ФорумКазиноSol Casino - загальне обговорення

Sol Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від bet4free92
|
8008 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Tomek22
1 рік тому

привіт

Згідно з відгуком , це не заборонено, хоча я б попросив оператора чату та зберіг відповідь для подальшого використання - про всяк випадок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім привіт! У скількох із нас тут є запит на зняття коштів, який очікує додаткової перевірки? Мені просто цікаво. Я почав 26.02 і ще один 28.02.

Автоматичний переклад.
Nanika
1 рік тому

Привіт Наніка.

Щоб дізнатися більше про вашу ситуацію, у чому, здається, проблема? Є проблеми? Повідомте нам, як відбуваються ваші вилучення коштів. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій запит на зняття коштів перебуває на додатковій перевірці, вони перевіряють мою історію ставок на наявність нечесних азартних ігор, що б це не означало. Я вважаю, що ця перевірка непотрібна, і мені просто цікаво, скільки людей окрім мене в цій ситуації.

Автоматичний переклад.
Nanika
1 рік тому

Я так і думав. Що ж, казино повинно ініціювати таку перевірку, щоб бути впевненим у відсутності шахрайства. Лише після висновку ситуація має прояснитися. Казино вважає це за потрібне, інакше така перевірка може бути абсолютно випадковою — ініціювати її системою.

Так чи інакше, якщо ви не робили нічого проти правил, у вас все має бути добре.🤞


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Коли ви втратите кілька тисяч євро, ви отримаєте:

«Ми хочемо повідомити вам гарну новину! Ваш профіль отримав персональний VIP-сервіс. Якщо у вас виникнуть запитання чи труднощі під час гри, ви можете написати нам електронного листа. Також за допомогою чату на нашому сайті ви перейдете до особистого Тепер максимальний час розгляду заявки на виведення коштів становитиме 2 години, але ви можете написати персональному менеджеру, щоб прискорити цей процес.Для вас також доступна індивідуальна бонусна програма.Ви можете зв’язатися з нами будь-яким зручним способом для активації персоналізованої пропозиції, які розраховуються індивідуально.Бездепозитний бонус доступний після внесення загальної суми від 300 євро та депозитний бонус від 150 євро.Враховуються операції, здійснені з моменту зняття, нарахування кешбеку, активації іншого персонального або бездепозитного бонусу. Для депозитних персональних бонусів вейджер становить 35, а для бездепозитних бонусів - 3. Як зручніше з вами зв'язатися? Буду вдячний за відгук! Якщо у вас виникли додаткові запитання, зв'яжіться з нами

Будемо раді вам допомогти!»


Коли ви спробуєте вивести гарні виграші, вам прийде повідомлення про додаткову перевірку, тепер 2 години виведення 😀

Автоматичний переклад.
aleks86
11 міс. тому

Чи правильно я розумію, що ви провели додаткову перевірку, а потім вилучили кошти протягом 2 годин, як і було обіцяно? Я вважаю, що добре, якщо казино поважає своїх гравців і лояльно ставиться до тих, хто витратив досить багато. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені важко зробити перше виведення коштів із Sol Cassino, це займає 13 днів, хоча я надіслав усі документи, вони сказали, що є додаткова перевірка протягом 31 дня, щось абсолютно непотрібне, що повинно заважати рекомендаціям гуру казино щодо цього казино , я вже відвідував це одне казино через цю сторінку, і я пройшов через цю незручність, навіть тому, що будь-яке казино, у якому я реєструюся, я дивлюся на їхній рейтинг на Guru та Reclame aqui

Автоматичний переклад.
Junior388
11 міс. тому

Привіт, додаткова перевірка іноді є звичайною в казино. Звичайно, це не дуже приємно, якщо це триває так довго.

Однак я збирався порекомендувати вам подати скаргу , але я бачу, що ви вже зробили це, і тепер вам доведеться почекати, оскільки Petronela написала, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання перевірки або зняття коштів.

Тож у цьому випадку у нас немає іншого вибору, окрім як почекати та подивитися, куди піде ваша справа. Якщо казино перевірить ваші документи або ви тим часом встигли зняти кошти, чи можна було б повідомити нас? Я почекаю.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Коли моя справа буде вирішена, я відкличу скаргу, але це одне з найгірших казино, які я коли-небудь бачив, і його рівень тут, у Guru, не повинен бути високим, 31 день нічого не перевірялося, тому що я зробив лише 13 live-ставок і грав у автомати , тому ця додаткова перевірка від них є несправедливою та непотрібною, Жахливе казино незалежно від того, вирішено справу чи ні

Автоматичний переклад.
Junior388
11 міс. тому

Я розумію ваше розчарування, але казино може вибрати, проводити додаткову перевірку чи ні. Звичайно, я розумію, що чекати точно неприємно і було б доречно дати якийсь привід від казино. Однак, як я вже сказав, нам доведеться почекати і подивитися, як воно піде. Сподіваюся, скоро все налагодиться.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Несмотря на то, что я пользуюсь сайтом 2 года и мой аккаунт полностью верифицирован. И раньше я спокойно делал выводы средств. После крупного выигрыша, мне отменили вывод средств, у меня запросили новое селфи с паспортом и еще одно селфи со свидетельством о рождении. Я им все отправил. Теперь говорят, что мой вывод может задержаться на 31 день через дополнительную проверку.

Змінено автором 10 міс. тому
bomer2229
10 міс. тому

Фу, це точно неприємно. Що стосується ваших документів, чи їх прийняли чи все одно спочатку перевірять, і тому це може зайняти до 31 дня? Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому, якщо протягом цього часу нічого не зроблено і у вас немає нової інформації, ви можете подати нам скаргу.

Однак чи можете ви набратися терпіння, почекати й подивитися, як усе розвиватиметься, і повідомити нам, якщо у вас є щось нове?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Сначала мне отменили вывод и попросили документы. Я отправил, мои документы одобрили, и я снова создал запрос на вывод. Теперь говорят, что это дополнительная проверка моего аккаунта. Ну пока жду, я напишу если у меня будут какие-то обновления.

Змінено автором 10 міс. тому
bomer2229
10 міс. тому

Це, звичайно, буде корисно, якщо ви маєте щось нове написати нам. Я розумію, що це додаткова перевірка, але 31 день на пару документів для мене досить багато. Ми надаємо казино 14 днів, тож якщо у вас немає оновлень, як я вже згадував, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією – скаргою.

Однак я правильно розумію, що документи для додаткової перевірки ще не прийняті, так?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

вы неправильно меня поняли) все мои документы уже одобрены) Вот что мне ответили в поддержке " имеем право ограничить возможность вывода денежных средств в срок (сроком) до 31 календарного дня для проведения проверки аккаунта на наличие недобросовестной игры."

bomer2229
10 міс. тому

Дозвольте мені втрутитися, якщо ви не проти.

Здається, це додаткова перевірка — перевірка вашої ігрової активності. Зазвичай це може зайняти до місяця, оскільки може знадобитися співпраця з постачальником ігор. Я розумію, що для вас це нюанс, але, наскільки я можу судити, все ще є ймовірність, що ця перевірка закінчиться раніше.

Так чи інакше, поки що я б сказав, що нам доведеться почекати. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я грав на спортивних ставках на цьому сайті, все було добре, поки я не отримав випадкову 31-денну "бан". Служба підтримки повідомила: «За рішенням адміністрації ваш запит на виведення коштів перебуває на додатковій перевірці, яка може зайняти 31 день чистоти». Минуло 28 днів, а все ще нічого. Я не можу робити ставки на спорт, тому що у мене є величезний ліміт на все, і я також не можу знімати.

Автоматичний переклад.
ati40
9 міс. тому

Вы не один такой, у всех такая же проблема. Как только вы выигрываете крупную суму вас счет ждет 31- дневная проверка. У меня прошло 22 дня, и я все еще жду ответа от службы поддержки. Мне кажется они специально все проверки затягивают практически до последнего дня, надеяться что вы проиграете свои деньги в казино.

Змінено автором 9 міс. тому
9 міс. тому

Я грав на спортивних ставках на цьому сайті, все було добре, поки я не отримав випадкову 31-денну "бан". Служба підтримки повідомила: «За рішенням адміністрації ваш запит на виведення коштів перебуває на додатковій перевірці, яка може зайняти 31 день чистоти». Минуло 28 днів, а все ще нічого. Я не можу робити ставки на спорт, тому що у мене є величезний ліміт на все, і я також не можу знімати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас така ж проблема, як і в інших гравців, які тут грали. Я вважаю, що це неправильно, якщо казино не може дати вам жодної відповіді протягом цих днів, і ви не знаєте, на чому ви стоїте. Також було б добре знати причину, чому вони заблокували ваш обліковий запис, але я бачу, що отримати цю інформацію важко.

У будь-якому випадку, оскільки це ставки на спорт, я б рекомендував вам подати скаргу за одним із цих посилань, і, сподіваюся, вони спробують вам допомогти:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ви в ? Якщо так, дайте мені знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.