ФорумКазиноSlottyway Casino - загальне обговорення

Slottyway Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від hellmamolli
|
8372 переглядів 85 відповідей |
|
12 3 45
harrmony130890
3 міс. тому

привіт Таке враження, що головне питання спрямоване на представника казино. Зазвичай перше зняття відбувається найповільніше через документи, необхідні для успішної перевірки. Можливо, ви повинні знати, що це казино не вважається одним з найбезпечніших, тому я рекомендую перевірити його Індекс безпеки 👈.

Враховуючи інформацію «Висока вартість утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино», я б сказав, що вам слід ще раз подумати, чи насправді 36 годин є такими поганими, чи ви побачите виграш зрештою - якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.

Але не дозвольте мені вас лякати; бути терплячим. Ми побачимо, наскільки вони добре платять. Що стосується скарги, то, мабуть, ви помітили, що є певний часовий проміжок для вжиття дій, тому, знову ж таки, дайте йому трохи часу та тримайте нас у курсі, будь ласка.


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачу, що рейтинг казино постійно зростає 😱😱

На жаль, тепер я бачу, що хлопець, який колись написав, що ви співпрацюєте з казино, був правий, у це важко повірити.... справді.

Казино не виплачує таку суму, тому рейтинг зростає

Автоматичний переклад.
harrmony130890
3 міс. тому

Сподіваюся, вам вдалося отримати гроші...але вони конфіскують виграші більшості азартних гравців...вони роблять усе можливе, щоб отримати ваші гроші несправедливо...якщо у вас є можливість...тримайтеся подалі від Slottway...Slottica ...Спінамба...вони з однієї мафії...будь обережний і пильний!!!

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Це дуже сумно... замість того, щоб нам допомогти... ми віддані на милість шахрайських казино!!!

Автоматичний переклад.
nunesmusic
3 міс. тому

Так, на жаль, саме так це виглядає

Такі сайти, як casinoguru, підтримуються казино, тому було б дивно, якби це працювало їм на шкоду, тепер я вважаю це конфліктом інтересів

На жаль, мабуть ми нічого не можемо зробити, давно пора відмовлятися від гри в казино, у нас у них немає шансів, навіть якщо нам вдасться щось виграти, вони нас пограбують і ніхто нам в цьому не допоможе

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Точно... з того дня, як ці казино вкрали мене... я більше нікого не направляв до них, навпаки, я попереджаю всіх не використовувати ці шахрайські казино. Зрештою, вони винаходять багато випадкових речей, щоб конфіскувати наші гроші... подумайте про це. Я робив звичайні ставки...і в казино, і в спортивних ставках...відносно низькі ставки...і вони конфіскували мій баланс, тому що я поставив понад 209 реалів, ха-ха-ха...Я ніколи в житті такого не бачив.. .це була остання крапля для мене...я вже програв гроші на novibet...Parimatch...slottway...і slottica...всі вони в мене вкрали...тому будьте обережні,друзі.. .і казино...і букмекери тільки крадуть у народу!!!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачу, що рейтинг казино постійно зростає 😱😱

На жаль, тепер я бачу, що хлопець, який колись написав, що ви співпрацюєте з казино, був правий, у це важко повірити.... справді.

Казино не виплачує таку суму, тому рейтинг зростає

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Проте залишається небагато, що можна сказати, якщо ви вирішите відхилити наші пояснення. Усі скарги залишаються доступними, а індекс безпеки казино залишається на рівні "Низький". Чесно кажучи, сума, яку ви запитували, насправді була досить невеликою, тому вплив на безпеку, наприклад, 115 чорних точок, був не таким вже й великим.

Я розумію, що ваша точка зору суворо обмежена тим фактом, що казино не відповіло на вашу скаргу, але це ніколи не було єдиним її аспектом. Згідно з вашими міркуваннями, незважаючи на кожну повагу, оцінка кожного казино, у списку якого принаймні одна проігнорована скарга, буде однаковою. Будь ласка, ви чуєте, що я намагаюся сказати?

Дозвольте мені ще раз запитати команду даних для вас. Це найменше, що я можу для вас зробити.



Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Mówi pani że kwota 4900 PLN to niska kwota ? 😱😱😱Dla mnie to bardzo dużo pieniedzy 😞😞😞


Większość z tej kwoty są to moje depozyty jest to około 80 % tej kwoty także to nawet nie są wygrane ,tylko są to pieniądze które sam wplacilem

Kasyno nie ma prawa okradać swoich graczy z ich własnych pieniędzy 😞😞😱😱Rozumiem że można nie wypłacić wygranych no ale żeby okradać graczy z ich własnych pieniędzy to kasyno powinni mieć ocenę poniżej 2.0 a ocena kas yna cały czas rośnie w górę


Jeśli jest jaka kolwiek szansa to bardzo proszę o ponowne zapytanie w mojej sprawie , jestem już załamany ta cała sytuacja , już tyle kasyn mnie oszukało że mam naprawdę dość wszystkiego 😞😞

Jedyne co chciałbym odzyskać to środki które sam wplacilem, już nawet nie chce tych wygranych


Автоматичний переклад.
nunesmusic
3 міс. тому

Rozumiem Cię przyjacielu,ja również zostałem oszukany przez kilka kasyn,

Slottyway, Richprize, BetNox

Także doskonale rozumiem co czujesz 😞😞😞

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Вибачте, але я не можу прочитати вашу публікацію, оскільки за ваших поточних налаштувань автоматичний перекладач не працює.

У всякому разі, це версія Google:

«Ви хочете сказати, що 4900 злотих – це мала сума? 😱😱😱Для мене це великі гроші 😞😞😞

Більшу частину цієї суми становлять мої депозити, приблизно 80% від цієї суми, тому це навіть не виграші, це просто гроші, які я вніс сам

Казино не має права грабувати власні гроші своїх гравців 😞😞😱😱Я розумію, що ви не можете виплатити свої виграші, але щоб грабувати власні гроші гравців, казино має мати рейтинг нижче 2,0, а казино рейтинг постійно зростає.

Якщо є можливість, будь ласка, запитайте про мій випадок ще раз, я вже спустошений усією цією ситуацією, стільки казино вже обманули мене, що я справді всім набрид 😞😞

Єдине, що я хотів би повернути, це гроші, які я вклав, я навіть не хочу більше виграшу"

Моя відповідь:

Зверніть увагу на кріплення задніх точок:

file

115

Я розумію, що сума вам відома, але ми враховуємо бали.

І так, я згоден, що те, що ви пережили, було абсолютно несправедливим. Тому індекс безпеки залишається «низьким».

Я запитав команду даних, і вони сказали, що, скажімо, зміна власника була причиною невеликого збільшення. Тепер казино є частиною більшої групи, що потенційно може означати, що вони будуть готові вирішити проблеми, які раніше не вирішувалися.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Отже, чи є можливість повторно відкрити скаргу?

Як я вже згадував, я хотів би повернути лише ті кошти, які я вніс, а це приблизно 80% від загальної суми, що дуже багато.

Казино не має права грабувати своїх клієнтів, маючи ліцензію на ігри, я розумію, що виграші анулюються, але не забирають кошти гравців, які самі зробили депозити

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Я сподіваюся, ти отримаєш щось назад, друже! 🙏🙏

Автоматичний переклад.
nunesmusic
3 міс. тому

Друже, ми не можемо так легко відпустити це, я опишу цю ситуацію, де зможу, я зроблю все, щоб ніхто не вносив свої кошти в ці казино

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Отже, чи є можливість повторно відкрити скаргу?

Як я вже згадував, я хотів би повернути лише ті кошти, які я вніс, а це приблизно 80% від загальної суми, що дуже багато.

Казино не має права грабувати своїх клієнтів, маючи ліцензію на ігри, я розумію, що виграші анулюються, але не забирають кошти гравців, які самі зробили депозити

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт,

Я хотів сказати, що це припущення, коли я сказав «потенційно». Як я вже пояснював вам раніше, такі імпульси повинні надходити з боку казино. Майбутнє покаже, чи хоче керівництво позбутися минулих гріхів. Цей принцип, я боюся, залишається незмінним.

Запит на повторне відкриття не принесе вам користі за цих обставин, я майже впевнений. Зрештою, у ваших обставинах немає нічого нового.

У мене є для вас погані новини після перегляду кількох деталей про цю групу. Жодна ознака не свідчить про те, що хтось із групи відразу почне займатися невирішеними справами, враховуючи, що інші казино в цій новій структурі належать до такого ж типу.

Ви пробували повернути свої депозити? Може бути спосіб принаймні щось повернути.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

я вас не розумію? Чи є спосіб повернути ваші депозити?

На мою думку, якщо буде нове керівництво, вони повинні переглянути мою скаргу і принаймні виплатити мої депозити, тому що казино не має права грабувати у людей їхні депозити

Можливо, якщо ми знову подамо скаргу, казино якимось чином відреагує та принаймні виплатить мені мої депозити

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Ви маєте рацію у своїй оцінці. Чесно кажучи, нема чого більше сказати після того, що я вже пояснив.

Спробуйте попросити свій банк повернути гроші, якщо ваш варіант депозиту підтримує цю функцію.

Це те, що ви можете спробувати дізнатися, щоб повернути свої депозити.

«Відкликання платежів — це стягнення плати з кредитної або дебетової картки, яке примусово скасовується банком-емітентом. Зазвичай це відбувається після того, як власник картки стверджує, що транзакція стала результатом шахрайства або зловживань. Відкликання платежів є основним інструментом, який банки використовують для вирішення спорів щодо оплати кредитною карткою. "

Ви знайомі з цією функцією?

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Пані Радко, але казино не хоче розблокувати мій рахунок, щоб я міг зняти свій депозит,

Казино також не має права брати депозити, чи знаєте ви спосіб повернути депозит?

Автоматичний переклад.
kaczka381
3 міс. тому

Радка написала про процес повернення коштів, який іноді використовують гравці. Вона також описала, що це таке. Ви коли-небудь це робили чи ні? У більшості випадків банк бере участь, і ви можете повернути свої гроші шляхом повернення платежу, якщо ваш банк вважатиме це можливим. Але це не завжди віддається перевага, оскільки в казино гравці можуть мати проблеми, і їм можуть не дозволити грати в деяких з них.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я не знаю, що це таке, я вперше про таке чую

Скажіть, будь ласка, що це означає, якщо я зробив депозит у червні за допомогою гаманця Jeton?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Допоможіть, будь ласка, і скажіть, яку причину я повинен вказати в такій скарзі, щоб банк її прийняв?

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого