ФорумКазиноSlottyway Casino - загальне обговорення

Slottyway Casino - загальне обговорення

2 р. тому від hellmamolli
|
7976 переглядів 85 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slottyway Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Вибачте.найгірше казино....1.ви повинні боротися за виплату...тоді ВИ МАЄТЕ ЗІГРАТИ РОЛЛ З 9,95 ЄВРО......ТО КОЛИ ВИ ПЕРЕГРАЛИ ТРІБЕ БІЛЬШЕ,,,,, ЦЕ ЗАВЖДИ ЗАСТАЄ СМІШНО, КОЛИ ПРИЙДЕ ЩОСЬ ДОБРЕ....ХОП, ТО ТІ ПЕРЕХОДИТЬСЯ ДАЛІ.ВИБАЧЕННЯ.АЛЕ ВУНДЕРІНО АБО ГІПЕРІНО В 100 000 000 РАЗІВ КРАЩЕ І ПОРОМ. НА СЛОТТИУЕЙ НА FIND.YOOT.COM.COM. ...ЦЕ ЗДОГАДКА.ОК.

Автоматичний переклад.
hellmamolli
2 р. тому

Я не розумію того моменту, де ви кажете: «ТОБЕ ЗІГРАТИ В РОЛ З 9,95 ЄВРО». І якщо я правильно зрозумів, вам все-таки заплатили, правда?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, скільки часу займає виплата та підтвердження? Казино вже надіслало купу фотографій і документів і купу фотографій зі мною та моїм посвідченням особи, перше зняття коштів було скасовано казино


Сподіваюся швидко отримати 500 євро

Автоматичний переклад.
olischoltner
2 р. тому

Надсилання документів може тривати кілька днів, поки вони не будуть перевірені. Після перевірки обробка виведення може зайняти ще кілька днів, залежно від вибраного вами методу. Деякі методи швидші, ніж інші, і в разі використання банківського переказу може знадобитися кілька днів, перш ніж кошти з’являться на вашому рахунку. Удачі!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я попросив їх скасувати мій обліковий запис, не маючи реального часу на такий стрес. Я зробив все, що просили, нічого не допомогло, мене перевірили, а потім сказали, що бракує документів, які вже прийняті. Тож я ціную простір, але я продовжую говорити, що це казино жахливе, воно та IBet завжди отримують суму, яку вносять, але людина страждає, щоб зняти гроші, і здається, що вони вчинили злочин, хоча вони зробили все, що було вимагається.

Автоматичний переклад.
isabelknoll
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас не найкращий досвід казино. Однак чи вдалося вам підтвердити свій обліковий запис, коли ви говорите про документи? Як довго триває ваша ситуація?

У будь-якому разі я бачив, що ви подали скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Сподіваюся, ви зможете якомога швидше вирішити цю незручність.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я ніколи не був у таких казино, я завжди граю за рекомендацією, це був найгірший досвід, який я коли-небудь мав, я робив крок за кроком, який вони просили, я дотримувався всіх правил, але вони брехали, тому що я завжди граю низько ставки, і вони сказали, що я зробив високі ставки, що я провалив blablabla. Насправді вони так легко приймають депозит через всю бюрократію та брехню для оплати. Я більше не граю в жодному з цих казино, які з’являються, лише якщо хтось, кого я ЗНАЮ, надішле запрошення та повідомить про свій досвід. Але дякую за місце.

Автоматичний переклад.
isabelknoll
11 міс. тому

Я вважаю, що такий досвід демотивує вас від казино, і, як я бачу, це був не найкращий варіант, оскільки він має досить низький індекс безпеки. Щодо того, що ви перевищили ставку, казино звинуватило вас у цьому?

Проте я б сказав, що ваша скарга все ще відкрита, і було б доцільно, щоб ви відповіли, щоб Петронела могла рухатися далі, і я вірю, що вона зможе вам допомогти. Зробити це можна тут .

Не здавайтеся, бо я думаю, що ще нічого не втрачено.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я грав у цьому казино і не мав проблем із виведенням коштів, мені здається, що якщо грати за правилами, проблем із виведенням не повинно бути, тому я не знаю, чому у казино такий низький рейтинг

Я грав у різних казино, і багато з них несправедливі з набагато вищими рейтингами

Автоматичний переклад.
kaczka381
10 міс. тому

Я думаю, я знаю, який із вищим рейтингом ви маєте на увазі... 🙂

Незважаючи на те, що я трохи хвилювався через те, що це казино є небезпечним місцем, я вирішив повірити вашому рішенню.

Я правильно зрозумів, що ви ніколи не намагалися вийти з цього сайту? Одна справа - це думати, що вам потрібно лише дотримуватися правил, а решта зазвичай залежить від досвіду.

Зверніть увагу на попередження: «Висока вартість утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»

🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мій досвід роботи з казино Slottway був найгіршим у моєму житті...Я вніс 500,00 реалів і досяг 2400,00 реалів...потім вони конфіскували всю суму, коли я пішов виводити гроші...Спочатку вони сказали, що це через порушення правил бонусу , але я сперечався, що навіть не знав

Автоматичний переклад.
nunesmusic
9 міс. тому

Б'юся об заклад, ви хотіли сказати, що навіть не взяли бонус, так? Але спочатку я чекаю на ваше підтвердження.🙏

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я не зовсім зрозумів ваше запитання, але я не хотів отримати бонус і не активував жодного бонусу в цьому казино...вони конфіскували мої гроші без причини...втікайте з цього казино!!

Автоматичний переклад.
nunesmusic
9 міс. тому

Навіть незважаючи на те, що ви не розумієте питання, ви в основному відповіли на нього. Радка хотіла знати, грали ви з бонусом чи ні, а ви сказали, що ні.

Чи можете ви пояснити, чому казино конфіскувало ваші гроші? У вас також є вкладка в меню казино, де ви можете переглянути історію бонусів? Можливо, це буде корисно, і якщо у вас там нічого немає, ви можете показати знімок екрана службі підтримки.

Ви б спробували це?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

file Вони кажуть, що я робив ставки вище, ніж вони дозволяли, але це абсурд...вони конфіскували всі мої гроші...я не активував жодного типу бонусів...втікайте з цих шахрайських казино!!

Автоматичний переклад.
nunesmusic
9 міс. тому

Я бачу зараз.

Ви знаєте, що це казино дуже пристойне з точки зору справедливості. Це означає, що деякі грабіжницькі, несправедливі або приховані правила можуть зіграти свою роль.

Дозвольте запитання: ви бачили його оцінку безпеки 👈?

«Ми вважаємо умови та умови казино несправедливими»

Коли ви граєте в казино з безпекою 2,0 з 10, ви дійсно повинні детально прочитати умови.

Ви впевнені, що казино не застосовує правило максимальної ставки для гри на власні кошти? Я боюся, що так.

Ви повинні поскаржитися, це абсолютно безкоштовно для вас, тому вам не потрібно турбуватися про витрати.

Ти зацікавлений?


Автоматичний переклад.
nunesmusic
9 міс. тому

А ви запитували в казино, як ви перевищили ставки? Чи вказано це десь в Умовах? Тому що я відчуваю, що максимальна ставка пов’язана з бонусом.

Однак, бачачи, що ви перебуваєте в досить незручній ситуації, якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і не порушили жодних правил казино, тоді є можливість подати нам скаргу.

Якщо ви ще не чули про це, ви можете прочитати більше про процес тут – Інформація та інструкції щодо розгляду скарг .

Ви, звичайно, можете відкрити скаргу за цим посиланням.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я не дуже розумію...я робив ставки в e-basket...вони спочатку сказали, що я порушив правила про бонуси, але я не активував жодного типу бонусу, після того, як я поскаржився, вони придумали інші правила, кажучи що я поставив більше ніж 250 00 реалів, а дозволена сума становила 230,00...але інші мої друзі зробили ставку нижче 230,00 реалів, і їхні залишки все одно були утримані...Я справді не знаю, що робити!!

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я прийшов, скажіть мені, що мені робити... вони конфіскували кількох моїх друзів тут, у Бразилії... вони говорять про правило, згідно з яким ви не можете поставити на спорт більше 230,00 реалів... але це не так ясно в умовах від них!!! Якщо ви можете мені допомогти, я буду вдячний... Я хочу подати скаргу!!

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого