ГоловнаФорумКазиноSlotbox Casino - загальне обговорення

Slotbox Casino - загальне обговорення

 від Ned2908
|
23 534 переглядів 81 відповідей |
|
1 2...5
Тут ви можете обговорити Slotbox Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Дуже гарне казино з великою кількістю доступних провайдерів. Високі ліміти на зняття, і вони робляться швидко.

Дуже дружня підтримка, особливо Джоанна. Будь-коли відповідаю на запитання, яке я маю.

Можу рекомендувати лише іншим гравцям!

Автоматичний переклад.
Ned2908

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Як довго ви граєте в казино?

Автоматичний переклад.

Круте казино в якому я теж люблю грати!

У мене таке відчуття, що все проходить дуже гладко, без особливого стресу.

Виплати відносно швидкі!

Особисто мені дуже подобається вибір ігор!

Перевірка пройшла дуже швидко, що мені дуже сподобалося.

Загалом я дуже задоволений, тому що у мене ніколи не було проблем 🙂


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

Привіт,

Приємно чути, що все так добре, тому що ми визнали деякі правила дуже несправедливими, але вони не використовуються проти гравців.🤔


Автоматичний переклад.

Привіт. Чи приймає це казино криптовалюту? Я шукаю казино, яке приймає і Bitcoin, і Ethereum одночасно. Я вже весь інтернет облазив у пошуках нормального рейтингу. Я зупинився на списку казино, представленому на *забороненому посиланні*, але цього казино у нас немає.

Змінено
Автоматичний переклад.
Brondybor

Це був дуже гарний пост для створення посилань 😀

Справді зацікавлені в криптоказино? Перевірте цей список . 😎😁

Автоматичний переклад.
Radka

Поки що мушу визнати, що у мене не було жодних проблем чи несправедливого поводження 🙂

Я часто граю з бонусом і у мене не було проблем з виплатами.

Завжди важливо добре читати AGBS, щоб потім не виявити неприємних сюрпризів. 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

Радий бачити, що навіть у казино з сумнівною репутацією можна поводитися чесно. Я називаю це хорошим знаком і сподіваюся, що так і залишиться. 🙂

Ви коли-небудь мали справу з підтримкою? Якщо так, то як би ви це охарактеризували?

Автоматичний переклад.
Radka

Так, поки що все було добре, але наразі було лише 1 виплату. 😛

Я ще не вимагав підтримки, тому, на жаль, не можу багато про це сказати.

Але я буду тримати вас в курсі подій!

🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

Це було б чудово – удачі тобі, любий CasinoStreamer88 😉🤞

Автоматичний переклад.

Хороший день. Моя проблема в тому, що я вже двічі намагався подати скаргу на slotbox, але його просто видалили без жодної інформації для мене. Йдеться про 8500 євро, які я по праву виграв. Чи може хтось мені там допомогти?

Автоматичний переклад.
Biggelow

Привіт.

Куди саме ви намагалися подати ті скарги? Тут на Casino Guru?

Чи можете ви також пояснити, у чому, здається, проблема з казино?

Важливо знати, що відбувається, щоб ми могли пояснити причину або спробувати допомогти іншим чином.

Автоматичний переклад.
Radka

Прямо тут, у casino guru, я спробував це. З депозитом у 100 євро, після того, як я поставив 7000 євро, я мав виплатити суму 8500 євро. Перевірка пройшла без проблем. Я подав запит на відкликання, і це також було схвалено. Однак через півгодини надійшов електронний лист зі звинуваченнями в шахрайстві, мій доступ до мого облікового запису було заблоковано, а депозит у розмірі 100 євро повернули.

Автоматичний переклад.
Biggelow

Ну, прикро чути про обидві проблеми, добре, ваша проблема тим часом була вирішена.

Я не належу до команди розгляду скарг, тому я не знаю, що сталося з тими видаленими скаргами. Все, що я бачу, це те, що ми не знайшли тих, на які варто витрачати час, і вирішили натомість допомогти іншим гравцям, зазвичай це трапляється, коли подана скарга взагалі не має сенсу.


Автоматичний переклад.
Radka

Вибачте, але... як скарга може не мати сенсу? Мені не виплачують 8500 євро, а скарга не має сенсу? І що ви маєте на увазі, що моя проблема тим часом була вирішена? Нічого не вирішено.

Автоматичний переклад.
Biggelow

Привіт,

як я вже зазначав, я не знаю причини, тому я хотів би попросити вас надіслати своє запитання безпосередньо команді скарг, будь ласка: complaints@casino.guru

Я написав, що "... натомість вирішив допомогти іншим гравцям", але це не означає, що вашу проблему вирішено.

Вибачте, я сам не знайомий з поясненням.


Автоматичний переклад.
Radka

добре, я написав на цю адресу 22.12.22, але досі немає відповіді. Тим часом я написав власнику ліцензії.

Автоматичний переклад.
Biggelow

Як довго ви чекали виплати?

Теплі вітання

Автоматичний переклад.

З кінця вересня

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого