ГоловнаФорумКазиноSlotimo Casino - загальне обговорення

Slotimo Casino - загальне обговорення

2 р. тому від soldado101010
|
13 881 переглядів 65 відповідей |
|
1 2...4
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slotimo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Способи виведення дуже повільні навіть на електронні картки, і, що погіршує ситуацію, якщо виведення триває три дні, ви не тільки не можете зробити ще одне зняття, але й можете скасувати виведення, за допомогою якого повертаєтеся до каси казино. Неможливо взяти євро з цього казино

Автоматичний переклад.
soldado101010
2 р. тому

Привіт,

це нормально, що ви можете мати лише один активний виведення за один раз.

Чи вдалося вам отримати свій виграш, будь ласка?

Будь ласка, за ці 3 дні, про які ви згадали, чи містить він підтвердження KYC?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

В Іспанії ви знімаєте відразу, і через лічені хвилини гроші на карті, і ви граєте знову чи ні.


Ви не можете продовжувати гру з незавершеними виведеннями, які тривають вічно, з моєї точки зору, такий тип стратегії деяких казино відганяє реальних гравців


Дякую

Автоматичний переклад.
soldado101010
2 р. тому

Привіт,

може бути. Я все ще блукаю, ти зміг вийти чи все ще чекаєш, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я скасував свій обліковий запис довічно з уже зазначеної причини

Зняття коштів не повинно залежати від того, що гравець має можливість відмовитися і знову програти. Це два робочі дні, але якщо це п’ятниця, то 4 дні

Ісус


Я скасовую тему

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Питання полягає в наступному:

Я вношу гроші, на даний момент все ОК

Я виграв гроші без бонусного депозиту, і тепер казино не схвалює моє зняття 340 євро.

Завжди, коли ви намагаєтеся вивести, вам потрібно почекати 2 робочі дні, щоб казино продовжувало відхиляти суму мого виведення.


Я створив обліковий запис у цьому казино, і чат не підтримується, а електронні листи відповідають повільно... дуже погано....


це шостий раз, коли я намагаюся зняти свої гроші



Автоматичний переклад.
andrecorreia432
2 р. тому

Привіт,

оскільки повторне надсилання коштів на зняття коштів ні до чого не привело, я б краще зосередився на пошуку причини цих відмов. Ви хоч уявляєте, що не так? Звернутися до казино звучить як найпростіший крок.

Можливо, ваш обліковий запис ще не підтверджено. 🤔

Будь ласка, дайте відповідь на вашу скаргу також тут .

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене проблеми зі зняттям. Чекаю з 14 лютого

Автоматичний переклад.
rasate1
1 рік тому

Привіт, казино спілкується з вами? Ви вже верифіковані в казино чи це ваше перше виведення? Це також може бути причиною того, що це займає більше часу, ніж зазвичай.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

скажи скільки це буде

Автоматичний переклад.
rasate1
1 рік тому

Ви повинні запитати в казино в першу чергу. Як зазначив Деніел, тривалість процесу залежить від ситуації.

Ви на зв'язку з казино? Ви коли-небудь успішно знімалися там раніше?

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Майже щодня я з ними балакаю і кажуть мені завтра і завтра

Автоматичний переклад.
rasate1
1 рік тому

Я так розумію, що ви вже перевірені, чи не так?

Я повністю погоджуюся з Петронелою, коли вона написала:

«Я повністю розумію твоє розчарування, rasate1. Однак я встановлю таймер на додаткові 6 днів, щоб дати казино два повних тижні для обробки платежу, і якщо до того часу не буде ніяких змін, ми втрутимося. Давайте залишатися позитивними та чекати хорошого новини щодо вашого вилучення. Заздалегідь дякую за ваше терпіння."

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Хочу повідомити, що я отримав платіж

Автоматичний переклад.
rasate1
1 рік тому

Побачити? Просто потрібно було ще кілька днів. Вітаємо 🙌👍 і дякуємо, що повернулися!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую вам всім

Автоматичний переклад.
rasate1
1 рік тому

Команда зі скарг завжди рада допомогти.

Хоча я сподіваюся, що вам більше не знадобляться скарги, завітайте до нас, якщо хочете. Будь-який чесний досвід дуже вітається 😁

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я чекаю з 4 березня на зняття 5000 євро. Я вже завершив онлайн-процес KYC, і мені потрібно було надіслати спочатку зображення лицьової та задньої сторони моєї кредитної картки (лише перші 6 і останні 4 цифри та зворотна сторона без коду CCV). Потім сказали, що перевірили документи, але я повинен надіслати селфі з ID-карткою. Зробив це. Зараз я не маю жодної відповіді з 4 днів, на жаль. Чат дійсно відповідає мені, але лише понаднормово, тому що вони подбають про моє зняття якомога швидше, і мені не потрібно про це хвилюватися.


Як ви думаєте, я отримаю свої гроші?

Автоматичний переклад.
marcel1234
1 рік тому

привіт

Якщо ви успішно пройшли перевірку та накопичили свої виграші відповідно до всіх умов і правил, я б сказав, що з вами все гаразд. Перше зняття зазвичай займає більше часу, оскільки казино має перевірити всю вашу історію ігор тощо. Крім того, ви виграли непогану суму, а це іноді теж впливає на швидкість процесу.

Намагайтеся зберігати терпіння та співпрацювати з казино. Не соромтеся час від часу нагадувати службі підтримки та повідомляти мені, як справи!


Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого