ФорумКазиноSlottyway Casino - загальне обговорення

Slottyway Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від hellmamolli
|
8377 переглядів 85 відповідей |
|
1...3 4 5
kaczka381
3 міс. тому

Вам потрібно запитати у своєму банку, щоб дізнатися, чи можливе повернення платежу. Відвідайте їхні веб-сторінки, зателефонуйте їм на лінію довідки — залежно від способу, який надасть вам деталі. З’ясувати це має банк; ми не можемо цього зробити. Крім того, використовуйте Jeton таким же чином.

Постарайтеся навчитися чогось самостійно: https://www.jeton.com/terms-and-conditions/wallet/rest

Спробуйте, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я уважно це прочитаю, але не могли б ви порадити мені, яку причину я маю вказати для повернення?

Я вже писала в службу і вони мені написали обґрунтування, але я не знаю, що б добре написати, щоб вони врахували моє звернення.

Прошу допомоги, я ніколи раніше цього не робив

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Я дуже радий, що ви спробували! Знаєш, я б дотримувався правди.

Ви зробили депозит у казино, зіграли та виграли; На жаль, казино не захотіло платити. Отже, ви хотіли б повернути вклади.

Не соромтеся додати посилання на скаргу; це може допомогти підтвердити вашу претензію.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Гаразд, дякую за допомогу 😉

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Дайте мені знати, як це працює. Не кожна процедура однакова, але в будь-якому випадку це чудово, що ви намагаєтесь повернути принаймні депозит. Щасти вам!

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Звичайно, я дам вам знати, як це буде

У правилах чітко зазначено, що казино не має права забирати депозити, воно може лише забирати виграші.

Ось чому я не розумію, чому казино не дотримуються цього

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Чудово, ми почекаємо і побачимо, що вони вам тоді скажуть. Сподіваюся, вийде добре. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

На жаль, я отримав відповідь, що гаманець Jeton не може мені допомогти в цьому питанні, і що я маю обговорити це питання з казино.

На жаль, важко домовитися про будь-що з казино, якщо казино взагалі не хоче вести переговори, порушуючи тим самим свої правила.

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

О ні! Мені щиро шкода, тому що це означає, що наразі мало що можна спробувати.

Ну, відверто кажучи, я думаю, що тут у нас вичерпалися варіанти. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

На жаль, казино взагалі не дотримується правил і не хоче зв’язуватися з вами для вирішення проблем.

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

На жаль, мені дуже прикро, але я не думаю, що з цим можна щось більше зробити. Ми також намагалися, але доки казино не зв’яжеться, ймовірно, немає багато шансів зробити більше.

Хотілося б, щоб все вийшло інакше. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я розумію, сер, дякую за допомогу

Але як може статися, що казино не дотримується своїх правил, навіть не хоче вирішувати справу і все одно отримує ліцензію на гру?

Хтось гарантує, що дане казино відповідає своїм ліцензіям і правилам?

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Ну, це те, що має робити ліцензія. Але ми добре знаємо, що деякі з них не працюють таким чином і не настільки надійні. На жаль, в онлайн-світі це стає все складніше. Є казино, які є нечесними, і ніхто нічого не може з цим вдіяти. Ось чому ви завжди повинні бути дуже добре поінформовані, куди ви вкладаєте свої гроші, чи можете ви зв’язатися з кимось, коли щось виникне. Наприклад, коли гравець переглядає скарги на нашому сайті або деінде, казино також відповідає чи має багато невирішених скарг, оскільки це також може відігравати важливу роль у тому, чи станеться щось з іншою людиною, чи є ймовірність того, що казино впорається з цим.

Але, як я вже сказав, з цією справою, мабуть, неможливо буде нічого вдіяти, якщо цього не захоче саме казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Ну, бачите, пане Джаро, казино не відповідає правилам, тому його рейтинг має бути близько 1,5 і горіти червоним, а не мати рейтинг 4,9 жовтим.

Я цього не розумію, казино навіть не хоче співпрацювати чи реагувати на скарги

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Тим більше, що казино забирає не тільки виграш, найстрашніше те, що воно забирає депозити гравців, про це варто детально розписати в огляді, тому що я ніколи не стикався з таким, щоб казино відбирало у своїх гравців депозити, жодне положення в правилах не стосується цього, навіть казино Bet Nox, яке обдурило мене, взяло лише виграш і повернуло депозит, який я сплатив на свій рахунок

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я досі не можу зрозуміти, чому казино так зі мною вчинило, казино відчуває себе абсолютно безкарним, нічого подібного зі мною не траплялося, і я граю 20 років

Чи можна в огляді казино додати, що казино забирає депозити з гравців, може після такого огляду казино схаменеться, що так робити не можна?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ну, бачите, пане Джаро, казино не відповідає правилам, тому його рейтинг має бути близько 1,5 і горіти червоним, а не мати рейтинг 4,9 жовтим.

Я цього не розумію, казино навіть не хоче співпрацювати чи реагувати на скарги

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт

Здається, я вже пояснив, як розвивався Індекс безпеки стосовно скарг гравців або дописів на форумі. Дозвольте згадати найактуальнішу інформацію: чим більше буде подано скарг, які залишаться нерозглянутими, тим нижче знизиться її індекс безпеки. Однак ми просто не можемо змінити індекс безпеки, оскільки ви вважаєте, що було достатньо скарг, щоб довести, що казино є шахрайством. Це все ще точний розрахунок на основі кожної спірної суми.

Це казино стане червоним, як тільки більше гравців, які там грали, прийдуть сюди, щоб подати свої скарги. Я розумію вашу логіку, але ваше вищезгадане значення 1,5 не має математичної основи, але я розумію, що ви маєте на увазі це як драматичне попередження для гравців. Нам потрібно було б знайти конкретні та доведені шкідливі практики, щоб додати додаткові переслідування - це повертає нас до скарг.

З іншого боку, існує теоретичний парадокс. Ви пам’ятаєте, як ми прагнемо мотивувати гравців подавати скарги, незважаючи на те, що ймовірність щасливого кінця дорівнює нулю? Це саме тому, що таке казино має отримати більше чорних балів, розрахованих із спірних сум, які ці теоретичні скаржники додадуть до загального балу.

Ми справді розуміємо, чого ви прагнете досягти, ми маємо на увазі ту саму мету. З іншого боку, як би це виглядало, якби ми щоразу змінювали індекс безпеки?

Натомість ми постійно просимо гравців розглядати Індекс безпеки лише як частину загальної картини казино. Завжди перевіряйте оцінки користувачів, скарги та форум.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тим більше, що казино забирає не тільки виграш, найстрашніше те, що воно забирає депозити гравців, про це варто детально розписати в огляді, тому що я ніколи не стикався з таким, щоб казино відбирало у своїх гравців депозити, жодне положення в правилах не стосується цього, навіть казино Bet Nox, яке обдурило мене, взяло лише виграш і повернуло депозит, який я сплатив на свій рахунок

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зазвичай, якщо казино вважає, що має право конфіскувати виграш, депозити не повертаються. З моєї точки зору, вам дуже пощастило.

Зазвичай повернення депозитів суперечить конфіскації виграшу.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

На мій погляд, якщо казино забирає виграші, їх можна назвати шахраями, але коли казино забирає приватні кошти, вони вже не шахраї, вони злодії.

Це був перший раз, коли я зіткнувся з чимось подібним у своїй довготривалій пригоді з казино.

Ось чому я вважаю, що варто було б зазначити це на домашній сторінці під час огляду казино та попередити гравців, що казино використовує таку практику та позбавляє гравців їхніх приватних коштів,

Казино навіть не хоче починати діалог з цього приводу, я не вірю, що казино не знає, що є відкрита справа, тому що їм надсилаються сповіщення, казино також знає, що воно порушує правила, але робить не хочу це пояснювати

Ви можете визнати, що я правий щодо цього?

Автоматичний переклад.
kaczka381
2 міс. тому

Привіт,

Я хотів би уникнути генералізму. Я вважаю, що я вже багато говорив з цього приводу в минулому:

«На мою думку, якщо казино забирає виграші, їх можна назвати шахраями, але коли казино забирає приватні кошти, вони вже не шахраї, а злодії».

Залежить від деталей. Якщо гравець порушує правила, його виграш конфіскується, і, швидше за все, рахунок закривається. У таких випадках казино не повертають втрачені депозити або взагалі депозити.

Крім того, якщо нечесне казино збирається анулювати ваш виграш з будь-якої причини - просто не платити вам, чи ви очікуєте, що вони повернуть ваші депозити? Я просто сказав, що це мало сенсу через логіку ситуації. Ви краще розумієте природу цієї інформації?

Якщо будь-яке казино відмовляється виплачувати виграш, було б недоречно додати ще одне попередження: «Це казино не повертає депозити», тому що будь-хто побачить, що Slotty Casino взагалі не реагує на скарги. Інформація «Висока вартість утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино» міститься в огляді.

Я розумію, що ви хотіли б, щоб огляд був більш простим, але ваша пропозиція зовсім не допомогла б. Гравці роблять депозити в казино, щоб отримати виграш, а не для зняття депозитів, я б сказав. Таким чином, попередження про те, що казино затримало виграш, також включає активний баланс гравців у цьому питанні.

«Казино навіть не хоче починати діалог з цього приводу, я не вірю, що казино не знає, що є відкрита справа, тому що їм надсилаються повідомлення, казино також знає, що воно порушує правила, але не хоче це пояснювати

Чи можете ви визнати, що я прав?»

Мова не йде про те, щоб щось визнавати. Я згоден, що це казино також проігнорувало вашу скаргу, яка суперечить чесним азартним іграм. В результаті відповідна інформація представлена в огляді казино.

Повірте мені чи ні, крім вкраденого депозиту, ми більш-менш говоримо те саме.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого