6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spades Queen Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Інтригуюче казино, але прагматичне на 94% – це головний недолік.
Я взяв бонус на перший депозит, «спеціально посилений» 20 FS. Але це також скоротило час для завершення бонусної ставки з 7 днів до лише 3 днів, створюючи непотрібний стрес, коли все, що я хотів робити, це сидіти склавши руки та розслаблятися.
Все одно мій депозит був надзвичайно коротким:
Окрім цього, у них є цікава програма лояльності з частими винагородами FS за будь-які речі, наприклад підтвердження вашого телефону, ставку на невелику суму, виграш невеликої суми тощо.
Intriguing casino but Pragmatic at 94% is the main turn-off.
I took the 1st deposit bonus, "specially enhanced" with 20 FS. But this also reduced the time to complete the bonus wagering from 7 days to only 3 days, creating unescessary stress when all I wanted to do was sit back and relax.
My deposit was extremely short-lived anyway:
Other than that, they have an interesting loyalty program with frequent FS rewards for all kinds of things, like confirming your phone, wagering a small sum, winning a small sum etc.
Дякуємо, що описали нам свій досвід, і якщо ви зацікавлені написати про це в огляді цього казино, скористайтеся цим посиланням . Ви могли б стати першим.😉
Thank you for describing your experience to us, and if you are interested in writing about it in a review for this casino, please use this link. You could actually be the first one.😉
Правдива історія - клянусь! Я поклав 30 євро на Neteller 2 дні тому! Я грав до 400 євро. І все це без бонусів. Я хотів зробити висновок, а потім сталося наступне.
Поки я дивився, скільки грошей у мене на рахунку, я почав верифікацію,
Посвідчення особи для посвідчення особи, Neteller, щоб показати депозит, і квитанцію з моєї служби церковних внесків за минулий місяць. Цього всього було достатньо, щоб інші казино підтвердили верифікацію.
Не так з казино Spadesqueen. Вони хотіли від мене інший рахунок – банківський, газ чи щось подібне. Проблема в тому, що мій партнер отримує рахунок на своє ім’я, а не на мене. Тому немає сенсу надсилати це їм.
Я оплачую всі свої рахунки онлайн, за винятком церковної каси^^. Тож я пішов і показав казино онлайн-виписку з мого банківського рахунку.
Тепер можна подумати, що все зроблено. Тепер клоун прийшов снідати і почав веселитися.
Вони хотіли побачити підтвердження депозиту від Neteller — я вже надіслав його їм — навіть зі своїм ідентифікатором Neteller^^. Тому я відправив його знову. Після кількох туди-сюди вони погодилися. Потім вони хотіли побачити докази від Skrill, де я вносив кошти у квітні чи травні? Я просто подумав, чому? Яке відношення до цього тепер має Skrill? Я зробив депозит у Neteller.
І моя проблема полягала в тому, що я закрив свій рахунок Skrill кілька місяців тому.
Я написав електронною поштою в службу підтримки казино – обліковий запис закрито. Вони хотіли підтвердження, що мій обліковий запис закрито. Я запитав Skrill у чаті, чи можна підтвердити електронною поштою, що мій обліковий запис закрито. Skrill надіслав мені цей лист сюди
«Нам шкода, що ви вирішили деактивувати свій обліковий запис Skrill. Цим ми підтверджуємо, що він закритий.
Ви можете будь-коли повторно відкрити свій рахунок Skrill. Просто зв'яжіться з нами, якщо вам потрібна допомога.
З повагою
Мартін
Служба підтримки клієнтів Skrill
Я негайно відправив дані в казино електронною поштою. Недостатньо для казино – вони хотіли скріншот. Але вони побачили, що там було - на скріншоті більше нічого, крім цього, не буде. Я зробив знімок екрана – вони отримали знімок екрана – і оскільки сьогодні був день клієнта «ми жартуємо», вони не прийняли його, оскільки адреса електронної пошти для облікового запису Skrill не була вгорі.
Я вже бив головою об стіл. Я повернувся до Skrill і попросив їх надіслати мені все ще раз, але таким чином, щоб моя адреса електронної пошти також була згадана під час закриття.
Я отримав його та відправив до казино. Мені написали, що все гаразд і цей документ успішно перевірили. (а тепер моя помилка - я прочитав лише це речення, а не решту). Я зняв лише 200 євро – інші 200 євро я втратив під час цього виклику. Прокинувся сьогодні вранці - зняття коштів скасовано! "Я не хочу зараз висловлювати свої думки, але всі ви, хто це читає, дізналися б нові прокляття"
Тому я ще раз прочитав, чому? Мій обліковий запис не підтверджено. Я просто подумав, WTF!! Я прочитав електронний лист - я повинен завантажити цей документ (skrill) у свій Koto.
Я зробив це. Тепер мій обліковий запис перевірено! оле!
A true story - I swear it! I deposited 30 euros there with Neteller 2 days ago! I played up to 400 euros. And all that without a bonus. I wanted to make a withdrawal, and then the following happened.
While I was seeing how much money I already had in my account, I started the verification,
ID card for identity, Neteller to show the deposit and a receipt from my church contribution office from last month. All of that was enough for other casinos to confirm the verification.
Not so with Spadesqueen casino. They wanted another bill from me - bank, gas or something similar. The problem is that my partner gets the bill in her name, not me. So there's no point in sending it to them.
I pay all my bills online, except for the church contribution office^^. So I went and showed the casino the online billing statement from my bank account.
Now you might think that everything is done. Now the clown came to breakfast and started having fun.
They wanted to see proof of the deposit from Neteller - I had already sent it to them - even with my Neteller ID^^. So I sent it again. After several back and forths they agreed. Then they wanted to see proof from Skrill where I had deposited in April or May? I just thought to myself, why? What does Skrill have to do with it now? I deposited with Neteller.
And my problem was that I closed my Skrill account a few months ago.
I wrote to the casino support by email - account closed. They wanted confirmation that my account was closed. I asked Skrill in the chat whether it would be possible to confirm by email that my account was closed. Skrill sent me this letter here
"We are sorry that you have decided to deactivate your Skrill account. We hereby confirm that it is now closed.
You can reopen your Skrill account at any time. Just contact us if you need help.
Best regards
Martin
Skrill Customer Support
I immediately sent the data to the casino by email. Not enough for the casino - they wanted a screenshot of it. But they saw what was in there - the screenshot won't contain anything else than this. I took a screenshot - they got the screenshot - and because today was "we're kidding you" customer day, they didn't accept it because the email address for the Skrill account wasn't at the top.
I was already banging my head on the table. I went back to Skrill and asked them to send me everything again, but in such a way that my email address was also mentioned when closing.
I got it and sent it to the casino. They wrote to me that everything was OK and that this document had been successfully verified. (and now my mistake - I only read up to this sentence and not the rest). I only made the withdrawal of 200 euros - I lost the other 200 euros during this challenge. Woke up this morning - withdrawal canceled! "I don't want to express my thoughts now, but all of you who read this would learn new curses"
So I read again why? My account is not verified. I just thought WTF!! I read the email - I have to upload this document (skrill) to my Koto.
I did it. So now my account is verified! ole!
Eine wahre Geschichte-ich schwöre es ! Ich habe vor 2 tagen 30 euro dort mit Neteller eingezahlt! Habe hochgespielt auf 400 euro. Und all dass ohne Bonus. Will eine Auszahlung machen,und dann passierte folgendes.
Während ich gesehen habe wieviel geld ich schon am konto hatte,habe ich mal die verifizierung angefangen,
Personalausweiss für identität, Neteller um die einzahlung zu zeigen und einen Rechnungsnachweiss von meiner Kicrchenbeitragsstelle vom letzten monat. All dass hat für andere casinos gereicht um die die Verification zu bestätigen.
Nicht so bei Spadesqueen casino. Sie wollten von mir einen anderen Rechnungsnachweiss-Bank,gas oder so ähnlich halt. Problem ist,dass meine Lebensgefährtin die rechnuing auf ihren Namen bekommt,und nicht ich. Hat also keinen Sinn ihnen diese zu schicken.
Ich zahle alle rechnungen online,bis auf die Kirchenbeitragstelle^^. Also bin ich hergegangen und habe dem Casino den rechnungsnachweiss online von meinem bankkonto gezeigt.
Jetzt könnte man denken-alles erledigt. Jetzt kam der clown zum frühstück und wurde lustig.
Sie wollten vonNeteller einen nachweiss der einzahlung sehen-die hatte ich ihnen ja schon geschickt-sogar mit meiner Neteller ID^^. Also nochmals geschickt. NAch mehrmaligen hin und her waren sie einverstanden. Dann wollten sie von Skrill ,den nachweiss sehen wo ich in April oder Mai eingezahlt habe? Ich dachte mir nur warum? Was hat Skrill jetzt wieder damit zu tun? Ich habe mit Neteller eingezahlt.
Und mein problem war auch dass ich vor paar monaten dann auch meine konto bei Skrill geschlossen habe.
HAbe ich dem Casino Support per Email geschrieben-Konto geschlossen. Sie wollten eine Bestätigung ,dass mein Konto geschlossen ist. Ich bei skrill im chat nachgefragt-ob es möglich wäre mir per email zu bestätigen dass mein Konto geschlossen ist. Skrill schickte mir dieses hier schreiben hier
"Es tut uns leid, dass Sie beschlossen haben, Ihr Skrill-Konto zu deaktivieren. Wir bestätigen hiermit, dass es nun geschlossen ist.
Sie können Ihr Skrill-Konto jederzeit wieder eröffnen. Wenden Sie sich einfach an uns, wenn Sie Hilfe benötigen.
Mit freundlichen Grüßen
Martin
Skrill Kundenbetreuung
ich sendete sofort die daten per email weiter zum Casino. Fürs casino zu wenig-sie wollte eine Screenshot davon. Sie sahen aber was da drinnen steht-im screenshot wird nichts anderes drinnen stehen als das hier. Ich machte ein Screenshot-sie bekamen das Screenshot-und weil heute !Verarschen wir den Kundentag hatten" nahmen sie es nicht an,weil die Email adresse vom Skrill konto nicht oben steht.
Ich schlug schon mit dem kopf auf die Tischplatte. Ich wieder zu Skrill rüber-bittete darummir dass alles nochmals zu schicken aber so dass auch meine Email adresse bei der schliessung erwähnt wird.
HAbe ich bekommen, und dem casino geschickt. Sie schrieben mir dass alles in ordnung sei,und dieses Dokument erfolgreich verifiziert wurde. (und jetzt mein fehler-ich habe nur bis zu diesen Satz gelesen aber den rest nicht). Machte die Auszahlung von nur noch 200 euro-die anderen 200 euro habe ich während dieser challenge verspielt. Wachte heute morgen auf-Auszahlung abgebrochen! "Ich will jetzt nicht meine Gedanken äussern,aber sie alle die hier mit lesen würden neue Flüche lernen"
Also nochmals nachgelesen warum? Mein konto is nicht verifiziert. Ich dachte nur WTF!! Emaíl gelesen-ich muss dieses Schirftstück (skrill) auf mein Koto hochladen .
Habe ich gemacht. So jetzt is mein Konto verifiziert! ole!
Привіт!
Коштовна історія, яку варто прочитати кожної секунди, гарно зроблено. Це нагадує мені мій останній обмін повідомленнями з моїм колишнім оператором мобільного зв’язку, але я думаю, що не буде добре віддалятися від вашого болісного досвіду.
З іншого боку, через цей безлад, через який я пройшов, я, безперечно, можу співпереживати вам набагато краще. 😀
Але, чесно кажучи, я повинен визнати, що я розумію, що казино потребувало, щоб побачити вашу адресу електронної пошти на скріншоті, де оголошено про закритий обліковий запис Skrill. Кожного разу, коли ми маємо справу з доказами, ми також слідкуємо за такими важливими деталями.
Так чи інакше, щиро вітаю з тим, що це пройшло без серйозної травми!
Hello!
Precious story worth every single second of reading, nicely done. Reminds me of my last exchange with my former mobile operator, but I think it won't be good to stray to far away from your painful experience.
On the other hand, due to this mess I've been through, I can surely empathize with you far better. 😀
Just to be completely honest though, I have to admit I understand the casino needed to see your email address on the screenshot declaring your closed Skrill account. Every time we deal with evidence, we keep an eye on such impostant details too.
One way or another, my sincere congratulations on passing this without a serious trauma!
Я погоджуюся з вами щодо електронної адреси. Але якщо я зараз надішлю вам електронний лист від Skrill, ви побачите, що в ньому? чи ні? І якщо ви побачите, що в ньому, чи відразу вкажете мені, що електронна адреса мого попереднього облікового запису також має бути включена, чи ви спершу скажете, будь ласка, надішліть мені знімок екрана, а потім скажете мені, ні, електронну адресу адреса відсутня!
I agree with you about the email address. But if I send you the email from Skrill now, can you see what's in it? Or not? And if you see what's in it, would you point out to me straight away that the email address of my previous account must also be included, or would you first say please send me a screenshot of it and then tell me, no, the email address is missing!
ich gebe ihnen schon recht mit der email adresse. Aber wenn ich ihnen jetzt die email von skrill sende -sehen sie ja was drinnen steht? oder nicht? Und wenn sie sehen was drinnen steht,würden sie mich gleich drauf aufmerksam machen dass auch die Emailadresse meines damaligen accounts dabei stehen muss,oder würden sie als erst sagen bitte einen screenshot davon ,und dann zu mir sagen ,nö da fehlt die email adresse!
О, це був випадок! Добре зауваження, дякую. Так, я б точно додав повне пояснення, щоб заощадити ваш час і нерви. Це здавалося мені настільки очевидним, що я не записав цю частину.
Oh, this was the case! Good point, thank you. Yes, I would certainly add a full explanation just to save you time and nerves. It seemed so obvious to me that I didn't write this part down.
І найголовніше питання: я плачу за допомогою Neteller, і казино хоче отримати від мене квитанцію за квітень або травень, яку я зробив за допомогою Skrill. чому
And the most important question - I pay with Neteller and the casino wants a receipt from me from April or May that I made with Skrill. Why?
und die wichtigste frage an sich - ich zahle mit neteller ein und dass casino will von mir einen bekleg von april oder mai ,dass ich von skrill gemacht habe. Warum?
Але вони пов’язані з одним банківським рахунком?🤔
Я не впевнений, чи це може бути так, але, можливо, варто запитати їх безпосередньо. Або ви вже пробували це?
Are they linked to the same bank account, though?🤔
I am not sure if this could be the case, but maybe it would be worth asking them directly. Or have you tried that already?
Окрім того факту, що я не роблю жодних депозитів і не знімаю коштів через свій банк. Але так, мій обліковий запис Neteller має ту саму адресу електронної пошти, що й мій старий обліковий запис Skrill.
Якщо я вношу внесок у Neteller, казино має бути байдужим до того, що робив мій обліковий запис Skrill кілька місяців тому. Я зробив депозит через Neteller, а не Skrill!
Все одно мій рахунок у казино заблокували. Не дай їм обдурити мене. Вони повинні перевірити мої ігри, щоб побачити, чи все в порядку. Перевірка може займати 10 хвилин. Тим більше, що з бонусами я навіть не грав. І якщо виплата буде оброблена протягом 24 годин, я все одно закінчу з казино!
Зазвичай виплата через Netteler займає кілька хвилин, лише для вашої інформації
Apart from the fact that I don't make any deposits or withdrawals via my bank. But yes, my Neteller account has the same email address as my old Skrill account.
If I deposit with Neteller, the casino must not care what my Skrill account did a few months ago. I deposited via Neteller and not Skrill!
I've had my account blocked at the casino anyway. Don't let them fool me. They have to check my games to see if everything was OK. The check takes maybe 10 minutes. Especially since I didn't even play with bonuses. And if the payout is processed within 24 hours, I'm done with the casino anyway!
Normally - a payout via Netteler takes a few minutes, just for your information
Abgesehen mal davon ,dass ich über meine Bank keine einzahlung oder auszahlung vornehme. Aber ja meine neteller konto hat die gleiche email adresse wie auch meinaltes skrill konto.
Wenn ich mit neteller einzahle ,muss es dem Casino völlig egal sein,was mein Skrill konto vor einigen monaten gemacht hat. Ich habe über neteller eingezahlt und nicht über skrill!
HAbe jetzt mein Konto sowieso bei dem casino jetzt sperren lassen. Lass mich doch nicht verarschen. Sie müssen meine Spiele überprüfen ob alles okay war. Überprüfung dauert vielleicht 10 min. Vorallem nachdem ich ja nicht mal mit boni gespielt habe. Und wenn ich dann innerhalb 24 stunden die auszahlung erledigt ist,ist bei mir sowieso der ofen ist mit dem casino!
Normalfall -eine auszahlung über Netteler dauert paar min,nur so zur info
Дякую за цю інформацію, я ціную ваш час.
Тепер я розумію, що так довго чекати на платіж, напевно, дуже неприємно.
Чи є якісь оновлення на даний момент?🤔
Thank you for this information, I appreciate your time.
It must be really frustrating then to wait that long for the payment, I understand now.
Are there any updates as of now, though?🤔
Я не дуже здивований. Я просто сподіваюся, що тобі буде добре в іншому казино. 🙂
I'm not really surprised. I just hope you'll do well somewhere else in another casino. 🙂
Привіт,
давайте спробуємо вам допомогти. Але дозвольте мені почати з кількох запитань:
Будь ласка, ви намагаєтеся зняти кошти в онлайн-казино чи тут, на Casino Guru?
Це важливе питання, тому що на нашому веб-сайті навіть немає опції депозиту.
Чи пропонує казино, з якого ви намагаєтеся вийти, функцію чату? Якщо так, я б настійно рекомендував вам зв'язатися з оператором. Він повинен бути в змозі вести вас крок за кроком. Оскільки казино засновані на різних платформах, я можу лише надати вам загальні поради. Я б напевно перевірив ваш обліковий запис казино на наявність вкладки чи розділу під назвою «Каса» або перевірив би його глибше, щоб знайти щось пов’язане з «коштами».
Я буду чекати на ваш прогрес. Будь ласка, не соромтеся повертатися з оновленням.
Hi there,
let's try to help you out. Allow me to start with a few questions though:
Are you trying to submit a withdrawal at online casino or here on Casino Guru, please?
This is an important question, because our website does not even provide the deposit option.
Does the casino you try to withdraw from offer a chat feature? If so, I would strongly recommend you contacting the operator. He should be able to guide you step by step. Since casinos are established on different platforms, I can merely provide general tips to you. I would surely check your casino account for a tab or section called Cashier or inspect it more deeply to find anything related to "funds."
I'll wait for your progress. Don't hesitate to get back with an update, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.