ФорумКазиноSlots Ventura Casino - загальне обговорення

Slots Ventura Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від ayllamota25
|
4147 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
ayllamota25
11 міс. тому

Чи пробували ви запитати, що може допомогти, коли ви говорите, що з вашого боку вони цілком чіткі та чітко видимі?

Однак у Крістіни є ще близько 2 днів, щоб відповісти, тому, якщо нічого не зміниться, вона спробує допомогти вам якнайкраще. То чи можна трохи потерпіти?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Доброго ранку, я хотів би знати, чи надійні слоти ventura і чи є у когось підтвердження оплати? Я хочу внести гроші, щоб надіслати запит на зняття, але боюся, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Маяра, не плати. тому. У вас буде так само, як у мене, я зробив суму з бонусом і вніс її, щоб здійснити виведення, мені знадобиться 6 робочих днів, щоб отримати інформацію про своє виведення, після цього вони скасували виведення та забезпечили гроші, і повернув на баланс рахунку суму, яку я вніс, коли я подзвонив у фейковий чат, що я не дотримуюсь правил..

Це погано, це казино не повинно працювати і не працює.

Автоматичний переклад.
mayaradocarmopereira
9 міс. тому

Ви не платите, він просить внести депозит, звільнити виведення, оновлення займає 5 днів, після цього він скасовує виведення і затримує ваші гроші, і каже, що ви порушили правила. І видалити свій обліковий запис

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Доброго ранку, я хотів би знати, чи надійні слоти ventura і чи є у когось підтвердження оплати? Я хочу внести гроші, щоб надіслати запит на зняття, але боюся, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я бачив, що це казино має досить низький індекс безпеки , тому я буду обережним з цим казино.

Однак, що стосується виведення, то, ймовірно, це буде перевірочний депозит. Якою має бути сума депозиту? Ви вже підтвердили обліковий запис?

Дай мені знати.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Маяра, не плати. тому. У вас буде так само, як у мене, я зробив суму з бонусом і вніс її, щоб здійснити виведення, мені знадобиться 6 робочих днів, щоб отримати інформацію про своє виведення, після цього вони скасували виведення та забезпечили гроші, і повернув на баланс рахунку суму, яку я вніс, коли я подзвонив у фейковий чат, що я не дотримуюсь правил..

Це погано, це казино не повинно працювати і не працює.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви також подали нам скаргу , яка закінчилася тим, що казино не намагалося вирішити вашу проблему, і вони отримали чорні точки, про що мені дуже шкода.

Ви все ще намагаєтеся спілкуватися з казино та отримати гроші чи відмовилися?

Однак чи намагалися ви подати скаргу в органи влади, як порадив Томас у вашій скарзі?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

БУДЬ-ЯКУЮ ЦІНУ ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі від СЛОЦВЕНТУРИ! У мене був бездепозитний бонус у розмірі $5 за реєстрацію. Це було 60-кратне проходження (300 доларів), і я завершив його, залишивши на своєму рахунку 240 доларів. Як тільки проходження було завершено, було сказано «вітаємо», тоді мій баланс став нульовим. Я звернувся до служби підтримки клієнтів перед початком проходження бонусу, щоб дізнатися, які умови. Все, що вони сказали, це подивіться на умови на сторінці. Потім я повернувся, коли закінчив, щоб подивитися, куди поділися мої виграші, і вони витратили 30 хвилин, обводячи відповіді, кажучи: «Будь ласка, зачекайте, ваш час цінний для нас». Потім вони сказали, що ми передали вашу справу до відповідного відділу. Минуло 4 дні, а я все ще нічого не чув про свій виграш. Кожного разу, коли я повертаюся, вони кажуть мені терпляче почекати 15 хвилин, щоб сказати, що це направлено до відповідного відділу. НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЖОДНІ БОНУСИ В ЦЬОМУ КАЗИНО. Як вони просто так звели мій баланс до нуля, це ДУЖЕ ПІДОЗРІЛО. ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі від ЦЬОГО шахрайства!

Автоматичний переклад.
Varghese98
7 міс. тому

Привіт. Чесно кажучи, з нашого досвіду тут може знадобитися кілька днів, але іноді навіть кілька тижнів, щоб усе перевірити. Особливо, якщо вони підозрюють якісь порушення, і постачальника ігор потрібно втягнути в усі розслідування, як я б це назвав. Звісно, я не кажу, що це ваш випадок, і, звичайно, ви не порушили якісь правила. Проте навіть незначну підозру слід перевіряти. Сподіваюся, незабаром усе вирішиться і ви зможете отримати свої гроші. Будь ласка, тримайте нас в курсі всього цього, ми чекатимемо ваших новин.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого