ГоловнаФорумКазиноSlotimo Casino - загальне обговорення

Slotimo Casino - загальне обговорення

 від soldado101010
|
16 844 переглядів 65 відповідей |
|
1 2...4
Тут ви можете обговорити Slotimo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Способи виведення дуже повільні навіть на електронні картки, і, що погіршує ситуацію, якщо виведення триває три дні, ви не тільки не можете зробити ще одне зняття, але й можете скасувати виведення, за допомогою якого повертаєтеся до каси казино. Неможливо взяти євро з цього казино

Автоматичний переклад.
soldado101010

Привіт,

це нормально, що ви можете мати лише один активний виведення за один раз.

Чи вдалося вам отримати свій виграш, будь ласка?

Будь ласка, за ці 3 дні, про які ви згадали, чи містить він підтвердження KYC?

Автоматичний переклад.

В Іспанії ви знімаєте відразу, і через лічені хвилини гроші на карті, і ви граєте знову чи ні.


Ви не можете продовжувати гру з незавершеними виведеннями, які тривають вічно, з моєї точки зору, такий тип стратегії деяких казино відганяє реальних гравців


Дякую

Автоматичний переклад.
soldado101010

Привіт,

може бути. Я все ще блукаю, ти зміг вийти чи все ще чекаєш, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Я скасував свій обліковий запис довічно з уже зазначеної причини

Зняття коштів не повинно залежати від того, що гравець має можливість відмовитися і знову програти. Це два робочі дні, але якщо це п’ятниця, то 4 дні

Ісус


Я скасовую тему

Автоматичний переклад.

Питання полягає в наступному:

Я вношу гроші, на даний момент все ОК

Я виграв гроші без бонусного депозиту, і тепер казино не схвалює моє зняття 340 євро.

Завжди, коли ви намагаєтеся вивести, вам потрібно почекати 2 робочі дні, щоб казино продовжувало відхиляти суму мого виведення.


Я створив обліковий запис у цьому казино, і чат не підтримується, а електронні листи відповідають повільно... дуже погано....


це шостий раз, коли я намагаюся зняти свої гроші



Автоматичний переклад.
andrecorreia432

Привіт,

оскільки повторне надсилання коштів на зняття коштів ні до чого не привело, я б краще зосередився на пошуку причини цих відмов. Ви хоч уявляєте, що не так? Звернутися до казино звучить як найпростіший крок.

Можливо, ваш обліковий запис ще не підтверджено. 🤔

Будь ласка, дайте відповідь на вашу скаргу також тут .

Змінено
Автоматичний переклад.

У мене проблеми зі зняттям. Чекаю з 14 лютого

Автоматичний переклад.
rasate1

Привіт, казино спілкується з вами? Ви вже верифіковані в казино чи це ваше перше виведення? Це також може бути причиною того, що це займає більше часу, ніж зазвичай.

Автоматичний переклад.
Daniel

скажи скільки це буде

Автоматичний переклад.
rasate1

Ви повинні запитати в казино в першу чергу. Як зазначив Деніел, тривалість процесу залежить від ситуації.

Ви на зв'язку з казино? Ви коли-небудь успішно знімалися там раніше?

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.

Майже щодня я з ними балакаю і кажуть мені завтра і завтра

Автоматичний переклад.
rasate1

Я так розумію, що ви вже перевірені, чи не так?

Я повністю погоджуюся з Петронелою, коли вона написала:

«Я повністю розумію твоє розчарування, rasate1. Однак я встановлю таймер на додаткові 6 днів, щоб дати казино два повних тижні для обробки платежу, і якщо до того часу не буде ніяких змін, ми втрутимося. Давайте залишатися позитивними та чекати хорошого новини щодо вашого вилучення. Заздалегідь дякую за ваше терпіння."

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт! Хочу повідомити, що я отримав платіж

Автоматичний переклад.
rasate1

Побачити? Просто потрібно було ще кілька днів. Вітаємо 🙌👍 і дякуємо, що повернулися!

Автоматичний переклад.

Дякую вам всім

Автоматичний переклад.
rasate1

Команда зі скарг завжди рада допомогти.

Хоча я сподіваюся, що вам більше не знадобляться скарги, завітайте до нас, якщо хочете. Будь-який чесний досвід дуже вітається 😁

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, я чекаю з 4 березня на зняття 5000 євро. Я вже завершив онлайн-процес KYC, і мені потрібно було надіслати спочатку зображення лицьової та задньої сторони моєї кредитної картки (лише перші 6 і останні 4 цифри та зворотна сторона без коду CCV). Потім сказали, що перевірили документи, але я повинен надіслати селфі з ID-карткою. Зробив це. Зараз я не маю жодної відповіді з 4 днів, на жаль. Чат дійсно відповідає мені, але лише понаднормово, тому що вони подбають про моє зняття якомога швидше, і мені не потрібно про це хвилюватися.


Як ви думаєте, я отримаю свої гроші?

Автоматичний переклад.
marcel1234

привіт

Якщо ви успішно пройшли перевірку та накопичили свої виграші відповідно до всіх умов і правил, я б сказав, що з вами все гаразд. Перше зняття зазвичай займає більше часу, оскільки казино має перевірити всю вашу історію ігор тощо. Крім того, ви виграли непогану суму, а це іноді теж впливає на швидкість процесу.

Намагайтеся зберігати терпіння та співпрацювати з казино. Не соромтеся час від часу нагадувати службі підтримки та повідомляти мені, як справи!


Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого