ФорумКазиноSlotbox Casino - загальне обговорення

Slotbox Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Ned2908
|
11056 переглядів 81 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slotbox Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Дуже гарне казино з великою кількістю доступних провайдерів. Високі ліміти на зняття, і вони робляться швидко.

Дуже дружня підтримка, особливо Джоанна. Будь-коли відповідаю на запитання, яке я маю.

Можу рекомендувати лише іншим гравцям!

Автоматичний переклад.
Ned2908
2 р. тому

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Як довго ви граєте в казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Круте казино в якому я теж люблю грати!

У мене таке відчуття, що все проходить дуже гладко, без особливого стресу.

Виплати відносно швидкі!

Особисто мені дуже подобається вибір ігор!

Перевірка пройшла дуже швидко, що мені дуже сподобалося.

Загалом я дуже задоволений, тому що у мене ніколи не було проблем 🙂


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт,

Приємно чути, що все так добре, тому що ми визнали деякі правила дуже несправедливими, але вони не використовуються проти гравців.🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Чи приймає це казино криптовалюту? Я шукаю казино, яке приймає і Bitcoin, і Ethereum одночасно. Я вже весь інтернет облазив у пошуках нормального рейтингу. Я зупинився на списку казино, представленому на *забороненому посиланні*, але цього казино у нас немає.

Опубліковано Brondybor Змінено Radka
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
Brondybor
1 рік тому

Це був дуже гарний пост для створення посилань 😀

Справді зацікавлені в криптоказино? Перевірте цей список . 😎😁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Поки що мушу визнати, що у мене не було жодних проблем чи несправедливого поводження 🙂

Я часто граю з бонусом і у мене не було проблем з виплатами.

Завжди важливо добре читати AGBS, щоб потім не виявити неприємних сюрпризів. 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Радий бачити, що навіть у казино з сумнівною репутацією можна поводитися чесно. Я називаю це хорошим знаком і сподіваюся, що так і залишиться. 🙂

Ви коли-небудь мали справу з підтримкою? Якщо так, то як би ви це охарактеризували?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, поки що все було добре, але наразі було лише 1 виплату. 😛

Я ще не вимагав підтримки, тому, на жаль, не можу багато про це сказати.

Але я буду тримати вас в курсі подій!

🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Це було б чудово – удачі тобі, любий CasinoStreamer88 😉🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хороший день. Моя проблема в тому, що я вже двічі намагався подати скаргу на slotbox, але його просто видалили без жодної інформації для мене. Йдеться про 8500 євро, які я по праву виграв. Чи може хтось мені там допомогти?

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Привіт.

Куди саме ви намагалися подати ті скарги? Тут на Casino Guru?

Чи можете ви також пояснити, у чому, здається, проблема з казино?

Важливо знати, що відбувається, щоб ми могли пояснити причину або спробувати допомогти іншим чином.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Прямо тут, у casino guru, я спробував це. З депозитом у 100 євро, після того, як я поставив 7000 євро, я мав виплатити суму 8500 євро. Перевірка пройшла без проблем. Я подав запит на відкликання, і це також було схвалено. Однак через півгодини надійшов електронний лист зі звинуваченнями в шахрайстві, мій доступ до мого облікового запису було заблоковано, а депозит у розмірі 100 євро повернули.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Ну, прикро чути про обидві проблеми, добре, ваша проблема тим часом була вирішена.

Я не належу до команди розгляду скарг, тому я не знаю, що сталося з тими видаленими скаргами. Все, що я бачу, це те, що ми не знайшли тих, на які варто витрачати час, і вирішили натомість допомогти іншим гравцям, зазвичай це трапляється, коли подана скарга взагалі не має сенсу.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вибачте, але... як скарга може не мати сенсу? Мені не виплачують 8500 євро, а скарга не має сенсу? І що ви маєте на увазі, що моя проблема тим часом була вирішена? Нічого не вирішено.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Привіт,

як я вже зазначав, я не знаю причини, тому я хотів би попросити вас надіслати своє запитання безпосередньо команді скарг, будь ласка: complaints@casino.guru

Я написав, що "... натомість вирішив допомогти іншим гравцям", але це не означає, що вашу проблему вирішено.

Вибачте, я сам не знайомий з поясненням.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

добре, я написав на цю адресу 22.12.22, але досі немає відповіді. Тим часом я написав власнику ліцензії.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Як довго ви чекали виплати?

Теплі вітання

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З кінця вересня

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого