2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slots of Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Після того, як вони сказали, що мій обліковий запис підтверджено і все там, вони попросили мене надати рахунок за комунальні послуги, коли я запитав, що відбувається з моїми грошима
After saying my account was verified and everything is on there they asked me for a utility bill when I asked what was going on with my money
Привіт,
Я б сказав, що найкращий спосіб пройти повну перевірку – це просто співпрацювати та надавати всі документи.
Якщо ви вважаєте, що проходження KYC є першим кроком до отримання коштів. Ви можете надати такий рахунок, будь ласка?
Hello,
I would say that the best way to get fully verified is simply to cooperate and provide all documents.
If you feel that passing the KYC is the first step to getting your withdrawals. Can you provide such a bill, please?
Ні, мене підтвердили, і я отримав електронний лист із повідомленням, що мої гроші обробляються, але вони не змогли назвати дати, вони просто сказали, що недовго
No I have been verified and I got an email saying my money was being processed but they could never give me a date they just say not much longer
Привіт Радка,
Я видалив допис, оскільки Slots of Vegas тепер працює належним чином. Що стосується Natav, я його послідовник/прихильник, оскільки Playzax Casino працює незаконно в Інтернеті, намагаючись обдурити своїх клієнтів.
Hi Radka,
I deleted the post as Slots of Vegas is now working properly. As for Natav, I am his follower/supporter as Playzax Casino operates illegally online trying to scam its customers.
Ciao Radka,
ho eliminato il post in quanto adesso Slots of Vegas funziona regolarmente. Per quanto riguarda Natav sono un suo seguace/sostenitore in quanto Playzax Casino opera illegalmente on line cercando di truffare i propri clienti.
Привіт,
Я також видалив свій допис, тому тема залишається зрозумілою. Чи правильно я припускаю, що ви обоє просто використовуєте одну програму VPN?
У будь-якому випадку, дякую за інформацію 🙂
Hello,
I deleted my post too, so the thread stays understandable. Am I assuming correctly that you both are just using the same VPN app, maybe?
Anyway, thank you for the information 🙂
Привіт усім, я щойно виграв 350 доларів на ігрових автоматах у Вегасі. Я вже підтвердив і завантажив мій ідентифікатор. Я живу в штаті Мічиган із доступними варіантами виведення, яким би був найшвидший і найпростіший спосіб: біткойн, банківський переказ або монетний розіграш? приймаються будь-які пропозиції...
Hi all I just won 350$ at slots of Vegas I already have my ID verified and uploaded I live in Michigan of the available options to withdraw what would be the quickest and easiest way Bitcoin, Wire Transfer or Coindraw,? any suggestions appreciated...
Привіт!
Я хотів би поділитися власним досвідом, але, на жаль, у мене його немає. 🙂 Але щоб дати вам певну підказку, я б згадав відгуки користувачів - це пряме джерело досвіду гравців. Якщо вам подобається ідея, відвідайте цей розділ .
Сподіваюся, деякі місцеві гравці незабаром поділяться додатковими ідеями. Як варіант, спробуйте запитати в оператора чату - в крайньому випадку 🙂.
Дайте нам знати, що ви зібрали.
Hello there!
I would love to share my own experience, but sadly I have none. 🙂 But to provide you with a certain hint, I would mention user feedback - this is a direct source of players' experiences. If you like the idea, visit this section.
Hopefully, some local players will share more insights soon. Alternatively, try to ask the chat operator - as the last resort option 🙂.
Let us know what you picked up.
Якщо ви перевіряли за рік на початку року з тим самим результатом, наскільки кооперативною має бути людина
If you’ve verified for year on top of year with the same result how cooperative is a person suppose to be
Вибач мені. про що ти питаєш
Я навіть не можу зрозуміти, чи це мало бути питання.
У будь-якому випадку, я не здивуюся, якщо через рік чи близько того вам знадобиться ще раз перевірити.
Я випадково відповів на ваше запитання? 🙂
Pardon me. What are you asking about?
I can't even figure out whether this was supposed to be a question.
Anyway, I won't be surprised if you need to be verified again after a year or so.
Did I answer your question by any chance? 🙂
Привіт всім!
Я хотів би подякувати Casino Guru за допомогу у вирішенні моєї останньої скарги, пов’язаної з анульованим платежем у цьому казино Slots of Vegas. Зараз я отримав платіж, і сьогодні мою скаргу позначено як розглянуту та закриту.
Я також знайшов час, щоб оцінити Casino Guru на веб-сайті Trust Pilot, як вони заслуговують:
Д.
Hello everyone!
I would like to thank Casino Guru for helping me to solve my last complaint related to a voided payment from this casino Slots of Vegas. I have received the payment now and today my complaint has been mark as solved and closed.
I have as well take the time to rate Casino Guru at Trust Pilot website as they deserved:
D.
Приємно бачити, що хтось цінує роботу, за якою стоїть багато людей і досить багато часу. Я думаю, що я кажу за всіх нас, коли кажу, що ми раді, що вам вдалося отримати свої гроші та більше не мати проблем. Таким чином я, звичайно, хотів би сказати, що я сподіваюся, що у вас буде безпроблемне майбутнє і що вам вдасться виграти якомога більше в наступний період часу. Гарних вихідних. 😊😊☘️
It's great to see that someone appreciates the work behind which is a lot of people and quite a lot of time. I think I speak for all of us when I say that we're glad you managed to get your money and have no further problems. In this way I would certainly like to say that I hope you have a problem-free future and that you manage to win as much as you can in the next period of time. Have a nice weekend. 😊😊☘️
Ну... буквально після того, як я написав тут короткий пост/запитання про це казино, я отримую сповіщення на свій телефон. Вони надіслали моє відкликання. Я МАЮ розповісти тобі все це, тому що я люблю бути справедливим. Від запиту на зняття коштів до його отримання пройшло близько 3-4 днів. Майте на увазі, що я вже був підтверджений (дивна річ, що я ніколи не надсилав підтвердження для них... Гадаю, я це зробив на 1 з їхніх дочірніх сайтів, і саме так мене було підтверджено. Тож щоб було зрозуміло... Slots of Vegas НАДІСЛАЛИ мої оплата, і я вважаю, що це БУЛО за купоном/рекламною пропозицією. Крім того, у мене не було реальних проблем із чатом у прямому ефірі, окрім того, що вони могли бути приємнішими, але я працюю в барах/ресторанах, тому я розумію, що потрібно не відставати від скарг і бути «приємним» про це. Тож, по правді кажучи... я, швидше за все, зіграю тут знову. Подивіться, чи вони послідовні. Я зняв лише 50 доларів. 47 доларів, коли вони потрапили на мій біткойн-гаманець через комісії
Well...literally after making a brief post/question here about this casino I get a alert on my phone. They sent my withdraw. I HAVE to tell youall this because I like to be fair. The amount of time it took from withdraw request to receiving it was about 3-4 days. Keep in mind I was already verified (weird thing was I never sent verification for them...I guess I did on 1 of their sister sites and thats how I was verified. So to be clear...Slots of Vegas DID send my payment and I believe it WAS on a coupon/promo. Also I had no real issues with the Live chat other than they could'a been nicer but Im in the Bar/restaurant business so I understand keeping up with complaints and being "nice" about it. So in truth...I likely will play here again. See if they are consistant. My withdraw was only $50. $47 once it hit my Bitcoin wallet because of fees
Мені подобається, коли ми доходимо до моменту, коли казино дійсно виплачують гроші!
Якщо можна так сказати, мені подобається ваш підхід, який, мабуть, дуже об’єктивний через вашу роботу. 😉
Будь ласка, продовжуйте ділитися з нами своїм досвідом; це варте злитка золота!
I love it when we get to the point where casinos actually pay out!
If I may say so, I like your approach, which is probably sooo objective because of your job. 😉
Please continue sharing your experiences with us; it's worth a bar of gold!
У мене є незавершене зняття. Це місце зникло з Інтернету. Зовсім тіньовий. Я чекаю на 810 доларів, а тепер немає сервера, більше немає нічого для слотів Vegas.
I have a pending withdrawal. This place has disappeared from the Internet. Totally shady. I am waiting on $810 and now there is no server there is nothing for slots of Vegas anymore.
Вони всі були внизу. Вся партнерська мережа. Поступово вони повертаються. Продовжуйте перевіряти
They were all down. The entire partner network. Gradually they are coming back on. Keep checking
Моє зняття 810 доларів США від 11-1-2023, яке вже було передано прискорено, досі не схвалено. Це все ще очікує, будь ласка, втрутитись.
My withdrawal of $810 from 11-1-2023 which was already escalated expedited has still not been approved. It is still pending please intervene.
Привіт, але я мушу повідомити погані новини. Ми не просто так втручаємось...
Насправді, якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття коштів схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.
Тому пропоную набратися терпіння. 🙏 Щоб правильно розглянути функцію скарги, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create
Hello, I have to pass on the bad news, though. We do not just intervene like this...
Actually, if your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thus, I suggest patience. 🙏 in order to address the complaint feature properly, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/create
Я не розумію, що ви мені говорите. Минуло 14 днів. Його було перевірено на попередні зняття коштів. Що ти маєш на увазі, що не робиш таких речей? Що ти робиш? Яка ваша мета? Тоді я подумав, що це місце, де можна отримати підтримку, коли казино ставляться до вас неналежним чином.
I don’t understand what you’re saying to me. It has been 14 days. It has been verified for prior withdrawals. What do you mean you don’t do things like this? What do you do? What is your purpose? Then I thought this was a place where you can get advocacy for when the casinos treat you inappropriately.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.