Привіт Bigboss528,
Приємно чути, що веб-сайт знову доступний, хоча я вважаю, що ви не досягли подальшого прогресу в проходженні KYC.
Як згадувалося в статті, яку я надіслав вам, процес є повністю безкоштовним, однак, є деякі кроки, які ви повинні очікувати, тому, якщо можна, я рекомендую вам прочитати посібник - просто натисніть зелений текст.
Загалом, ми надаємо казино 14 повних днів для виконання KYC та виведення коштів. Отже, якщо ви подасте скаргу раніше, ви, швидше за все, отримаєте таке повідомлення:
«Однак майте на увазі, що для повної обробки зняття коштів зазвичай потрібно кілька днів або навіть тижнів. Це означає, що може пройти деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути спричинена незавершеними Перевірка KYC або велика кількість запитів на зняття коштів.
Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати щонайменше 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу.
Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Нехай цей факт вас не зупиняє. Якщо ви вважаєте, що ситуацію потрібно підштовхнути, надішліть її зараз, фахівець зі скарг зрештою до вас добереться.
Як ти думаєш, ти в?
Hello Bigboss528,
Nice to hear the website is available again, though I feel you have not made further progress passing the KYC.
As mentioned in the article I sent you the process is free completely, however, there are some steps you should expect, so if I may, I recommend you read the guide - just click the green text.
Generally speaking, we allow casinos 14 full days to fulfill the KYC and the withdrawal. So, if you submit the complaint sooner, you'll most likely get this note:
"However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Don't let this fact stop you, if you feel the situation needs a push, submit one now, the complaint specialist will get to you eventually.
What do you think, are you in?
Автоматичний переклад.