ГоловнаФорумКазиноSlotMonster Casino - загальне обговорення

SlotMonster Casino - загальне обговорення

 від Neo_23
|
535 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити SlotMonster Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Після спроби зняття трансакція залишалася в очікуванні протягом чотирьох днів, а потім була зарахована на мій рахунок. Потім я зв’язався зі службою підтримки клієнтів через чат і поскаржився. У результаті мій обліковий запис закрили.


Це чітке попередження про це казино!!!

Автоматичний переклад.

Як я можу зв'язатися з органом ліцензування?


Це 100% шахрайство

Автоматичний переклад.

https://de.trustpilot.com/review/slotmonster.com

Автоматичний переклад.

Як ти збираєшся грати в цьому шахрайському казино?

Автоматичний переклад.

100% шахрайство

Автоматичний переклад.
Neo_23

Я граю на одному сайті вже 5 років, і жодного разу з ним не виникало проблем. Найкращий рейкбек і винагороди за підвищення рівня, братан.



Автоматичний переклад.

Ніколи за мільйон років... Перегляньте відгуки на Trustpilot...


Казино не існує вже 5 років🙄



Автоматичний переклад.

Чому ви спамите мій пост? Припиніть свою рекламу😡

Автоматичний переклад.
Neo_23

Я не хотів вас образити, вибачте, просто щоб допомогти вам не відвідувати погані казино!

Автоматичний переклад.
BITCOINGAMBLER

Привіт,

На жаль, саме з цієї причини такий спосіб активної реклами на цьому форумі заборонений. Будь-які інші рекламні публікації будуть видалені, якщо ви не дотримуєтеся правил:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

https://casino.guru/terms-and-conditions


Як бачите, гравцям це не подобається. Ми цінуємо вашу співпрацю.

Автоматичний переклад.

Після спроби зняття трансакція залишалася в очікуванні протягом чотирьох днів, а потім була зарахована на мій рахунок. Потім я зв’язався зі службою підтримки клієнтів через чат і поскаржився. У результаті мій обліковий запис закрили.


Це чітке попередження про це казино!!!

Автоматичний переклад.

Привіт,

якщо казино не потрудилося пояснити вам проблему, я думаю, ми не знайдемо відповіді без прямої співпраці. Я пропоную вам поскаржитися на цю ситуацію тут, на нашому веб-сайті. Це не складно; не хвилюйтеся, але спочатку було б добре прочитати інструкції:

https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung


Загалом, казино мають 14 повних днів для вирішення проблеми без прямого втручання. тим не менш, гравці можуть подати скаргу заздалегідь, особливо якщо обліковий запис заблоковано без пояснення причин.

Я б рекомендував це, тому що як тільки ви подасте справу, казино помітять, це може допомогти їм двічі подумати про такий підхід.

Про всяк випадок, чи знайомі ви з чимось, що може вважатися порушенням правил? Я хотів би запитати представника казино замість вас, але, як бачите, жоден представник не відповідає гравцям на форумі.

Що ж, сподіваюся, ми зможемо допомогти.



Автоматичний переклад.

Я хотів би подати справу як скаргу... На жаль, кінцевим результатом завжди є помилка Captcha... З Firefox і Chrome на ПК та на мобільному пристрої... У чому полягає помилка?

Автоматичний переклад.

Казино відповідає шаблонами... На жаль, у нас це завжди так. Після виграшу виплата не здійснюється та/або рахунок закривається. Тому я КАТЕГОРИЧНО не рекомендую грати в цьому казино або будь-якому іншому в цій групі. Відгуки Trustpilot говорять багато про що. Я мав прочитати їх заздалегідь.

Автоматичний переклад.

Я хотів би подати справу як скаргу... На жаль, кінцевим результатом завжди є помилка Captcha... З Firefox і Chrome на ПК та на мобільному пристрої... У чому полягає помилка?

Автоматичний переклад.

Вибачте, але це те, що ми не можемо подолати в даний момент. Я надішлю вам електронний лист із можливими порадами. Однак, якщо мова йде про скаргу, надішліть електронний лист на адресу — додати помилку Captcha в тему або згадати цю проблему в тілі. Ми попросили наших колег зі скарги подати скаргу від імені гравця.

Просто поясніть суть проблеми казино, і вони розглянуть її як стандартну скаргу. 🙏

Автоматичний переклад.

Казино відповідає шаблонами... На жаль, у нас це завжди так. Після виграшу виплата не здійснюється та/або рахунок закривається. Тому я КАТЕГОРИЧНО не рекомендую грати в цьому казино або будь-якому іншому в цій групі. Відгуки Trustpilot говорять багато про що. Я мав прочитати їх заздалегідь.

Автоматичний переклад.

Проте все ще існує ймовірність, що вони затримали або перевіряють ваш обліковий запис. Я б залишався оптимістом принаймні протягом тих 14 днів, про які я згадував раніше.

Автоматичний переклад.

Усім тим, у кого є проблеми зі зняттям коштів та/або їхній обліковий запис видалено чи подали скаргу.


Будь ласка, напишіть у чат тут і тримайте нас в курсі. Жертв дуже багато. (Див. Trustpilot)



Автоматичний переклад.
Neo_23

Ви пишете це, щоб обмінятися досвідом і думками, а також дізнатися, чи хтось отримав гроші, чи у вас є інша причина?

Звичайно, я вважаю це позитивним, і чим більше людей напишуть тут, тим більш безпечними вони будуть у майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.

В основному йдеться про обмін.


Я також хочу запобігти крадіжці казино в інших гравців за допомогою своїх практик. Я дев'ять днів слухав лише виправдання. Позавчора мене раптом попросили верифікувати обліковий запис. Вчора ввечері мій акаунт більше не знаходився в чаті. Вони просто брешуть і дають шаблонні відповіді.


Як ви бачите на Trustpilot, жертв багато. Підхід казино завжди однаковий.


Казино ніколи не зверталося до мене. Я починаю всю розмову. Пишу в чат кілька разів на день і т.д.


Це стає достатньо.

Автоматичний переклад.
Neo_23

Звичайно, тому я подумав, що це буде добре з цієї причини.

Що стосується самого казино, то його індекс безпеки говорить про все, тому мені цікаво, як пройде перевірка і чи буде вона успішною. Якщо так, то мені ще більше буде цікаво побачити, чи отримаєте ви свої гроші.

Я буду радий, якщо ви продовжите оновлювати, якщо у вас буде щось нове.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого