Привіт,
Я хотів би уникнути генералізму. Я вважаю, що я вже багато говорив з цього приводу в минулому:
«На мою думку, якщо казино забирає виграші, їх можна назвати шахраями, але коли казино забирає приватні кошти, вони вже не шахраї, а злодії».
Залежить від деталей. Якщо гравець порушує правила, його виграш конфіскується, і, швидше за все, рахунок закривається. У таких випадках казино не повертають втрачені депозити або взагалі депозити.
Крім того, якщо нечесне казино збирається анулювати ваш виграш з будь-якої причини - просто не платити вам, чи ви очікуєте, що вони повернуть ваші депозити? Я просто сказав, що це мало сенсу через логіку ситуації. Ви краще розумієте природу цієї інформації?
Якщо будь-яке казино відмовляється виплачувати виграш, було б недоречно додати ще одне попередження: «Це казино не повертає депозити», тому що будь-хто побачить, що Slotty Casino взагалі не реагує на скарги. Інформація «Висока вартість утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино» міститься в огляді.
Я розумію, що ви хотіли б, щоб огляд був більш простим, але ваша пропозиція зовсім не допомогла б. Гравці роблять депозити в казино, щоб отримати виграш, а не для зняття депозитів, я б сказав. Таким чином, попередження про те, що казино затримало виграш, також включає активний баланс гравців у цьому питанні.
«Казино навіть не хоче починати діалог з цього приводу, я не вірю, що казино не знає, що є відкрита справа, тому що їм надсилаються повідомлення, казино також знає, що воно порушує правила, але не хоче це пояснювати
Чи можете ви визнати, що я прав?»
Мова не йде про те, щоб щось визнавати. Я згоден, що це казино також проігнорувало вашу скаргу, яка суперечить чесним азартним іграм. В результаті відповідна інформація представлена в огляді казино.
Повірте мені чи ні, крім вкраденого депозиту, ми більш-менш говоримо те саме.
Hello,
I would like to avoid generalism. I believe I already said that much in this regard previously in the past:
"In my opinion, if the casino takes the winnings, they can be called cheaters, but when the casino takes private funds, they are no longer cheaters they are thieves."
Depends on the details. If the player breaches the rules, his winnings are confiscated, and most likely the account will be closed. In such cases, casinos do not refund lost deposits or deposits at all.
Also, if a dishonest casino is going to void your winnings for any reason - just not to pay you, would you expect them to return your deposits? I just said it makes little sense due to the logic of the situation. Do you understand the nature of this information better, please?
If any casino refuses to pay out the winnings, it would sound quite innapropriate to add another warning saying, "This casino does not get back deposits" because anyone will see that Slotty Casino does not respond to the complaints in the first place. The information "High value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size" is in the review.
I understand you would appreciate the review being more straightforward, but your suggestion would not help at all. Players deposit in casinos to gain winnings, not to withdraw the deposits, I'd say. Thus, a warning stating that the casino withheld the winnings also includes players' active balance in that matter of speaking.
"The casino does not even want to start a dialogue on this matter, I do not believe that the casino does not know that there is an open case because notifications are sent to them, the casino is also aware that it is breaking the regulations but does not want to explain it
Can you admit that I am right about this?"
It's not about admitting anything. I agree this casino has ignored your complaint as well, which is against fair gambling. As a result, the appropriate information is presented in the casino's review.
Believe me or not, aside from the stolen deposit, we more or less say the same.
Автоматичний переклад.