off.
Anyway, I hope it's fixed soon, and you credit my account ASAP, thank you for your help.