ГоловнаФорумКазиноSol Casino - загальне обговорення

Sol Casino - загальне обговорення

 від bet4free92
|
15 054 переглядів 61 відповідей |
|
1 2...4
Тут ви можете обговорити Sol Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Хороший день,


Я отримав 25 безкоштовних обертань на вихідних від казино Sol, потім зіграв у них і поставив бонус.


Тепер я хочу здійснити виплату, але співробітник служби підтримки каже мені, що якщо я хочу виплатити, я повинен заплатити точно таку ж суму вперше ...


мені це здається трохи підозрілим, тому що я вже зробив оборот заздалегідь, і все було ризиковано, і я можу виплатити всю суму, якщо я виплачу ...

Автоматичний переклад.
bet4free92

Це навіть мені звучить ризиковано. Не сприймайте мене неправильно, перед тим, як зняти гроші, необхідно внести перший депозит у багатьох казино. Це просто тому, що вам потрібно зареєструвати спосіб оплати в їх системі, щоб вони могли використовувати його для надсилання виграшу. Але стандартна процедура полягає в тому, що ви надсилаєте мінімально необхідний депозит (10-20 євро), а потім вимагаєте виведення коштів.

Автоматичний переклад.

Так, я можу зрозуміти, що зараз у мене є 200 євро кредиту на сайті, і відповідно до підтримки я повинен внести депозит у розмірі кредиту, щоб потім виплатити ...

Автоматичний переклад.

Я щойно це знайшов



УМОВИ ОТРИМАННЯ БОНУСУ БЕЗ ДЕПОЗИТУ

Казино / веб -сайт має право відмовити в активації бездепозитного бонусу для користувача, чий виграш перевищує суму депозитів за весь період гри в казино або за останній календарний рік.

У разі отримання накопичувального бонусу без депозиту, компанія залишає за собою право вимагати від клієнта внести депозит, що дорівнює сумі бонусних грошей, розміщених на рахунку на момент подання запиту про виплату, але не менше 20 євро та потрійне використання депозиту. Це правило поширюється на клієнтів, які не зробили жодних депозитів з моменту реєстрації у проекті.


тож якщо я внесу 20 євро, я отримаю лише триразову суму свого депозиту, чи я це правильно зрозумів? (але принаймні 20 євро та триразовий депозит.)

Змінено
Автоматичний переклад.

Анастасія 13:45

Фінансовий відділ не схвалить ваш запит на вихід. Для успішного виведення коштів вам потрібно внести депозит у розмірі 250 євро та виконати умову триразової ставки. Тоді можна виводити кошти. das kam eben vom підтримка

Автоматичний переклад.
bet4free92

Я розумію це по -іншому, не важливо, скільки ви вносите, але вам потрібно зробити ставку 3 рази, щоб отримати виграш. Це насправді дуже поширена практика і одне з правил боротьби з відмиванням грошей. Але те, що насправді не є загальним, - це правило, згідно з яким у вашому випадку потрібно внести 250 євро. Я вважаю, що це робить бонус дуже поганим, і я навіть вважаю це несправедливим щодо гравців.

Автоматичний переклад.

Перш ніж подати відкликання платежу, я уважно поясню сценарій. Казино відхилило запит на відшкодування, тому я надаю скаргу.

Липень 2021 року я створив обліковий запис за адресою eweb****@gmail.com. На цьому рахунку немає операцій. Електронна адреса не підтверджена.


22 січня я отримав повідомлення від банку про виявлення 3 шахрайських операцій. Я не отримував жодного SMS-коду і маю підтвердження цього.


Моя попередня компанія повідомила мене, що вони продовжують отримувати електронні листи від sol.casino, і запитала, чи я знайомий з цим. (Обліковий запис електронної пошти компанії, до якого я раніше мав доступ), тому вони повідомили sol casino про блокування облікового запису, оскільки там не зареєстровано жодного органу. Я припускав, що це було зламано або ненавмисно використано якимось чином.


Я повідомив про інцидент своєму адвокату та своєму банку, які негайно заблокували мою картку.


Я сказав sol casino, що інший електронний лист був дублікатом, і в мене були несанкціоновані транзакції. Вони не повертатимуть кошти, але в їхніх умовах кажуть, що (невизначені авторизовані чи неавторизовані) трансакції з повторюваного облікового запису є НІЧНИМИ.

Без перевірки. Немає підтвердження електронною поштою. Банк підтвердив відсутність смс-кодів. Але вони не повернуть гроші, тому я сказав своєму банку. Тепер вони шукають компенсацію, коли гроші мені не повернули на підставі їхніх умов, що я зробив протест. Як смішно!

Автоматичний переклад.
ewebgiant

Я використовую спеціальну картку для будь-яких видів онлайн-транзакцій. На випадок, якщо зі мною станеться щось подібне. Це не повне вирішення вашої проблеми, але воно знижує ризик.

Автоматичний переклад.

Який спосіб оплати ви використовуєте в цьому казино

Автоматичний переклад.
robertosalamar009

Я припускаю, що це буде одне з наступного:

file

Знайдіть більше варіантів тут - не соромтеся запитати в казино, які варіанти оплати доступні для вас, щоб забезпечити безперебійний процес. 😉

Автоматичний переклад.

Чи можете ви отримати доступ до сайту? Має бути доступним для гравців із Бразилії. Але я впевнений, що ви знаєте "danilolopes5959" 😉

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, хтось знає, чи дозволено використовувати VPN у Sol Casino?

Автоматичний переклад.
Tomek22

привіт

Згідно з відгуком , це не заборонено, хоча я б попросив оператора чату та зберіг відповідь для подальшого використання - про всяк випадок.

Автоматичний переклад.

Всім привіт! У скількох із нас тут є запит на зняття коштів, який очікує додаткової перевірки? Мені просто цікаво. Я почав 26.02 і ще один 28.02.

Автоматичний переклад.
Nanika

Привіт Наніка.

Щоб дізнатися більше про вашу ситуацію, у чому, здається, проблема? Є проблеми? Повідомте нам, як відбуваються ваші вилучення коштів. 🤞

Автоматичний переклад.

Мій запит на зняття коштів перебуває на додатковій перевірці, вони перевіряють мою історію ставок на наявність нечесних азартних ігор, що б це не означало. Я вважаю, що ця перевірка непотрібна, і мені просто цікаво, скільки людей окрім мене в цій ситуації.

Автоматичний переклад.
Nanika

Я так і думав. Що ж, казино повинно ініціювати таку перевірку, щоб бути впевненим у відсутності шахрайства. Лише після висновку ситуація має прояснитися. Казино вважає це за потрібне, інакше така перевірка може бути абсолютно випадковою — ініціювати її системою.

Так чи інакше, якщо ви не робили нічого проти правил, у вас все має бути добре.🤞


Автоматичний переклад.

Коли ви втратите кілька тисяч євро, ви отримаєте:

«Ми хочемо повідомити вам гарну новину! Ваш профіль отримав персональний VIP-сервіс. Якщо у вас виникнуть запитання чи труднощі під час гри, ви можете написати нам електронного листа. Також за допомогою чату на нашому сайті ви перейдете до особистого Тепер максимальний час розгляду заявки на виведення коштів становитиме 2 години, але ви можете написати персональному менеджеру, щоб прискорити цей процес.Для вас також доступна індивідуальна бонусна програма.Ви можете зв’язатися з нами будь-яким зручним способом для активації персоналізованої пропозиції, які розраховуються індивідуально.Бездепозитний бонус доступний після внесення загальної суми від 300 євро та депозитний бонус від 150 євро.Враховуються операції, здійснені з моменту зняття, нарахування кешбеку, активації іншого персонального або бездепозитного бонусу. Для депозитних персональних бонусів вейджер становить 35, а для бездепозитних бонусів - 3. Як зручніше з вами зв'язатися? Буду вдячний за відгук! Якщо у вас виникли додаткові запитання, зв'яжіться з нами

Будемо раді вам допомогти!»


Коли ви спробуєте вивести гарні виграші, вам прийде повідомлення про додаткову перевірку, тепер 2 години виведення 😀

Автоматичний переклад.
aleks86

Чи правильно я розумію, що ви провели додаткову перевірку, а потім вилучили кошти протягом 2 годин, як і було обіцяно? Я вважаю, що добре, якщо казино поважає своїх гравців і лояльно ставиться до тих, хто витратив досить багато. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого