ФорумКазиноSpinarium Casino - загальне обговорення

Spinarium Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

11 міс. тому від yatoroishere
|
4024 переглядів 43 відповідей |
|
12 3
Radka
4 дн. тому

Якщо вони вважають, що це шахрайство, то вони повинні написати, що це шахрайство, єдине, що я зробив, це заповнив свої дані та пограв, або, можливо, це шахрайство, щоб виграти гроші

Автоматичний переклад.
clenson18
2 дн. тому

Я чудово розумію, що ти кажеш. Найгірше те, що за таких обставин керівництво казино просто почувається достатньо впевненим, щоб прийняти остаточне рішення та вжити прямих дій. Вони можуть більше не відчувати потреби інформувати гравця, оскільки сприймають ситуацію як однозначну.

Зазвичай система казино позначає обліковий запис, скасовує баланс і закриває рахунок.

Однак з точки зору гравця це дуже незручна позиція, і гравець також має мало шансів пояснити щось казино. Я не вважаю, що це найкращий підхід.

Здається, ви чомусь не пройшли перевірку KYC. Я думаю, що наш Центр розгляду скарг може лише виграти.

Це не так вже й складно: подайте безкоштовну скаргу, надайте всю необхідну комунікацію, і, можливо, мої колеги зможуть вам допомогти.


https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning


Як вам це звучить?


Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
Radka
23 год. тому

Я погано вмію заповнювати папери, тому, мабуть, це не буде так добре, але дякую

Автоматичний переклад.
clenson18
18 год. тому

Я бачу.

Можливо, ви хотіли б знати, що для подання скарги не потрібні документи. Форма більш-менш призначена для клацання або натискання на стрічку, а для опису проблеми ви можете скопіювати та вставити повідомлення форуму, тому вам не доведеться починати спочатку.

Звичайно, я залишаю вам рішення. Я просто сподівався, що ми спробуємо вам допомогти.

Хоча я не можу заповнити форму скарги за вас, я можу допомогти вам зробити необхідні кроки. Дайте мені знати, і я з радістю це зроблю. Або, у разі гострої потреби, я можу надати електронний лист, за допомогою якого ви можете повідомити групу розгляду скарг про проблему, і форми можна буде уникнути.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого