3 р. тому
Тут ви можете обговорити Sol Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хороший день,
Я отримав 25 безкоштовних обертань на вихідних від казино Sol, потім зіграв у них і поставив бонус.
Тепер я хочу здійснити виплату, але співробітник служби підтримки каже мені, що якщо я хочу виплатити, я повинен заплатити точно таку ж суму вперше ...
мені це здається трохи підозрілим, тому що я вже зробив оборот заздалегідь, і все було ризиковано, і я можу виплатити всю суму, якщо я виплачу ...
Good day,
I got 25 free spins on the weekend from Sol casino, then played them and wagered the bonus.
Now I want to make a payout, but the support employee tells me that if I want to pay out, I have to pay in exactly the same amount for the first time ...
that seems a bit suspicious to me because I have already made the turnover beforehand and everything has been risked and I can pay out the full amount if I pay out ...
Guten Tag,
ich habe am wochenende von Sol casino 25 free spins erhalten diese dann gespielt und den bonus umgesetzt.
Jetzt will ich eine auszahlung tätigen aber bekomme vom support mitarbeiter mitgeteilt das ich wenn ich auszahlen will genau die gleiche summe erstmals einzahlen muss...
das kommt mir ein bisschen suspekt vor da ich ja schon vorher den umsatz getätigt hab und alles gewagert ist und ich bei auszahlung den kompletten betrag auszahlen kann...
Це навіть мені звучить ризиковано. Не сприймайте мене неправильно, перед тим, як зняти гроші, необхідно внести перший депозит у багатьох казино. Це просто тому, що вам потрібно зареєструвати спосіб оплати в їх системі, щоб вони могли використовувати його для надсилання виграшу. Але стандартна процедура полягає в тому, що ви надсилаєте мінімально необхідний депозит (10-20 євро), а потім вимагаєте виведення коштів.
That sounds risky even to me. Don't take me wrong, it's necessary to make a first deposit in many casinos before you're able to withdraw. It's simply because you need to have a payment method registered in their system so they can use it to send the winnings. But the standard procedure is that you send the minimum required deposit (10-20 eur) and then you ask for the withdrawal.
Так, я можу зрозуміти, що зараз у мене є 200 євро кредиту на сайті, і відповідно до підтримки я повинен внести депозит у розмірі кредиту, щоб потім виплатити ...
Yes, I can understand that I currently have 200 € credit on the site and according to the support I have to make a deposit in the amount of the credit to then pay out ...
Ja das kann ich ja auch noch verstehen habe momentan 200€ guthaben auf der seite und laut dem support muss ich eine einzahlung in höhe des guthabens machen um dann erst auszuzahlen...
Я щойно це знайшов
УМОВИ ОТРИМАННЯ БОНУСУ БЕЗ ДЕПОЗИТУ
Казино / веб -сайт має право відмовити в активації бездепозитного бонусу для користувача, чий виграш перевищує суму депозитів за весь період гри в казино або за останній календарний рік.
У разі отримання накопичувального бонусу без депозиту, компанія залишає за собою право вимагати від клієнта внести депозит, що дорівнює сумі бонусних грошей, розміщених на рахунку на момент подання запиту про виплату, але не менше 20 євро та потрійне використання депозиту. Це правило поширюється на клієнтів, які не зробили жодних депозитів з моменту реєстрації у проекті.
тож якщо я внесу 20 євро, я отримаю лише триразову суму свого депозиту, чи я це правильно зрозумів? (але принаймні 20 євро та триразовий депозит.)
I just found that
CONDITIONS FOR RECEIVING THE NO DEPOSIT BONUS
The casino / website has the right to refuse the activation of the no deposit bonus for a user whose winnings exceed the sum of the deposits for the entire playing period in the casino or for the last calendar year.
In the event of receiving a cumulative no deposit bonus, the company reserves the right to require the customer to make a deposit equal to the amount of the bonus money wagered in the account at the time of the request for payment, but at least € 20, and triple Use of the deposit. This rule applies to customers who have not made any deposits since registering for the project.
so if i deposit € 20 i only get three times the amount of my deposit did i understand that correctly? (but at least € 20, and three times the deposit.)
Das habe ich gerade gefunden
BEDINGUNGEN FÜR DEN ERHALT DES EINZAHLUNGSFREIEN BONUS
Das Casino/die Website hat das Recht, die Aktivierung des einzahlungsfreien Bonus für einen Benutzer zu verweigern, dessen Gewinnzahlungen die Summe der Einzahlungen für den gesamten Spielzeitraum im Casino oder für das letzte Kalenderjahr übersteigen.
Im Falle des Erhalts eines kumulierten Bonus ohne Einzahlung behält sich das Unternehmen das Recht vor, vom Kunden eine Einzahlung in Höhe des Betrags des gesetzten Bonusgeldes zu verlangen, der sich zum Zeitpunkt der Zahlungsaufforderung auf dem Konto befindet, jedoch mindestens 20 €, und den dreifachen Einsatz der Einzahlung. Diese Regel gilt für Kunden, die seit der Registrierung für das Projekt noch keine Einzahlungen getätigt haben.
also wenn ich jetzt 20€ einzahle bekomme ich nur den dreifachen einsatz meiner einzahlung habe ich das richtig verstanden ? (jedoch mindestens 20 €, und den dreifachen Einsatz der Einzahlung. )
Анастасія 13:45
Фінансовий відділ не схвалить ваш запит на вихід. Для успішного виведення коштів вам потрібно внести депозит у розмірі 250 євро та виконати умову триразової ставки. Тоді можна виводити кошти. das kam eben vom підтримка
Anastasia 13:45
The finance department will not approve your withdrawal request. For a successful withdrawal of funds, you need to make a deposit of 250 euros and fulfill the condition of three times wagering. Then you can withdraw funds. das kam eben vom support
Я розумію це по -іншому, не важливо, скільки ви вносите, але вам потрібно зробити ставку 3 рази, щоб отримати виграш. Це насправді дуже поширена практика і одне з правил боротьби з відмиванням грошей. Але те, що насправді не є загальним, - це правило, згідно з яким у вашому випадку потрібно внести 250 євро. Я вважаю, що це робить бонус дуже поганим, і я навіть вважаю це несправедливим щодо гравців.
I understand it differently, it doesn't matter how much you deposit, but you need to wager the deposit 3x in order to get your winnings. This is actually a very common practice and one of anti money-laundering rules. But what isn't really common is the rule where you need to deposit 250 euro in your case. I believe this makes the bonus very bad and I'd even consider it unfair towards the players.
Перш ніж подати відкликання платежу, я уважно поясню сценарій. Казино відхилило запит на відшкодування, тому я надаю скаргу.
Липень 2021 року я створив обліковий запис за адресою eweb****@gmail.com. На цьому рахунку немає операцій. Електронна адреса не підтверджена.
22 січня я отримав повідомлення від банку про виявлення 3 шахрайських операцій. Я не отримував жодного SMS-коду і маю підтвердження цього.
Моя попередня компанія повідомила мене, що вони продовжують отримувати електронні листи від sol.casino, і запитала, чи я знайомий з цим. (Обліковий запис електронної пошти компанії, до якого я раніше мав доступ), тому вони повідомили sol casino про блокування облікового запису, оскільки там не зареєстровано жодного органу. Я припускав, що це було зламано або ненавмисно використано якимось чином.
Я повідомив про інцидент своєму адвокату та своєму банку, які негайно заблокували мою картку.
Я сказав sol casino, що інший електронний лист був дублікатом, і в мене були несанкціоновані транзакції. Вони не повертатимуть кошти, але в їхніх умовах кажуть, що (невизначені авторизовані чи неавторизовані) трансакції з повторюваного облікового запису є НІЧНИМИ.
Без перевірки. Немає підтвердження електронною поштою. Банк підтвердив відсутність смс-кодів. Але вони не повернуть гроші, тому я сказав своєму банку. Тепер вони шукають компенсацію, коли гроші мені не повернули на підставі їхніх умов, що я зробив протест. Як смішно!
Before i file a chargeback, i will explain the scenario carefully. The casino has denied request for a refund so I am making a complaint.
July 2021 I created an account under eweb****@gmail.com. No transactions in this account. Email not verified.
January 22 I received a bank notification for exposure to 3 fraudulent transactions. I have not received any SMS codes and i have proof of this.
My previous company notified me that they keep receiving emails from sol.casino and asked if i am familiar with it. (The company email account I used to have access to) so they informed sol casino to block the account because no body registered there. I presumed it was hacked or unintentionally was used in some way.
I reported the incident to my lawyer and my bank who immediately blocked my card.
I told sol casino the other email was a duplicate and i had unauthorized transactions. They wont refund but their terms say (unspecified authorized or unauthorized) transactions from a duplicate account are NULL AND VOID.
No verification. No email confirmation. Bank confirmed no SMs codes. Yet they will not refund so I told my bank. Now theyre seeking compensation when the money wasnt returned to me based on their terms that i made a protest. How ridiculous!
Я використовую спеціальну картку для будь-яких видів онлайн-транзакцій. На випадок, якщо зі мною станеться щось подібне. Це не повне вирішення вашої проблеми, але воно знижує ризик.
I use a special card for any type of online transactions. Just in case that something similar would happen to me. It's not a complete solution for your issue, but it lowers the risk.
Я припускаю, що це буде одне з наступного:
Знайдіть більше варіантів тут - не соромтеся запитати в казино, які варіанти оплати доступні для вас, щоб забезпечити безперебійний процес. 😉
I guess it would be one of the following:
Find more options here - never hesitate to ask the casino what payment options are available to you for the withdrawal, to ensure a smooth process. 😉
Чи можете ви отримати доступ до сайту? Має бути доступним для гравців із Бразилії. Але я впевнений, що ви знаєте "danilolopes5959" 😉
Can you access the site? Should be available for players from Brazil. But I'm sure you know "danilolopes5959" 😉
привіт
Згідно з відгуком , це не заборонено, хоча я б попросив оператора чату та зберіг відповідь для подальшого використання - про всяк випадок.
Hey.
According to the review it is not forbidden, though I would ask the chat operator and save the reply for further use - just in case.
Всім привіт! У скількох із нас тут є запит на зняття коштів, який очікує додаткової перевірки? Мені просто цікаво. Я почав 26.02 і ще один 28.02.
Hello guys! How many of us here with have a withdrawal request awaiting additional check? I am just curious. I initiated on 02.26 and one more on 02.28.
Привіт Наніка.
Щоб дізнатися більше про вашу ситуацію, у чому, здається, проблема? Є проблеми? Повідомте нам, як відбуваються ваші вилучення коштів. 🤞
Hello Nanika.
To learn a bit more about your situation, what seems to be the issue? Any concerns? Let us know how are your withdrawals proceeding. 🤞
Мій запит на зняття коштів перебуває на додатковій перевірці, вони перевіряють мою історію ставок на наявність нечесних азартних ігор, що б це не означало. Я вважаю, що ця перевірка непотрібна, і мені просто цікаво, скільки людей окрім мене в цій ситуації.
My withdrawal request is under addition check, they are checking my betting history for unfair gambling whatever it means. I think this check is unnecessary and I'm just curious, how many people is in this situation too besides me.
Я так і думав. Що ж, казино повинно ініціювати таку перевірку, щоб бути впевненим у відсутності шахрайства. Лише після висновку ситуація має прояснитися. Казино вважає це за потрібне, інакше така перевірка може бути абсолютно випадковою — ініціювати її системою.
Так чи інакше, якщо ви не робили нічого проти правил, у вас все має бути добре.🤞
I thought as much. Well, the casino must initiate such a check to be sure no fraud was committed. Only after the conclusion is made the situation should become clearer. The casino feels it is necessary, or alternatively, such a check can be completely random - triggered by the system.
One way or the other, if you have not done anything against the rules, you should be fine.🤞
Коли ви втратите кілька тисяч євро, ви отримаєте:
«Ми хочемо повідомити вам гарну новину! Ваш профіль отримав персональний VIP-сервіс. Якщо у вас виникнуть запитання чи труднощі під час гри, ви можете написати нам електронного листа. Також за допомогою чату на нашому сайті ви перейдете до особистого Тепер максимальний час розгляду заявки на виведення коштів становитиме 2 години, але ви можете написати персональному менеджеру, щоб прискорити цей процес.Для вас також доступна індивідуальна бонусна програма.Ви можете зв’язатися з нами будь-яким зручним способом для активації персоналізованої пропозиції, які розраховуються індивідуально.Бездепозитний бонус доступний після внесення загальної суми від 300 євро та депозитний бонус від 150 євро.Враховуються операції, здійснені з моменту зняття, нарахування кешбеку, активації іншого персонального або бездепозитного бонусу. Для депозитних персональних бонусів вейджер становить 35, а для бездепозитних бонусів - 3. Як зручніше з вами зв'язатися? Буду вдячний за відгук! Якщо у вас виникли додаткові запитання, зв'яжіться з нами
Будемо раді вам допомогти!»
Коли ви спробуєте вивести гарні виграші, вам прийде повідомлення про додаткову перевірку, тепер 2 години виведення 😀
When you loose few thousands euro you will receive:
"We would like to tell you good news!Your profile has gotten a personal VIP service.If you have any questions or difficulties during the gameplay you can e-mail us. Also using a chat on our site you will be transferred to a personal manager.Now the maximum time for consideration of the cashout request will be 2 hours but you can write your personal manager to speed up this process.Аn individual bonus program is аlso available for you. You can contact us in any convenient way to activate personalized offers that are calculated individually. No deposit bonus is available after depositing a total of 300 Euros and deposit bonus from 150 Euros. Operations made from the moment of withdrawal, accrual of cashback, activation of other personal or no deposit bonus are taken into account. For the deposit personal bonuses the wager is 35, and for no deposit bonuses is 3.How would it be more convenient to contact you? I would be grateful for your feedback!If you have any additional questions, please contact us.
We will be glad to help you!"
When you will try to withdraw good winnings, you will receive message about additional verification, now 2 hours withdraw 😀
Чи правильно я розумію, що ви провели додаткову перевірку, а потім вилучили кошти протягом 2 годин, як і було обіцяно? Я вважаю, що добре, якщо казино поважає своїх гравців і лояльно ставиться до тих, хто витратив досить багато. 🙂
So do I understand correctly that you did the additional verification and then the withdrawal arrived within 2 hours as promised ? I think it's nice if the casino respects its players and treats those who have spent quite a lot as loyal. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.