ГоловнаФорумКазиноSpinarium Casino - загальне обговорення

Spinarium Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від yatoroishere
|
4 940 переглядів 53 відповідей |
|
12 3
Radka
1 місяць тому

Якщо вони вважають, що це шахрайство, то вони повинні написати, що це шахрайство, єдине, що я зробив, це заповнив свої дані та пограв, або, можливо, це шахрайство, щоб виграти гроші

Автоматичний переклад.
clenson18
1 місяць тому

Я чудово розумію, що ти кажеш. Найгірше те, що за таких обставин керівництво казино просто почувається достатньо впевненим, щоб прийняти остаточне рішення та вжити прямих дій. Вони можуть більше не відчувати потреби інформувати гравця, оскільки сприймають ситуацію як однозначну.

Зазвичай система казино позначає обліковий запис, скасовує баланс і закриває рахунок.

Однак з точки зору гравця це дуже незручна позиція, і гравець також має мало шансів пояснити щось казино. Я не вважаю, що це найкращий підхід.

Здається, ви чомусь не пройшли перевірку KYC. Я думаю, що наш Центр розгляду скарг може лише виграти.

Це не так вже й складно: подайте безкоштовну скаргу, надайте всю необхідну комунікацію, і, можливо, мої колеги зможуть вам допомогти.


https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning


Як вам це звучить?


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я погано вмію заповнювати папери, тому, мабуть, це не буде так добре, але дякую

Автоматичний переклад.
clenson18
1 місяць тому

Я бачу.

Можливо, ви хотіли б знати, що для подання скарги не потрібні документи. Форма більш-менш призначена для клацання або натискання на стрічку, а для опису проблеми ви можете скопіювати та вставити повідомлення форуму, тому вам не доведеться починати спочатку.

Звичайно, я залишаю вам рішення. Я просто сподівався, що ми спробуємо вам допомогти.

Хоча я не можу заповнити форму скарги за вас, я можу допомогти вам зробити необхідні кроки. Дайте мені знати, і я з радістю це зроблю. Або, у разі гострої потреби, я можу надати електронний лист, за допомогою якого ви можете повідомити групу розгляду скарг про проблему, і форми можна буде уникнути.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зробив мало депозитів, мав проблеми із заявкою на бонус, намагався отримати допомогу від служби підтримки, але відповіді не зовсім зрозумілі. Виведення здійснюється за 8 годин (на картку). Все ще думаю, що Spinarium — це хороше казино для новачків, але їм потрібно покращити службу підтримки. Також чудова система vip, зазвичай вони дають вам бонуси безкоштовно.

Автоматичний переклад.
alexiboss996
4 тиж. тому

Чи служба підтримки вирішила проблему в кінці?🤔

Я вважаю, що вилучення не зайняло багато часу, тож ви продовжите там грати?


Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

Чи не можу я забанений

Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

Якби мене не забанили, я б, напевно, продовжував грати

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Казино Spinarium забезпечує розважальний ігровий досвід, а слот Crown Coins сяє своїм захоплюючим геймплеєм. Добре продуманий дизайн гри та корисні бонусні функції підтримують високий рівень захоплення. Його плавна робота та часті виграші роблять його улюбленим для тих, хто шукає захоплюючих пригод у слотах.

Автоматичний переклад.
16Helmuth
4 тиж. тому

Чому це звучить так, ніби чат GPT виконує точний запит на просування? Я маю на увазі, що деякі слоти справді сяяли вам?

Більш того, скажіть, будь ласка, як ви вважаєте захоплюючі ігри корисними?

Звичайно, не соромтеся використовувати наші власні слова. Тим часом я хотів би зазначити, що ми не схвалюємо створення посилань або суто рекламні публікації тут. 😉


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Була проблема зі зняттям, як я зрозумів, тому що вони перевіряли документи платіжної картки, але я отримав її. Тепер я продовжую грати, і вони дали мені особистого менеджера, і це чудово. Відповідають, що обіцяють покращити базову підтримку.

Автоматичний переклад.
alexiboss996
3 тиж. тому

Я дуже радий цьому. При проходженні верифікації потрібно просто набратися терпіння, щоб успішно її пройти. До того часу, на жаль, ви не отримаєте грошей. Як тільки це буде зроблено, здебільшого це не повинно бути проблемою для виведення коштів.

У будь-якому випадку, тепер, коли ви знову граєте, ви можете повідомити нам, як все буде через деякий час.

Сподіваюся, все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чекаю два тижні і досі не можу зайти та зіграти

Автоматичний переклад.
clenson18
3 тиж. тому

На жаль, ми зможемо вам допомогти, якщо ви подасте скаргу, і наша команда може втрутитися та розслідувати всю ситуацію.

В іншому випадку ми не зможемо нічого для вас зробити, тому подумайте про це, будь ласка.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого