1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinpirate Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
@Spinpirate Casino, чому моя перевірка триває так довго??? Це не може бути правдою протягом 2 днів
@Spinpirate Casino why is my verification taking so long??? That can't be true for 2 days
@Spinpirate Casino wieso dauert meine Verifizierung so lange ??? Das kann doch nicht wahr sein über 2 Tage
Привіт.
На жаль, заклинання @ тут не працює. Навіть якби це було так, казино, швидше за все, не відреагувало б.
Здається, в чому проблема? Чекаєте на затвердження документів? Коли ви подали документи? Я б сказав, що кілька днів не так вже й погано. Є багато речей, які можуть призвести до затримок, тому я рекомендую наразі запастися терпінням.
Тримайте нас в курсі.
Hello.
Sadly, the @ spell does not work here. Even if it did, the casino would most likely didn't respond.
What seems to be the issue? Are you waiting for the documents to be approved? When did you submit the documents? I'd say a few days are not so bad. There are many things that can result in delays, so I recommend being patient for now.
Keep us posted.
Я завантажив документи в понеділок вранці, з того часу минуло 2 дні, нічого не сталося
I uploaded the documents on Monday morning, 2 days have passed since then and nothing happened
Ich habe die Dokumente am Montag Vormittag hochgeladen , seid dem sind 2 Tage vergangen und nichts passiert
Мій обліковий запис щойно підтверджено
My account has just been verified
Gerade eben wurde mein Konto verifiziert
Шановні гравці Spinpirate,
Я пишу, щоб повідомити вам, що я готовий допомогти вам у вирішенні будь-яких проблем або проблем з виведенням готівки, які можуть виникнути. Однак, щоб це зробити, мені знадобиться ваше ім’я користувача гравця. Будь ласка, надішліть мені особистий електронний лист із темою «Від Casino Guru» на адресу support@scatterhall.com або support@spinpirate.com. Будьте впевнені, що я особисто подбаю про ваші електронні листи.
Прошу вибачення за будь-які проблеми з оплатою, які могли виникнути протягом останніх кількох тижнів. Я також хотів би нагадати вам, що процедура KYC може тривати від 1 до 5 робочих днів через велику кількість гравців, які запитують KYC. Якщо у вас виникли запитання щодо процесу KYC, зв’яжіться зі мною без вагань.
Пам’ятайте, що важливо проявити терпіння та розуміння, оскільки велика кількість запитів може призвести до затримок у обробці. Ми цінуємо ваше терпіння та співпрацю в цьому питанні.
Дякуємо, що вирішили грати з нами, і ми з нетерпінням чекаємо вирішення будь-яких проблем, які у вас можуть виникнути.
З найкращими побажаннями
Спінпірат
Dear valued players of Spinpirate,
I am writing to let you know that I am available to assist you with any problems or cash-out issues you may be experiencing. However, in order for me to do so, I will need your player username. Please send me a personal email with the subject line "From Casino Guru" to either support@scatterhall.com or support@spinpirate.com. Rest assured that I will personally attend to your emails.
I apologise for any payment issues you may have experienced in the past couple of weeks. I would also like to remind you that the KYC procedure may take anywhere from 1-5 business days due to the high volume of players requesting KYC. If you have any questions about the KYC process, please do not hesitate to contact me.
Please keep in mind that it's important to be patient and understanding, as high volumes of requests can lead to delays in processing times. We appreciate your patience and cooperation in this matter.
Thank you for choosing to play with us, and we look forward to resolving any issues you may have.
Best regards
Spinpirate
Дуже дякую за реакцію!
Мій обліковий запис було підтверджено вчора, і сьогодні вони обробили перші 500 євро. Якщо так продовжуватиметься з рештою платежів і вони справді досягнуть мого рахунку, я буду більш ніж задоволений!
Так тримати, дороге казино
Thank you very much for the reaction!
My account was verified yesterday and today the first 500€ were processed by them, if it continues like this with the remaining payments and they actually reach my account I will be more than satisfied!
Keep it up dear casino
Vielen lieben Dank für die Reaktion !
Mein Konto wurde gestern verifiziert und heute wurden die ersten 500€ von ihnen bearbeitet , wenn es so weiter geht mit den restlichen Auszahlungen und sie auch wirklich auf meinem Konto ankommen bin ich mehr als zufrieden !
weiter so liebes Casino
Шановний Isco33!
Ласкаво просимо! Я радий чути, що ваш обліковий запис підтверджено та що ваш перший платіж у розмірі 500 євро успішно оброблено. Це завжди чудове відчуття, коли все йде гладко і так, як очікувалося.
Я сподіваюся, що решта платежів обробляються так само гладко й без проблем надходять на ваш рахунок. Якщо у вас виникнуть будь-які запитання чи занепокоєння, зверніться за допомогою до відповідних каналів підтримки.
З найкращими побажаннями,
Спінпірат
Dear Isco33,
You're very welcome! I'm glad to hear that your account was verified and that your first payment of 500€ was processed successfully. It's always a great feeling when things go smoothly and as expected.
I hope that the remaining payments are processed just as smoothly and reach your account without any issues. If you have any questions or concerns along the way, feel free to reach out to the appropriate support channels for assistance.
Best regards,
Spinpirate
Привіт, шановне Spinpiratecasino, моя друга виплата очікує більше 24 годин, коли щось трапиться знову?
ім'я користувача Isco33
Hello dear Spinpiratecasino, my second payout has been pending for more than 24 hours, when will something happen again?
username Isco33
Hallo liebes Spinpiratecasino , meine zweite Auszahlung ist schon mehr als 24 Stunden wieder als ausstehend , wann tut sich da wieder was ?
username Isco33
Шановний Isco33!
Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я пишу, щоб повідомити вам, що вчора ми надіслали вам платіж у розмірі 500 євро, який уже має бути відображено на вашому рахунку. Просимо вибачення за затримку платежу та дякуємо за ваше терпіння.
Я також хотів би повідомити вам, що сьогодні ми здійснимо вам ще один платіж. Цей платіж буде надіслано негайно та ви отримаєте протягом наступних кількох робочих днів.
Якщо у вас виникли запитання чи сумніви щодо оплати, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми цінуємо наші відносини з вами та цінуємо ваш бізнес.
Дякуємо за співпрацю та розуміння.
З найкращими побажаннями,
Спінпірат
Dear Isco33,
I hope this message finds you well. I am writing to inform you that we have sent you a payment of 500 euro yesterday, which should already be reflected in your account. We apologise for any delay in the payment and thank you for your patience.
I would also like to let you know that we will be making another payment to you today. This payment will be sent out promptly and should reach you within the next few business days.
If you have any questions or concerns regarding the payment, please do not hesitate to contact us. We value our relationship with you and appreciate your business.
Thank you for your cooperation and understanding.
Best regards,
Spinpirate
Поки що я точно можу сказати так! Я ніколи не отримував стільки відгуків від жодного іншого казино, як від Spinpirate чи Scatterhall
So far I can definitely say yes! I have never received as much feedback from any other casino as from Spinpirate or Scatterhall
Bis jetzt kann ich sagen definitiv ja ! Ich habe noch von keinem anderen Casino so viel Feedback bekommen hier wie von Spinpirate oder auch Scatterhall
Привіт, любий Спінпірате!
Тому я не можу позначити надходження грошей на мій рахунок як позитивне, і друга виплата також ще не надіслана, але я в дуже позитивному настрої завдяки вашим щоденним відгукам!
так тримати👍
Hello dear Spinpirate,
So I can't mark the receipt of money on my account as positive and the second payout hasn't been sent yet either, but I'm in a very positive mood thanks to your daily feedback!
keep it up 👍
Hallo liebes Spinpirate ,
also Geldeingang auf meinem Konto kann ich noch nicht für positiv vermerken und die zweite Auszahlung ist auch noch nicht gesendet , aber ich bin sehr positiv gestimmt dank ihres täglichen Feedbacks !
weiter so 👍
Привіт Isco33,
Дякуємо за позитивний відгук і за ваше терпіння. Як ми зазначали раніше, другий платіж буде встановлено сьогодні та незабаром оброблено. Ми цінуємо вас як гравця та цінуємо ваше терпіння протягом цього процесу. Прошу вибачення за плутанину або незручності, спричинені затримкою обробки платежу. Будьте впевнені, ми докладаємо всіх зусиль, щоб отримати його якомога швидше. Ще раз дякуємо за розуміння, і ми з нетерпінням чекаємо й надалі надавати вам позитивні враження від гри.
З повагою
Спінпірат
Hi Isco33,
Thank you for positive feedback and for your patience. As we mentioned before, the second payment will be set today and processed soon. We appreciate you as a player and value your patience throughout this process. I apologise for any confusion or inconvenience caused by the delay in processing the payment. Please rest assured that we are working diligently to get it to you as soon as possible. Thank you again for your understanding, and we look forward to continuing to provide you with a positive gaming experience.
Sincerely,
Spinpirate
Привіт, як і обіцяв, щойно обробили та відправили мою другу виплату, на рахунку ще нічого немає, навіть першої, але все одно дякую, третю заявку подано, сподіваюся, що обробка буде продовжуватися так швидко, то я бачу, що ваше казино справді дуже улюблене
Hello, as promised, my second payout has just been processed and sent, there is nothing on the account yet, not even the first one, but thank you anyway, the third has been applied for, I hope that the processing will continue to be so fast, then I see your casino really very high up favourite
Hallo , wie versprochen wurde eben auch meine zweite Auszahlung bearbeitet und gesendet , auf dem Konto ist zwar noch nichts auch die erste nicht aber trotzdem danke , dritte ist beantragt ich hoffe auf weiterhin so schnelle Bearbeitungen , dann sehe ich ihr Casino echt sehr weit oben als Favorit
Коли я можу очікувати третю виплату в розмірі 500 євро? Розплатіться з ними завтра. ?
When can I expect the third payout of €500? Pay them off tomorrow. ?
Wann kann ich mit der dritten Auszahlung von 500€ rechnen ? Zahlen sie die morgen aus. ?
Привіт, казино SpinPirate,
Ім'я користувача мого облікового запису slickfox.
Я зробив депозит за допомогою миттєвого банківського переказу.
Гроші вже списані з мого банківського рахунку і вже повинні були надійти до вас.
У минулому цей спосіб оплати завжди був миттєвим, я навіть зробив депозит за допомогою нього кілька хвилин тому в іншому казино, отримав свій депозит за лічені секунди, і міг грати одразу.
Минуло більше години, а мій баланс не оновився.
Не могли б ви перевірити, чи отримали ви мій платіж?
Він має бути на 100%, оскільки я використовував метод оплати Instant Banking, і мій банківський додаток також підтверджує, що платіж було надіслано в режимі реального часу.
Дякую за твою допомогу.
Hey SpinPirate Casino,
My account username is slickfox.
I have made a deposit via Instant Bank Transfer.
The money has already been debited from my bank account and should already have arrived at your end.
In the past, this payment method has always been instantaneous, I even deposited with it a few minutes ago in another casino, and received my deposit within seconds, and I could play straight away.
It's now been over an hour and my balance has not updated.
Could you please check if you have received my payment?
It should 100% be there, since I used the Instant Banking payment method, and my banking app confirms as well that the payment was sent in real time.
Thank you for your help.
Шановний slickfox7,
Дякуємо за нещодавню публікацію в нашому казино. Проте ми просимо вас додати відповідну публікацію до відповідного казино та не публікувати однаковий вміст в обох. Ми цінуємо вашу співпрацю у підтримці нашої платформи впорядкованою та привабливою для всіх користувачів.
Ми бажаємо вам удачі в нашому казино та сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся нашим досвідом.
З найкращими побажаннями,
Спінпірат
Dear slickfox7,
Thank you for your recent post in our casino. However, we kindly ask you to add a relevant post to the casino in question and avoid posting the same content in both. We appreciate your cooperation in keeping our platform organised and engaging for all users.
We wish you the best of luck in our casino and hope you continue to enjoy your experience with us.
Best regards,
Spinpirate
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.