ГоловнаФорумКазиноSpinarium Casino - загальне обговорення

Spinarium Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від yatoroishere
|
4 590 переглядів 53 відповідей |
|
1 2 3
johannessoekefeld
7 міс. тому

Ось посилання, за яким ви можете написати про свій досвід у цьому казино, якщо хочете. Ми обов'язково оцінимо це.😉👌

Автоматичний переклад.
johannessoekefeld
7 міс. тому

Спасибі за ваш відгук.

Залишайтеся з нами та бажаємо великих виграшів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я витратив багато часу на дослідження ігор на Spinarium.com. Від приголомшливої Coinflip до стратегічних глибин класичних ігор, для будь-якого настрою знайдеться щось. Платформа врівноважує відчуття ризику з відповідальною грою, за що я дуже ціную. А коли справа доходить до виведення готівки, процес напрочуд швидкий і без проблем.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

LOL, це має бути жарт? Coinflip піднімає адреналін? І Класичний. Це дві їхні власні ігри, це не слоти, більше схожі на лотерейні квитки. Найгірше, що я бачив у казино. Чому ми взагалі даємо їм платформу?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вітаю MJ306!

Зараз ми пропонуємо два типи вітальних бонусів:

Бонус на вітальний депозит 150% ДО $1500 +150 безкоштовних обертань

і другого типу

Вітальний бонусний пакет 400% до $2000 +200 безкоштовних обертань


Перший бонус призначений для гравців, які хочуть зробити одноразовий великий депозит. Ми не можемо дозволити вам зняти більше 100% цього бонусу після того, як ви його зробили, оскільки максимальна сума становить 1500 доларів США.

Якщо вам пощастить у грі і ви вважаєте, що можете зняти більше 100% суми бонусу, ви можете скористатися пакетом вітального бонусу, який дозволяє вам зняти 500% суми бонусу, що є дуже хорошим доходом враховуючи відсоток і максимальну суму бонусу У разі виграшу буде!

Також не забувайте, що ви можете використовувати бонус бонусного облікового запису в іграх з розділу ексклюзив. Бонусний рахунок доступний для гри навіть після втрати основного облікового запису.

Прошу вибачення за можливі мовні неточності. Німецька не є моєю рідною мовою.


З найкращими побажаннями,

Адміністрація spinarium.com


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це дуже погана угода для гравця. 500% від 30 євро = 150 євро максимум для зняття? Це шахрайство. Що станеться, якщо ви отримаєте великий виграш? Cssinot конфіскує гроші гравця? Те, що ви пишете про те, що казино збанкрутує, роздаючи більше, теж неправда. Тоді ви не в тій галузі, якщо не можете виплачувати законні прибутки, не збанкрутуючи. Ваші «ексклюзивні» ігри просто в захваті.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я розумію ідею, яка стоїть за цим, але це також означає, що зі «звичайними» меншими депозитами, як-от 20 євро, наведеними в моєму прикладі, максимальна сума зняття можлива в 40 євро (або в іншому варіанті 20 євро депозиту — 100 євро максимум зняття) . ..це просто смішно мало порівняно з іншими казино! Було б набагато доцільніше визначити максимальну суму, ніж вирішити її таким чином... але так... мені не потрібно там грати! lg

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Справжнє шахрайське казино! Найгірший бонус у всій галузі. Найгірша "ексклюзивна" гра, в яку ви змушені конвертувати дон бонус.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Коли ви активуєте «Welcome Bonus Pack».

Активуйте 400% ДО $2000 +200 безкоштовних обертань" і зробіть свій перший депозит у розмірі $20, ви отримаєте:

Основний рахунок - 20$

Бонусний рахунок - $30

Якщо ви можете поставити суму депозиту та бонусу 40 разів, щоб отримати бонусні гроші на основний рахунок, ви можете отримати до 150 доларів із суми бонусного рахунку, яка становить 30 доларів.

Вони пишуть, що інші казино пропонують вищу суму, але вони навіть не пропонують можливість грати на бонусні гроші.

Ваш бонусний рахунок неактивний, доки ви не зіграєте на ньому 40 разів. Тоді як ви можете вивести більше 100% на свій основний рахунок, якщо у вас навіть немає можливості грати на цю суму?


З найкращими побажаннями,

Адміністрація spinarium.com

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

«Вони навіть не пропонують можливість грати на бонусні гроші»


Ви навіть відвідували інше казино? Звичайно, ви можете грати на бонусні гроші. Я, хто вважав, що 10-кратна сума бонусу є низьким лімітом, ви маєте 5-кратну суму бонусу.


@CasinoGuru Чому таким казино дозволено мати високий рейтинг? Це не може виходити від гравців, чи не так? Чи є у вас інформація про максимальне зняття бонусу x5? Про їхню кепську "ексклюзивну" гру, в якій гравець змушений ставити бонус I?



Автоматичний переклад.
RayMan
1 місяць тому

Є багато аспектів, які ми включаємо в індекс безпеки кожного онлайн-казино, яке ми перевіряємо.

Ви можете прочитати про це тут або вгорі огляду казино, де це пояснено.

Як бачите, ви відповіли на допис представника казино тут, тож, можливо, вони знову активізуються та отримають більше інформації. Ви б цього хотіли?

Ви також можете написати більше про свій досвід гри в цьому казино, щоб ми могли зрозуміти, в чому саме була проблема, крім того, що вам не сподобався бонус. Тому ми завжди радимо читати умови кожного бонусу заздалегідь, щоб ви могли вирішити, брати його чи ні.🤷‍♀️

Крім того, якщо у вас є якась інформація, яку можна виправити в огляді будь-якого казино, оскільки вона неправильна або змінилася до того часу, зробіть це таким чином:

file


Ви знайдете вкладку внизу кожного огляду.



Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Не грайте на спінаріумі у велику аферу з потворними рибами

Автоматичний переклад.
clenson18
3 тиж. тому

Гей, не могли б ви детальніше описати, з чим ви зіткнулися в цьому казино і чому ви так вважаєте? Я впевнений, що це не було нічого приємного, але було б добре розповісти вам, щоб ми знали, чи можемо вам допомогти.

Ти мені тоді скажеш?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Виграв трохи грошей, і коли я збирався зняти їх зі свого ігрового рахунку, вони заблокували мене, вони сказали, що інформація не перевірена, чого я ніколи не відчував з іншими гральними компаніями, ця компанія здається дуже несерйозною, я не знаю, як отримати до них доступ або мої гроші, які я виграв

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Погодьтеся, що це велика афера з фальшивим бонусом, яким ви обманюєте людей.


Casinoguru, звідки ваш дохід?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

коли я хотів зняти гроші зі свого ігрового рахунку в Spinarium, вони заблокували мене та сказали, що інформація не була перевірена, чого я ніколи раніше не відчував, тому зараз на моєму рахунку є 15 000 шведських крон, до яких я не можу отримати доступ. Блін для Spinarium, вони потворні риби ☹️☹️☹️☹️

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Виграв трохи грошей, і коли я збирався зняти їх зі свого ігрового рахунку, вони заблокували мене, вони сказали, що інформація не перевірена, чого я ніколи не відчував з іншими гральними компаніями, ця компанія здається дуже несерйозною, я не знаю, як отримати до них доступ або мої гроші, які я виграв

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Яка інформація від вас не була перевірена? Казино просили вас надіслати документи для перевірки чи ні? Ви намагалися надіслати їм електронний лист?

Очевидно, що потрібно трохи більше інформації, тому що цього бракує, і я насправді не знаю, чи відбувається те, що я описую, чи щось інше.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Привіт 🙂 прихильники Spinarium допомогли мені заповнити документ для перевірки, на це знадобилося 3 дні. Наступного разу, коли я збирався зайти та пограти, з’явилася сторінка з повідомленням, що я забанений і хочу зв’язатися зі службою підтримки для отримання додаткової інформації. Я це зробив і запитав, чому це так, але не отримав від них хорошої відповіді, не справжня відповідь на мої запитання, дуже дивно, тому що служба підтримки заповнила документ для перевірки

Автоматичний переклад.
clenson18
3 тиж. тому

Тоді я радий, що вони намагалися тобі допомогти, це хороший знак. Отже, три дні ще не минули, чи не минуло? Ви повинні пройти верифікацію, щоб зняти гроші, тож, можливо, тому вони заблокували ваш рахунок, поки це не станеться.

Обов’язково спробуйте повідомити їм, як ви себе почуваєте, і перегляньте свої електронні листи, щоб повідомити мені, що ви підтверджені.

Ми даємо казино 14 днів, щоб завершити цей процес, і якщо нічого не трапиться, то обов’язково зв’яжіться з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Як ти думаєш, ти впораєшся? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Минуло три дні, мені прийшла відповідь, що перевірка не пройшла, як я писав раніше, тому на свої запитання я не отримав відповіді чому. Мені дивно, чому це не пройшло, тому що я не зробив нічого поганого

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ваш профіль і документи не пройшли верифікацію, що призвело до рішення ризик-менеджера припинити співпрацю з Вами. Ваша особа не відповідає документам.

це від прихильників

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому



😉

26 листопада

Не знаю, що сталося, не можу зайти на сторінку


Привіт. Ваш обліковий запис зараз закрито. Акаунт не пройшов процедуру перевірки. Це означає, що ви більше не зможете ним користуватися.

Чому??


Не вдалося перевірити обліковий запис. Це вся інформація, яку я можу надати. Решта інформації про процес перевірки є конфіденційною.

гроші, які є на ігровому рахунку, як їх отримати ☹️


Неможливо внести або вивести кошти на/з заблокованих рахунків.

Це схоже на шахрайство


Ми не робимо таких речей.

Навіщо блокувати акаунти без причини?????

Що відбувається зараз


Як я вже згадував раніше, причина бану облікового запису - невдала верифікація.

З цього моменту, на жаль, ви не зможете використовувати веб-сайт і обліковий запис зокрема.

Хотілося б знати, чому не вдалося перевірити

це тому, що я виграв кілька крон


Наразі це вся інформація, яку я можу вам надати.

Буде більше інформації??

Грали в казино, але нікуди не ходили, сподіваюся, буде більше інформації


Наразі це вся інформація, яку я можу вам надати, оскільки я не маю більш детальної інформації з цього приводу.

Гаразд, сподіваюся, вийде


Я теж😊

👍🏻


👍

Це ви допомогли мені з перевіркою


На жаль, перевірку документів проводить спеціалізований відділ, а не я, я просто передаю їм ваші документи.

Гаразд


👍

Хочете, щоб ви зв’язалися з відділом і почули, що не так із документами, які ви надіслали, відповідь – це найменше, чого ви можете просити. Усе більше відчуваю, що ти мене обдурив


Я отримав відповідь, що ваш обліковий запис не пройшов процедуру перевірки, тому ваш обліковий запис заблоковано без можливості розблокувати.

😀 чому не зробив те, що було не так

розглянемо це далі, щоб ви знали, тому що ви здули мене з 15 000 шведських крон

Погані відповіді на мої запитання, але я розумію чому


На жаль, це все, що я знаю, ваші документи не перевірені.

Нічого не розуміє, не отримує хороших відповідей

Чому ви повинні отримувати відповідь, коли вони мене заблокували та роздули за 15 000 шведських крон, які були на моєму ігровому рахунку

Потрібна відповідь, чому це не перевірено


Обліковий запис не підтверджено. Це вся інформація, яку я можу надати. Інша інформація про процес перевірки є конфіденційною.

Неймовірно

Ті 15000 тисяч, які були в мене на рахунку, куди вони йдуть??????

великий шахрайський сайт - це те, що ви, хлопці, насправді... Для вас, але я не збираюся тут залишатися


Ваш баланс залишиться недоторканим, оскільки ваш обліковий запис заблоковано.

Мені не допомагає, тому що я не можу отримати до нього доступ

Побачимо, чим це закінчиться


Перепрошую, можливо через переклад, але я не зрозумів ваше повідомлення, можете якось перефразувати своє запитання?

де мої гроші

Не думайте, що ви пишете з перекладача, надто правильного для цього

Те, що ви блокуєте мене без будь-яких підстав, це нормально, але те, що ви берете мої гроші, це не нормально


Я вас розумію, але вас заблокували, тому що ваші документи не перевірили.

Чому не зробили, дайте відповідь


Якщо вони не пройшли перевірку, хай буде так, я не можу вам надати більше інформації через конфіденційність.

Фігня така, що вона є

СУМНО ВСЕ, АЛЕ Я ПОВЕРНУСЯ, КОЛИ ОТРИМУЮ БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЩО РОБИТИ, БО ЦЕ КОРІНЬ НАЙГНИЛІШОГО


Звісно, ​​як забажаєте, але, на жаль, наша відповідь не зміниться, тому що ваші документи не перевірені.

27 листопада

Чому ви не можете відповісти, що мої документи не перевірені


Перепрошую за затримку, я переклав листування, щоб зрозуміти, про що йшлося.

Наскільки я бачу, ваш обліковий запис заблоковано, оскільки він не пройшов перевірку. Ми дали ваш відгук менеджеру, але це рішення не змінилося. Якщо буде доступна нова інформація, ми повідомимо вас.

🥴

Не отримав відповіді на запитання чому не пройшов перевірку??????


Я бачу, що агент із обслуговування клієнтів уже повідомив вам, що ця інформація є конфіденційною.

Ні, я не отримував жодної інформації

Ваш профіль і документи не пройшли верифікацію, через що ризик-менеджер вирішив припинити співпрацю з Вами. Ваша особа не відповідає документам.


Ознайомтеся з умовами користування сервісом на сайті. Ми маємо право в будь-який момент припинити співпрацю з користувачем.

Фігня

перешліть мої 15000 тисяч що є на рахунку бо це крадіжка

Весь час петляв, нічого поганого не зробив, все правильно заповнено


Ваші документи та обліковий запис не пройшли перевірку. Будь ласка, ознайомтеся з умовами користування сервісом. Якщо рахунок заблокований, баланс також заморожується.

Абсолютно неймовірно☹️


На жаль, служба підтримки не зможе вам допомогти. Це ризик-менеджер


👌

1 день тому.




Це між мною та службою підтримки mvh christer

Автоматичний переклад.
clenson18
3 тиж. тому

Привіт!

На жаль, коли хтось з якихось причин не проходить верифікацію, а персонал казино досить впевнений у собі, вони не бажають, щоб клієнт залишився, це може закінчитися блокуванням облікового запису.

Зайве говорити, що з точки зору гравця це просто жахливий поворот подій, і я особисто проголосував би за ввічливий електронний лист із поясненням усієї ситуації кожному гравцеві, включаючи його активний баланс.

Дозвольте трохи припустити, команда ризиків казино запідозрила вас у шахрайстві, і під час перевірки ця підозра підтвердилася.

Ну, якщо ви вважаєте, що казино припустилося помилки, я б запропонував подати скаргу, але я абсолютно впевнений, що вони не повернуть вас як клієнта. 🙁


Ну, зазвичай такі ситуації дуже неприємні...

Як ти до цього ставишся?


Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Я думаю, що це дуже погано, я не зробив нічого поганого, і я не знаю, чому вони вірять у шахрайство. Дуже розчарований ☹️

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого