1 тиждень тому
Тут ви можете обговорити SlotMonster Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Після спроби зняття трансакція залишалася в очікуванні протягом чотирьох днів, а потім була зарахована на мій рахунок. Потім я зв’язався зі службою підтримки клієнтів через чат і поскаржився. У результаті мій обліковий запис закрили.
Це чітке попередження про це казино!!!
After attempting a withdrawal, the transaction remained pending for four days and was then credited back to my account. I then contacted customer service via live chat and complained. As a result, my account was closed.
This is a clear warning about this casino!!!
Nach dem Versuch, eine Auszahlung vorzunehmen, blieb die Transaktion vier Tage lang auf ‚Pending‘ und wurde dann wieder auf meinem Konto gutgeschrieben. Daraufhin nahm ich über den Live-Chat Kontakt zum Kundenservice auf und beschwerte mich. Infolgedessen wurde mein Account geschlossen.
Das ist eine deutliche Warnung vor diesem Casino !!!
Я граю на одному сайті вже 5 років, і жодного разу з ним не виникало проблем. Найкращий рейкбек і винагороди за підвищення рівня, братан.
I've been playing on the same site for 5 years and it's never given me any problems. The best rakeback and rewards for leveling up bro.
Yo juego hace 5 años en el mismo y nunca me dio problema, el mejor rakeback y recompensas x subir de nivel bro
Ніколи за мільйон років... Перегляньте відгуки на Trustpilot...
Казино не існує вже 5 років🙄
Never in a million years... Check out the reviews on Trustpilot...
The casino hasn't even existed for 5 years 🙄
Nie im Leben... Schau dir die Bewertungen auf Trustpilot an...
Das Casino gibt es doch gar nicht seit 5 Jahren 🙄
Я не хотів вас образити, вибачте, просто щоб допомогти вам не відвідувати погані казино!
I didn't mean to offend you, sorry, just to help you avoid going to bad casinos!
No pretendia ofenderte lo siento, solo ayudarte a que no entres en casinos malos!
Привіт,
На жаль, саме з цієї причини такий спосіб активної реклами на цьому форумі заборонений. Будь-які інші рекламні публікації будуть видалені, якщо ви не дотримуєтеся правил:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
https://casino.guru/terms-and-conditions
Як бачите, гравцям це не подобається. Ми цінуємо вашу співпрацю.
Hello,
Sadly, this is specifically the reason why such a way of active advertising is forbidden on this forum. Any other promotional posts will be deleted unless you adhere to the rules:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
https://casino.guru/terms-and-conditions
As you can see, players are not fond of it. We appreciate your cooperation.
Після спроби зняття трансакція залишалася в очікуванні протягом чотирьох днів, а потім була зарахована на мій рахунок. Потім я зв’язався зі службою підтримки клієнтів через чат і поскаржився. У результаті мій обліковий запис закрили.
Це чітке попередження про це казино!!!
After attempting a withdrawal, the transaction remained pending for four days and was then credited back to my account. I then contacted customer service via live chat and complained. As a result, my account was closed.
This is a clear warning about this casino!!!
Nach dem Versuch, eine Auszahlung vorzunehmen, blieb die Transaktion vier Tage lang auf ‚Pending‘ und wurde dann wieder auf meinem Konto gutgeschrieben. Daraufhin nahm ich über den Live-Chat Kontakt zum Kundenservice auf und beschwerte mich. Infolgedessen wurde mein Account geschlossen.
Das ist eine deutliche Warnung vor diesem Casino !!!
Привіт,
якщо казино не потрудилося пояснити вам проблему, я думаю, ми не знайдемо відповіді без прямої співпраці. Я пропоную вам поскаржитися на цю ситуацію тут, на нашому веб-сайті. Це не складно; не хвилюйтеся, але спочатку було б добре прочитати інструкції:
https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung
Загалом, казино мають 14 повних днів для вирішення проблеми без прямого втручання. тим не менш, гравці можуть подати скаргу заздалегідь, особливо якщо обліковий запис заблоковано без пояснення причин.
Я б рекомендував це, тому що як тільки ви подасте справу, казино помітять, це може допомогти їм двічі подумати про такий підхід.
Про всяк випадок, чи знайомі ви з чимось, що може вважатися порушенням правил? Я хотів би запитати представника казино замість вас, але, як бачите, жоден представник не відповідає гравцям на форумі.
Що ж, сподіваюся, ми зможемо допомогти.
Hello,
if the casino didn't bother to explain the issue to you, I guess we won't find the answers without direct cooperation. I suggest you complain about this situation here on our website. It is not complicated; don't worry, it would be good to read the instructions first, however:
https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung
Basically, the casinos are allowed 14 full days to resolve the matter without direct intervention. still, players are welcome to submit the complaint in advance, especially when the account has been blocked without explanation.
I would recommend that, because once you submit the case, the casino will get noticed, it might help them think twice about such an approach.
Just in case, are you familiar with anything that maybe considered a rules violation? I would like to ask the casino representative instead of you but as you can see, there has been no representative responding to players on the forum.
Well, I hope we will be able to help.
Я хотів би подати справу як скаргу... На жаль, кінцевим результатом завжди є помилка Captcha... З Firefox і Chrome на ПК та на мобільному пристрої... У чому полягає помилка?
I would like to submit the case as a complaint... Unfortunately, the end result is always Captcha failed... With Firefox & Chrome on the PC and on the mobile... What is the error?
Ich würde den Fall gerne als Beschwerde einreichen... Leider kommt am Ende immer Captcha fehlgeschlagen... Mit Firefox & Chrome auf dem PC und auf dem Handy... Wo liegt der Fehler ?
Казино відповідає шаблонами... На жаль, у нас це завжди так. Після виграшу виплата не здійснюється та/або рахунок закривається. Тому я КАТЕГОРИЧНО не рекомендую грати в цьому казино або будь-якому іншому в цій групі. Відгуки Trustpilot говорять багато про що. Я мав прочитати їх заздалегідь.
The casino responds with templates... Unfortunately, this always seems to be the case here. After a win, no payout is made and/or the account is closed. I therefore STRONGLY advise against playing at this casino or any other in this group. The Trustpilot reviews speak volumes. I should have read them beforehand.
Das Casino antwortet mit Templates... Das Vorgehen scheint hier aber leider immer so zu sein. Nach einem Gewinn wird nicht ausgezahlt und/oder das Konto geschlossen. Ich warne deshalb DRINGEND davor, in diesem Casino oder auf allen anderen dieser Gruppe zu spielen. Die Trustpilot Bewertungen zeigen eine deutliche Sprache. Ich hätte diese besser vorher lesen sollen.
Я хотів би подати справу як скаргу... На жаль, кінцевим результатом завжди є помилка Captcha... З Firefox і Chrome на ПК та на мобільному пристрої... У чому полягає помилка?
I would like to submit the case as a complaint... Unfortunately, the end result is always Captcha failed... With Firefox & Chrome on the PC and on the mobile... What is the error?
Ich würde den Fall gerne als Beschwerde einreichen... Leider kommt am Ende immer Captcha fehlgeschlagen... Mit Firefox & Chrome auf dem PC und auf dem Handy... Wo liegt der Fehler ?
Вибачте, але це те, що ми не можемо подолати в даний момент. Я надішлю вам електронний лист із можливими порадами. Однак, якщо мова йде про скаргу, надішліть електронний лист на адресу — додати помилку Captcha в тему або згадати цю проблему в тілі. Ми попросили наших колег зі скарги подати скаргу від імені гравця.
Просто поясніть суть проблеми казино, і вони розглянуть її як стандартну скаргу. 🙏
I'm sorry but this is something we are not able to overcome at this moment. I'll send you an email with possible tips. Yet when it comes to the complaint, please send an email to complaint@casino.guru—add a Captcha error into the subject, or mention this problem in the body. We asked our colleagues from the Complaint Team to submit the complaint on the player's behalf.
Just explain the nature of the casino problem and they will address it just as a standard complaint. 🙏
Казино відповідає шаблонами... На жаль, у нас це завжди так. Після виграшу виплата не здійснюється та/або рахунок закривається. Тому я КАТЕГОРИЧНО не рекомендую грати в цьому казино або будь-якому іншому в цій групі. Відгуки Trustpilot говорять багато про що. Я мав прочитати їх заздалегідь.
The casino responds with templates... Unfortunately, this always seems to be the case here. After a win, no payout is made and/or the account is closed. I therefore STRONGLY advise against playing at this casino or any other in this group. The Trustpilot reviews speak volumes. I should have read them beforehand.
Das Casino antwortet mit Templates... Das Vorgehen scheint hier aber leider immer so zu sein. Nach einem Gewinn wird nicht ausgezahlt und/oder das Konto geschlossen. Ich warne deshalb DRINGEND davor, in diesem Casino oder auf allen anderen dieser Gruppe zu spielen. Die Trustpilot Bewertungen zeigen eine deutliche Sprache. Ich hätte diese besser vorher lesen sollen.
Проте все ще існує ймовірність, що вони затримали або перевіряють ваш обліковий запис. Я б залишався оптимістом принаймні протягом тих 14 днів, про які я згадував раніше.
There is, however, still a chance they have been delayed or are investigating your account. I would stay optimistic at least for the 14 days I mentioned earlier.
Усім тим, у кого є проблеми зі зняттям коштів та/або їхній обліковий запис видалено чи подали скаргу.
Будь ласка, напишіть у чат тут і тримайте нас в курсі. Жертв дуже багато. (Див. Trustpilot)
To all those who have problems with withdrawals and/or have had their account deleted or have filed a complaint.
Please write in the chat here and keep us updated. There are so many victims. (See Trustpilot)
An alle, die Probleme mit der Auszahlung haben und/oder das Konto gelöscht wurde, oder eine Beschwerde eingereicht haben.
Schreibt bitte hier in den Chat und haltet uns auf dem laufenden. Es gibt so viele geschädigte. (siehe Trustpilot)
Ви пишете це, щоб обмінятися досвідом і думками, а також дізнатися, чи хтось отримав гроші, чи у вас є інша причина?
Звичайно, я вважаю це позитивним, і чим більше людей напишуть тут, тим більш безпечними вони будуть у майбутньому. 🙂
Are you writing this to exchange experiences and views and also to know if someone got paid or do you have another reason?
Of course I see it positive and the more people will write here the more they can be safer in the future. 🙂
В основному йдеться про обмін.
Я також хочу запобігти крадіжці казино в інших гравців за допомогою своїх практик. Я дев'ять днів слухав лише виправдання. Позавчора мене раптом попросили верифікувати обліковий запис. Вчора ввечері мій акаунт більше не знаходився в чаті. Вони просто брешуть і дають шаблонні відповіді.
Як ви бачите на Trustpilot, жертв багато. Підхід казино завжди однаковий.
Казино ніколи не зверталося до мене. Я починаю всю розмову. Пишу в чат кілька разів на день і т.д.
Це стає достатньо.
It's mainly about exchange.
I also want to prevent the casino from stealing from other players with its practices. I've been listening to nothing but excuses for nine days. The day before yesterday, I was suddenly asked to verify my account. Last night, my account was no longer found in the chat. They're just lying and giving templated replies.
As you can see on Trustpilot, there are many victims. The casino's approach is always the same.
The casino has never contacted me. I initiate the entire conversation. I post in the chat several times a day, etc.
It's getting enough.
Es geht hauptsächlich um den Austausch.
Ich möchte auch verhindern, dass das Casino mit seinem Vorgehen weitere Spieler beklaut. Ich höre mir seit 9 Tagen nur ausreden an. Vorgestern sollte ich mich dann plötzlich verifizieren. Gestern Abend im Chat wurde dann mein Account nicht mehr gefunden. Es wird nur gelogen und mit Templates geantwortet.
Wie man bei Trustpilot sieht, gibt es sehr viele geschädigte. Das Vorgehene des Casinos ist immer das selbe.
Das Casino ist noch nie auf mich zugekommen. Die ganze Konversation geht von mir aus. Ich schreibe mehrmals am Tag in den Chat usw.
Es reicht langsam.
Звичайно, тому я подумав, що це буде добре з цієї причини.
Що стосується самого казино, то його індекс безпеки говорить про все, тому мені цікаво, як пройде перевірка і чи буде вона успішною. Якщо так, то мені ще більше буде цікаво побачити, чи отримаєте ви свої гроші.
Я буду радий, якщо ви продовжите оновлювати, якщо у вас буде щось нове.
Sure, so I thought well it would be for that reason.
As for the casino itself, its safety index says it all, so I'm curious how the verification will turn out and whether it will be successful. If it is then I'll be even more interested to see if you get your money.
I will be glad if you keep updating if you have something new.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.