ГоловнаФорумКазиноSol Casino - загальне обговорення

Sol Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від bet4free92
|
14 079 переглядів 60 відповідей |
|
1 2 34

Мені важко зробити перше виведення коштів із Sol Cassino, це займає 13 днів, хоча я надіслав усі документи, вони сказали, що є додаткова перевірка протягом 31 дня, щось абсолютно непотрібне, що повинно заважати рекомендаціям гуру казино щодо цього казино , я вже відвідував це одне казино через цю сторінку, і я пройшов через цю незручність, навіть тому, що будь-яке казино, у якому я реєструюся, я дивлюся на їхній рейтинг на Guru та Reclame aqui

Автоматичний переклад.
Junior388

Привіт, додаткова перевірка іноді є звичайною в казино. Звичайно, це не дуже приємно, якщо це триває так довго.

Однак я збирався порекомендувати вам подати скаргу , але я бачу, що ви вже зробили це, і тепер вам доведеться почекати, оскільки Petronela написала, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання перевірки або зняття коштів.

Тож у цьому випадку у нас немає іншого вибору, окрім як почекати та подивитися, куди піде ваша справа. Якщо казино перевірить ваші документи або ви тим часом встигли зняти кошти, чи можна було б повідомити нас? Я почекаю.

Автоматичний переклад.
Jaro

Коли моя справа буде вирішена, я відкличу скаргу, але це одне з найгірших казино, які я коли-небудь бачив, і його рівень тут, у Guru, не повинен бути високим, 31 день нічого не перевірялося, тому що я зробив лише 13 live-ставок і грав у автомати , тому ця додаткова перевірка від них є несправедливою та непотрібною, Жахливе казино незалежно від того, вирішено справу чи ні

Автоматичний переклад.
Junior388

Я розумію ваше розчарування, але казино може вибрати, проводити додаткову перевірку чи ні. Звичайно, я розумію, що чекати точно неприємно і було б доречно дати якийсь привід від казино. Однак, як я вже сказав, нам доведеться почекати і подивитися, як воно піде. Сподіваюся, скоро все налагодиться.

Автоматичний переклад.

Несмотря на то, что я пользуюсь сайтом 2 года и мой аккаунт полностью верифицирован. И раньше я спокойно делал выводы средств. После крупного выигрыша, мне отменили вывод средств, у меня запросили новое селфи с паспортом и еще одно селфи со свидетельством о рождении. Я им все отправил. Теперь говорят, что мой вывод может задержаться на 31 день через дополнительную проверку.

Змінено автором
bomer2229

Фу, це точно неприємно. Що стосується ваших документів, чи їх прийняли чи все одно спочатку перевірять, і тому це може зайняти до 31 дня? Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому, якщо протягом цього часу нічого не зроблено і у вас немає нової інформації, ви можете подати нам скаргу.

Однак чи можете ви набратися терпіння, почекати й подивитися, як усе розвиватиметься, і повідомити нам, якщо у вас є щось нове?

Автоматичний переклад.
Jaro

Сначала мне отменили вывод и попросили документы. Я отправил, мои документы одобрили, и я снова создал запрос на вывод. Теперь говорят, что это дополнительная проверка моего аккаунта. Ну пока жду, я напишу если у меня будут какие-то обновления.

Змінено автором
bomer2229

Це, звичайно, буде корисно, якщо ви маєте щось нове написати нам. Я розумію, що це додаткова перевірка, але 31 день на пару документів для мене досить багато. Ми надаємо казино 14 днів, тож якщо у вас немає оновлень, як я вже згадував, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією – скаргою.

Однак я правильно розумію, що документи для додаткової перевірки ще не прийняті, так?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro

вы неправильно меня поняли) все мои документы уже одобрены) Вот что мне ответили в поддержке " имеем право ограничить возможность вывода денежных средств в срок (сроком) до 31 календарного дня для проведения проверки аккаунта на наличие недобросовестной игры."

bomer2229

Дозвольте мені втрутитися, якщо ви не проти.

Здається, це додаткова перевірка — перевірка вашої ігрової активності. Зазвичай це може зайняти до місяця, оскільки може знадобитися співпраця з постачальником ігор. Я розумію, що для вас це нюанс, але, наскільки я можу судити, все ще є ймовірність, що ця перевірка закінчиться раніше.

Так чи інакше, поки що я б сказав, що нам доведеться почекати. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.

Я грав на спортивних ставках на цьому сайті, все було добре, поки я не отримав випадкову 31-денну "бан". Служба підтримки повідомила: «За рішенням адміністрації ваш запит на виведення коштів перебуває на додатковій перевірці, яка може зайняти 31 день чистоти». Минуло 28 днів, а все ще нічого. Я не можу робити ставки на спорт, тому що у мене є величезний ліміт на все, і я також не можу знімати.

Автоматичний переклад.
ati40

Вы не один такой, у всех такая же проблема. Как только вы выигрываете крупную суму вас счет ждет 31- дневная проверка. У меня прошло 22 дня, и я все еще жду ответа от службы поддержки. Мне кажется они специально все проверки затягивают практически до последнего дня, надеяться что вы проиграете свои деньги в казино.

Змінено автором

Я грав на спортивних ставках на цьому сайті, все було добре, поки я не отримав випадкову 31-денну "бан". Служба підтримки повідомила: «За рішенням адміністрації ваш запит на виведення коштів перебуває на додатковій перевірці, яка може зайняти 31 день чистоти». Минуло 28 днів, а все ще нічого. Я не можу робити ставки на спорт, тому що у мене є величезний ліміт на все, і я також не можу знімати.

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема, як і в інших гравців, які тут грали. Я вважаю, що це неправильно, якщо казино не може дати вам жодної відповіді протягом цих днів, і ви не знаєте, на чому ви стоїте. Також було б добре знати причину, чому вони заблокували ваш обліковий запис, але я бачу, що отримати цю інформацію важко.

У будь-якому випадку, оскільки це ставки на спорт, я б рекомендував вам подати скаргу за одним із цих посилань, і, сподіваюся, вони спробують вам допомогти:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ви в ? Якщо так, дайте мені знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав свої гроші через 30 днів.

Автоматичний переклад.
ati40

Ну, я дуже радий цій новині. Хоча 30 днів, на мою думку, занадто довго, але коли ви отримали гроші, це найважливіше. Я вважаю, що це була досить довга боротьба, і ви також задоволені тим, що вам більше не доводиться мати справу з цими турботами.

Я припускаю, що ви віддасте перевагу вибрати інше казино для гри, чи я помиляюся?

Автоматичний переклад.

Крім того, якби я хотів грати, я не міг би, тому що вони обмежують мої ставки максимум 1 євро.

Автоматичний переклад.
ati40

Тож це насправді не варто, якщо це таке обмеження, і, ймовірно, найкраще знайти іншу альтернативу. Але я сподіваюся, що цього разу вибір буде кращим.

У мене ще одне запитання, яким способом ви виводили гроші? 🤔

Автоматичний переклад.

банківська картка

Автоматичний переклад.

я получил свои деньги, лимиты также нулевые))

банківська картка

Автоматичний переклад.

Дякую за відповідь і сподіваюся, що у вас все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого