ФорумКазиноSpinpirate Casino - загальне обговорення

Spinpirate Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Isco33
|
18278 переглядів 131 відповідей |
|
1 2...7
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinpirate Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

На мою думку, перевірка KYC моїх документів займає занадто багато часу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@Spinpirate Casino, чому моя перевірка триває так довго??? Це не може бути правдою протягом 2 днів

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Привіт.

На жаль, заклинання @ тут не працює. Навіть якби це було так, казино, швидше за все, не відреагувало б.

Здається, в чому проблема? Чекаєте на затвердження документів? Коли ви подали документи? Я б сказав, що кілька днів не так вже й погано. Є багато речей, які можуть призвести до затримок, тому я рекомендую наразі запастися терпінням.

Тримайте нас в курсі.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я завантажив документи в понеділок вранці, з того часу минуло 2 дні, нічого не сталося

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис щойно підтверджено

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Добре. Іноді це займає кілька днів, гравцям варто запастися терпінням. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановні гравці Spinpirate,

Я пишу, щоб повідомити вам, що я готовий допомогти вам у вирішенні будь-яких проблем або проблем з виведенням готівки, які можуть виникнути. Однак, щоб це зробити, мені знадобиться ваше ім’я користувача гравця. Будь ласка, надішліть мені особистий електронний лист із темою «Від Casino Guru» на адресу support@scatterhall.com або support@spinpirate.com. Будьте впевнені, що я особисто подбаю про ваші електронні листи.

Прошу вибачення за будь-які проблеми з оплатою, які могли виникнути протягом останніх кількох тижнів. Я також хотів би нагадати вам, що процедура KYC може тривати від 1 до 5 робочих днів через велику кількість гравців, які запитують KYC. Якщо у вас виникли запитання щодо процесу KYC, зв’яжіться зі мною без вагань.

Пам’ятайте, що важливо проявити терпіння та розуміння, оскільки велика кількість запитів може призвести до затримок у обробці. Ми цінуємо ваше терпіння та співпрацю в цьому питанні.

Дякуємо, що вирішили грати з нами, і ми з нетерпінням чекаємо вирішення будь-яких проблем, які у вас можуть виникнути.

З найкращими побажаннями

Спінпірат

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Дуже дякую за реакцію!

Мій обліковий запис було підтверджено вчора, і сьогодні вони обробили перші 500 євро. Якщо так продовжуватиметься з рештою платежів і вони справді досягнуть мого рахунку, я буду більш ніж задоволений!


Так тримати, дороге казино

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Шановний Isco33!

Ласкаво просимо! Я радий чути, що ваш обліковий запис підтверджено та що ваш перший платіж у розмірі 500 євро успішно оброблено. Це завжди чудове відчуття, коли все йде гладко і так, як очікувалося.

Я сподіваюся, що решта платежів обробляються так само гладко й без проблем надходять на ваш рахунок. Якщо у вас виникнуть будь-які запитання чи занепокоєння, зверніться за допомогою до відповідних каналів підтримки.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат


Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Привіт, шановне Spinpiratecasino, моя друга виплата очікує більше 24 годин, коли щось трапиться знову?

ім'я користувача Isco33

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Шановний Isco33!

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Я пишу, щоб повідомити вам, що вчора ми надіслали вам платіж у розмірі 500 євро, який уже має бути відображено на вашому рахунку. Просимо вибачення за затримку платежу та дякуємо за ваше терпіння.

Я також хотів би повідомити вам, що сьогодні ми здійснимо вам ще один платіж. Цей платіж буде надіслано негайно та ви отримаєте протягом наступних кількох робочих днів.

Якщо у вас виникли запитання чи сумніви щодо оплати, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми цінуємо наші відносини з вами та цінуємо ваш бізнес.

Дякуємо за співпрацю та розуміння.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як ви думаєте, це хороше казино?

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Поки що я точно можу сказати так! Я ніколи не отримував стільки відгуків від жодного іншого казино, як від Spinpirate чи Scatterhall

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Привіт, любий Спінпірате!


Тому я не можу позначити надходження грошей на мій рахунок як позитивне, і друга виплата також ще не надіслана, але я в дуже позитивному настрої завдяки вашим щоденним відгукам!


так тримати👍

Автоматичний переклад.
Isco33
1 рік тому

Привіт Isco33,

Дякуємо за позитивний відгук і за ваше терпіння. Як ми зазначали раніше, другий платіж буде встановлено сьогодні та незабаром оброблено. Ми цінуємо вас як гравця та цінуємо ваше терпіння протягом цього процесу. Прошу вибачення за плутанину або незручності, спричинені затримкою обробки платежу. Будьте впевнені, ми докладаємо всіх зусиль, щоб отримати його якомога швидше. Ще раз дякуємо за розуміння, і ми з нетерпінням чекаємо й надалі надавати вам позитивні враження від гри.

З повагою

Спінпірат


Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Привіт, як і обіцяв, щойно обробили та відправили мою другу виплату, на рахунку ще нічого немає, навіть першої, але все одно дякую, третю заявку подано, сподіваюся, що обробка буде продовжуватися так швидко, то я бачу, що ваше казино справді дуже улюблене

Автоматичний переклад.
Spinpirate Casino
1 рік тому

Коли я можу очікувати третю виплату в розмірі 500 євро? Розплатіться з ними завтра. ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, казино SpinPirate,

Ім'я користувача мого облікового запису slickfox.

Я зробив депозит за допомогою миттєвого банківського переказу.

Гроші вже списані з мого банківського рахунку і вже повинні були надійти до вас.

У минулому цей спосіб оплати завжди був миттєвим, я навіть зробив депозит за допомогою нього кілька хвилин тому в іншому казино, отримав свій депозит за лічені секунди, і міг грати одразу.

Минуло більше години, а мій баланс не оновився.

Не могли б ви перевірити, чи отримали ви мій платіж?

Він має бути на 100%, оскільки я використовував метод оплати Instant Banking, і мій банківський додаток також підтверджує, що платіж було надіслано в режимі реального часу.

Дякую за твою допомогу.

Автоматичний переклад.
slickfox7
1 рік тому

Шановний slickfox7,

Дякуємо за нещодавню публікацію в нашому казино. Проте ми просимо вас додати відповідну публікацію до відповідного казино та не публікувати однаковий вміст в обох. Ми цінуємо вашу співпрацю у підтримці нашої платформи впорядкованою та привабливою для всіх користувачів.

Ми бажаємо вам удачі в нашому казино та сподіваємося, що ви й надалі насолоджуватиметеся нашим досвідом.

З найкращими побажаннями,

Спінпірат

Автоматичний переклад.
1 2...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого