12 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slots Ventura Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Будьте обережні, хлопці, цей сайт не платний.
Вніс суму з бонусом, запросив виведення, а потім відразу відправив документи на електронну пошту, а пройшло більше 5 днів, а платити нічого. Завжди придумує відмовки, щоб не платити
Be careful guys, this site doesn't pay.
I made an amount with a bonus, requested the withdrawal, and then immediately sent the documents by email, and it has been more than 5 days and nothing to pay. Always comes up with excuses not to pay
Cuidado galera, esse site não paga.
Fiz um valor com bônus, pedir o saque, e logo em seguida mandei os documentos no email, e já tem mas de 5 dias e nada, de pagar. Sempre vem com desculpas pra não pagar
Привіт, я вніс суму з реєстраційним бонусом, зробив висновок і відправив документи на електронну пошту.
Але пройшло вже більше 5 днів, а до сих пір ніякої верифікації, і моє відкликання, звертайтеся, завжди приходять з відмовками, не платити
Hello, I made an amount with a registration bonus, made the withdrawal and sent the documents by email.
But it's been more than 5 days, and so far no verification, and my withdrawal, get in touch, they always come with excuses, not to pay
Olá, fiz um valor com um bônus de cadastro, fiz o saque e já enviei os documentos no email.
Só que já tem mas de 5 dias, e até agora nada de verificação, e minha retirada, entra em contato, sempre vem com desculpas, pra ñ pagar
Привіт, не могли б ви також сказати мені, про яке казино ви пишете?
Однак я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для завершення процесу зняття коштів і верифікації облікового запису, тому поки що не потрібно бути скептичним і думати негативно. Що стосується верифікації, то казино займається такою процедурою. Ви ще не отримали відповіді? Вам доведеться спершу пройти цей крок, щоб мати можливість зняти кошти, тож запасіться терпінням і повідомляйте нам про те, як йдуть справи. Чи можливо це?
Hey, could you also please tell me what casino you are writing about ?
However, I would like to point out that we give casinos 14 days to complete the withdrawal and the account verification process, so there is no need to be skeptical and think negatively yet. As far as the verification is concerned, the casino takes care of such a procedure. You haven't received any reply yet ? You will have to go through this step first in order to be able to make a withdrawal, so try to be patient and keep us updated on how things are going. Would that be possible ?
Назва казино і автоматів Вентура,
Я щойно переглянув цей електронний лист, і вони скасували моє зняття коштів і повернули на мій рахунок лише суму в 30 доларів, яку я вніс, щоб скасувати зняття, це жарт, чи не так?
Це ускладнює,
Такі казино, як вони, навіть не повинні бути на ринку, відсутність поваги до користувачів,
Будь ласка, допоможіть мені вирішити цю проблему,
The name of the casino and slots ventura,
I just looked at the email here, and they canceled my withdrawal, and only returned to my account the amount of 30$ the amount I deposited to release the withdrawal, that's a joke, right?
That makes it difficult ,
Casino like them shouldn't even be on the market, lack of respect for users,
Please help me solve this problem,
O nome do cassino e slots ventura,
Acabei de olhar o email aqui , e eles cancelaram meu saque, e só devolveu pra minha conta o valor de 30$ o valor que depositei pra libera o saque, isso é uma sacanagem né.
Assim fica difícil ,
Cassino como eles não deveria nem está no mercado, falta de respeito com os usuários,
Por favor me ajuda resolve esse problema,
Дякую за інформацію, і я розмістив ваші повідомлення під казино, про яке йде мова.
Щодо вашого зняття коштів і того факту, що його було скасовано, а казино дало вам лише 30 доларів США, вони сказали вам причину? Ви грали з бонусом чи ні?
Thanks for the information and I've put your posts under the casino in question.
Regarding your withdrawal and the fact that it was cancelled and the casino only gave you $30, did they tell you the reason ? Did you play with the bonus or not ?
Це неприємна ситуація. У будь-якому випадку добре, що ви поділилися своїм досвідом. Я бачу, що ви вже описали свою проблему в іншій темі та подали скаргу . Я впевнений, що Крістіна, як завжди, спробує допомогти вам і зробить усе можливе.
Схрещуємо пальці за найкращий результат.
That's an unpleasant situation. Anyway, it is good that you have shared your experience. I can see that you have already described your issue in another thread and filed a complaint. I am sure Kristina will try to help you out and do her best as always.
Fingers crossed for the bests outcome.
Так, вони надіслали мені електронний лист із написом «Зареєструйся», і я виграв 50 безкоштовних обертань, коли я прийняв і виграв суму з цими 50 обертаннями, і здійснив ролловер у майже 2 тисячі, коли я пішов зняти мінімальну суму, яку вони просили депозит. , щоб скасувати зняття, я вніс депозит, потім зняв і надіслав документи електронною поштою, оскільки знав, що вони мені знадобляться, але після майже 4 днів і стільки наполегливих спроб вони вирішили зробити цей трюк.
Yes, they sent me an email, saying register, and I won 50 free spins, when I accepted and won an amount with these 50 spins, and fulfilled the rollover of almost 2 thousand when I went to make the withdrawal they asked for the minimum deposit. , to release the withdrawal, I made the deposit, then I made the withdrawal, and I sent the documents by email because I know I would need them, but after almost 4 days and so much insistence, they decided to do this trick.
Sim, eles me manda um email, falando se cadastre, e ganhei 50 giros grátis, a ir aceitei e ganhei um valor com esses 50 giros, e cumprir o rollover de quase 2 mil a ir fui fazer o saque eles pediram o mínimo de depósito, pra libera o saque, a ir fiz o depósito, a ir fiz o saque, e mandei os documentos no email pq sei que iria precisa, só que depois de quase 4 dias e de tanta insistência, eles resolveram fazer essa sacanagem .
У цьому випадку, схоже, вам спочатку потрібно буде успішно завершити перевірку облікового запису, щоб мати можливість зняти кошти. В основному те, що ви описали, є звичайною процедурою, як це зазвичай відбувається в більшості казино. Я також хотів би додати, що немає потреби бути скептичним, коли це займає лише кілька днів, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити цей процес.
Однак чи зв’язуєтесь ви з казино, щоб дізнатися, як проходить ваша перевірка? Чи могли б ви повідомити нам, коли це буде успішно чи виникнуть проблеми? Я буду чекати.
In this case, it looks like you will first need to successfully complete the account verification to be able to withdraw. Basically, what you described is the normal procedure as it usually happens in most casinos. I would also like to add that there is no need to be skeptical when it only takes a couple of days, because we give casinos 14 days to resolve this process.
However, are you in contact with the casino to inform yourself how your verification is going ? Could you let us know when it is successful or if there are any problems ? I will be waiting.
Вони сказали мені в день, коли я зробив відкликання, що протягом 24 годин перевірка документів була проведена протягом декількох днів, і поки що нічого
They had told me the day I made the withdrawal, that within 24 hours the verification of documents had been carried out for days and nothing so far
Eles tinha me falado no dia que fiz o saque, que em até 24h a verificação, de documentos era feita já tem dias e nada até agora
Я бачу, ви ще нікуди не рухалися в контексті верифікації. Чи були якісь документи відхилені чи ви ще чекаєте на результат? Я розумію, що це не найприємніше, але у казино є 14 днів на цей процес, як зазначено вище, тому, якщо нічого не вирішиться і казино не зможе перевірити вас, наша команда спробує вам допомогти, оскільки у вас є скарга вже подана. А поки нам доведеться почекати.
I see you haven't moved anywhere yet in the context of verification. Have any documents been rejected or are you still waiting for the result ? I understand that this is not the most pleasant, but the casino has 14 days for this process as mentioned above, so if nothing is resolved and the casino is not able to verify you, our team will try to help you, since you have a complaint already filed. In the meantime, we will have to wait.
Я розумію, що ви хочете отримати свої гроші, але це, ймовірно, не вийде, якщо ви не підтверджені. Тому розумно запастися терпінням і, можливо, навіть відповісти на запитання.
То у вас тільки документи в стані перевірки чи були відмови? Чи казино досі не відповіло в контексті верифікації облікового запису?
I understand that you want to get your money, but unless you're verified it's probably not going to work. That's why it's wise to be patient and maybe even answer questions.
So do you only have the documents in a state of verification or have there been some rejections? Has the casino still not responded in the context of account verification?
Я щойно звернувся до них, вони сказали, що мої документи погані, і я надіслав документи з найкращими зображеннями, і правильні документи, які вони вимагали, і що вони мені не платять, тому що я допустив порушення, це брехня.
Минуло більше 5 робочих днів, як я відправив ці документи, тепер написано, що не погоджено,
I just contacted them, they said that my documents were not good, and I sent the documents with the best images, and the correct documents, which they requested, and that they will not pay me because I committed an irregularity, that's a lie.
It has been more than 5 working days since I sent these documents, now it says it was not approved,
Acabei de entra em contato, com eles eles falaram que meus documento não bom, sendo que mandei os documentos com as melhores imagens, e os documento certos, que pediram, e que não vão me pagar pq cometir irregularidade, Issa e uma mentira.
Já tem mais de 5 dias úteis, que mandei esse documentos, a ir agora fala que não foi aprovado,
Ви також запитали, чому вони не були схвалені та яка конкретна проблема виникла, коли ви їх надали?
Я також хотів би знати, що означає те, що ви допустили «порушення», чи є щось конкретне, чому казино сказало, що не платитиме вам?
Did you also ask why they were not approved and what specific problem occurred when you provided them ?
I would also like to know what does it mean that you committed "an irregularity" is it something specific why the casino said that it will not pay you ?
Вони сказали, що зображення погані, і я переглянув електронний лист, який я їм надіслав, зображення були чудові, а про зняття вони сказали, що порушують правило, тобто я нічого не порушував, це просто щоб не платити ,
They said that the images were bad, and I looked at the email that I sent to them, the images were great, and about the withdrawal they say that breaking a rule, meaning that I didn't break anything, that's just to avoid paying,
Eles falaram que as imagens ficou ruim, sendo que olhei no email, que mandei pra eles, as imagens ficou top, e sobre o saque ele falam que descumprir uma regra, sendo, que não descumpri nada, isso é só pra não paga,
Коли сказали, що документи неправильні, мали на увазі якусь постанову, що їх погано видно, чи щось інше?
У будь-якому випадку, як довго вся ця ситуація триває? Я думаю, що повільно наближається 14-й день, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, якщо до того часу нічого не зміниться.
When they said that documents were wrong, did they mean some kind of resolution that they are not well visible or something else ?
Anyway, how long has this whole situation been going on ? I think that slowly the 14th day will be approaching and our team will try to help you in your situation if nothing moves on by then.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.