2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slotimo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Способи виведення дуже повільні навіть на електронні картки, і, що погіршує ситуацію, якщо виведення триває три дні, ви не тільки не можете зробити ще одне зняття, але й можете скасувати виведення, за допомогою якого повертаєтеся до каси казино. Неможливо взяти євро з цього казино
Withdrawal methods are very slow even on electronic cards and to make matters worse in the event that a withdrawal is in process for three days not only you cannot make another withdrawal but you can cancel the withdrawal with which you return to the coffers of the casino . Impossible to take a euro from this casino
Los métodos de retiro son muy lentos incluso en tarjetas electrónicas y para peor en el caso de que un retiro esté en proceso durante tres días no solo no puede realizar otro retiro, sino que puede cancelar el retiro con el que regresa a las arcas del casino. Imposible tomar un euro de este casino
Привіт,
це нормально, що ви можете мати лише один активний виведення за один раз.
Чи вдалося вам отримати свій виграш, будь ласка?
Будь ласка, за ці 3 дні, про які ви згадали, чи містить він підтвердження KYC?
Hello,
it's normal that you can have only one active withdrawal at a time.
Have you managed to get your winnings, please?
Those 3 days you mentioned does it contain the KYC verification, please?
В Іспанії ви знімаєте відразу, і через лічені хвилини гроші на карті, і ви граєте знову чи ні.
Ви не можете продовжувати гру з незавершеними виведеннями, які тривають вічно, з моєї точки зору, такий тип стратегії деяких казино відганяє реальних гравців
Дякую
In Spain you withdraw immediately and in minutes the money is on your card, and you play again or not.
You can not continue playing with pending withdrawals that last forever, from my point of view this type of strategy of some casinos drives away real players
thank you
Привіт,
може бути. Я все ще блукаю, ти зміг вийти чи все ще чекаєш, будь ласка?
Hello,
it may be. I'm still wandering were you able to withdraw or are you still waiting, please?
Я скасував свій обліковий запис довічно з уже зазначеної причини
Зняття коштів не повинно залежати від того, що гравець має можливість відмовитися і знову програти. Це два робочі дні, але якщо це п’ятниця, то 4 дні
Ісус
Я скасовую тему
I canceled my account for life for the reason already stated
Withdrawals should not be subject to the player having the option to decline and lose again. They are two business days, but if it is a Friday it is 4 days
Jesus
I'm canceling the topic
Питання полягає в наступному:
Я вношу гроші, на даний момент все ОК
Я виграв гроші без бонусного депозиту, і тепер казино не схвалює моє зняття 340 євро.
Завжди, коли ви намагаєтеся вивести, вам потрібно почекати 2 робочі дні, щоб казино продовжувало відхиляти суму мого виведення.
Я створив обліковий запис у цьому казино, і чат не підтримується, а електронні листи відповідають повільно... дуже погано....
це шостий раз, коли я намагаюся зняти свої гроші
The issue is the following:
I deposit the money, at this time everything OK
I won money without bonus deposit and now casino not aprove my withdraw of 340€.
Always you try withdraw you need to wait 2 work days, for casino keep reject the ammount of my withdraw.
I create account in this casino and chat not support and emails answers slow...really bad....
is the 6th time i try withdraw my money
Привіт,
оскільки повторне надсилання коштів на зняття коштів ні до чого не привело, я б краще зосередився на пошуку причини цих відмов. Ви хоч уявляєте, що не так? Звернутися до казино звучить як найпростіший крок.
Можливо, ваш обліковий запис ще не підтверджено. 🤔
Будь ласка, дайте відповідь на вашу скаргу також тут .
Hello,
since submitting withdrawals over and over again got you nowhere, I'd rather focus on finding the cause of those rejections. Do you have any idea what is wrong? Asking the casino sounds like the easiest step.
Maybe your account has not been verified yet. 🤔
Kindly reply to your complaint here too.
Привіт, казино спілкується з вами? Ви вже верифіковані в казино чи це ваше перше виведення? Це також може бути причиною того, що це займає більше часу, ніж зазвичай.
Hi, does the casino communicate with you? Are you already verified in the casino or is it your first withdrawal? This might be also the reason why it takes more time than usual.
Ви повинні запитати в казино в першу чергу. Як зазначив Деніел, тривалість процесу залежить від ситуації.
Ви на зв'язку з казино? Ви коли-небудь успішно знімалися там раніше?
Дайте нам знати.
You should ask the casino in the first place. As Daniel mentioned, the length of the process depends on the situation.
Are you in touch with the casino? Have you ever successfully withdrawn there before?
Let us know.
Я так розумію, що ви вже перевірені, чи не так?
Я повністю погоджуюся з Петронелою, коли вона написала:
«Я повністю розумію твоє розчарування, rasate1. Однак я встановлю таймер на додаткові 6 днів, щоб дати казино два повних тижні для обробки платежу, і якщо до того часу не буде ніяких змін, ми втрутимося. Давайте залишатися позитивними та чекати хорошого новини щодо вашого вилучення. Заздалегідь дякую за ваше терпіння."
I take it you are already verified now, aren't you?
I fully agree with Petronela when she wrote:
"I fully understand your frustration, rasate1. However, I will set the timer for additional 6 days allowing to casino two full weeks to process the payment and if there’s no development by then, we will intervene. Let’s stay positive and wait for the good news regarding your withdrawal. Thank you in advance for your patience."
Привіт! Хочу повідомити, що я отримав платіж
Hello! I want to inform you that I have received the payment
Hola! Quiero informarle que he recibido el pago
Побачити? Просто потрібно було ще кілька днів. Вітаємо 🙌👍 і дякуємо, що повернулися!
See? It just needed a few more days. Congratulations 🙌👍 and thank you for coming back!
Команда зі скарг завжди рада допомогти.
Хоча я сподіваюся, що вам більше не знадобляться скарги, завітайте до нас, якщо хочете. Будь-який чесний досвід дуже вітається 😁
The complaint team is always happy to help.
Even though I hope you won't need another complaint, visit us if you like. Every honest experience are most welcomed 😁
Привіт, я чекаю з 4 березня на зняття 5000 євро. Я вже завершив онлайн-процес KYC, і мені потрібно було надіслати спочатку зображення лицьової та задньої сторони моєї кредитної картки (лише перші 6 і останні 4 цифри та зворотна сторона без коду CCV). Потім сказали, що перевірили документи, але я повинен надіслати селфі з ID-карткою. Зробив це. Зараз я не маю жодної відповіді з 4 днів, на жаль. Чат дійсно відповідає мені, але лише понаднормово, тому що вони подбають про моє зняття якомога швидше, і мені не потрібно про це хвилюватися.
Як ви думаєте, я отримаю свої гроші?
Hey, I am waiting since 04th of March for my withdrawal of 5000 EUR. I already completed online KYC process and needed to send first a picture of the front and back of my credit card (only first 6 and last 4 digits, and back without ne CCV code). Afterwards they said they reviewed the documents but I should send a selfie with my ID card holding. Did that. Now I do not have any response since 4 days unfortunately. The chat does answer me, but only overtime the same that they will take care of my withdrawal as soon as possible and I do not need to worry about.
Do you think I will get my money?
привіт
Якщо ви успішно пройшли перевірку та накопичили свої виграші відповідно до всіх умов і правил, я б сказав, що з вами все гаразд. Перше зняття зазвичай займає більше часу, оскільки казино має перевірити всю вашу історію ігор тощо. Крім того, ви виграли непогану суму, а це іноді теж впливає на швидкість процесу.
Намагайтеся зберігати терпіння та співпрацювати з казино. Не соромтеся час від часу нагадувати службі підтримки та повідомляти мені, як справи!
Hey there.
If you pass the verification successfully and have accumulated your winnings in agreement with all terms and rules, I'd say you should be fine. The first withdrawal usually takes more time because the casino must check your whole gaming history and so on. Furthermore, you won a nice sum, and it sometimes affects the speed of the process too.
Try to stay patient and collaborate with the casino. Don't hesitate to remind the support occasionally, and let me know how it goes!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.