ГоловнаФорумКазиноSlots Ventura Casino - загальне обговорення

Slots Ventura Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від ayllamota25
|
4 727 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
ayllamota25
1 рік тому

Чи пробували ви запитати, що може допомогти, коли ви говорите, що з вашого боку вони цілком чіткі та чітко видимі?

Однак у Крістіни є ще близько 2 днів, щоб відповісти, тому, якщо нічого не зміниться, вона спробує допомогти вам якнайкраще. То чи можна трохи потерпіти?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Доброго ранку, я хотів би знати, чи надійні слоти ventura і чи є у когось підтвердження оплати? Я хочу внести гроші, щоб надіслати запит на зняття, але боюся, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Маяра, не плати. тому. У вас буде так само, як у мене, я зробив суму з бонусом і вніс її, щоб здійснити виведення, мені знадобиться 6 робочих днів, щоб отримати інформацію про своє виведення, після цього вони скасували виведення та забезпечили гроші, і повернув на баланс рахунку суму, яку я вніс, коли я подзвонив у фейковий чат, що я не дотримуюсь правил..

Це погано, це казино не повинно працювати і не працює.

Автоматичний переклад.
mayaradocarmopereira
11 міс. тому

Ви не платите, він просить внести депозит, звільнити виведення, оновлення займає 5 днів, після цього він скасовує виведення і затримує ваші гроші, і каже, що ви порушили правила. І видалити свій обліковий запис

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Доброго ранку, я хотів би знати, чи надійні слоти ventura і чи є у когось підтвердження оплати? Я хочу внести гроші, щоб надіслати запит на зняття, але боюся, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я бачив, що це казино має досить низький індекс безпеки , тому я буду обережним з цим казино.

Однак, що стосується виведення, то, ймовірно, це буде перевірочний депозит. Якою має бути сума депозиту? Ви вже підтвердили обліковий запис?

Дай мені знати.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Маяра, не плати. тому. У вас буде так само, як у мене, я зробив суму з бонусом і вніс її, щоб здійснити виведення, мені знадобиться 6 робочих днів, щоб отримати інформацію про своє виведення, після цього вони скасували виведення та забезпечили гроші, і повернув на баланс рахунку суму, яку я вніс, коли я подзвонив у фейковий чат, що я не дотримуюсь правил..

Це погано, це казино не повинно працювати і не працює.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви також подали нам скаргу , яка закінчилася тим, що казино не намагалося вирішити вашу проблему, і вони отримали чорні точки, про що мені дуже шкода.

Ви все ще намагаєтеся спілкуватися з казино та отримати гроші чи відмовилися?

Однак чи намагалися ви подати скаргу в органи влади, як порадив Томас у вашій скарзі?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

БУДЬ-ЯКУЮ ЦІНУ ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі від СЛОЦВЕНТУРИ! У мене був бездепозитний бонус у розмірі $5 за реєстрацію. Це було 60-кратне проходження (300 доларів), і я завершив його, залишивши на своєму рахунку 240 доларів. Як тільки проходження було завершено, було сказано «вітаємо», тоді мій баланс став нульовим. Я звернувся до служби підтримки клієнтів перед початком проходження бонусу, щоб дізнатися, які умови. Все, що вони сказали, це подивіться на умови на сторінці. Потім я повернувся, коли закінчив, щоб подивитися, куди поділися мої виграші, і вони витратили 30 хвилин, обводячи відповіді, кажучи: «Будь ласка, зачекайте, ваш час цінний для нас». Потім вони сказали, що ми передали вашу справу до відповідного відділу. Минуло 4 дні, а я все ще нічого не чув про свій виграш. Кожного разу, коли я повертаюся, вони кажуть мені терпляче почекати 15 хвилин, щоб сказати, що це направлено до відповідного відділу. НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЖОДНІ БОНУСИ В ЦЬОМУ КАЗИНО. Як вони просто так звели мій баланс до нуля, це ДУЖЕ ПІДОЗРІЛО. ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі від ЦЬОГО шахрайства!

Автоматичний переклад.
Varghese98
8 міс. тому

Привіт. Чесно кажучи, з нашого досвіду тут може знадобитися кілька днів, але іноді навіть кілька тижнів, щоб усе перевірити. Особливо, якщо вони підозрюють якісь порушення, і постачальника ігор потрібно втягнути в усі розслідування, як я б це назвав. Звісно, я не кажу, що це ваш випадок, і, звичайно, ви не порушили якісь правила. Проте навіть незначну підозру слід перевіряти. Сподіваюся, незабаром усе вирішиться і ви зможете отримати свої гроші. Будь ласка, тримайте нас в курсі всього цього, ми чекатимемо ваших новин.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого