Привіт, я думаю, що Радка мав на увазі, що спочатку має пройти вищезазначені 14 днів, щоб команда могла втрутитися в ситуацію, тому що це період, який ми даємо казино для вирішення процесу виведення коштів.
Однак я хотів би нагадати, що ми намагаємося допомогти гравцям і не займаємося адвокатською діяльністю, тому що ми не юристи.
У всякому разі, за твоєю скаргою Петронела з’ясовує, яка ситуація, і намагається розглянути все глибше. Так вона обов'язково до вас добереться і ви дізнаєтеся про наступну процедуру. Якщо буде щось нове, можете повідомити нам?
Hello, I think that Radka meant that the aforementioned 14 days must first pass in order for the team to intervene in the situation, because that is the period we give the casinos to resolve the withdrawal process.
However, I would like to remind you that we try to help the players and we do not provide advocacy because we are not lawyers.
Anyway, according to your complaint, Petronela finds out what the situation is and tries to look at everything in depth. So she will definitely get to you and you will know about the next procedure. If there was something new, could you let us know?