ФорумКазиноSol Casino - загальне обговорення

Sol Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від bet4free92
|
10100 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3
1 рік тому

Мені важко зробити перше виведення коштів із Sol Cassino, це займає 13 днів, хоча я надіслав усі документи, вони сказали, що є додаткова перевірка протягом 31 дня, щось абсолютно непотрібне, що повинно заважати рекомендаціям гуру казино щодо цього казино , я вже відвідував це одне казино через цю сторінку, і я пройшов через цю незручність, навіть тому, що будь-яке казино, у якому я реєструюся, я дивлюся на їхній рейтинг на Guru та Reclame aqui

Автоматичний переклад.
Junior388
1 рік тому

Привіт, додаткова перевірка іноді є звичайною в казино. Звичайно, це не дуже приємно, якщо це триває так довго.

Однак я збирався порекомендувати вам подати скаргу , але я бачу, що ви вже зробили це, і тепер вам доведеться почекати, оскільки Petronela написала, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання перевірки або зняття коштів.

Тож у цьому випадку у нас немає іншого вибору, окрім як почекати та подивитися, куди піде ваша справа. Якщо казино перевірить ваші документи або ви тим часом встигли зняти кошти, чи можна було б повідомити нас? Я почекаю.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Коли моя справа буде вирішена, я відкличу скаргу, але це одне з найгірших казино, які я коли-небудь бачив, і його рівень тут, у Guru, не повинен бути високим, 31 день нічого не перевірялося, тому що я зробив лише 13 live-ставок і грав у автомати , тому ця додаткова перевірка від них є несправедливою та непотрібною, Жахливе казино незалежно від того, вирішено справу чи ні

Автоматичний переклад.
Junior388
1 рік тому

Я розумію ваше розчарування, але казино може вибрати, проводити додаткову перевірку чи ні. Звичайно, я розумію, що чекати точно неприємно і було б доречно дати якийсь привід від казино. Однак, як я вже сказав, нам доведеться почекати і подивитися, як воно піде. Сподіваюся, скоро все налагодиться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Несмотря на то, что я пользуюсь сайтом 2 года и мой аккаунт полностью верифицирован. И раньше я спокойно делал выводы средств. После крупного выигрыша, мне отменили вывод средств, у меня запросили новое селфи с паспортом и еще одно селфи со свидетельством о рождении. Я им все отправил. Теперь говорят, что мой вывод может задержаться на 31 день через дополнительную проверку.

Змінено автором 1 рік тому
bomer2229
1 рік тому

Фу, це точно неприємно. Що стосується ваших документів, чи їх прийняли чи все одно спочатку перевірять, і тому це може зайняти до 31 дня? Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому, якщо протягом цього часу нічого не зроблено і у вас немає нової інформації, ви можете подати нам скаргу.

Однак чи можете ви набратися терпіння, почекати й подивитися, як усе розвиватиметься, і повідомити нам, якщо у вас є щось нове?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Сначала мне отменили вывод и попросили документы. Я отправил, мои документы одобрили, и я снова создал запрос на вывод. Теперь говорят, что это дополнительная проверка моего аккаунта. Ну пока жду, я напишу если у меня будут какие-то обновления.

Змінено автором 1 рік тому
bomer2229
1 рік тому

Це, звичайно, буде корисно, якщо ви маєте щось нове написати нам. Я розумію, що це додаткова перевірка, але 31 день на пару документів для мене досить багато. Ми надаємо казино 14 днів, тож якщо у вас немає оновлень, як я вже згадував, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією – скаргою.

Однак я правильно розумію, що документи для додаткової перевірки ще не прийняті, так?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

вы неправильно меня поняли) все мои документы уже одобрены) Вот что мне ответили в поддержке " имеем право ограничить возможность вывода денежных средств в срок (сроком) до 31 календарного дня для проведения проверки аккаунта на наличие недобросовестной игры."

bomer2229
1 рік тому

Дозвольте мені втрутитися, якщо ви не проти.

Здається, це додаткова перевірка — перевірка вашої ігрової активності. Зазвичай це може зайняти до місяця, оскільки може знадобитися співпраця з постачальником ігор. Я розумію, що для вас це нюанс, але, наскільки я можу судити, все ще є ймовірність, що ця перевірка закінчиться раніше.

Так чи інакше, поки що я б сказав, що нам доведеться почекати. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я грав на спортивних ставках на цьому сайті, все було добре, поки я не отримав випадкову 31-денну "бан". Служба підтримки повідомила: «За рішенням адміністрації ваш запит на виведення коштів перебуває на додатковій перевірці, яка може зайняти 31 день чистоти». Минуло 28 днів, а все ще нічого. Я не можу робити ставки на спорт, тому що у мене є величезний ліміт на все, і я також не можу знімати.

Автоматичний переклад.
ati40
11 міс. тому

Вы не один такой, у всех такая же проблема. Как только вы выигрываете крупную суму вас счет ждет 31- дневная проверка. У меня прошло 22 дня, и я все еще жду ответа от службы поддержки. Мне кажется они специально все проверки затягивают практически до последнего дня, надеяться что вы проиграете свои деньги в казино.

Змінено автором 11 міс. тому
11 міс. тому

Я грав на спортивних ставках на цьому сайті, все було добре, поки я не отримав випадкову 31-денну "бан". Служба підтримки повідомила: «За рішенням адміністрації ваш запит на виведення коштів перебуває на додатковій перевірці, яка може зайняти 31 день чистоти». Минуло 28 днів, а все ще нічого. Я не можу робити ставки на спорт, тому що у мене є величезний ліміт на все, і я також не можу знімати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема, як і в інших гравців, які тут грали. Я вважаю, що це неправильно, якщо казино не може дати вам жодної відповіді протягом цих днів, і ви не знаєте, на чому ви стоїте. Також було б добре знати причину, чому вони заблокували ваш обліковий запис, але я бачу, що отримати цю інформацію важко.

У будь-якому випадку, оскільки це ставки на спорт, я б рекомендував вам подати скаргу за одним із цих посилань, і, сподіваюся, вони спробують вам допомогти:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ви в ? Якщо так, дайте мені знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Сьогодні я отримав свої гроші через 30 днів.

Автоматичний переклад.
ati40
11 міс. тому

Ну, я дуже радий цій новині. Хоча 30 днів, на мою думку, занадто довго, але коли ви отримали гроші, це найважливіше. Я вважаю, що це була досить довга боротьба, і ви також задоволені тим, що вам більше не доводиться мати справу з цими турботами.

Я припускаю, що ви віддасте перевагу вибрати інше казино для гри, чи я помиляюся?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Крім того, якби я хотів грати, я не міг би, тому що вони обмежують мої ставки максимум 1 євро.

Автоматичний переклад.
ati40
11 міс. тому

Тож це насправді не варто, якщо це таке обмеження, і, ймовірно, найкраще знайти іншу альтернативу. Але я сподіваюся, що цього разу вибір буде кращим.

У мене ще одне запитання, яким способом ви виводили гроші? 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

банківська картка

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

я получил свои деньги, лимиты также нулевые))

11 міс. тому

банківська картка

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую за відповідь і сподіваюся, що у вас все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого