ФорумКазиноSlotimo Casino - загальне обговорення

Slotimo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від soldado101010
|
10673 переглядів 65 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
marcel1234
1 рік тому

привіт

Якщо ви успішно пройшли перевірку та накопичили свої виграші відповідно до всіх умов і правил, я б сказав, що з вами все гаразд. Перше зняття зазвичай займає більше часу, оскільки казино має перевірити всю вашу історію ігор тощо. Крім того, ви виграли непогану суму, а це іноді теж впливає на швидкість процесу.

Намагайтеся зберігати терпіння та співпрацювати з казино. Не соромтеся час від часу нагадувати службі підтримки та повідомляти мені, як справи!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я записався. Внесли 1300 євро і добре виграли. Разом 30 тис. На слоті та в живих іграх. Виплата 5000 євро дуже затримується. Боюся, що грошей взагалі не побачу. Я надав усі дані, необхідні для перевірки KYC. Ось воно.. сторінка Slotimo не працює. Більше не доступний. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Bigboss528
1 рік тому

Привіт.

Я збирався привітати тебе з тим, що тобі так пощастило. На жаль, здається, виникають проблеми, тому я зосереджуся на скарзі, оскільки це здається розумним варіантом.

Хоча спочатку я хотів би прояснити ще кілька деталей.

Ваш обліковий запис уже повністю перевірено? Якщо так, будь ласка, коли це було зроблено та з якого часу очікується ваше відкликання?

Крім того, чи ініціювало казино додаткову перевірку безпеки? Це досить стандартна процедура, яка застосовується у випадку більших виграшів, тому ваш обліковий запис може бути навмисно заблоковано або недоступним через триваюче розслідування.

Я спробував і зміг увійти в казино та зареєструватися, тому я вважаю, що казино не працює повністю.

Якщо ви бажаєте подати скаргу просто зараз, не соромтеся це зробити.

Ця стаття має пояснити, чого ви повинні очікувати на цьому шляху .

Для подання скарги - скористайтеся прямим посиланням




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Дякую за вашу відповідь.

Сайт Slotimo1.com не працював лише тимчасово.

Зараз сайт знову працює.

Я перевірив себе в кілька кроків.

Я надав Slotimo виписку з банківського рахунку, рахунок за комунальні послуги, окремі фотографії мого посвідчення особи, окремі фотографії мого обличчя та спільні фотографії мене та мого посвідчення особи.

Мене завжди втішають у чаті, що над цим зараз працюють. Виплата триває з 12 березня.

Якщо відкликання не буде завершено сьогодні, я хотів би подати скаргу.

Це мені щось коштує?

Який ваш досвід щодо часу виплат у Slotimo?


Дякуємо за ваші відповіді.

Автоматичний переклад.
Bigboss528
1 рік тому

Привіт Bigboss528,

Приємно чути, що веб-сайт знову доступний, хоча я вважаю, що ви не досягли подальшого прогресу в проходженні KYC.

Як згадувалося в статті, яку я надіслав вам, процес є повністю безкоштовним, однак, є деякі кроки, які ви повинні очікувати, тому, якщо можна, я рекомендую вам прочитати посібник - просто натисніть зелений текст.

Загалом, ми надаємо казино 14 повних днів для виконання KYC та виведення коштів. Отже, якщо ви подасте скаргу раніше, ви, швидше за все, отримаєте таке повідомлення:

«Однак майте на увазі, що для повної обробки зняття коштів зазвичай потрібно кілька днів або навіть тижнів. Це означає, що може пройти деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути спричинена незавершеними Перевірка KYC або велика кількість запитів на зняття коштів.

Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати щонайменше 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу.

Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

Нехай цей факт вас не зупиняє. Якщо ви вважаєте, що ситуацію потрібно підштовхнути, надішліть її зараз, фахівець зі скарг зрештою до вас добереться.

Як ти думаєш, ти в?



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, у мене є питання. Я чекав на підтвердження виплати від slotimo більше 2 робочих днів. Я не знаю про це в інших казино, оскільки зазвичай це підтверджується та передається не пізніше ніж через кілька годин. Я ще не отримав жодного сповіщення, я вже пройшов перевірку, але платіж все ще очікує, і мені постійно повідомляють у чаті, що це робить інший відділ, і це може зайняти деякий час. Це нормально?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. Я переніс вашу тему сюди.

На жаль, індекс безпеки казино нижче середнього. Ви бачите, що деякі гравці мають проблеми, подібні до ваших.

Чи правильно я розумію, що ваш запит ще не підтверджено казино?

Або ви ще не отримали підтвердження зняття?

Будь ласка, будь ласка, поясни мені це краще?

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я чекаю підтвердження виплати 5 днів, це ненормально. Скільки часу це займає в Slotimo? Я ніколи не чекав так довго в жодному казино

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Я чекаю вже 5 днів, виплата все ще очікує, і мені постійно говорять у чаті, що у відділі мало кадрів і я повинен почекати. Вони надішлють нагадування та оброблять його якомога швидше

Автоматичний переклад.
Chris2707k
9 міс. тому

Тож я чекаю на виплату в розмірі 900 євро, яку, мабуть, ще не оброблено, оскільки вона все ще непогашена, тому я вже надіслав ідентифікаційну картку, інакше я б взагалі не зміг її виплатити

Автоматичний переклад.
Chris2707k
9 міс. тому

Привіт. Зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для виконання KYC і виведення коштів. Отже, якщо минуло 7 днів, на мою думку, це нормально. Цілком зазвичай для повної обробки зняття коштів потрібно кілька днів або навіть тижнів. Ця затримка може бути спричинена незавершеною перевіркою KYC або великою кількістю запитів на зняття коштів.

Отже, ви вже пройшли процес перевірки? Ви отримали підтвердження про це від казино?

Я також бачу, що ви успішно подали свою скаргу , і наша команда працює над цим. Тож схрещуємо пальці🤞.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У чаті мені лише сказали, що у них є всі документи, і це лише питання часу, коли все продовжиться. Так, я сподіваюся, що отримаю його протягом тижня. Я не знаю, що ні в одному іншому казино, поки що гроші завжди були там не пізніше ніж через 1 день і не пізніше ніж через 3 дні. Наперед дякую за відповіді.

Автоматичний переклад.
Chris2707k
9 міс. тому

Таким чином я не став би відразу негативним. Казино зв’язалося з вами та повідомило, що у нього недостатньо персоналу, що означає, що, ймовірно, це займає трохи більше часу, ніж зазвичай. Вони також запевнили вас, що вони перевіряють ваші документи і що вони намагаються перевірити їх якомога швидше.

Тому я б радив набратися терпіння і зберігати холоднокровність. Я твердо вірю, що найближчим часом все вирішиться. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, я терпів 8 днів, просто не знаю, як це працює, дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
Chris2707k
9 міс. тому

Ви повинні похвалитися за терпіння. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів і KYC, оскільки казино подбають про це. Тож я б сказав, що не варто відразу ставитися до скепсису.

Однак у вас також є відкрита скарга, тож якщо це займе більше часу, а казино перестане відповідати та не надасть вам жодних оновлень, наша команда спробує допомогти вам після цього часу. Наразі все, що ми можемо зробити, це чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добре, чудово, дякую, тоді я просто зачекаю кілька днів. Заздалегідь дякую за це, сподіваюся, ми зможемо це зробити до 14 днів. Якщо ні, я також хотів би подякувати вам за вашу допомогу. Вітаю Крістофера

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, Кріс, можу вас запевнити, гроші надходять. Однак іноді дійсно доводиться чекати 3 тижні. Ви можете скинути живий чат. Одні і ті ж фрази знову і знову.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, bigboss528, дякую за відповідь, це не зовсім приємно, але це заспокоює мене, що принаймні це буде. Я просто маю терпіти

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добре, чудово, дякую, тоді я просто зачекаю кілька днів. Заздалегідь дякую за це, сподіваюся, ми зможемо це зробити до 14 днів. Якщо ні, я також хотів би подякувати вам за вашу допомогу. Вітаю Крістофера

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Будь ласка, ми будемо раді, якщо зможемо допомогти, але ще краще, якщо гравець не подаватиме скаргу, але до того часу все вирішиться.

У будь-якому випадку, повідомте нас, якщо ви отримаєте нову відповідь від казино або якщо щось зміниться.

Я буду чекати. 😉

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дякую, так, я поділюся цим.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.