2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slotbox Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дуже гарне казино з великою кількістю доступних провайдерів. Високі ліміти на зняття, і вони робляться швидко.
Дуже дружня підтримка, особливо Джоанна. Будь-коли відповідаю на запитання, яке я маю.
Можу рекомендувати лише іншим гравцям!
Very nice casino with a lot of avalible providers. High withdraw limits and they are made quickly.
Very friendly support ,especially Joanna. Anytime answer to aby question that I have.
Can only recommend to other players!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Як довго ви граєте в казино?
Thank you for sharing your experience. For how long have you been playing in the casino?
Круте казино в якому я теж люблю грати!
У мене таке відчуття, що все проходить дуже гладко, без особливого стресу.
Виплати відносно швидкі!
Особисто мені дуже подобається вибір ігор!
Перевірка пройшла дуже швидко, що мені дуже сподобалося.
Загалом я дуже задоволений, тому що у мене ніколи не було проблем 🙂
Cool casino in which I also like to play!
I have the feeling that everything runs very smoothly without much stress.
Payouts are relatively quick!
Personally, I like the selection of games very much!
Verification went really quickly, which I found very pleasant.
All in all I am very satisfied because I never had any problems 🙂
Cooles casino in welchem ich auch sehr gern spiele!
Habe das Gefühl da läuft alles sehr flüssig ohne viel stress.
Auszahlungen gehen relativ schnell!
Spiele Auswahl gefällt mir persönlich auch sehr gut!
Verifizierung ging echt sehr schnell was ich als sehr angenehm empfunden habe.
Im großen und ganzen bin ich sehr zufrieden da ich nie Probleme hatte 🙂
Привіт,
Приємно чути, що все так добре, тому що ми визнали деякі правила дуже несправедливими, але вони не використовуються проти гравців.🤔
Hi there,
Happy to hear that all is so good because we've found some of the rules very unfair, yet not used against players.🤔
Привіт. Чи приймає це казино криптовалюту? Я шукаю казино, яке приймає і Bitcoin, і Ethereum одночасно. Я вже весь інтернет облазив у пошуках нормального рейтингу. Я зупинився на списку казино, представленому на *забороненому посиланні*, але цього казино у нас немає.
Hello. Does this casino accept cryptocurrency? I am looking for a casino that accepts both Bitcoin and Ethereum at the same time. I've already scoured the entire Internet in search of a normal rating. I stopped at the list of casinos presented on the *forbidden link* but we do not have this casino.
Це був дуже гарний пост для створення посилань 😀
Справді зацікавлені в криптоказино? Перевірте цей список . 😎😁
That was a quite nice link-building post 😀
Truly interested in crypto casinos? Check this list. 😎😁
Поки що мушу визнати, що у мене не було жодних проблем чи несправедливого поводження 🙂
Я часто граю з бонусом і у мене не було проблем з виплатами.
Завжди важливо добре читати AGBS, щоб потім не виявити неприємних сюрпризів. 🙂
So far I have to admit I haven't had any problems or been treated unfairly 🙂
I often play with a bonus and I haven't had any problems with the payouts.
It's always important to read the AGBS well so that no nasty surprises come to light later. 🙂
Bis jetzt muss ich gestehen hatte ich keinerlei Probleme oder wurde unfair behandelt 🙂
Spiele da auch oft mit bonus und bei den Auszahlungen hatte ich auch noch keine Schwierigkeiten.
Ist halt immer wichtig sich die AGBS gut durchzulesen damit später keine bösen Überraschungen ans Tageslicht kommen. 🙂
Радий бачити, що навіть у казино з сумнівною репутацією можна поводитися чесно. Я називаю це хорошим знаком і сподіваюся, що так і залишиться. 🙂
Ви коли-небудь мали справу з підтримкою? Якщо так, то як би ви це охарактеризували?
Happy to see that one can be treated fairly even in a casino with a questionable reputation, I'll call that a good sign and hope it stays this way. 🙂
Have you ever dealt with support? If so, how would you describe it, please?
Так, поки що все було добре, але наразі було лише 1 виплату. 😛
Я ще не вимагав підтримки, тому, на жаль, не можу багато про це сказати.
Але я буду тримати вас в курсі подій!
🙂
Yes everything has been good so far but only had 1 payout so far. 😛
I haven't claimed support yet, so I can't say much about it unfortunately.
But I'll keep you up to date!
🙂
Ja bis jetzt war alles gut aber hatte auch nur 1 Auszahlung bis jetzt. 😛
Den Support habe ich noch nicht beansprucht von daher kann ich leider nicht viel darüber sagen.
Ich halte euch aber am laufenden!
🙂
Це було б чудово – удачі тобі, любий CasinoStreamer88 😉🤞
That would be nice - best of luck to you, dear CasinoStreamer88 😉🤞
Хороший день. Моя проблема в тому, що я вже двічі намагався подати скаргу на slotbox, але його просто видалили без жодної інформації для мене. Йдеться про 8500 євро, які я по праву виграв. Чи може хтось мені там допомогти?
Good day. My problem is that I have already tried to submit a complaint about slotbox twice, but it was simply deleted without any information to me. It's about 8500 euros that I have rightfully won. Can someone help me there?
Guten Tag. Mein Problem ist, dass ich bereits 2 mal versucht habe eine Beschwerde über slotbox einzureichen, diese aber ohne Info an mich einfach gelöscht wurde. Es geht dabei um 8500 Euro die ich rechtmäßig gewonnen habe. Kann mir da jemand helfen ?
Привіт.
Куди саме ви намагалися подати ті скарги? Тут на Casino Guru?
Чи можете ви також пояснити, у чому, здається, проблема з казино?
Важливо знати, що відбувається, щоб ми могли пояснити причину або спробувати допомогти іншим чином.
Hello there.
Where exactly did you try to submit those complaints? Here on Casino Guru?
Can you also explain what seems to be the problem with the casino, please?
It's important to know what is happening, so we can explain the cause or try to help differently.
Прямо тут, у casino guru, я спробував це. З депозитом у 100 євро, після того, як я поставив 7000 євро, я мав виплатити суму 8500 євро. Перевірка пройшла без проблем. Я подав запит на відкликання, і це також було схвалено. Однак через півгодини надійшов електронний лист зі звинуваченнями в шахрайстві, мій доступ до мого облікового запису було заблоковано, а депозит у розмірі 100 євро повернули.
Right here at casino guru I tried it. With a deposit of 100 euros, after wagering 7000 euros, I had a sum of 8500 euros to pay out. The verification went through without any problems. I requested the withdrawal and it was approved too. Half an hour later, however, an email came accusing me of fraud, my access to my account was blocked and my deposit of 100 euros was returned.
Genau hier bei casino guru habe ich es versucht. Ich hatte mit 100 Euro Einzahlung nach umsetzen von 7000 Euro eine Summe von 8500 Euro zur Auszahlung. Die Verifizierung ging ohne Probleme durch. Ich habe die Auszahlung beantragt und auch diese wurde genehmigt. Eine halbe Stunde später allerdings kam eine Mail in der mir Betrug vorgeworfen wird, mein Zugriff auf mein Konto wurde gesperrt und meine Einzahlung von 100 Euro zurück überwiesen.
Ну, прикро чути про обидві проблеми, добре, ваша проблема тим часом була вирішена.
Я не належу до команди розгляду скарг, тому я не знаю, що сталося з тими видаленими скаргами. Все, що я бачу, це те, що ми не знайшли тих, на які варто витрачати час, і вирішили натомість допомогти іншим гравцям, зазвичай це трапляється, коли подана скарга взагалі не має сенсу.
Well, sorry to hear about both issues, well, your problem has been solved in the meantime.
I'm not part of the complaint team, hence I have no clue what happened with those deleted complaints, all I can see is that we did not find those worth the time, and chose to help other players instead, this usually happens when the complaint presented does not have any sense at all.
Вибачте, але... як скарга може не мати сенсу? Мені не виплачують 8500 євро, а скарга не має сенсу? І що ви маєте на увазі, що моя проблема тим часом була вирішена? Нічого не вирішено.
Sorry but... how can the complaint not make sense? I don't get 8500 euros paid out and the complaint makes no sense? And what do you mean my problem has been solved in the meantime? Nothing has been resolved.
Entschuldigung aber.... wie kann die Beschwerde keinen Sinn ergeben? Ich bekomme 8500 Euro nicht ausgezahlt und die beschwerde ergibt keinen sinn?Und was heißt mein Problem wurde in der Zwischenzeit gelöst? Es wurde nichts gelöst.
Привіт,
як я вже зазначав, я не знаю причини, тому я хотів би попросити вас надіслати своє запитання безпосередньо команді скарг, будь ласка: complaints@casino.guru
Я написав, що "... натомість вирішив допомогти іншим гравцям", але це не означає, що вашу проблему вирішено.
Вибачте, я сам не знайомий з поясненням.
Hello,
as I mentioned, I do not know the reason, so I'd like to ask you to send your question to the complaint team directly, please: complaints@casino.guru
I wrote that "...chose to help other players instead" but it does not mean that your issue was solved.
I'm sorry I'm not familiar with the explanation myself.
добре, я написав на цю адресу 22.12.22, але досі немає відповіді. Тим часом я написав власнику ліцензії.
ok i wrote to this address on 12/22/22 and still no reply. In the meantime I have written to the license holder.
ok ich habe am 22.12.22 an diese adresse geschrieben und immer noch keine antwort erhalten. inzwischen habe ich den lizenzhalter angeschrieben.
Як довго ви чекали виплати?
Теплі вітання
How long have you been waiting for the payout?
Warm greetings
Wie lange wartest du schon auf die Auszahlung?
Liebe Grüße
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.