ФорумКазиноSlots of Vegas Casino - загальне обговорення

Slots of Vegas Casino - загальне обговорення

2 р. тому від danvas5406
|
11834 переглядів 88 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slots of Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Після того, як вони сказали, що мій обліковий запис підтверджено і все там, вони попросили мене надати рахунок за комунальні послуги, коли я запитав, що відбувається з моїми грошима

Автоматичний переклад.
danvas5406
2 р. тому

Привіт,

Я б сказав, що найкращий спосіб пройти повну перевірку – це просто співпрацювати та надавати всі документи.

Якщо ви вважаєте, що проходження KYC є першим кроком до отримання коштів. Ви можете надати такий рахунок, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ні, мене підтвердили, і я отримав електронний лист із повідомленням, що мої гроші обробляються, але вони не змогли назвати дати, вони просто сказали, що недовго

Автоматичний переклад.
danvas5406
2 р. тому

Маю сказати, що я сподіваюся, що казино зв’яжеться з нами через скаргу , інакше наразі нічого не можна зробити. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Я видалив допис, оскільки Slots of Vegas тепер працює належним чином. Що стосується Natav, я його послідовник/прихильник, оскільки Playzax Casino працює незаконно в Інтернеті, намагаючись обдурити своїх клієнтів.

Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Привіт,

Я також видалив свій допис, тому тема залишається зрозумілою. Чи правильно я припускаю, що ви обоє просто використовуєте одну програму VPN?

У будь-якому випадку, дякую за інформацію 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім, я щойно виграв 350 доларів на ігрових автоматах у Вегасі. Я вже підтвердив і завантажив мій ідентифікатор. Я живу в штаті Мічиган із доступними варіантами виведення, яким би був найшвидший і найпростіший спосіб: біткойн, банківський переказ або монетний розіграш? приймаються будь-які пропозиції...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
gibsondan55
1 рік тому

Привіт!

Я хотів би поділитися власним досвідом, але, на жаль, у мене його немає. 🙂 Але щоб дати вам певну підказку, я б згадав відгуки користувачів - це пряме джерело досвіду гравців. Якщо вам подобається ідея, відвідайте цей розділ .

Сподіваюся, деякі місцеві гравці незабаром поділяться додатковими ідеями. Як варіант, спробуйте запитати в оператора чату - в крайньому випадку 🙂.

Дайте нам знати, що ви зібрали.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Якщо ви перевіряли за рік на початку року з тим самим результатом, наскільки кооперативною має бути людина

Автоматичний переклад.
pwgpw9d8b6
1 рік тому

Вибач мені. про що ти питаєш

Я навіть не можу зрозуміти, чи це мало бути питання.

У будь-якому випадку, я не здивуюся, якщо через рік чи близько того вам знадобиться ще раз перевірити.

Я випадково відповів на ваше запитання? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім!

Я хотів би подякувати Casino Guru за допомогу у вирішенні моєї останньої скарги, пов’язаної з анульованим платежем у цьому казино Slots of Vegas. Зараз я отримав платіж, і сьогодні мою скаргу позначено як розглянуту та закриту.


Я також знайшов час, щоб оцінити Casino Guru на веб-сайті Trust Pilot, як вони заслуговують:

file

Д.

Автоматичний переклад.
dralililopez
1 рік тому

Приємно бачити, що хтось цінує роботу, за якою стоїть багато людей і досить багато часу. Я думаю, що я кажу за всіх нас, коли кажу, що ми раді, що вам вдалося отримати свої гроші та більше не мати проблем. Таким чином я, звичайно, хотів би сказати, що я сподіваюся, що у вас буде безпроблемне майбутнє і що вам вдасться виграти якомога більше в наступний період часу. Гарних вихідних. 😊😊☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну... буквально після того, як я написав тут короткий пост/запитання про це казино, я отримую сповіщення на свій телефон. Вони надіслали моє відкликання. Я МАЮ розповісти тобі все це, тому що я люблю бути справедливим. Від запиту на зняття коштів до його отримання пройшло близько 3-4 днів. Майте на увазі, що я вже був підтверджений (дивна річ, що я ніколи не надсилав підтвердження для них... Гадаю, я це зробив на 1 з їхніх дочірніх сайтів, і саме так мене було підтверджено. Тож щоб було зрозуміло... Slots of Vegas НАДІСЛАЛИ мої оплата, і я вважаю, що це БУЛО за купоном/рекламною пропозицією. Крім того, у мене не було реальних проблем із чатом у прямому ефірі, окрім того, що вони могли бути приємнішими, але я працюю в барах/ресторанах, тому я розумію, що потрібно не відставати від скарг і бути «приємним» про це. Тож, по правді кажучи... я, швидше за все, зіграю тут знову. Подивіться, чи вони послідовні. Я зняв лише 50 доларів. 47 доларів, коли вони потрапили на мій біткойн-гаманець через комісії

Автоматичний переклад.
angel47usa
1 рік тому

Мені подобається, коли ми доходимо до моменту, коли казино дійсно виплачують гроші!

Якщо можна так сказати, мені подобається ваш підхід, який, мабуть, дуже об’єктивний через вашу роботу. 😉

Будь ласка, продовжуйте ділитися з нами своїм досвідом; це варте злитка золота!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене є незавершене зняття. Це місце зникло з Інтернету. Зовсім тіньовий. Я чекаю на 810 доларів, а тепер немає сервера, більше немає нічого для слотів Vegas.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
sullsinger1
11 міс. тому

Вони всі були внизу. Вся партнерська мережа. Поступово вони повертаються. Продовжуйте перевіряти


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Моє зняття 810 доларів США від 11-1-2023, яке вже було передано прискорено, досі не схвалено. Це все ще очікує, будь ласка, втрутитись.

Автоматичний переклад.
sullsinger1
11 міс. тому

Привіт, але я мушу повідомити погані новини. Ми не просто так втручаємось...

Насправді, якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття коштів схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Тому пропоную набратися терпіння. 🙏 Щоб правильно розглянути функцію скарги, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не розумію, що ви мені говорите. Минуло 14 днів. Його було перевірено на попередні зняття коштів. Що ти маєш на увазі, що не робиш таких речей? Що ти робиш? Яка ваша мета? Тоді я подумав, що це місце, де можна отримати підтримку, коли казино ставляться до вас неналежним чином.

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого